FutisForum2 - JalkapalloFutisForum2 - Jalkapallo
10.01.2025 klo 23:22:24 *
Tervetuloa, Vieras. Haluatko rekisteröityä?
Aktivointiviesti saamatta? Unohtuiko salasana?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Facebook & Twitter

Yhteys ylläpitoon: ff2 ät futisforum2 piste org

Sivuja: 1 ... 5 [6] 7 ... 13

Kirjoittaja Aihe: SMJK Keski-Suomi: Linja-autokuljetukset:2012, matkanjohtaja haussa  (Luettu 24376 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Elmo

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: @JyvaskylanFutis

Vastaus #125 : 27.10.2010 klo 07:45:13

Toistaiseksi matkan on ostanut 2 henkilöä. Pyytäisin kaikkia matkasta kiinnostuneituneita aktivoitumaan ja ostamaan kuljetuksen tämän viikon aikana, sillä linja-auton peruutus on tehtävä 14 vrk ennen reissua eli käytännössä 2.11.2010.

Erittäin raskain sydämin kyllä olisin peruuttamassa bussia, sillä kyseessähän on kuitenkin karsintaottelu! Kyllähän tuonne nyt pitäisi bussi saada lähtemään, mutta ei ole mitään järkeä taloudellisesti eikä muutenkaan lähteä tyhjällä bussilla köröttelemään, joten toivottavasti lähtijät aktivoituisivat.

kaksi vasenta jalkaa

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Alasarjat

Vastaus #126 : 27.10.2010 klo 07:50:54

Maksan perjantaina
Pekka#9

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Katumaasturit, ei nopeusrajoituksia

Vastaus #127 : 27.10.2010 klo 10:27:52

Mukana ollaan, maksan kun jaksan.

Ja maksettu.
« Viimeksi muokattu: 28.10.2010 klo 13:30:43 kirjoittanut Pekka#9 »
kiki

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Jari Litmanen

Vastaus #128 : 28.10.2010 klo 20:18:15

Pari lippua maksettu. Toivottavasti bussi starttaa.
fchp

Poissa Poissa

Vastaus #129 : 31.10.2010 klo 11:57:33

Mukana ollaan ja lisäksi eräs lähtijä on maksamassa lähipäivinä. Kyllä tästä(kin) reissu saadaan aikaiseksi.
neliö

Poissa Poissa

Vastaus #130 : 31.10.2010 klo 21:40:49

Matka ja matsilippu maksettu Ylos
kiki

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Jari Litmanen

Vastaus #131 : 31.10.2010 klo 21:59:45

Joko mennään Elmo?
kaksi vasenta jalkaa

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Alasarjat

Vastaus #132 : 01.11.2010 klo 06:50:04

Maksettu
hamitu

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Huuhkajat

Vastaus #133 : 01.11.2010 klo 12:08:27

Tuntuu omituiselta, että Jyväskylän bussin lähtemättömyydestä edes keskustellaan. Huhujen mukaan bussi on koko ajan tuottanut voittoa ja aina on lähtijöitä riittänyt karsintapeleihin.

Minulla ainakin on sellainen tilanne, että reilut kaksi viikkoa ennen lähtöä tuntuu älyttömältä maksaa matkaa juuri tässä nimenomaisessa tapauksessa. Vapaan järjestäminen, 10 tunnin bussissa istuminen, potentiaalinen sysipaska keli, lähestulkoon tyhjä stadikka ja kurapaska vastus... kiitokset Palloliitolle tämän pelipäivän valinnasta tähän peliin. Koskaan aiemmin ei ole karsintapelin kotisohvalta seuraaminen ollut näin houkutteleva vaihtoehto vaikka kausari onkin.

Ja silti minä sinne kuitenkin lähden 95% varmuudella. Jos bussin peruminen on todellinen vaihtoehto niin voin kannatusmielessä ostaa matkani vaikka tänään, minun talouteni ei 30 eurosta hetkahda suuntaan tahi toiseen. Jos taas bussia ei peruta niin lopetetaan sillä pelottelu ja ostan matkani lähempänä lähtöpäivää.
attira

Poissa Poissa

Vastaus #134 : 01.11.2010 klo 23:14:11

maxettu
Elmo

Poissa Poissa

Vastaus #135 : 02.11.2010 klo 09:10:18

Tuntuu omituiselta, että Jyväskylän bussin lähtemättömyydestä edes keskustellaan. Huhujen mukaan bussi on koko ajan tuottanut voittoa ja aina on lähtijöitä riittänyt karsintapeleihin.

Minulla ainakin on sellainen tilanne, että reilut kaksi viikkoa ennen lähtöä tuntuu älyttömältä maksaa matkaa juuri tässä nimenomaisessa tapauksessa. Vapaan järjestäminen, 10 tunnin bussissa istuminen, potentiaalinen sysipaska keli, lähestulkoon tyhjä stadikka ja kurapaska vastus... kiitokset Palloliitolle tämän pelipäivän valinnasta tähän peliin. Koskaan aiemmin ei ole karsintapelin kotisohvalta seuraaminen ollut näin houkutteleva vaihtoehto vaikka kausari onkin.

Ja silti minä sinne kuitenkin lähden 95% varmuudella. Jos bussin peruminen on todellinen vaihtoehto niin voin kannatusmielessä ostaa matkani vaikka tänään, minun talouteni ei 30 eurosta hetkahda suuntaan tahi toiseen. Jos taas bussia ei peruta niin lopetetaan sillä pelottelu ja ostan matkani lähempänä lähtöpäivää.

Muistaakseni muutama bussi on toteutunut tappiolla.

Nykytilanne on myös hieman poikkeava, kun maajoukkueemme on jo kolmen pelin jälkeen menettänyt mahdollisuutensa, ruorissa roikkuu skottipaska, peli pelataan marraskuun kaamoksessa keskellä viikkoa kello 18:30 ja vastustajana tosi seksikäs San Marino.
Eli kyseessä ei ole ehkä se kaikkein mediaseksikkäinen ja kiimaisin kamppailu tällä vuosituhannella.

Näistä syistä johtuen oli/on poikkeuksellisen epävarmaa se, että minkä verran lopulta lähtijöitä löytyisi.
Lisäksi aiemmin on koettu sekin, että aluksi vaisua kiinnostusta herättänyt matka on johtanut siihen, että bussi (tai ainakin lisäbussi) on vaihdettu pienempään, sillä miksipä sitä isoa ja kalliimpaa tyhjää tilaa kuljettelisi ja sitten muutama päivä ennen reissua huomataan, että kaikki eivät mahdukaan mukaan. Jos kerran tietää, että on lähdössä niin miksi ei voisi ilmoittautua/maksaa reissua ajoissa. Se ihan oikeasti helpottaa ihan saatanasti järjestelyjä, kun ei tarvi jännätä, että onko kukaan lähdössä ja jos taas lähtijöitä on paljon niin osataan varata riittävän iso, riittävä määrä busseja, että kaikki mahtuvat mukaan. Pari päivää ennen reissua on jo aika myöhäistä ruveta näitä sumplimaan.

Ja itse asiassa, kun lukee viestisi ekan virkkeen ja sitten toisen kappaleen niin miksi ihmettelet? Ihan samaahan sinä siinä pohdit kuin minäkin tässä vastauksessani.

Tietysti sinun aikatauluihisi varmaan sopii tuumailla ja meditoida ja hoitaa asia paripäivää ennen reissuun lähtöä, mutta järjestelypuolella olisi hyvä tietää asioita jo huomattavasti ennen reissupäivää.

Eli ei tässä nyt ihan huvin vuoksi pelotella. Matkaajapuolella on toki helppo venyttää ratkaisut sinne lähelle lähtöpäivää, mutta järjestelypuolella niitä ratkaisuja nyt vain joutuu tekemään jo hyvissä ajoin, johtuen esim. siitä että bussifirmat eivät hyvällä katso liian myöhäisiä peruutuksia, jolloin kuluja tulisi SMJK:lle vaikka bussi ei lopulta lähtisikään.

Jos kerran tiedätte olevanne lähdössä niin miksi ei voisi ilmoittautua/ostaa matkaa sitten ajoissa? San Marino peli ei ole lähtökohtaisesti mikään huikea kiimaspektaakkeli, joten kiinnostus reissua kohtaan on etukäteen aika arvoitus ja jos ilmoittautuneita oli se kaksi kuten vielä viime viikolla niin kiinnostus vaikutti aika vaisulta. Tyhjällä bussilla taas ei olisi mitään järkeä lähteä reissuun. Eikä SMJK:kaan varmasti tietentahtoen halua hirveitä tappioita näistä kerätä.

No, viime viikkoinen ilmoitus on käsittääkseni poikinut nyt lisämaksaneita ja tänään saanen tuoreimmat tiedot ja jos näyttää siltä, että lähtijöitä alkaa olla sen verran, että bussissa on järkeä niin bussi järjestetään. Ei näitä kevyin perustein peruta.
Elmo

Poissa Poissa

Vastaus #136 : 02.11.2010 klo 13:47:36

Tällä hetkellä 11 maksanutta ja 4 ilmoittautunut ainakin alustavasti yhden suunnan reissulle.
hamitu

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Huuhkajat

Vastaus #137 : 02.11.2010 klo 17:15:41

Ja itse asiassa, kun lukee viestisi ekan virkkeen ja sitten toisen kappaleen niin miksi ihmettelet?

Siksi että bussiin kuitenkin luultavasti tullee sen verran jengiä että se lähtee. Ehkäpä olisi kaikkien etu, sekä matkaajien että järjestäjien, jos karsintapelien osalta lopetettaisiin stressaaminen bussin lähtemisestä/lähtemättömyydestä. Tokkopa tällaisia "sanmarraskuumarinokeskiviikkona" - pelejä ihan solkenaan tulee karsinnoissa eteen ja jos siitä nyt SMJK:lle tulee takkiin, niin sen voisi kestää sillä varjolla että muutoin Jyväskylän bussi on ollut plussan puolella.

Harjoituspelien osalta asia on tietenkin täysin erilainen.
Selkäsauna

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: SJK

Vastaus #138 : 02.11.2010 klo 17:47:01

Siksi että bussiin kuitenkin luultavasti tullee sen verran jengiä että se lähtee. Ehkäpä olisi kaikkien etu, sekä matkaajien että järjestäjien, jos karsintapelien osalta lopetettaisiin stressaaminen bussin lähtemisestä/lähtemättömyydestä. Tokkopa tällaisia "sanmarraskuumarinokeskiviikkona" - pelejä ihan solkenaan tulee karsinnoissa eteen ja jos siitä nyt SMJK:lle tulee takkiin, niin sen voisi kestää sillä varjolla että muutoin Jyväskylän bussi on ollut plussan puolella.

Harjoituspelien osalta asia on tietenkin täysin erilainen.

Yleensäkin mun mielestä tämmmöiset bussikuljetukset on ehkä kaikkein tärkeimpiä SMJK:n tehtäviä, eikä niiden pidä missään tapauksessa tuottaa mitään voittoa. Vaikka tekisivät aina vähän tappiota. Näitä varten sitä jäsenmaksua saa maksamaan muutkin kuin Helsingissä asuvat.

Mutta ymmärrän toki jos kaikki bussireissut tuottaa tappiota samaan malliin kuin viime pelin kohdalla, niin SMJK:n johto alkaa nikottelemaan bussimaksujen kanssa. Saunailtoja vaan hallituksille vähemmän! ;)

Djimbo82

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Fc Honka & Huuhkajat

Vastaus #139 : 02.11.2010 klo 18:36:58

Jo Unkaripelin tappioilla hallitus olisi saunonut seuraavan kymmenen vuotta :D. Voittoa ei bussikuljetuksista kokonaisuutena ole koskaan tullut, vaikka Jyväskylän bussi on täyteen myydessään sitä joskus tehnytkin.

Uskon, että Jyväskylän bussi toteutuu San Marino -peliin, mutta muiden kanssa lienee aika hiljaista. Melkein tämän voi jo luvatakin.
ifota

Poissa Poissa

Vastaus #140 : 02.11.2010 klo 19:04:56

Tällä hetkellä 11 maksanutta ja 4 ilmoittautunut ainakin alustavasti yhden suunnan reissulle.

Olen 1/11, kerrankin tunnen kuuluvani edes murto-osana johonkin.
Elmo

Poissa Poissa

Vastaus #141 : 03.11.2010 klo 14:13:16

15 ilmoittautunutta siis 2 viikkoa ennen reissua, joten eiköhän me tämä bussi oteta.

Mutta toivottavasti vielä mukaan lähtisi saman verran porukkaa lisääkin.

Joten bussi lähtee. Ostakaa matka, lähtekää mukaan, kiva reissu siitä tulee, vaikka matkanjohtaja onkin tällä kertaa selvinpäin.

Matkan aikataulu siis on sama kuin Unkaripelissäkin:

12:00 Jyväskylä
13:25 Orivesi
14:15 Tampere
15:15 Hämeenlinna
17:00 Helsinki
18:30 Ottelu

Takaisin päin lähdettäisiin pelin jälkeen noin 20:45.
(jolloin Hämeenlinna n. 22:15, Tampere n. 23.15, Orivesi n. 00:00, Jyväskylä n. 01:30)

Ja matkan ostaminen: www.suomifanit.com -> Verkkokauppa -> Bussikuljetus Jyväskylästä San Marino -otteluun -> ja sieltä valkkaa oikean vaihtoehdon.
« Viimeksi muokattu: 03.11.2010 klo 16:26:30 kirjoittanut Elmo »
Pekka#9

Poissa Poissa

Vastaus #142 : 04.11.2010 klo 13:00:19

Jossain pelissä taisi olla lähemmäs 80 lähtijää, nyt 15. TOM. GH Mawekin voisi lähteä, nyt tulee voitto!
I am the answer

Poissa Poissa

Vastaus #143 : 06.11.2010 klo 08:53:13

Yleensäkin mun mielestä tämmmöiset bussikuljetukset on ehkä kaikkein tärkeimpiä SMJK:n tehtäviä, eikä niiden pidä missään tapauksessa tuottaa mitään voittoa. Vaikka tekisivät aina vähän tappiota. Näitä varten sitä jäsenmaksua saa maksamaan muutkin kuin Helsingissä asuvat.

Itse an ainakaan haluaisi jäsenmaksullani tukea maalaisten örvellysreissuja Stadiin. Hoitakoot jyväjemmarit matkansa itse ja omakustannehintaan, SMJK:n tehtävänä ei tulisi olla rahan välittäminen jäseniltä toisille.
Elmo

Poissa Poissa

Vastaus #144 : 06.11.2010 klo 09:39:25

Itse an ainakaan haluaisi jäsenmaksullani tukea maalaisten örvellysreissuja Stadiin. Hoitakoot jyväjemmarit matkansa itse ja omakustannehintaan, SMJK:n tehtävänä ei tulisi olla rahan välittäminen jäseniltä toisille.

Kyllä jyväjemmareiden rahat kuitenkin tuntuvat kelpaavan stadinpäähän, jossa järjestetään kaikki SMJK:n tapahtumat.
liukas playboy

Poissa Poissa

Vastaus #145 : 06.11.2010 klo 11:19:39

Miten ne kannattajat jakautuukaan, pääkaupunki vs. Mainitsemasi maalaiset? Maajoukkue on eri kuin Helsinki.

Kaupunkilaisjuntti. Silkkaa provoilua tämä.
Kurditaistelijan päiväkir

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: OPS

Vastaus #146 : 06.11.2010 klo 23:54:54

Kyllä jyväjemmareiden rahat kuitenkin tuntuvat kelpaavan stadinpäähän, jossa järjestetään kaikki SMJK:n tapahtumat.
Esimerkkiä kiitos?

edit: Tarkennetaan vielä, että mitä tapahtumia SMJK on järjestänyt Helsingissä missä maalaiset ovat käyttäneet rahoja SMJK:n hyväksi?
Mielestäni aihe on tärkeä, yhdistyksen jäsenenä minun tulisi Helsinkiläisenä saada samanlaisia etuja, kun nyt maalaiset. Ehdotan, että kaikille Helsingin postiosoitteen omaaville järjestetään Tallinna risteily.
« Viimeksi muokattu: 07.11.2010 klo 00:00:47 kirjoittanut Kurditaistelijan päiväkir »
Pekka#9

Poissa Poissa

Vastaus #147 : 07.11.2010 klo 00:41:13

Esimerkkiä kiitos?

edit: Tarkennetaan vielä, että mitä tapahtumia SMJK on järjestänyt Helsingissä missä maalaiset ovat käyttäneet rahoja SMJK:n hyväksi?
Mielestäni aihe on tärkeä, yhdistyksen jäsenenä minun tulisi Helsinkiläisenä saada samanlaisia etuja, kun nyt maalaiset. Ehdotan, että kaikille Helsingin postiosoitteen omaaville järjestetään Tallinna risteily.
Ainakin Jyväskylän bussin matkustajat ovat kyllä ihan itse kustantaneet matkansa, aiemmin joku SMJK:sta tämän vahvisti.
Selkäsauna

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: SJK

Vastaus #148 : 07.11.2010 klo 00:57:59

Pelle mikä pelle. Samalla tavalla SMJK tukee vierasreissuja tai voisi järjestää bussikuljetuksia niihin. SMJK:n tehtävä on nimenomaan tukea kannattajatoiminnan kehittymistä maajoukkueen ympärillä ja saada mukaan lisää porukkaa. Juuri tämmöisillä bussikyydeillä niitä tulee.
Ajan kanssa nuo reissut maksaa kaikki itsensä, tai tuottavat jopa voittoa. Ja välillisestihän ne tuottaa jo siinäkin muodossa voittoa, että tulee uusia jäsenmaksun maksajia.

Samalla periaatteella voisit varmaan itkeä sitä mahdollista SMJK:n laivamatkaa Ruotsi - Suomi peliin?
euroflex

Poissa Poissa

Vastaus #149 : 07.11.2010 klo 01:10:34

teinilätinää..
Rohkeesti vaan ykkösellä nämä...

Sivuja: 1 ... 5 [6] 7 ... 13

Siirry: