Syksyn 2010 aikana Keski-Suomesta on tarjolla kaksi kuljetusta maajoukkueen otteluihin.
Tiistaina 12.10.2010 kello 18:30 Suomi - Unkari Helsingissä, EM-karsintaa.
Keskiviikko 17.11.2010 kello 18:30 Suomi - San Marino Helsingissä, EM-karsintaa.
Alla ilmoittautumisohjeet kummallekin reissulle.
Tiistai 12.10.2010 klo 18:30 Suomi - Unkari
Keskiviikko 17.11.2010 klo 18:30 Suomi - San MarinoReittiLinja-auto tulee kulkemaan reittiä:
Jyväskylän matkakeskus - Oriveden matkahuolto - Tampereen linja-autoasema - Hämeenlinnan linja-autoasema - Helsinki
(Aseman Ratinan puolelta)
Myös matkanvarrelta on erikseen sopimalla mahdollista hypätä kyytiin.
Aikataulu Ja aikataulu menee seuraavasti, joten lounasaikaan asti ehtii hyvin olla töissä/koulussa ja lintsata tarvitsee vain iltapäivä.
12:00 Jyväskylä
13:25 Orivesi
14:15 Tampere
15:15 Hämeenlinna
17:00 Helsinki
18:30 Ottelu
Takaisin päin lähdettäisiin pelin jälkeen noin 20:45.
(jolloin Hämeenlinna n. 22:15, Tampere n. 23.15, Orivesi n. 00:00, Jyväskylä n. 01:30)
Joten hyvin ehtii kaupunkien syntisiin öihin vielä pelin jälkeen.
Ilmoittautuminen hoituu nyt toisin kuin ennenMeno-paluumatkaajat ilmoittautuvat ja varaavat matkansa maksamalle sen SMJK:n verkkokauppaan
www.suomifanit.comJoten minulle ei tarvitse ilmoittautua mitenkään, minun pitäisi saada tietonne sitten tuon verkkokaupan kautta. Verkkokaupassa matkan myynti lopetetaan 2 päivää ennen reissua tai kun kaikki 50 paikkaa on myyty.
Minulle ilmoittautuvat vain yhden suunnan reissaajat, jotka eivät voi matkaa verkkokaupan kautta ostaa ja jotka pääsevät mukaan ilmoittautumisjärjestyksessä, jos linja-autossa on vielä tilaa. Yhden suunnan reissun hinta on listahinta miinus 10 euroa ja se maksetaan sitten käteisellä bussiin noustessa.
Nämä edelleen ilmoittautuvat minulle ilmoittaen sähköpostiosoitteeseen:
elmo@suomifanit.com- nimi, puhelinnumero ja sähköpostiosoite
- Kannattajayhdistyksen jäsennumero (jos jäsen)
- Mistä mihin ajattelit kyydissä olla
- Kumpaan peliin olisit lähdössä vai molempiin
Hinnasto (meno-paluu/reissu)Hinnasto...........ei jäsen.........jäsen
Jyväskylä............35 €.............30 €
Orivesi..............30 €.............25 €
Tampere..............27 €.............22 €
Hämeenlinna..........22 €.............17 €
Matka tulee ymmärtääkseni maksettavaksi SMJK:n nettikauppaan, mutta sen voinee maksaa myös suoraan SMJK:n tilille.
Maksuohjeet toimitetaan ilmoittautuneille.
Otteluliput on jokaisen huolehdittava itse.Meno-paluureissaajat maksakoon matkansa nettikauppaan http://www.suomifanit.com/. Viimehetken tulijat jos eivät ehdi nettikauppaan maksaa, verkkokauppa sulkeutuu 2 päivää ennen reissua, niin sitten käteisellä. Yhden suunnan reissaajat, jos mukaan mahtuvat, maksavat matkansa käteisellä.