Djimbo82
Poissa
Suosikkijoukkue: Fc Honka & Huuhkajat
|
|
Vastaus #50 : 21.09.2010 klo 21:34:00 |
|
Unkari-pelin bussi on nyt myynnissä SMJK:n nettikaupassa. Sieltä voi suoraan ostaa itsellensä kyydin eikä mitään sähköposti-ilmoittautumista tarvita.
|
|
|
|
Elmo
Poissa
Suosikkijoukkue: @JyvaskylanFutis
|
|
Vastaus #51 : 22.09.2010 klo 07:58:37 |
|
Unkari-pelin bussi on nyt myynnissä SMJK:n nettikaupassa. Sieltä voi suoraan ostaa itsellensä kyydin eikä mitään sähköposti-ilmoittautumista tarvita.
Silti toivon, että ilmoittautuminen laitettaisiin myös minulle tiedoksi sähköpostiin. Minulla kun ei ole vielä kokemusta siitä, miten hyvin lopulta kaikki informaatio tuolta nettikaupasta minulle asti tulee ja miten täydellisenä. esim. mistä saan tiedon jos ilmoittautuneiden määrä ylittää 50 rajan?
|
|
|
|
Elmo
Poissa
|
|
Vastaus #52 : 22.09.2010 klo 09:09:54 |
|
Silti toivon, että ilmoittautuminen laitettaisiin myös minulle tiedoksi sähköpostiin.
Minulla kun ei ole vielä kokemusta siitä, miten hyvin lopulta kaikki informaatio tuolta nettikaupasta minulle asti tulee ja miten täydellisenä.
esim. mistä saan tiedon jos ilmoittautuneiden määrä ylittää 50 rajan?
No, minulle vakuutettiin, että tiedot saan nettikaupan kautta, joten ei tarvitse erikseen sähköpostilla ilmoittautua. Laitelkaa sähköpostia jos kysyttävää ilmenee. Ja käykää maksamassa matkanne tuonne nettikauppaan.
|
|
|
|
Djimbo82
Poissa
|
|
Vastaus #53 : 23.09.2010 klo 23:03:38 |
|
Nyt vaan sitten makselemaan matkoja, Tampereella on jo oltukin aktiivisia .
|
|
|
|
päätykatsomo
Poissa
|
|
Vastaus #54 : 23.09.2010 klo 23:15:44 |
|
Nyt vaan sitten makselemaan matkoja, Tampereella on jo oltukin aktiivisia . Matka maksettu. Lisäksi lähes varmasti vielä pari kaveria ilmoittautuu mukaan tässä muutaman päivän sisällä.
|
|
|
|
Elmo
Poissa
|
|
Vastaus #55 : 24.09.2010 klo 11:53:21 |
|
Meno-paluureissaajat maksakoon matkansa nettikauppaan http://www.suomifanit.com/. Viimehetken tulijat jos eivät ehdi nettikauppaan maksaa, verkkokauppa sulkeutuu 2 päivää ennen reissua, niin sitten käteisellä. Yhden suunnan reissaajat, jos mukaan mahtuvat, maksavat matkansa käteisellä.
|
|
|
|
päätykatsomo
Poissa
|
|
Vastaus #56 : 24.09.2010 klo 15:54:55 |
|
Kuinkas paljon on tällä hetkellä ilmottautuneita?
|
|
|
|
Elmo
Poissa
|
|
Vastaus #57 : 24.09.2010 klo 15:55:56 |
|
Kuinkas paljon on tällä hetkellä ilmottautuneita?
Vaikea sanoa tarkkaan, kun nyt homma toimii niin, että ostavat suoraan nettikaupasta liput. Arvioisin, että Unkaripeliin tällä hetkellä noin 15 lähtijää. edit: Tänään päivällä oli kuulemma maksaneita 10.
|
|
|
|
Elmo
Poissa
|
|
Vastaus #58 : 27.09.2010 klo 15:05:54 |
|
Huomioikaa edelleen tämä! Ilmoittautuminen hoituu nyt toisin kuin ennenMeno-paluumatkaajat ilmoittautuvat ja varaavat matkansa maksamalle sen SMJK:n verkkokauppaan www.suomifanit.comJoten minulle ei tarvitse ilmoittautua mitenkään, minun pitäisi saada tietonne sitten tuon verkkokaupan kautta. Verkkokaupassa matkan myynti lopetetaan 2 päivää ennen reissua tai kun kaikki 50 paikkaa on myyty. Minulle ilmoittautuvat vain yhden suunnan reissaajat, jotka eivät voi matkaa verkkokaupan kautta ostaa ja jotka pääsevät mukaan ilmoittautumisjärjestyksessä, jos linja-autossa on vielä tilaa. Yhden suunnan reissun hinta on listahinta miinus 10 euroa ja se maksetaan sitten käteisellä bussiin noustessa. Nämä edelleen ilmoittautuvat minulle ilmoittaen sähköpostiosoitteeseen: elmo@suomifanit.com- nimi, puhelinnumero ja sähköpostiosoite - Kannattajayhdistyksen jäsennumero (jos jäsen) - Mistä mihin ajattelit kyydissä olla - Kumpaan peliin olisit lähdössä vai molempiin www.suomifanit.com -> Verkkokauppa -> Bussikuljetus Jyväskylästä Unkari-otteluun -> ja sieltä valkkaa oikean vaihtoehdon.
|
|
« Viimeksi muokattu: 27.09.2010 klo 16:50:23 kirjoittanut Elmo »
|
|
|
|
|
Elmo
Poissa
|
|
Vastaus #59 : 27.09.2010 klo 16:53:33 |
|
Unkaripeliin myyty 16 paikkaa.
|
|
|
|
Boris Pugo
Poissa
|
|
Vastaus #60 : 27.09.2010 klo 18:40:13 |
|
Pelaako jypi samaan aikaan vai miksi ei kiinnosta?
|
|
|
|
Elmo
Poissa
|
|
Vastaus #61 : 27.09.2010 klo 18:54:22 |
|
Pelaako jypi samaan aikaan vai miksi ei kiinnosta?
Tuskin jypi Orivedellä, Tampereella tai Hämeenlinnassa kiinnostaa, ja harvoja edes Jyväskylässä. Onhan tässä vielä hyvin aikaa ennen reissua, eiköhän tuo bussi ihan hyvin myy, vaikka maajoukkue kiiman onkin tehokkaasti tappanut.
|
|
|
|
Djimbo82
Poissa
|
|
Vastaus #62 : 27.09.2010 klo 20:59:22 |
|
Kyllä tuo tulee täyteen.
|
|
|
|
Elmo
Poissa
|
|
Vastaus #63 : 28.09.2010 klo 08:19:00 |
|
22.
|
|
|
|
Homer
Poissa
Suosikkijoukkue: Valkeakosken Haka
|
|
Vastaus #64 : 28.09.2010 klo 16:16:09 |
|
Hankalaa tämä nykyinen käytäntö. Voi olla järjestäjille helpompi, mutta meille jäsenille ikävämpi. Mikäli perheenjäseniä lähtee mukaan, joudun ostamaan jokaiselle erikseen sekä lipun että matkan, rekisteröimään perheenjäsenet jne. Minä näet olen se maksumies.
Toinen kritiikki. Meille työssäkäyville tuo matkan aikaistaminen on perseestä. Eivät kaikki kannattajat ole opiskelijoita, joille on helppoa jäädä luennoilta pois. Tuon vuoksi joutunen lähtemään muilla keinoin tai järjestelemään duuneja hankalamman kautta.
|
|
|
|
euroflex
Poissa
|
|
Vastaus #65 : 28.09.2010 klo 16:22:32 |
|
Toinen kritiikki. Meille työssäkäyville tuo matkan aikaistaminen on perseestä. Eivät kaikki kannattajat ole opiskelijoita, joille on helppoa jäädä luennoilta pois. Tuon vuoksi joutunen lähtemään muilla keinoin tai järjestelemään duuneja hankalamman kautta.
Tuo ilmoittamasi ongelma koskee jokaikistä kauempaa tulevaa. Itse olen ilmoittanut ( lue:neuvotellut esimiehen kanssa) työnantajalle jo 3kk sitten,että juurikin 12.10 ja 17.11 olen vapaalla. Piste! Ja perään että miten teen tunnit sisälle ja minä päivänä.
|
|
|
|
Homer
Poissa
|
|
Vastaus #66 : 28.09.2010 klo 16:46:06 |
|
Tuo ilmoittamasi ongelma koskee jokaikistä kauempaa tulevaa. Itse olen ilmoittanut ( lue:neuvotellut esimiehen kanssa) työnantajalle jo 3kk sitten,että juurikin 12.10 ja 17.11 olen vapaalla. Piste! Ja perään että miten teen tunnit sisälle ja minä päivänä.
Tokihan näinkin. Aikaisemman lähtöajan vuoksi kauempaa tulevia kuitenkin karsiutuu. Olisiko mahdollista jatkossa järjestää 2 bussia Jyväskylä-reitille, joista toinen lähtisi esim. tuntia myöhemmin? Tämä olisi oikeaa jäsenten palvelemista. Rahaa yhdistyksellä kuitenkin on - miksi sitä jemmataan tilille?
|
|
« Viimeksi muokattu: 28.09.2010 klo 16:48:22 kirjoittanut Homer »
|
|
|
|
|
Elmo
Poissa
|
|
Vastaus #67 : 28.09.2010 klo 17:04:07 |
|
Tokihan näinkin. Aikaisemman lähtöajan vuoksi kauempaa tulevia kuitenkin karsiutuu. Olisiko mahdollista jatkossa järjestää 2 bussia Jyväskylä-reitille, joista toinen lähtisi esim. tuntia myöhemmin? Tämä olisi oikeaa jäsenten palvelemista. Rahaa yhdistyksellä kuitenkin on - miksi sitä jemmataan tilille?
2 bussia, kunhan nyt edes osaan reissuista saadaan edes se yksi bussi edes lähes täyteen. Muutoinkaan ei noissa aikatauluissa nyt hirveästi ilmaa ole. Helsingissä ollaan noin 1,5 tuntia ennen pelin alkamista, ei tarvi olla pahaakaan epäonnea tai ruuhkaa tai muuta niin tuokin turvarako katoaa aika vauhdilla. Sille, että pelit alkavat arkena noin aikaisin taas ei voi mitään, Palloliiton syy (sekin). Ikinä ei vain kaikkia voi miellyttää. Toki nämä harvat pelipäivät ovat olleet tiedossa jo iät ja ajat, joten niiden sovittaminen omaan kalenteriin on ollut mahdollista.
|
|
|
|
Pekka#9
Poissa
Suosikkijoukkue: Katumaasturit, ei nopeusrajoituksia
|
|
Vastaus #68 : 28.09.2010 klo 17:13:34 |
|
Yhdistys voisi kyllä antaa palautetta näistä pelipäivistä sekä alkamisajoista pöllöliitolle.
|
|
|
|
Homer
Poissa
|
|
Vastaus #69 : 29.09.2010 klo 05:45:46 |
|
2 bussia, kunhan nyt edes osaan reissuista saadaan edes se yksi bussi edes lähes täyteen.
Muutoinkaan ei noissa aikatauluissa nyt hirveästi ilmaa ole. Helsingissä ollaan noin 1,5 tuntia ennen pelin alkamista, ei tarvi olla pahaakaan epäonnea tai ruuhkaa tai muuta niin tuokin turvarako katoaa aika vauhdilla.
Sille, että pelit alkavat arkena noin aikaisin taas ei voi mitään, Palloliiton syy (sekin).
Ikinä ei vain kaikkia voi miellyttää. Toki nämä harvat pelipäivät ovat olleet tiedossa jo iät ja ajat, joten niiden sovittaminen omaan kalenteriin on ollut mahdollista.
Ymmärrän toki tämänkin näkökulman, mutta väitän edelleen, että myöhäisemmällä lähtöajalla olisi saatu yksi bussi pelkästään Tampereelta täyteen. Mites: saako bussiin tulla ei-jäseniä? Ja miten näiden matkat maksetaan?
|
|
|
|
Elmo
Poissa
|
|
Vastaus #70 : 29.09.2010 klo 07:11:08 |
|
Mites: saako bussiin tulla ei-jäseniä? Ja miten näiden matkat maksetaan?
Ymmärtääkseni SMJK:n sivuille voi rekisteröityä myös ei-jäsenet ja näille löytyy sieltä ei-jäsen hinnat reissuille eli ihan vastaavasti toimii heillä. edit: ja voithan sä kysäistä olisiko tuo Kloppien & SMJK:n Seinäjoelta lähtevä bussi paremmin aikatauluihisi sopivasti Tampereelle. http://futisforum2.org/index.php?topic=110216.0
|
|
« Viimeksi muokattu: 29.09.2010 klo 07:16:44 kirjoittanut Elmo »
|
|
|
|
|
Elmo
Poissa
|
|
Vastaus #71 : 29.09.2010 klo 07:13:32 |
|
|
|
|
|
ynwa69
Poissa
Suosikkijoukkue: Liverpool FC, FC Vaajakoski, Inkeroisten Purha
|
|
Vastaus #72 : 01.10.2010 klo 01:20:47 |
|
pyshtyykö keski-suomen jalkapallomekassa? eli Vaajakoskella!!!
|
|
|
|
Elmo
Poissa
|
|
Vastaus #73 : 01.10.2010 klo 06:47:00 |
|
pyshtyykö keski-suomen jalkapallomekassa? eli Vaajakoskella!!!
Ei ajella sitä kautta, joten teretulemast matkakeskukselta kyytiin.
|
|
|
|
kaksi vasenta jalkaa
Poissa
Suosikkijoukkue: Alasarjat
|
|
Vastaus #74 : 01.10.2010 klo 06:50:32 |
|
Hankalaa tämä nykyinen käytäntö. Voi olla järjestäjille helpompi, mutta meille jäsenille ikävämpi. Mikäli perheenjäseniä lähtee mukaan, joudun ostamaan jokaiselle erikseen sekä lipun että matkan, rekisteröimään perheenjäsenet jne. Minä näet olen se maksumies.
Samaa mieltä. Vanha systeemi oli selkeä sekä joustava ja pystyi olemaan varma paikastaan bussissa. Nyt pitää muistaa maksaa mahdollisimman nopeasti bussi, jotta pääsee mukaan.
|
|
|
|
|
|