Bp princess
Poissa
Suosikkijoukkue: Barcelona FC, Brenapool FC
|
|
Vastaus #250 : 14.06.2010 klo 01:49:39 |
|
HH ei millään tunnu ymmärtävän miksi on seurajoukkueita ja maajoukkueita:
"Missä Litmanen pelaa?"
"FC Lahdessa"
"Miksei se pelaa Suomen maajoukkueessa? Sit vois Suomiki olla tuol kisoissa."
Tätä ihmettelen itsekin H: "Miksi Messi pelaa tuolla, kun eikö se oikeasti pelaa Barcelonassa?" Minä: "Joo mutta nyt kyse maajoukkuepeleistä, eikä seurajoukkueista" H: "Lähtiks se sit menee Barcasta, kun on nyt Argentiinassa?" Minä: "Ei vaan jos on oman maan huippupelaajia niin voi pelata sekä seura- että maajoukkueessa" H: "Eikö Messi sitten olekaan espanjalainen?" Minä: "Ei vaan Argentiinalainen" H: "Aa, no kato ku mä luulin sitä espanjalaiseksi" H: "Onko tuolla sit muitaki Barcan pelaajia?" Minä: "-" H: "Äh, lähen käymään ABC:lla haluatko jotain?" Loppupeli rauhassa ja oluttakin oli
|
|
« Viimeksi muokattu: 14.06.2010 klo 01:50:43 kirjoittanut Bp princess »
|
|
|
|
|
lefaikone
Poissa
Suosikkijoukkue: Sakke Saarinen
|
|
Vastaus #251 : 14.06.2010 klo 01:51:21 |
|
"No mielummin tätä kun jääkiekkoa" "Koska se Saksa pelaa siellä finaalissa?" (Kysymyksen muotoilussa itsessään ei tietenkään mitään vikaa ) "Eikö siitä Fifasta pääse eroon edes oikean jalkapallon yhteydessä?" (Luuli kisoja vihaamansa FIFA-pelin sponsoroimiksi) "Mikä vika Kaakaossa on? Sehän on suloinen." (Kiroilin Klosen kentältä lähtemistä) "Pelaako Suomi näissä kisoissa?" (+Todella suloinen "älä pliis naura mulle, jos tämä on idioottimainen kysymys"- ilme) + Tuuletteli innoissaan, kun tajusi, ettei Saksan seuraava matsi menekään päällekkäin kaverinsa häiden kanssa. Kyllä täältä vielä saadaan mainio kisa-HH koulittua Yllättävän vähän valittanut (vielä ainakaan) kisojen kyttäämistä ylipäätään.
|
|
|
|
TeQ
Poissa
Suosikkijoukkue: Empee, Il Biscione, Bubo bubo
|
|
Vastaus #252 : 14.06.2010 klo 01:57:00 |
|
Kanava vaihtui tasaisen jatkuvasti kisojen ja Johnny Deppin elokuvan välillä. Seuraavan kerran kanava on ja pysyy kakkosella. Lisäksi tunnisti yllättävän paljon pelaajia, joten hyvin on koulittu
|
|
|
|
waccoe
Poissa
Suosikkijoukkue: Minä nettikiusaan
|
|
Vastaus #253 : 14.06.2010 klo 08:56:52 |
|
"Jalkapallo on tylsää"
- Algeria-Slovenia -pelin aikana
|
|
|
|
Tonton Drozdowski
Poissa
|
|
Vastaus #254 : 14.06.2010 klo 09:36:50 |
|
Englanti: Maa on villi kortti, koska sen valioliiga on hyvä, mutta maajoukkueen menestys ei ole ollut.
|
|
|
|
Lampinho
Poissa
Suosikkijoukkue: Cristiano Ronaldo & Bale ♥
|
|
Vastaus #255 : 14.06.2010 klo 09:42:32 |
|
Argentiina-Nigeria ottelussa kuultua: "Mitä tarkottaa vapaa rooli" (Kyse oli Leo Messistä) Tästä käytiin n. 5 minuutin keskustelu ja HH oli sitä mieltä, että kaikilla pitää olla vapaa rooli. Kumpi on kumpi esiintyy myös muutaman kerran. Aika alku vaiheessa ollaan vielä HH:n kanssa, mutta osan (Real Madridin) pelaajista osaa jo tunnistaa e. Niin ja kun Japanin valitsi suosikkimaaksi, niin tänään on ihan pakko tipahdella jotain helmiä
|
|
« Viimeksi muokattu: 14.06.2010 klo 09:47:59 kirjoittanut Lampinho »
|
|
|
|
|
Rehellinen mustalainen
Poissa
Suosikkijoukkue: M.O.P.E.
|
|
Vastaus #256 : 14.06.2010 klo 09:58:42 |
|
"Jenkkien maalivahti on Ron Howard"
Seurustelet jonkun Ylen selostajan kanssa
|
|
|
|
D mies
Poissa
|
|
Vastaus #257 : 14.06.2010 klo 11:00:00 |
|
Tätä ihmettelen itsekin H: "Miksi Messi pelaa tuolla, kun eikö se oikeasti pelaa Barcelonassa?" Minä: "Joo mutta nyt kyse maajoukkuepeleistä, eikä seurajoukkueista" H: "Lähtiks se sit menee Barcasta, kun on nyt Argentiinassa?" Minä: "Ei vaan jos on oman maan huippupelaajia niin voi pelata sekä seura- että maajoukkueessa" H: "Eikö Messi sitten olekaan espanjalainen?" Minä: "Ei vaan Argentiinalainen" H: "Aa, no kato ku mä luulin sitä espanjalaiseksi" H: "Onko tuolla sit muitaki Barcan pelaajia?" Minä: "-" H: "Äh, lähen käymään ABC:lla haluatko jotain?" Loppupeli rauhassa ja oluttakin oli Sori vaan boys, mutta kyllä te melkoisten tuulitunneleiden kanssa seukkaatte, jos ei hahmota maa- ja seurajoukkueen eroa. Eihän se ole edes jalkapallotietoutta vaan keskeistä yleissivistystä. Ihmettelevätkö HH:t myös miten Teemu Selänne voi pelata AnheimMight Ducksissa ja Suomen maajoukkueessa?
|
|
|
|
Nahkakostaja
Poissa
|
|
Vastaus #258 : 14.06.2010 klo 11:34:09 |
|
"Vaivaako sua joku, kun tuntuu että sä et oo puhunu mulle mitään kolmeen päivään".
|
|
|
|
Jay Gooner
Poissa
Suosikkijoukkue: Arsenal
|
|
Vastaus #259 : 14.06.2010 klo 11:37:48 |
|
"Mitä tarkottaa vapaa rooli" (Kyse oli Leo Messistä) Tästä käytiin n. 5 minuutin keskustelu ja HH oli sitä mieltä, että kaikilla pitää olla vapaa rooli.
Ihan hellyyttäviä kommentteja suurin osa, mutta aika nuorilta tai vaihtoehtoisesti vähän aikaa foorumistien kanssa seurustelleilta vaikuttavat foorumistien HH:t.
|
|
|
|
Tonton Drozdowski
Poissa
|
|
Vastaus #260 : 14.06.2010 klo 11:39:51 |
|
Ei HH:n suusta, mutta juuri äsken kuului n. 10 metrin päästä toimistolla keski-ikäisen naisen suusta: "Että mä haluisin nähdä ton Hollanti-Tanska -pelin. Pitäisköhän meiän mennä tonne **** (läheinen kuppila) pitämään se palaveri?"
Itse en ollut keskustelussa mukana millään muotoa, joten yleistä lutuurin nousua havaittavissa.
|
|
|
|
xoxo
Poissa
Suosikkijoukkue: Seattle Sounders FC
|
|
Vastaus #261 : 14.06.2010 klo 11:42:11 |
|
Ihan hellyyttäviä kommentteja suurin osa, mutta aika nuorilta tai vaihtoehtoisesti vähän aikaa foorumistien kanssa seurustelleilta vaikuttavat foorumistien HH:t.
Joo, eiköhän näiden HHiden keski-ikä ole siellä 16-18 vuoden tietämillä. Tässä ainoita muistamiani kommentti kohtaloonsa alistuneelta siskolta: "Katon sitten jatkopelejä, kun niissä matseissa on jotain panostakin. Ei oo siellä oikein mitään omia suosikkeja (Suomi, Ruotsi) mukana." "Ronaldo on oksettava homo."
|
|
« Viimeksi muokattu: 14.06.2010 klo 11:45:23 kirjoittanut xoxo »
|
|
|
|
|
kungen
Poissa
|
|
Vastaus #262 : 14.06.2010 klo 13:01:44 |
|
Kysäisin ihan piruuttani paitsiosäännöstä ennen Saksa-peliä ja yllättäen vastaus tuli samantien: "Pidätkö sä mua ihan tyhmänä!? Se on se kun hyökkääjä on vastustajan puolella ylempänä kuin puolustajat ja sille syötetään" piti itsekkin testata: "no se on sellanen että sielä on se viiva maalin lähellä, keskellä kenttää on kans viiva. niin pitää olla kaks pelaajaa sen yli." ei sinänsä yllättänyt, toki koulutusta on pelien seuraaminen tähän mennessä ollut ja pientä innostumistakin ollut havaittavissa.
|
|
|
|
Knight
Poissa
Suosikkijoukkue: Reppana-modet
|
|
Vastaus #263 : 14.06.2010 klo 13:11:06 |
|
Omaa vaimoa ei voisi vähempää kiinnostaa jalkapallo (saati mikään muukaan urheilu), joten kommenttejakaan ei pahemmin ole tullut. Korkeintaan jotain tyyliin "ei se nyt koko maailmaa kaada, jos jotain peliä ei näe" vastauksena valitukseeni tulevasta juhannuksesta ja perjantain ja lauantain pelien missaamisestani.
Tuli hän kuitenkin mukaan stadikalle viimeisimpään Puola-peliin vaikka peli pelattiin hänen synttäripäivänään. Sitä edelsi "kai sitä voisi joskus käydä kokeilemassa minkälaista siellä matsissa on." Ja on tilaillut salaa LFC:n nettikaupasta useitakin fanituotteita lahjoiksi niin minulle kuin lapsillemmekin.
|
|
|
|
Flyguy
Poissa
|
|
Vastaus #264 : 14.06.2010 klo 13:12:03 |
|
Hauskojahan nämä valtaosin ovat, mutta joidenkin kohdalla kyllä mietityttää, ovatko täysin keksittyjä. Ja jos ei, niin pistää kyllä miettimään, mistä osa foorumilaisista HH:nsa on löytänyt. Kosmetologikoulussa yleissivistyksen puutteen vuoksi luokalle jääneiden joukosta?
|
|
|
|
Phil Dunphy
Poissa
|
|
Vastaus #265 : 14.06.2010 klo 13:21:25 |
|
Hauskojahan nämä valtaosin ovat, mutta joidenkin kohdalla kyllä mietityttää, ovatko täysin keksittyjä. Ja jos ei, niin pistää kyllä miettimään, mistä osa foorumilaisista HH:nsa on löytänyt. Kosmetologikoulussa yleissivistyksen puutteen vuoksi luokalle jääneiden joukosta?
Samaa mietin itsekkin että kuinkahan moni noista on keksittyjä,siis ei noista sanomisista vaan siitä että niillä on HH..
|
|
|
|
laardi79
Poissa
Suosikkijoukkue: Großverdiener
|
|
Vastaus #266 : 14.06.2010 klo 13:23:56 |
|
Tjaaaa, eipä se nyt oikeastaan liity edes asiayhteyteen. Oma vaimoni lähes vihaa urheilua. Ei siitä mitään voi tietää, jos siihen ei missään törmää eikä sitä mistään seuraa. Eikä se väärin edes ole, miksi siitä tarvitsisi olla kiinnostunut Esimerkiksi vieraspeleihin lähtiessäni vaimo tietää maan missä olen ja lajin minkä takia siellä ollaan, mutta hänellä ei ole aavistustakaan eikä varsinkaan mielenkiintoa mistä pelataan tai mitä ottelun tulos merkitsee. Hyvä niin, pitää olla omiakin asioita, suhteen laadusta riippumatta. Eikö? Meinaat siis, etteivät nämä tokaisut yhtään kuulosta raflaavammilta, kun ei mainita, missä yhteydessä asia on mainittu. Toki joukossa on aina ihan yksiselitteisiäkin tapauksia. Pointti oli kuitenkin se, että nämä ovat ihan hauskoja kuriositeettejä. En usko, että kukaan tänne kirjoittelee sen takia, että pitäisi HH:ta jotenkin aivottomana sen takia, ettei tiedä jotain paitsiosääntöä jne. Sehän nyt on sanomattakin selvää, ettei HH muilta tekemisiltään aina pysy pelissä samalla intensiteetillä mukana.
|
|
|
|
Meazza
Poissa
Suosikkijoukkue: Internazionale
|
|
Vastaus #267 : 14.06.2010 klo 13:42:19 |
|
Alivaltiosihteeri-tyylin peli? NED-DEN Vaimohan teki taas rankingin pelaajien ulkonäön perusteella: ITA, AUS, GER. Viimeksi meni top5-joukkueet oikein, järjestys väärin.
|
|
|
|
elhadjidiouf
Poissa
Suosikkijoukkue: Valkeakosken Haka
|
|
Vastaus #268 : 14.06.2010 klo 15:24:59 |
|
HH: aiotko muka oikeasti katsoa kaikki pelit mitä tulee? EHD: Kaikki mitä on mahdollista, ja siihen päälle vielä Veikkausliigapelit Urholta HH: Eli monta peliä katsot esimerkiksi tänään? EHD: 4-5 HH: Mitä vittua mä sitten teen? Vaikuttaa lupaavalta kun kisoja on vasta muutama päivä takana
|
|
|
|
vili bin ali muhammad
Poissa
Suosikkijoukkue: https://www.youtube.com/watch?v=GvSk5AhFWrc&index=
|
|
Vastaus #269 : 14.06.2010 klo 15:32:54 |
|
"vittua" viljeleville kakaroille
|
|
|
|
Taffarel
Poissa
|
|
Vastaus #270 : 14.06.2010 klo 15:37:50 |
|
Samaa olen hymähdellyt moneen otteeseen. Todella viehättävän kuuloisia neitoja. Minkä ihmeen teinihuligaanien kanssa forumistit seurustelevat tai väittävät seurustelevansa?
|
|
|
|
Knight
Poissa
Suosikkijoukkue: Reppana-modet
|
|
Vastaus #271 : 14.06.2010 klo 15:38:20 |
|
Samaa olen hymähdellyt moneen otteeseen. Todella viehättävän kuuloisia neitoja. Minkä ihmeen teinihuligaanien kanssa forumistit seurustelevat tai väittävät seurustelevansa?
He ovat itsekin teinejä.
|
|
|
|
Taffarel
Poissa
|
|
Vastaus #272 : 14.06.2010 klo 15:40:45 |
|
Ai niin joo :
|
|
|
|
Veli Ponteva
Poissa
|
|
Vastaus #273 : 14.06.2010 klo 17:27:39 |
|
Argentiina pelissä: "Toi Maradinho on hassu"
Sergio Romero torjuu: "Ihana mies, koppaispa mutkin syliinsä"
"Näkeeks täällä sitä komeeta Mourinhoa (jotenkin hassusti äännettynä) ollenkaan?"
|
|
|
|
laardi79
Poissa
Suosikkijoukkue: Großverdiener
|
|
Vastaus #274 : 14.06.2010 klo 17:31:58 |
|
Argentiina pelissä: "Toi Maradinho on hassu"
Sergio Romero torjuu: "Ihana mies, koppaispa mutkin syliinsä"
"Näkeeks täällä sitä komeeta Mourinhoa (jotenkin hassusti äännettynä) ollenkaan?"
Yllättävän kekseliästä ja luovaa
|
|
|
|
|
|