Picard
Poissa
|
|
Vastaus #275 : 28.06.2010 klo 23:29:43 |
|
Uruguay - E-Korea 2-1 USA-Ghana 1-2 ja Saksa-Englanti 4-1 Argentiina-Meksiko 3-1 Hollanti-Slovakia 2-1
Todellisia persraiskauksia tosiaan, etenkin kun Saksa ja Argentiina saivat tuomarilta merkittäviä apuja.
Brasilia-Chile 3-0
|
|
|
|
yyber
Poissa
Suosikkijoukkue: Periaatteen Jatkuvuus
|
|
Vastaus #276 : 28.06.2010 klo 23:34:12 |
|
Olen yleisesti pettynyt pelien tasoon. Veikkausliigassakin näkee parempaa, noh brassit tänään vähän väläytteli ja argot tietysti, mutta esim. Englannin puolustuspeli..
|
|
|
|
coelb
Poissa
|
|
Vastaus #277 : 29.06.2010 klo 23:46:02 |
|
Jäätävän paskat foorumin ottelutopikit, jotka täyttyvät kinastelusta siitä kuka tykkää kenestä ja minkä takia ja kuka pelaa ihan mälsää peliä ja sä oot ihan tyhmä etkä ymmärrä mitään jalkapallosta ja oikeasti mun suosikkijengi on kyllä paras miksi te ette suostu uskomaan, onkohan teillä edes ikää junnut mä olen sentään nähnyt kaikki bayernin pelit tällä kaudella ja mä kaikki capellon alaiset pelit eli fanittakaa vaan niitä koko kansan suosikkeja kun ette ole samaa mieltä kuin minä joka olen oikeassa.
Uuh/uhh.
|
|
|
|
Lisbie
Poissa
|
|
Vastaus #278 : 29.06.2010 klo 23:49:14 |
|
Jäätävän paskat foorumin ottelutopikit, jotka täyttyvät kinastelusta siitä kuka tykkää kenestä ja minkä takia ja kuka pelaa ihan mälsää peliä ja sä oot ihan tyhmä etkä ymmärrä mitään jalkapallosta ja oikeasti mun suosikkijengi on kyllä paras miksi te ette suostu uskomaan, onkohan teillä edes ikää junnut mä olen sentään nähnyt kaikki bayernin pelit tällä kaudella ja mä kaikki capellon alaiset pelit eli fanittakaa vaan niitä koko kansan suosikkeja kun ette ole samaa mieltä kuin minä joka olen oikeassa.
Uuh/uhh.
Samahko. Tuohon vielä lisänä selostajien jokaisen pikkuvirheen (välillä ei edes ole mitään virhettä) raportointi.
|
|
|
|
Bamsenaattori
Poissa
|
|
Vastaus #279 : 30.06.2010 klo 00:05:56 |
|
Tähän väliin se pakollinen kommentti: Ei niitä ole pakko lukea!
|
|
|
|
Bay
Poissa
|
|
Vastaus #280 : 30.06.2010 klo 00:19:45 |
|
Varmaan ollut jo mutta mielestäni aikaisempiin arvokisoihin nähden yleistynyt filmaaminen. Ja toki siitä johtunut tuntien, jopa päivien vääntö forumilla E. Lisätään vielä muutaman tuomareiden toimesta jaetut erittäin kyseenalaiset punaiset kortit.
|
|
|
|
coelb
Poissa
|
|
Vastaus #281 : 30.06.2010 klo 08:49:16 |
|
Tähän väliin se pakollinen kommentti: Ei niitä ole pakko lukea!
Ei ole pakko ei, mutta olisi silti mukava lukea, jos siellä pystyttäisiin muuhunkin kuin vain ja ainoastaan sen "oman" joukkueen puolusteluun muna ojossa.
|
|
|
|
kuusysi
Poissa
Suosikkijoukkue: Huuhkajalauma
|
|
Vastaus #282 : 30.06.2010 klo 14:01:52 |
|
Ottelun aikana ainakaan ei pitäisi kenelläkään oikeasti jalkapalloa katsovalla aikaa tai mielenkiintoa kirjoitella mitään tyhjänpäiväisiä kommentteja. (Itse en tietenkään kuulu tähän kategoriaan...) Ottelun jälkipuinti on sitten eri asia.
|
|
|
|
Samson
Poissa
Suosikkijoukkue: HJK, New England Patriots
|
|
Vastaus #283 : 30.06.2010 klo 14:04:18 |
|
Ottelun aikana ainakaan ei pitäisi kenelläkään oikeasti jalkapalloa katsovalla aikaa tai mielenkiintoa kirjoitella mitään tyhjänpäiväisiä kommentteja. (Itse en tietenkään kuulu tähän kategoriaan...) Ottelun jälkipuinti on sitten eri asia.
Tämä väite on yhtä vammainen, kuin väittäisi ettei paskalla ollessa pitäisi kenelläkään oikeastia paskovalla olevan aikaa tai mielenkiintoa lukea mitään.
|
|
|
|
Pyhäinhäväistys
Poissa
|
|
Vastaus #284 : 30.06.2010 klo 14:08:25 |
|
Putkiaivomiehillä nämä...
|
|
|
|
Vandit
Poissa
|
|
Vastaus #285 : 30.06.2010 klo 14:23:56 |
|
Niin esim. Japani-Paraguay tai Englanti-Algeria oli niin mielenkiintoista, että ne piti katsoa alusta loppuun tekemättä mitään muuta.
|
|
|
|
noisemus
Poissa
Suosikkijoukkue: Good Company !
|
|
Vastaus #286 : 30.06.2010 klo 14:29:55 |
|
Samahko. Tuohon vielä lisänä selostajien jokaisen pikkuvirheen (välillä ei edes ole mitään virhettä) raportointi. No nyt sattu juhaa leukaan.
|
|
|
|
1934
Poissa
Suosikkijoukkue: FC MYLLYT SALLITTAVA
|
|
Vastaus #287 : 30.06.2010 klo 14:30:12 |
|
Törkeät filmaukset.
|
|
|
|
Jyrä
Poissa
Suosikkijoukkue: geru
|
|
Vastaus #288 : 30.06.2010 klo 16:38:02 |
|
|
|
|
|
brando28
Poissa
Suosikkijoukkue: Ponnistus, HJK
|
|
Vastaus #289 : 30.06.2010 klo 19:43:55 |
|
toihan oli täysin selkeä rike. miten liittyy filmaukseen?
|
|
|
|
Madridlandia
Poissa
|
|
Vastaus #290 : 30.06.2010 klo 19:51:04 |
|
Välipäivät
|
|
|
|
Agüero
Poissa
Suosikkijoukkue: FC Oberneuland
|
|
Vastaus #291 : 30.06.2010 klo 19:53:52 |
|
Etelä-Amerikan täydellinen dominanssi. Espanja enää ainoa vakavasti otettava mestariehdokas Euroopasta, joka jatkaa ja vielä sentään 8 joukkuetta jäljellä.
|
|
|
|
April
Poissa
Suosikkijoukkue: Sympaattiset filmaajat.
|
|
Vastaus #292 : 30.06.2010 klo 22:52:52 |
|
Etelä-Amerikan täydellinen dominanssi. Espanja enää ainoa vakavasti otettava mestariehdokas Euroopasta, joka jatkaa ja vielä sentään 8 joukkuetta jäljellä.
Vittu oot idiootti. Miten lasketaan ns. vakavasti otettava?
|
|
|
|
Mesi
Poissa
Suosikkijoukkue: FC Trompi, TamU, FC Ankkalinna
|
|
Vastaus #293 : 01.07.2010 klo 00:41:21 |
|
Mihin on Saksa hävinnyt . Saksa on juuri sellainen joukkue, joka tulee olemaan helvetin vaikea Argentiinalle.
|
|
|
|
Vandit
Poissa
|
|
Vastaus #294 : 01.07.2010 klo 07:53:17 |
|
Ja Hollantihan oikeastaan vasta huomenna aloittaa kisansa kun tähän asti on ollut pelkkää höntsäilyä. Toki voi olla että myös lopettaa huomenna
|
|
|
|
idänihme
Poissa
Suosikkijoukkue: suurseura
|
|
Vastaus #295 : 01.07.2010 klo 15:27:44 |
|
Törkeät filmaukset.
Ennen kaikkea "kyynärpäälyönti" filmaukset joita on nähty about joka toisessa matsissa. Onneksi noita ei kotimaan kentillä harrasta kuin Severi Paajanen. Noissa tilanteissa alkaa vähitellen toivoa että kerrankin osuisi oikeasti kunnolla. Muunlaiset filmit ovat ehkä jopa hieman vähentyneet(?).
|
|
|
|
Game
Poissa
|
|
Vastaus #296 : 01.07.2010 klo 16:00:30 |
|
Ja Hollantihan oikeastaan vasta huomenna aloittaa kisansa kun tähän asti on ollut pelkkää höntsäilyä. Toki voi olla että myös lopettaa huomenna Näinhän se monesti voi mennä, että ensin hontsätään vakuuttavasti alkupelit ja sitten otetaan turpaan ensimmäisessä ns. kovassa ottelussa.
|
|
|
|
Kapteeni Koukku
Poissa
|
|
Vastaus #297 : 02.07.2010 klo 02:59:00 |
|
Näinhän se monesti voi mennä, että ensin hontsätään vakuuttavasti alkupelit ja sitten otetaan turpaan ensimmäisessä ns. kovassa ottelussa.
Tuolla tavallahan Oranje viimeksi edusti arvokisoissa Ensin puhtaalla pelillä kuolemanlohkon voitto, puolivälierissä turpaan ryssiltä.
|
|
|
|
Edmundo
Poissa
|
|
Vastaus #298 : 02.07.2010 klo 03:08:40 |
|
Tuolla tavallahan Oranje viimeksi edusti arvokisoissa Ensin puhtaalla pelillä kuolemanlohkon voitto, puolivälierissä turpaan ryssiltä. Tästähän spekuloitiin, että viimeisessä lohkopelissä reservien käyttö sotki Hollannin pelirytmin, ja tästä syystä venäläiset pääsivät hyödyntämään omaa virettään.
|
|
|
|
Nimierkki
Poissa
|
|
Vastaus #299 : 02.07.2010 klo 08:37:29 |
|
Vahva sama. Jannuilta, jotka spämmää ottelutopikkeihin "jee maali" "ooh" "peukku" ja "hymiö" ja seuraa peliä sivusilmällä, voi odottaa yleensä "todella" vahvaa panosta jälkipuinneissa ja syväanalyyseissä.
|
|
|
|
|
|