tsapah
Poissa
Suosikkijoukkue: FC Sudet
|
|
Vastaus #125 : 13.06.2010 klo 16:50:46 |
|
Melkein pitää sanoa näin 45min kattottuna,että Ghana on ollut "parempi". Ayew
|
|
|
|
Tresjoli
Poissa
|
|
Vastaus #126 : 13.06.2010 klo 16:51:33 |
|
Mikä perkeleen tarve selostajalle on antaa koko ajan negatiivista palutetta pelistä? Eikö voisi keskittyä ihan siihen omaan hommaan ja hoitaa se selostus kunnialla. Tää on kyllä aivan vitun rasittavaa. Ymmärrän jos 90 minuuttia on pelattu ja matsi on ollut hirveetä 0-0 nyhväystä, mutta tämäkin peli ollut mielenkiintoinen ja hyvä peli ja silti pitää jatkuvasti itkeä. Oon kyllä vähän eri mieltä pelin kulusta suurimman osan kanssa. Serbia aloitti tosi hermostuneesti, mutta paransi peliään koko ajan. Zigic ollut yllättävän hyvä.
|
|
|
|
Viduka
Poissa
Suosikkijoukkue: Floyd Mayweather Jr, Chelsea
|
|
Vastaus #127 : 13.06.2010 klo 16:51:36 |
|
Prince Tagoe onnistuu tänään maalinteossa. Varma tieto. Onhan Tagoella ollut tänään jo pari maalipaikkaa.
|
|
|
|
Kirkkoherra
Paikalla
Suosikkijoukkue: Jeesuksen saunavuoro
|
|
Vastaus #128 : 13.06.2010 klo 16:52:35 |
|
Mitä Malisen takatukalle on tapahtunut?
Selostaja tuntuu olevan evvk-mielellä. Eipä muuten oikeastaan haittaisi, mutta voisi useammin mainita pallon saaneen pelaajan nimen. Ottelun seuraaminen olisi mielekkäämpää.
|
|
|
|
Taffarel
Poissa
|
|
Vastaus #129 : 13.06.2010 klo 16:53:08 |
|
Katoinko nyt ihan väärin, vai onko Paintsilin nimi pyyhkäisty paidan selkään ns. päin persettä?
Samaa ihmettelin aiemmassa viestissä. Noin muuten: millaista jogabonitoa kaikkien pelien pitäisi olla että FUTISFORUMIN väelle ja selostajille kelpaisi?
|
|
|
|
Lazy Town
Poissa
Suosikkijoukkue: FCK
|
|
Vastaus #130 : 13.06.2010 klo 16:53:29 |
|
Kuusi ja puoli ottelua näitä kisoja takana ja maaleja tehty yhtä paljon kuin Saksan kisojen kahdessa ensimmäisessä ottelussa. No, näissä kisoissa on vielä Uusi-Seelanti kokematta eli eiköhän hanat aukea vielä ensimmäisellä ottelukierroksella.
|
|
|
|
keveli
Poissa
|
|
Vastaus #131 : 13.06.2010 klo 16:54:16 |
|
100% sama.
Olisin odottanut viimeistään tältä Serbia - Ghana matsilta sellaista kunnon intohimoista futista, mutta paskanmarjat, intohimotonta hölkkäilyä ainakin ekat 45 minsaa.
Jännä kyllä, että porukan mielipiteet näin paljon poikkeavat toisistaan. Minä olen muutaman muun kanssa sitä mieltä, että tämähän oli ihan kivaa ja melko vauhdikasta peliä. Viimeiset 15 minuuttia vähän vaisumpaa, mutta ei sitä nyt voi odottaa että jalkapallo-otteluissa mentäisiin 90 minuuttia päästä päähän ja koko ajan olisi maalipaikkoja. Tässä pelissä oli kuitenkin mm. kivoja harhautuksia, kovia taklauksia, sopivasti asennetta, hienoja erikoistilannekuvioita yms. En tiedä, mutta tuntuu että jos tällainenkaan peli ei kelpaa porukalle, niin aika kova on vaatimustaso ja ehkä sitten jalkapallo ei ole teille se paras mahdollinen laji.
|
|
|
|
zipe
Poissa
|
|
Vastaus #132 : 13.06.2010 klo 16:55:26 |
|
En kyllä yhtään muistanut millaista pakkopullaa nämä jämäjoukkueiden väliset pelit ovat. Meinasi uni tulla silmään. Ensi kisoihin 16 joukkuetta!
Sama. Alkulohkojen jälkeen väli -ja putoamissarja, siitä sitten 3 parasta puolivälieriin ja putoamissarjan 2 huonointa B-sarjaan - ja kaikilla on kivaa.
|
|
|
|
Herstein
Paikalla
Suosikkijoukkue: Heitto
|
|
Vastaus #133 : 13.06.2010 klo 16:58:47 |
|
Itse odottelin etukäteen hyvinkin mielenkiintoista matsia, mutta toistaiseksi on ollut kyllä hirveää paskaa. Serbia ei edes yritä pitää tempoa yllä ja peli onkin mennyt aikamoiseksi hölkkäilyksi. Ghanan peli ehkä liikaa pitkän roiskimista, joskin Gyan on pirun nopea kaveri ja ollut pari kertaa lähellä päästä livistämään Serbian topparien välistä läpi.
|
|
|
|
Eiccu
Poissa
|
|
Vastaus #134 : 13.06.2010 klo 16:59:04 |
|
Jännä kyllä, että porukan mielipiteet näin paljon poikkeavat toisistaan. Minä olen muutaman muun kanssa sitä mieltä, että tämähän oli ihan kivaa ja melko vauhdikasta peliä. Viimeiset 15 minuuttia vähän vaisumpaa, mutta ei sitä nyt voi odottaa että jalkapallo-otteluissa mentäisiin 90 minuuttia päästä päähän ja koko ajan olisi maalipaikkoja. Tässä pelissä oli kuitenkin mm. kivoja harhautuksia, kovia taklauksia, sopivasti asennetta, hienoja erikoistilannekuvioita yms. En tiedä, mutta tuntuu että jos tällainenkaan peli ei kelpaa porukalle, niin aika kova on vaatimustaso ja ehkä sitten jalkapallo ei ole teille se paras mahdollinen laji.
Veikkausliiga on paskaa, Valioliiga on paskaa, MM-kisat on paskaa ja UCL on paskaa. Barca on yleensä hyvä, mutta sekin pelaa aika usein paskasti.
|
|
|
|
Tjowi
Poissa
|
|
Vastaus #135 : 13.06.2010 klo 17:00:52 |
|
Kun jengi on tottunut katsomaan veikkausliigaa niin ihan mikä tahansa futis ei enää kelpaa
|
|
|
|
hyvä kutina
Poissa
Suosikkijoukkue: JJK
|
|
Vastaus #136 : 13.06.2010 klo 17:01:41 |
|
MAALIA GHANA!!!
|
|
|
|
hyvä kutina
Poissa
Suosikkijoukkue: JJK
|
|
Vastaus #137 : 13.06.2010 klo 17:02:27 |
|
Juusela dissaa Vuvuzela torvia
|
|
|
|
Jype
Poissa
|
|
Vastaus #138 : 13.06.2010 klo 17:02:43 |
|
En kyllä yhtään muistanut millaista pakkopullaa nämä jämäjoukkueiden väliset pelit ovat. Meinasi uni tulla silmään. Ensi kisoihin 16 joukkuetta!
Aseellako uhaten sut pakotetaan katsomaan?
|
|
|
|
MrX83
Poissa
Suosikkijoukkue: Potku pallo
|
|
Vastaus #139 : 13.06.2010 klo 17:03:56 |
|
Juusela dissaa Vuvuzela torvia Juusela? Onko tää joku läppä, vai eikö jengi oikeasti erota näitä toisistaan. Ei tää voi olla näin vaikeeta hei.
|
|
|
|
Wepe
Poissa
Suosikkijoukkue: Ilves, Liverpool FC
|
|
Vastaus #140 : 13.06.2010 klo 17:04:14 |
|
Ennekari dissaa Vuvuzela torvia Oletan ,että tarkotit näin.
|
|
|
|
Neulainen Jerkunen
Poissa
Suosikkijoukkue: FC
|
|
Vastaus #141 : 13.06.2010 klo 17:05:42 |
|
Voisiko nämä selostaja-analyysit keskittää johonkin toiseen otsikkoon?
|
|
|
|
Boer
|
|
Boer
Vastaus #142 : 13.06.2010 klo 17:06:04 |
|
Täytyy kyllä välillä ihmetellä, että miten maailmanluokan kaverit voi antaa tuollaisia syöttöjä,ala valkoinen nro.3.
|
|
|
|
aleksanteri
Poissa
Suosikkijoukkue: Bröderna Lynx
|
|
Vastaus #143 : 13.06.2010 klo 17:06:10 |
|
Ei tästä millään saa suurta jalkapallojuhlaa, katsomoa voisi kuvata enemmänkin, kiinnoistaisi nähdä vieläkö pata porisee pään päällä.
|
|
|
|
TexMex
Poissa
|
|
Vastaus #144 : 13.06.2010 klo 17:06:41 |
|
Joo ei siinä mitään, että on omat mielipiteet, mutta itse ainakin pidän asemasotafutiksesta. Se pelintaso nyt on aika häilyvä käsite, mutta itse ainakin pidän arvossa tietynlaista kontrollia ja peliälyä. Ottelu voi siis olla mielenkiintoinen ilman valtavia maalintekotilannemääriä tai päätöntä päädystä päätyyn -juoksua. Toki ymmärrän sen, että loppuenlopuksi maalintekotilanteet ovat pelin suola ja peli elää niistä.
Jos sitä tempoa, maalipaikkoja yms. tavoittelee kuitenkin pelkästään---> voi valita jääkiekon tai jonkun muun mahtavan nopeatempoisen lajin...
Pakko kommentoida tähän tasokeskusteluun vaikka vähän off topiciin meneekin, mutta ei näissä kisoissa ole kyllä omasta mielestäni tasolla juhlittu (Korealle poikkeus). En ole teinijanari, enkä vaadi maalipaikkoja puolen minuutin välein, mutta mielestäni tasokas futis on muutakin kuin puolustuksen lyhyet välit ja keskikentän tukkiminen. Etenkin hyökkäysuuntaan annetut syötöt ovat näissä peleissä poikkeuksetta annettu vastustajalle, hyvin paljon päätöntä roiskintaa, puhumattakaan luokattomista ensimmäisistä kosketuksista. Tähän väliin vielä pakko todeta, että aikaisemmissa kisoissa olen pitänyt erittäin paljon Saksan pelistä. Plus että puolustus toimii hyökkäys ja keskikenttäpeli on ollut tehokasta. Eikä harhasyötöt pistä kokoajan silmään. Muuten taso on aina sidonnainen odotuksiin. Itse ainakin odotin Serbialta, Kreikasta puhumattakaan, huomattavasti enemmän kuin mitä on tähän mennessä nähty, joten tuloksena on luonnollisesti pettymys. Erikoistilanteet tuttua hyvää tasoa, mutta pallokosketuksissa huomattavasti parannettavaa. Jotta kuitenkin jotain myös itse pelistä Zigicille giganttinen
|
|
|
|
xoxo
Poissa
Suosikkijoukkue: Seattle Sounders FC
|
|
Vastaus #145 : 13.06.2010 klo 17:08:08 |
|
En tiedä, mutta tuntuu että jos tällainenkaan peli ei kelpaa porukalle, niin aika kova on vaatimustaso ja ehkä sitten jalkapallo ei ole teille se paras mahdollinen laji.
Onhan tuolla kentällä selvästi kaksi joukkueellista ihan taitavia ja hyvätasoisia pelaajia, mutta ei se pelkästään riitä. Hyvän jalkapallopelin edellytys olisi se, että joukkueet saisivat luotua maalintekotilanteita. En henkilökohtaisesti nauti pelistä, jossa ainoat kehuttavat asiat ovat puolustuksellisien meriittien avulla hankittuja. Ratkaisukykyiset yksilöt puuttuvat, hyökkäyspään suoritukset ovat olleet kauttaaltaan heikkoja tämän(kin) pelin aikana. Joku näppärä seinäsyöttökuvio keskikentällä ei lohduta, jos Prince Tagoe menettää pelivälineen liian kovan kosketuksen jälkeen välittömästi hienon kuvion perään...
|
|
|
|
Putki-Einari
Poissa
Suosikkijoukkue: Mikrotason kansalaisjournalismi
|
|
Vastaus #146 : 13.06.2010 klo 17:09:58 |
|
Panteliciltä odottaisi laadukkaampia ratkaisuja.
|
|
|
|
Wepe
Poissa
Suosikkijoukkue: Ilves, Liverpool FC
|
|
Vastaus #147 : 13.06.2010 klo 17:11:01 |
|
Noniin, nythän täällä tulee jo hyviä perusteluja sille, miksi peli on ollut kommentoijan mielestä heikko. Suurin osa vain rykäisee, että paskaa on ja paskana pysyy.
|
|
|
|
Tveni Trii
Poissa
Suosikkijoukkue: Oi Suomi on!
|
|
Vastaus #148 : 13.06.2010 klo 17:11:19 |
|
Vidiciltä paha merkkausvirhe, mutta ei kelpaa Ghanan pojille. Ghanalta hyvää painetta.
|
|
|
|
Tolsa
Poissa
Suosikkijoukkue: KTP, SGE
|
|
Vastaus #149 : 13.06.2010 klo 17:11:36 |
|
"Lauo nyt ihmeessä jo!"