FutisForum2 - JalkapalloFutisForum2 - Jalkapallo
28.02.2025 klo 07:39:49 *
Tervetuloa, Vieras. Haluatko rekisteröityä?
Aktivointiviesti saamatta? Unohtuiko salasana?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Foorumi aukeaa nopeasti osoitteella ff2.fi!

Yhteys ylläpitoon: ff2 ät futisforum2 piste org

Äänestys
Kysymys: Miten käy?
Algeria voittaa - 58 (22.1%)
Slovenia voittaa - 82 (31.3%)
Tasapeli - 46 (17.6%)
Lopussa saadaan kulma - 76 (29%)
Äänestäjiä yhteensä: 261

Sivuja: 1 ... 4 [5] 6 ... 11

Kirjoittaja Aihe: Algeria - Slovenia 13.6. klo 14.30 (TV2 klo 14.15 - 16.30)  (Luettu 10444 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Helmut Lotto
Vastaus #100 : 13.06.2010 klo 14:19:19

Vieläkin ne näyttää tätä! Vaikka jo minuutin jälkeen oli ilmeistä ettei nämä pellet saa kuljetettua palloa edes muovikassissa, saati sitten tehtyä maalia.
Jones

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: FCL

Vastaus #101 : 13.06.2010 klo 14:19:31

Toisella puoliajalla sitten Algeria tekee maalit. Ylos

korjaus
Freddy

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Mikkelin Palloilijat

Vastaus #102 : 13.06.2010 klo 14:21:15

Olin eilen ainoa kuka huomasi tuon laserkynän, muut eivät ainakaan kommentoinaat sitä mitenkään. Kaksi kertaa se näkyi selvästi, toinen oli tuo Messin vapari ja toisen kerran se heilui jonkun argon naamassa.
Jyrä

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: geru

Vastaus #103 : 13.06.2010 klo 14:22:56

Englanti sitä englanti tätä blaa blaa
Krkic

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Hjk

Vastaus #104 : 13.06.2010 klo 14:23:04

Olin eilen ainoa kuka huomasi tuon laserkynän, muut eivät ainakaan kommentoinaat sitä mitenkään. Kaksi kertaa se näkyi selvästi, toinen oli tuo Messin vapari ja toisen kerran se heilui jonkun argon naamassa.

:D :D  Ylos Miten kukaan voi tehdä itsestään näin idiootin?! Freddy sä oot loistava.
FC Bayern

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Toisten unelma on toisten painajainen.

Vastaus #105 : 13.06.2010 klo 14:23:23

Siis voi vittu tätä lädihuoraamista.
Freddy

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Mikkelin Palloilijat

Vastaus #106 : 13.06.2010 klo 14:23:34

Mitä? :D Kommentoimpa nyt vaan.
BlueForce

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Tampereen futiksen väärin ymmärretty ylpeys RIP

Vastaus #107 : 13.06.2010 klo 14:23:46

Ei ollenkaan yllättänyt eka puoliaika, tarkkaa peliä kummaltakin joukkueelta. En näe että kumpikaan joukkue pystyy rikkomaan toistensa puolustusta normaalilla pelillä, jos maali tulee, niin se tulee joko erikoistilanteesta tai jostain armottomasta munauksesta.

On kyllä kisat alkaneet aika vaisusti, maalikeskiarvokin on varmaan joku 1 :(
Elinajan trim

Poissa Poissa

Vastaus #108 : 13.06.2010 klo 14:24:57

Uskaltaiskohan sitä laittaa livevedossa taatelit Algerian voitolle: kerrointa olisi 4,5 paikkeilla tällä hetkellä.

Itse tuli tartuttua tähän. Ensimmäisen jakson perusteella voi kääntyä kumman tahansa voitoksi, jos maaleja ylipäätään nähdään. Ja Algerialla on pari ratkaisuun pystyvää pelaaja siinä missä Sloveniallakin. Belhadj kääntää kuljetuksillaan pelin painopisteen nopeasti ja Ziani voi ratkaista erikoistilanteista tai kärkiä ruokkimalla.
Jorma Teräs

Poissa Poissa

Vastaus #109 : 13.06.2010 klo 14:26:49

Englanti sitä englanti tätä blaa blaa
Toivottavasti myös myöhäisempien otteluiden kommentaattoreilta saadaan kommentit lädien avausottelusta "Ylos"
James Station

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: FC Winterthur

Vastaus #110 : 13.06.2010 klo 14:28:46

Huomasitteko muut, että Belhadj yritti kaatuessaan potkaista sitä Mahostjestronovicia, joka sai taklauksestaan varoituksen? Hidastus katkaistiin sopivasti. Tuumin vain, että näinkö omiani. Ennakkokäsitykseni Belhadjista tukevat havaintoani.

e. Radosavljevic siis, jos oli epäselvä.
« Viimeksi muokattu: 13.06.2010 klo 14:30:02 kirjoittanut K. Kyy »
tamman siika

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Kaikki kuolleet ja kuopattu

Vastaus #111 : 13.06.2010 klo 14:29:39

Hyvin on taas studiossa pureuduttu ensimmäisen puoliajan tapahtumiin. Diiba daaba lässyn lässyn.
barbarian

Poissa Poissa

Vastaus #112 : 13.06.2010 klo 14:30:15

Tasainen ensimmäinen erä. Algerialla oli ehkä paremmat paikat, mutta Sloveniakin pääsi erän lopulla väläyttelemään pari kertaa. Molemmat joukkueet pelaavat erittäin hyvää puolustuspeliä, mikä synnyttää illuusion pelin heikosta tasosta. Viihdearvoon se tietysti vaikuttaakin, vaikka kyllä kurinalaisen puolustuspelinkin seuraaminen on mielestäni miellyttävää.

Jotenkin varovaiselta peli kuitenkin näytti. Se on sikäli ymmärrettävää, ettei kummallakaan joukkueella ole varaa hävitä tätä ottelua. Toisaalta jatkopaikkaa ajatellen tasapeliinkään ei ole varaa, eli uskonkin toisessa erässä pelin tason hieman nousevan. Molempien joukkueiden on nimittäin haettava tästä voittoa. Tasapelin myötä tarvitaan siten jo aikamoista venymistä Englantia ja Yhdysvaltoja vastaan, jos jatkopaikka vielä kiinnostaa.

Jos joukkueet eivät saa hyökkäyspeliään kuntoon, niin ei kummallakaan ole asiaa jatkoon. Toisaalta Englannin ja USA:n hyökkäyspeli ei sekään vakuuttanut, joten kyllä tästä lohkosta mielenkiintoinen tulee. Nyt takaisin sohvalle kannustamaan Slovenia voittoon!
Piilotoppari

Poissa Poissa

Vastaus #113 : 13.06.2010 klo 14:30:43

MVNT?

Reini ei tiennyt mv:n 6s käsissäpitosääntöä? Kuitenkin siitä varmaan tuomareille peleissä huutaa, että montako sekuntia taas pitää?!

Kysyisi edes joltain, joka tietää jotain, kun noihin kysymyksiin tuolla vastataan..
Reini nyt hiuksista vittuun tuolta ja Vuorela/Hyytiä/Munukka (;)) tilalle.
Elmslie Ender

Poissa Poissa

Vastaus #114 : 13.06.2010 klo 14:31:11

Hienoa, että täällä vielä joku jaksaa innostua pelistä. Ylos
Mielestäni hyvin mielenkiintoinen peli menossa, vaikken pelaajia niin tunnekkaan. Algeria viimeaikoina hyökännyt/hallinnut palloa ja Slovenia puolustaa asemasotamaisesti.
Itse olen aina pitänyt ns. asemasotafutiksesta :D

Tuntuu, että nykyään foorumilla valitetaan aina, jos siellä ei Ronaldot tai Messit pääse läpiajoon kahden minuutin välein..

Siltä tosiaan vaikuttaa. Ihmeellistä valitusta pelistä ja selostajasta. Jos ei jalkapallo kiinnosta, niin ei näitä pelejä ole pakko katsoa. Ymmärrän kyllä, että 15-vuotiaille messit ovat ainoa asia, joka jalkapallossa innostaa eikä siinä mitään pahaa. Iän myötä tulee sitten kyky katsoa peliä.

Itse olen lisännyt mielenkiintoa peleihin sillä, että jokaisen pelin alussa piirrän vihkooni joukkueiden muodostelmat. Nimenomaan itse katsomalla, kuinka pelaajat oikeasti kentällä sijoittuvat. Ainakin FIFA:n sivuilla nuo muodostelmat ovat ihan pielessä (tosin sieltä näkee heat mapeista mukavasti pelaajien alueita, joita voi verrata itse näkemäänsä).

Kun vähän saa käsitystä siitä, kuinka joukkueet pelaavat, niin pelin seuraaminenkin helpottuu ja tulee mielenkiintoisemmaksi.
hyvä kutina

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: JJK

Vastaus #115 : 13.06.2010 klo 14:32:52

Vaha tylsa peli. Noh, eiköhän Algeria tän vielä lopussa hoida Ylos . Aika mitäänsanomaton eka puolisko mutta lopussa saatiin sentään jotain tapahtumia.
Dede

Poissa Poissa

Vastaus #116 : 13.06.2010 klo 14:33:00

Huomasitteko muut, että Belhadj yritti kaatuessaan potkaista sitä Mahostjestronovicia, joka sai taklauksestaan varoituksen? Hidastus katkaistiin sopivasti. Tuumin vain, että näinkö omiani. Ennakkokäsitykseni Belhadjista tukevat havaintoani.

e. Radosavljevic siis, jos oli epäselvä.
Mielestäni näin tapahtui, mutta tosissaan se hidastus pätkäistiin sopivasti katki.
Piilotoppari

Poissa Poissa

Vastaus #117 : 13.06.2010 klo 14:33:04

Siltä tosiaan vaikuttaa. Ihmeellistä valitusta pelistä ja selostajasta. Jos ei jalkapallo kiinnosta, niin ei näitä pelejä ole pakko katsoa. Ymmärrän kyllä, että 15-vuotiaille messit ovat ainoa asia, joka jalkapallossa innostaa eikä siinä mitään pahaa. Iän myötä tulee sitten kyky katsoa peliä.

Itse olen lisännyt mielenkiintoa peleihin sillä, että jokaisen pelin alussa piirrän vihkooni joukkueiden muodostelmat. Nimenomaan itse katsomalla, kuinka pelaajat oikeasti kentällä sijoittuvat. Ainakin FIFA:n sivuilla nuo muodostelmat ovat ihan pielessä (tosin sieltä näkee heat mapeista mukavasti pelaajien alueita, joita voi verrata itse näkemäänsä).

Kun vähän saa käsitystä siitä, kuinka joukkueet pelaavat, niin pelin seuraaminenkin helpottuu ja tulee mielenkiintoisemmaksi.

Tietääkö joku miksi se on näin? TOM, jos ei grafiikoita oikein saa. Tulevaisuudessa kun Suomi pelaa kisoissa on Pukki topparina ja Sparv kärjessä FIFAN mukaan?
Tolsa

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: KTP, SGE

Vastaus #118 : 13.06.2010 klo 14:33:30

"Keketsh" on kyllä erittäin osuva pilkkanimi valmentajalle.
hyvä kutina

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: JJK

Vastaus #119 : 13.06.2010 klo 14:35:25

Slovenialaisten palloton likkuminen on melko perseestä, pallo menetetään todella usein. No nyt oli jo merkkiä paremmasta.
Piilotoppari

Poissa Poissa

Vastaus #120 : 13.06.2010 klo 14:37:08

Haiskahtiks toi tilanne vähän?
Wepe

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Ilves, Liverpool FC

Vastaus #121 : 13.06.2010 klo 14:38:01

Itse olen lisännyt mielenkiintoa peleihin sillä, että jokaisen pelin alussa piirrän vihkooni joukkueiden muodostelmat.

Täytyy myöntää, että olen itsekkin silloin tällöin kirjannut kokoonpanot ja pelipaikat paperille, jotta pelistä saa selkoa helpommin Ylos
Nykyään tosin, kun laiska on, tulee kokoonpanot tsekattua livetulokset.com -sivustolta, jossa saa nuo kokoonpanot ja ennakkoon arvellut pelipaikat aseteltuna. Läppärilläni onkin aina kokoonpanot ruudulla, kun matseja katselen.
Assulainen

Poissa Poissa

Vastaus #122 : 13.06.2010 klo 14:40:21

Miten valitus selostajasta ja se että 15-vuotiaille messit ovat ainoa asia, liittyvät toisiinsa?

Itse olen lisännyt mielenkiintoa peleihin sillä, että jokaisen pelin alussa piirrän vihkooni joukkueiden muodostelmat.

Teen aivan saman jutun itsekin Ylos
« Viimeksi muokattu: 13.06.2010 klo 14:42:22 kirjoittanut Assulainen »
raimojk

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Futsal :: Kotarit :: G.S.F.V. Drs. Vijfje

Vastaus #123 : 13.06.2010 klo 14:41:15

Hyi vittu mikä joukkue tämä Algeria. Rottatakalauksia, mutta jos joku hipaisee omaa niin maassa makaillaan ja koko joukkue levittelee käsiä. Jotenkin tulee mieleen stereotypiat islamilaisista...
Tähän jotenkin niin sama. Se joukkue ei vaan pysty sympatiapisteitä keräämään. Jokainen pelaaja näyttää pikkurikolliselta ja ovat kitisemässä pienestäkin. Erittäin vastenmielinen joukkue. Slovenia sais nöyryyttää parilla räkämaalilla.

Itse peliä (ja muitakin tähän mennessä pelattuja) pidän ihan mielenkiintoisena. Kisakiimaa nostatettiin niin monta kuukautta, ettei jaksa tappaa omaa fiilistä johonkin vuvuzelatouhuihin tai "tylsiin peleihin". Onneksi en näe ylen studiota ja selostuskin on striimeissä ties mitä meksikoa. Kommentit ylestä vaikuttavat "hauskoilta" :)
Buyo

Poissa Poissa

Vastaus #124 : 13.06.2010 klo 14:42:59

Itse peliä (ja muitakin tähän mennessä pelattuja) pidän ihan mielenkiintoisena. Kisakiimaa nostatettiin niin monta kuukautta, ettei jaksa tappaa omaa fiilistä johonkin vuvuzelatouhuihin tai "tylsiin peleihin". Onneksi en näe ylen studiota ja selostuskin on striimeissä ties mitä meksikoa. Kommentit ylestä vaikuttavat "hauskoilta" :)

No ei missään nimessä jotkut torvet ja selostajien huonous voi pilata kisoja. Olen kyllä miettinyt jossain vaiheessa striimiin siirtymistä, sen verta huonot nämä selotajat ovat minusa olleet Ylellä, mutta saahan tuon äänen televisiosta vaikka pois.

Sivuja: 1 ... 4 [5] 6 ... 11

Siirry: