FutisForum2 - JalkapalloFutisForum2 - Jalkapallo
25.04.2024 klo 13:28:32 *
Tervetuloa, Vieras. Haluatko rekisteröityä?
Aktivointiviesti saamatta? Unohtuiko salasana?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Foorumi aukeaa nopeasti osoitteella ff2.fi!
 
Yhteys ylläpitoon: ff2 ät futisforum2 piste org

Sivuja: 1 ... 29 [30] 31
 
Kirjoittaja Aihe: Brasilia – Norsunluurannikko SU 20.6 (TV2 klo 21.00-23.30)  (Luettu 17017 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Vavá

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Barcelona, Palmeiras, Haka - (Spurs, N'ham Forest)


Vastaus #725 : 21.06.2010 klo 00:56:05

Ai että, toivon koko sydämestäni että Brasiliaa vastaan tehdään käsi/paitsio/tai muuten vaan tuomarivirheen takia maali ihan vain jotta nähdään itkusi ja päästään lainailee esim. tätä tekstiä 8)

Itse vaan en voi käsittää tätä teidän ennakkoluuloista brassivihaa. Kaikki tulkitaan negatiivisimman kautta. Mun puolesta tehköön joku joukkue virheellisen maalin brasseja vastaan. Ei olisi ensimmäinen kerta. Näitä sattuu. Näen edelleen, että Luis Fabiano pelasi erittäin hienosti ja on pelipaikkansa eliittiä.

Edit: On tietysti brassivihaajille mukavaa, kun Brasilian loistopelin voi selittää jollain pois. Tulee vähemmän paha mieli kun pitää brasseja roistoina. :D
« Viimeksi muokattu: 21.06.2010 klo 00:59:15 kirjoittanut Vavá »
Agüero

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: FC Oberneuland


Vastaus #726 : 21.06.2010 klo 01:00:25

Itse vaan en voi käsittää tätä teidän ennakkoluuloista brassivihaa. Kaikki tulkitaan negatiivisimman kautta. Mun puolesta tehköön joku joukkue virheellisen maalin brasseja vastaan. Ei olisi ensimmäinen kerta. Näitä sattuu. Näen edelleen, että Luis Fabiano pelasi erittäin hienosti ja on pelipaikkansa eliittiä.

Edit: On tietysti brassivihaajille mukavaa, kun Brasilian loistopelin voi selittää jollain pois. Tulee vähemmän paha mieli kun pitää brasseja roistoina. :D

Älä mene noihin (Susi yms.) provoihin. Pysy kovana Vaava.
Bamsenaattori

Poissa Poissa


Vastaus #727 : 21.06.2010 klo 01:05:29

Itse vaan en voi käsittää tätä teidän ennakkoluuloista brassivihaa. Kaikki tulkitaan negatiivisimman kautta. Mun puolesta tehköön joku joukkue virheellisen maalin brasseja vastaan. Ei olisi ensimmäinen kerta. Näitä sattuu. Näen edelleen, että Luis Fabiano pelasi erittäin hienosti ja on pelipaikkansa eliittiä.

Edit: On tietysti brassivihaajille mukavaa, kun Brasilian loistopelin voi selittää jollain pois. Tulee vähemmän paha mieli kun pitää brasseja roistoina. :D


Itselläni ei ainakaan ole minkäänlaista brassivihaa. Brasilia pelasi tänään hyvin ja ansaitsi voittonsa ja uskon että se menee pitkälle(mitalipeleihin) tässä turnauksessa. Mielestäni Kakán ulosajo oli naurettava. Luis Fabiano on hyvä hyökkääjä joka osaa tehdä maalin ja teki tänäänkin kaksi komeata maalia, joista toisen arvoa vähentää minun silmissäni räikeä tuomarivirhe. Räikeät värilasit vaan pisti lainaamaan ja kommentoimaan tuota sinun tekstiäsi ;)
Spack Correr

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: ACO


Vastaus #728 : 21.06.2010 klo 01:06:31

Kaks kättä, filmaus, punanen kortti ja oksettava jeesus-kaka. :-) Jalkapallo on hieno peli.

e. ja vielä oksettavanpi keita, joka onpi homo!
Vavá

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Barcelona, Palmeiras, Haka - (Spurs, N'ham Forest)


Vastaus #729 : 21.06.2010 klo 01:07:25

Älä mene noihin (Susi yms.) provoihin. Pysy kovana Vaava.

Ehkä ei kannattaisi kirjoittaa tänne adrenaliinipiikin aikana. :)

Hei, mutta, toivotaan, että brassit jyrää vielä Portugalin ja näin elefanteilla on mahkut päästä vielä jatkoon. Menen tässä itse asiassa viikoksi Portugaliin. Saa nähdä kirjoittelenko sieltä. Pahoittelen sitä, että Fabulle tuli pari kosketusta käsivarrella tuossa muuten hienossa maalitilanteessa, mutta eihän äijä voinut muuta kuin jatkaa tilanteen loppuun asti. Kaiken kaikkiaan kuitenkin Dungalta hieno työnäyte entisen valmentajan edessä.
Vavá

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Barcelona, Palmeiras, Haka - (Spurs, N'ham Forest)


Vastaus #730 : 21.06.2010 klo 01:11:16

Itselläni ei ainakaan ole minkäänlaista brassivihaa. Brasilia pelasi tänään hyvin ja ansaitsi voittonsa ja uskon että se menee pitkälle(mitalipeleihin) tässä turnauksessa. Mielestäni Kakán ulosajo oli naurettava. Luis Fabiano on hyvä hyökkääjä joka osaa tehdä maalin ja teki tänäänkin kaksi komeata maalia, joista toisen arvoa vähentää minun silmissäni räikeä tuomarivirhe. Räikeät värilasit vaan pisti lainaamaan ja kommentoimaan tuota sinun tekstiäsi ;)

Jep, minun värilasini minulle sallittakoon. Brasilian kannattaminen on suurta tuskaa, on näet järjettömät paineet, vaikka minulla ei ole pienintäkään osaa tai arpaa siihen mitä kentällä tapahtuu. Voittaa pitäisi, pitäisi olla fairplayta ja näyttävyyttä. Eivät kommenttini olleet kuitenkaan pahinta Vaváta. :D
Forester

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: FC Kontu, Nottingham Forest, Suomi & Sumusaaret


Vastaus #731 : 21.06.2010 klo 01:11:31

e. ja vielä oksettavanpi keita, joka onpi homo!
Ja tällaisella yleistämisellä voinemme väittää, että homoja ovat myös:
fedexi

Poissa Poissa


Vastaus #732 : 21.06.2010 klo 01:12:17

1) Luis Fabiano teki aivan mielettömän suorituksen soolomaalissaan. Voi toki olla, että pallo hipaisi käsivarren yläosaa tilanteen loppuvaiheessa, mutta tuskin LF sitä tilanteessa haki. Ihme itkua taas.

2) Kaká pelasi loistopelin, koska alusti kaksi maalia. Mitä muuta kymppipaikan pelaajalta vielä vaaditaan? Kaká olisi tietysti voinut antaa jyrätä Keitan omaan selkäänsä/kylkeensä, niin olisi siitäkin turhasta toisesta keltaisesta päästy. Keitalle sakot ylinäyttelemisestä jälkikäteen à la Rivaldo.

3) Ihmeen moni forumisti taas itkee ja raivoaa kun Brasilia voittaa. Miksi nää pitää ottaa näin henkilökohtaisesti?

1. Mieletöntä! Taidat olla Mikael "Mieletön" Forssell? :o

2. Kaká teki virheen ja ansaitsi kortin. Kortti olisi kuulunut myös Keitalle.

3. Kaikkia suurmaita haukutaan, Espanjaa, Italiaa, Englantia ja varsinkin Portugalia sekä Brasiliaa tällä foorumilla. Sen kanssa on elettävä, ainakin niin kauan kunnnes Suomi on mukana kisoissa. Silloin porukalla tuskin on virtaa jauhaa sivukaupalla paskaa muista maista ja valittaa kateellisena. No lifet...

Jatkoon Portugali ja Brassit niin olen tyytyväinen, Norsut ovat kuvottava joukkue.
« Viimeksi muokattu: 14.05.2011 klo 11:56:25 kirjoittanut fedexi »
Forester

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: FC Kontu, Nottingham Forest, Suomi & Sumusaaret


Vastaus #733 : 21.06.2010 klo 01:17:27

Sen kanssa on elettävä, ainakin niin kauan kunnnes Suomi on mukana kisoissa.
No kukaan tästä porukasta ei ole enää elossa silloin. Valistakaa jälkikasvuanne!
Vavá

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Barcelona, Palmeiras, Haka - (Spurs, N'ham Forest)


Vastaus #734 : 21.06.2010 klo 01:20:15

1. Mieletöntä! Taidat olla Mikael "Mieletön" Forssell? :o

2. Kaká teki virheen ja ansaitsi kortin. Kortti olisi kuulunut myös Keitalle.

3. Kaikkia suurmaita haukutaan, Espanjaa, Italiaa, Englantia ja varsinkin Portugalia sekä Brasiliaa tällä foorumilla. Sen kanssa on elettävä, ainakin niin kauan kunnnes Suomi on mukana kisoissa. Silloin porukalla tuskin on virtaa jauhaa sivukaupalla paskaa muista maista ja valittaa kateellisena. No lifet...

Jatkoon Portugali ja Brassit niin olen tyytyväinen, Norsut ovat kuvottava joukkue (pl. Gervinho & Eboue).

Katsos kun olen asunut Brasiliassa ja olen itse asiassa 50% brassi, niin haukku tuntuu yhtä pahalta kuin jos joku heittäisi lokaa Suomen maajoukkueen niskaan (muilta kuin suomalaisilta). Itse olen siviilissä aivan eri roolissa ja haukun Brasilian maajoukkuetta joka käänteessä kun siihen on aihetta. Forumilla tosin olen ottanut jo vuosia sitten vastarannan kiisken roolin - ja siinä aion pysyä ainakin arvokisaosiossa. Suuri unelmani olisi nähdä Suomi-Brasilia peli arvokisoissa... ai kun joskus... toivottavasti in this lifetime. Puolustan kunniakkaasti Suomen maajoukkuetta Brasiliassa käydessäni ja valistan serkkujani Litistä ja Hyypiästä jne.
« Viimeksi muokattu: 21.06.2010 klo 01:21:59 kirjoittanut Vavá »
keskikalja-cowboy

Poissa Poissa


Vastaus #735 : 21.06.2010 klo 01:24:52

Siis oot asununut Brasseissa n. 7 vuotta?
Vavá

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Barcelona, Palmeiras, Haka - (Spurs, N'ham Forest)


Vastaus #736 : 21.06.2010 klo 01:32:02

Siis oot asununut Brasseissa n. 7 vuotta?

Juu, olen tyytyväinen, jos nickini antaa noin nuorekkaan vaikutelman. :)
janri

Poissa Poissa


Vastaus #737 : 21.06.2010 klo 03:37:39

Brasilia Ylos
Vavá Ylos

käsimaali Alas
outdraw

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Sempre Xavi


Vastaus #738 : 21.06.2010 klo 07:08:34

Ei kai se, kuinka paljon joukkue protestoi nyt ole mikään mittari siitä oliko kyseessä rike vai ei? Tuolla periaatteella ei P-Koreaa vastaan rikota koskaan.

Kaksi käsivirhettä ja sillä sika.

Norsut olivat kyllä tuollaisissa asioissa tyhmiä, eivät osanneet luoda painetta dumarille oikeassa kohdissa ja toisaalta filmasivat vielä ulosajon, joka on heille itselleen hyvin mahdollisesti vahingollinen.

Pallo hipaisee käteen norsun pään takana, joten tuomari ei välttämättä näe tilannetta kunnolla -> ei vihellä, koska ajattelee varmasti pallon osuneen esim. norsun olkapäähän, kun edes pelaaja, jonka silmistä on 20cm tähän kontaktiin, ei reagoi mitenkään. Eikä reagoi se toinenkaan, joka kirmaa siinä viiden metrin päässä täydellisessä kulmassa nähdäkseen tilanteen. Toisessa tilanteessa tuomari näyttää Fabsulle nähneensä, mihin pallo osuu, joten tulkitsi sen varmasti olkapääksi.

Peli olisi todennäköisesti pantu poikki, jos joku olisi tilanteessa heilunut, mutta kun ei niin ei. Tuomari olisi kyllä voinut muutenkin viheltää virheen, kun selvästi Faabio huitoi kädet tilanteessa aivan liian ylhäällä, mutta näin ei nyt käynyt ja sillä hyvä. Ei tuossa mielestäni mitään karkeaa virhettä tuomarilta ollut, sillä ensimmäinen tilanne oli epäselvä ja toisessa tilanteessa tulkittiin olkapääksi. Suurimmat mokaajat tuossa olivat linjatuomari ja vastustajan pelaajat, kun kukaan ei paremmasta näkökulmasta viitsinyt asiaa mitenkään kommentoida.
noisemus

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Good Company !


Vastaus #739 : 21.06.2010 klo 07:45:08

Ihan sama oliko käsimaali vai ei. Hieno maali joka tapauksessa. Luis Fabianolle Ylos
Forumistien itkuille :D Alas
benksi

Poissa Poissa


Vastaus #740 : 21.06.2010 klo 08:05:18

On täällä vittu hupsua porukkaa jotka pitää oikeutettuna Kakan toista korttia, huh huh. No eipä tolla ole brassien kannalta väliä koska jatkopaikka on selvä. Nyt voisi Brasilia lepuuttaa starojaan lusitaaneja vastaan varsinkin jos Sveitsi voittaa tänään Chilen. Siinä tapauksessa Espanja on korkeintaan lohkokakkonen ja kohtaa G-lohkon voittajan. Eri asia alkaako brassit kikkailee sijoituksilla, nyt voisi jopa kannattaa...
Guillermo

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: SMJ


Vastaus #741 : 21.06.2010 klo 08:15:19

Kannattaisi kikkailla, koska luulisi juuri Espanjan ja Argentinan olevan brassien pahimmat vastustajat.
antsr

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Ivoryt, IFK


Vastaus #742 : 21.06.2010 klo 08:16:52

Ei vittu :D. Katoinpa ton ottelukoosteen vielä ja muutamaan otteeseen tipahinki kunnolla. Tuomarin ja Symppis-Fabianon tuokiolle iso Alas vitun oksettava perseenreikä toi Fabsu.

Keitalta toki hieno filmi
coelb

Poissa Poissa


Vastaus #743 : 21.06.2010 klo 09:01:53

Tuomarilta tosiaan heikkoa duunia tuossa Fabianon käsimaalissa. Ensimmäinen käsi tosiaan "tarkoitukseton", mutta jälkimmäisen kohdalla yritti kaikin keinoin saada pallon mukaansa, niin kuin muuten pitääkin, mutta nyt sattui vaan osumaan käteen. Mutta mikäpäs siinä jos tuomari ei vihellä. Pallo maaliin ja nimi lehteen.

Ja Kakalle aivan oikeutettu keltainen. Norsut provosoi eikä kaverin pää tällä kertaa yksinkertaisesti kestänyt. Ihan turha valittaa jos ja kun ryhtyy kyynärpäätä olkapään sijasta vastustajalle tarjoamaan. Pelimies (lue: jos olisi pää kestänyt) olisi toki kaatunut itse näyttävästi (norsuhan toki ajeli kummallisesti päin pallottomassa tilanteessa) ja aiheuttanut afrikkalaiselle keltaisen. Nyt lähdettiin itse kostamaan ja tulos on kyllä silloin selvillä.

Kokonaisuudessaan kuitenkin brasseilta jälleen erittäin väkevä esitys, molempiin suuntiin. Mikäli todella isoja yllätyksiä ei yksittäisissä otteluissa tapahdu, niin maailmanmestari alkaa olla kyllä taputeltu.

e. ja kuten joku jo kirjoittikin, toki myös norsu olisi ansainnut tilanteesta keltaisen.
« Viimeksi muokattu: 21.06.2010 klo 09:16:05 kirjoittanut coelb »
Fin_Gooner

Poissa Poissa


Vastaus #744 : 21.06.2010 klo 09:24:18

No eihän tolla tilanteella nyt sitten mitään yhteistä Rivaldon rehellisen filmauksen kanssa ole, kuten ensin annoit ymmärtää. On täysin eri asia kieriä maassa kontaktin synnyttyä, kuin silloin, jos sitä ei ole lainkaan. Valot päälle.

Keltainen tuosta toki oli vähän niin ja näin, mutta en pitäisi tuota kyllä kovinkaan suurena vääryytenä silti.

Mitä helvettiä? Ei kai tuo Kakán käsi nyt Keitaa naamaan osu? Rintaanhan tuo näyttää osuvan, ja vastenmielinen Keita-janari pitelee naamaansa kuin olisi saanut tarkka-ampujan luodin silmien väliin.

Ja tällaisella yleistämisellä voinemme väittää, että homoja ovat myös:

Vaadin bänniä Gilberto Silvan homoksi haukkumisesta! Hieno mies ja varmasti kova estämään vastustajien hyökkäyksiä.
« Viimeksi muokattu: 21.06.2010 klo 09:28:31 kirjoittanut Fin_Gooner »
kekkilä

Poissa Poissa


Vastaus #745 : 21.06.2010 klo 09:26:40

Mitä helvettiä? Ei kai tuo Kakán käsi nyt Keitaa naamaan osu? Rintaanhan tuo näyttää osuvan, ja vastenmielinen Keita-janari pitelee naamaansa kuin olisi saanut tarkka-ampujan luodin silmien väliin.

olkapää osuu naamaan mut ei kyllä läheskään niin kovaa mitä antaa ymmärtää.
The Real Wolf

Poissa Poissa


Vastaus #746 : 21.06.2010 klo 09:30:31

Ihan sama oliko käsimaali vai ei. Hieno maali joka tapauksessa.

- Käsimaali ei ole koskaan hieno maali.
outdraw

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Sempre Xavi


Vastaus #747 : 21.06.2010 klo 09:33:14

- Käsimaali ei ole koskaan hieno maali.

Onpas, varsinkin kun tuomari menee taputtelemaan selkään ja näyttää, että kyllä mä huomasin, mitä sä teit, mutta en viittiny viheltää ku oli niin hieno :-[
Sportacus

Poissa Poissa


Vastaus #748 : 21.06.2010 klo 10:04:21

Itse asiassa Keitaa olisi sattunut enemmän leukaan, ellei Kaka olisi nostanut kättään eteen vaimentamaan törmäystä. Keita olisi juossut suoraan leuka edellä Kakan olkapäähän, nyt Keitan rinta osui ensin Kakan kyynärvarteen ja tämä pehmensi vähän törmäystä.

Keita ei kyllä välttämättä edes filmannut tuossa kaatumisessaan, leukaan ei tarvitse yllättäen kovinkaan suurta tälliä, että tuntuu ihan kunnolla. Toki ne kieriskelyt sitten oli ylimääräistä filmausta.
Game

Poissa Poissa


Vastaus #749 : 21.06.2010 klo 10:12:33

Kokonaisuudessaan kuitenkin brasseilta jälleen erittäin väkevä esitys, molempiin suuntiin. Mikäli todella isoja yllätyksiä ei yksittäisissä otteluissa tapahdu, niin maailmanmestari alkaa olla kyllä taputeltu.

Eipä kannata vielä mennä asioiden edelle yhden ottelun perusteella. Olemme kuitenkin ennen tätä ottelua nähneet huomattavasti vaisumman esityksen, vaikka tokihan suuret mestarit vain parantavat kisojen edetessä. Joka tapauksessa mestaruuteen on vielä hyvin pitkä matka ja monenlaista ongelmaa on myös brasseille luvassa. Tämän päivän esitys oli joka tapauksessa hyvin vakuuttava.

 
Sivuja: 1 ... 29 [30] 31
 
Siirry:  

Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines | Mainosvalinnat | Tietoa