FutisForum2 - JalkapalloFutisForum2 - Jalkapallo
30.01.2025 klo 04:23:56 *
Tervetuloa, Vieras. Haluatko rekisteröityä?
Aktivointiviesti saamatta? Unohtuiko salasana?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Foorumi aukeaa nopeasti osoitteella ff2.fi!

Yhteys ylläpitoon: ff2 ät futisforum2 piste org

Sivuja: 1 ... 5 [6]

Kirjoittaja Aihe: Tässä topicissa arvostamme Les Bleusia  (Luettu 11815 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
migi

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Vähemmän maaleja päästänyt joukkue voittaa

Vastaus #125 : 23.06.2010 klo 23:48:45

Moi Zidane! Ei voi tehdä niin kipeää jonkun nimimerkin mielipiteet.

Pääasiassa lapselliselta uhoamiseltahan nuo Zidanen lyttäyskommenttisi kuulostavat ::). Zidane voi olla mielestäsi kuinka oksettava tahansa, se on sinun mielipiteesi kyllä, mutta Zidanen väittäminen taitojensa puolesta yliarvostetuksi tusinapelaajaksi ei ole vain mielipideasia, vaan se on enemmänkin lapsellista patoutunutta typeryyttä. Vähän sama asia kuin joku joka inhoaisi George Hagia hänen temperamenttisen luonteensa takia, väittäisi Hagia yliarvostetuksi ja paskaksi vapareiden vetäjäksi.
fingerström

Poissa Poissa

Vastaus #126 : 25.06.2010 klo 15:24:08

Mitäköhän minun pitäisi oppia? Arvostamaan ranskalaista jalkapalloa?

Eiköhän tämä nyt riitä minun osaltani tästä asiasta, kun kerran sinun mielipiteesi on se, että minä en tiedä jalkapallosta mitään, koska en pidä ranskalaisesta jalkapallosta. Toisin sanoen, en ole kanssasi samaa mieltä, joten olen idiootti. Hieno ajatuksen juoksu. Ylos

Ei mua kiinnosta mistä sä pidät tai olet pitämättä. Se, että sä et tiedä tai käsitä futiksesta mitään, ei puolestaan sun kirjoituksiasi lukeneena ole mikään mielipidekysymys. Kaikki mielipiteet eivät myöskään ole saman arvoisia joskohta jokaisella on oikeus niitä laukoa ja ehkä sun kohdallasi sillä laukomisella on suurikin terapeuttinen merkitys. Ei sun tarvitse oppia arvostamaan ranskalaista futista, se on ihan sama, mitä sä arvostat, mutta ehkä oppia oppimaan olisi hyvä oppia, joskohta mulle henkilökohtaisesti se on se ja sama, mutta sulle itsellesi siitä voisi olla iloa.
Lama-Larsson

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: 1907

Vastaus #127 : 07.07.2010 klo 18:23:02

Uutinen
Gallas syyttää Domenechia MM-limbosta

Ranskan jalkapallomaajoukkueen toppari William Gallas selvitti joukkueensa katastrofaalisten MM-esitysten taustoja. Gallasin mukaan syy löytyy pitkälti valmentaja Raymond Domenechista.

- Oikea ongelma oli valmentajamme. Kärsimme kommunikaatio-ongelmista. Domenech ei ollut avoin keskusteluille, Arsenal-toppari laukoi.

- Kovin moni ei pystynyt enää puhumaan hänelle. Mielipiteillämme ei ollut mitään väliä, joten lopetimme kokonaan puhumisen. Minäkin vain kuuntelin ja tein, mitä käskettiin.

Ranskan joukkueessa kuohui läpi kisojen, ja kesken alkusarjan Nicolas Anelka lähetettiin kotiin Etelä-Afrikasta. Gallasin mukaan sekä Domenech että Ranskan liitto vääristelivät tapahtumien kulkua. Sen takia joukkueen pelaajat jättivät harjoitukset väliin.

- Halusimme protestoida valmentajan ja Ranskan liiton päätöksestä, koska valmentaja sanoi, ettei Anelkaa lähetetty kotiin välikohtauksen vuoksi vaan siksi, ettei hän suostunut keskustelemaan tilanteesta jälkikäteen, 32-vuotias Gallas selvitti.

- Se oli Domenech, joka kieltäytyi keskustelemaan asiasta. Harjoitusten boikotoinnista päätettiin pelaajien kesken palaverissa. Franck Ribery oli myöhässä TV-haastattelun takia. Kaikki olivat boikotin kannalla, eikä vanhemmilta pelaajilta tullut painostusta siihen.

Ranska putosi heti alkulohkovaiheessa otettuaan vain pisteen kolmesta ottelustaan. Laurent Blanc oli nimetty Domenechin seuraajaksi jo ennen MM-turnausta.

YLE Urheilu

http://yle.fi/urheilu/lajit/jalkapallo/mm_jalkapallo_2010/2010/07/gallas_syyttaa_domenechia_mm-limbosta_1815854.html
jyri_suff

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Suomi, Bolton

Vastaus #128 : 07.07.2010 klo 18:49:21

Ja yllättyneitä ovat:

Kiva tietää mitä toi horoskooppitutkija meinaa tehdä jatkossa eli huoliiko joku vielä valmentajaksi.
Smacker

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: True Norwegian Black Metal

Vastaus #129 : 07.07.2010 klo 19:12:38

Ja yllättyneitä ovat:

Kiva tietää mitä toi horoskooppitutkija meinaa tehdä jatkossa eli huoliiko joku vielä valmentajaksi.

Suomi? Sopis hyvin kuvaan.

Sivuja: 1 ... 5 [6]

Siirry: