FutisForum2 - JalkapalloFutisForum2 - Jalkapallo
25.04.2024 klo 22:34:14 *
Tervetuloa, Vieras. Haluatko rekisteröityä?
Aktivointiviesti saamatta? Unohtuiko salasana?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Facebook & Twitter
 
Yhteys ylläpitoon: ff2 ät futisforum2 piste org

Äänestys
Kysymys: Mihin kaikki loppuu?
El Diegon kyyneliin - 176 (27.8%)
Tuomarivirheeseen - 46 (7.3%)
Argentiinan hyökkäyksen ylivoimaan - 145 (22.9%)
Taas yksi Müller ratkoo pelin Saksalle - 185 (29.2%)
Imekää sitä - 81 (12.8%)
Äänestäjiä yhteensä: 629

Sivuja: 1 2 [3] 4 ... 35
 
Kirjoittaja Aihe: LIVE 3.7. Puolivälierä Argentiina-Saksa | Konemainen Saksa jyräsi taiteilijat  (Luettu 32131 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
FC Bayern

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Toisten unelma on toisten painajainen.


Vastaus #50 : 29.06.2010 klo 19:28:24

Huvikseni vilkasin sun viesti historiaa niin siellä on hyi vittua tai muuta nerokasta huudettu vähän joka maan kohdalla (mm. Espanja, Portugali, Italia, Englanti, Brasilia) jotenkin hellyyttävää että sitten täällä olet puolustelemassa Saksaa viestikaupalla. Varsinkin kun siitä ei ole mitään hyötyä.

Se että en pidä jostain joukkueesta ei tarkoita sitä etten heidän pelaajia ja futiskulttuuria arvostaisi. Huomaatko eron?
Miksi siitä ei ole mitään hyötyä? koska puusilmät ei vaan tahdo nähdä totuutta vaikka sen kuinka sylkäisisi heidän eteensä?
Sambavaali

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: HaPK, oululaisen seuratalon kivijalka


Vastaus #51 : 29.06.2010 klo 19:40:29

Se että en pidä jostain joukkueesta ei tarkoita sitä etten heidän pelaajia ja futiskulttuuria arvostaisi. Huomaatko eron?
Miksi siitä ei ole mitään hyötyä? koska puusilmät ei vaan tahdo nähdä totuutta vaikka sen kuinka sylkäisisi heidän eteensä?

Joo Saksalla on hieno futiskulttuuri mutta en kyllä ikinä voi toivoa niille menestystä, niin se vaan menee eikä sitä kukaan pysty muuttamaan. Ei sillä eipä meillä olekkaan ollut vääntöä tästä asiasta.

Aika paljon muuten kertoo pelaajien arvostuksesta esim. homo-Torreksen kalliolta alas toiveet. ;)
FC Bayern

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Toisten unelma on toisten painajainen.


Vastaus #52 : 29.06.2010 klo 19:46:40

Joo Saksalla on hieno futiskulttuuri mutta en kyllä ikinä voi toivoa niille menestystä, niin se vaan menee eikä sitä kukaan pysty muuttamaan. Ei sillä eipä meillä olekkaan ollut vääntöä tästä asiasta.

Aika paljon muuten kertoo pelaajien arvostuksesta esim. homo-Torreksen kalliolta alas toiveet. ;)

No kaikki ei ole täydellisiä :) Mitä sitten vaikka olenkin kirjoittanut noin? Ällöttävä pelaaja kaikenkaikkiaan.
Monelle taas jos ei siedä jotain tiettyä pelaajaa, on se automaattisesti surkea... lukemattomia esimerkkejä löytyy täältä forumilta.
Sambavaali

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: HaPK, oululaisen seuratalon kivijalka


Vastaus #53 : 29.06.2010 klo 19:56:25

No kaikki ei ole täydellisiä :) Mitä sitten vaikka olenkin kirjoittanut noin? Ällöttävä pelaaja kaikenkaikkiaan.
Monelle taas jos ei siedä jotain tiettyä pelaajaa, on se automaattisesti surkea... lukemattomia esimerkkejä löytyy täältä forumilta.

Tietenkään ei pidä sietää jos ei siedä, mutta muutatko mielipiteen jos joku sylkäisee totuuden Torreksen erinomaisuudesta suoraan naamaan? :) Itse en sitä osaa tehdä kun en ole varma hänen erinomaisuudesta, mutta varmasti niitäkin löytyy jotka ovat.

Nyt alkaa olemaan OT:tä aika rankalla kädellä, joten tulosveikkaus pelastakoon. Argentiina 3 Saksa 0.
peng.xuefeng

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: 臥虎藏龍


Vastaus #54 : 29.06.2010 klo 20:00:29

Miksi siitä ei ole mitään hyötyä? koska puusilmät ei vaan tahdo nähdä totuutta vaikka sen kuinka sylkäisisi heidän eteensä?

Dachaun keskitysleirille näin vääristä mielipiteistä. Kunhan Saksa puhdistetaan täysin Bayernin pelaajista se on ihan symppis joukkue.
r0nald0

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Sevilla,Real Madrid,Portugal


Vastaus #55 : 29.06.2010 klo 20:00:37

Ja missäs vaiheessa mä Saksan futiskulttuuria oon haukkunu ? Iha samanlailla sanoin niiku sääki kaikesta, mistä sä et pidä. Ja siitä sitte menit ottamaa herneen nenää ja sit itq.
FC Bayern

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Toisten unelma on toisten painajainen.


Vastaus #56 : 29.06.2010 klo 20:02:13

Tietenkään ei pidä sietää jos ei siedä, mutta muutatko mielipiteen jos joku sylkäisee totuuden Torreksen erinomaisuudesta suoraan naamaan? :) Itse en sitä osaa tehdä kun en ole varma hänen erinomaisuudesta, mutta varmasti niitäkin löytyy jotka ovat.

Nyt alkaa olemaan OT:tä aika rankalla kädellä, joten tulosveikkaus pelastakoon. Argentiina 3 Saksa 0.

Et vieläkään ymmärtänyt. En voi sietää pelaajana Neiti Torresta, mutta se EI tarkoita sitä etten pitäisi häntä erinomaisena pelaajana.

Ettei mene kanssa OT:ksi niin heitän totuuden pitkin kasvoja. Argentiina 1 Saksa 3. Argot menee johtoon, mutta tuurilla saatu maali sokaisee ja Saksa voittaa "yllättäin".
FC Bayern

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Toisten unelma on toisten painajainen.


Vastaus #57 : 29.06.2010 klo 20:06:03

Ja missäs vaiheessa mä Saksan futiskulttuuria oon haukkunu ? Iha samanlailla sanoin niiku sääki kaikesta, mistä sä et pidä. Ja siitä sitte menit ottamaa herneen nenää ja sit itq.

Pelaajiahan sinä olet muistaakseni ainakin tuolla Englanti topikissia ilkkunut. Käykö niin että viha sokaisee ja sen takia moni erinomainen pelaaja ei saa ansaitsemaansa arvostusta. Futiskulttuuri ei nyt ole tässä ihan sama kun yksilöiden turhanpäivänen jatkuva haukkuminen.
coelb

Poissa Poissa


Vastaus #58 : 29.06.2010 klo 20:07:05

Et vieläkään ymmärtänyt. En voi sietää pelaajana Neiti Torresta, mutta se EI tarkoita sitä etten pitäisi häntä erinomaisena pelaajana.

Ja moni ei ehkä voi sietaa saksalaisia pelaajia tai saksalaisten pelitapaa, mutta pitää heitä silti erinomaisena joukkueena. (itse en tosin kuulu tähän ryhmään)

Olisiko jo aika siirtyä eteenpäin?

Sambavaali

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: HaPK, oululaisen seuratalon kivijalka


Vastaus #59 : 29.06.2010 klo 20:09:40

Ja moni ei ehkä voi sietaa saksalaisia pelaajia tai saksalaisten pelitapaa, mutta pitää heitä silti erinomaisena joukkueena. (itse en tosin kuulu tähän ryhmään)

Olisiko jo aika siirtyä eteenpäin?



Nimenomaan näin. (itsekään en kuulu tähän ryhmään) Hyvä joukkue joka nykyään kiusaa isompiaan, mutta ei erinomainen.
FC Bayern

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Toisten unelma on toisten painajainen.


Vastaus #60 : 29.06.2010 klo 20:11:57

Ja moni ei ehkä voi sietaa saksalaisia pelaajia tai saksalaisten pelitapaa, mutta pitää heitä silti erinomaisena joukkueena. (itse en tosin kuulu tähän ryhmään)

Olisiko jo aika siirtyä eteenpäin?



Sinä et pidä Saksan joukkuetta minään, se ei toisaalta yllätä, mut kaikkihan ei ole täydellisiä.

Eteenpäin vaan, etten sano jotain mistä bännit paukkaisi nopeasti.

Nimenomaan näin. (itsekään en kuulu tähän ryhmään) Hyvä joukkue joka nykyään kiusaa isompiaan, mutta ei erinomainen.

Mitä Saksan pitäisi tehdä että se voisi olla erinomainen?? siis vittu oikeasti. Jokainen ihan pihalla kun lumiukko. Tosin tällä viestilläsi todistit että olet ihan vitun pihalla pelistä nimeltä jalkapallo.
« Viimeksi muokattu: 29.06.2010 klo 20:15:31 kirjoittanut FC Bayern »
Arpin Lusène

Poissa Poissa


Vastaus #61 : 29.06.2010 klo 20:12:04

Nimenomaan näin. (itsekään en kuulu tähän ryhmään) Hyvä joukkue joka nykyään kiusaa isompiaan, mutta ei erinomainen.
Jännästi kuitenkin 2000-luvulla yksi hävitty mm-finaali, yksi pronssi ja yksi hävitty em-finaali. En nyt ihan äkkiä kovinkaan montaa parempaa jengiä 2000-luvulta keksi.
Sambavaali

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: HaPK, oululaisen seuratalon kivijalka


Vastaus #62 : 29.06.2010 klo 20:18:40

Jännästi kuitenkin 2000-luvulla yksi hävitty mm-finaali, yksi pronssi ja yksi hävitty em-finaali. En nyt ihan äkkiä kovinkaan montaa parempaa jengiä 2000-luvulta keksi.

Saksasta tulee kyllä vähän mieleen Suomen lätkämaajoukkue, monesti venytään mutta ei kuitenkaan tarpeeksi ja erinomaiset vetää kermat kakusta. ;) Eikös molempien viime isosta mestaruudesta ole melkein yhtä kauan? (:
Fin_Gooner

Poissa Poissa


Vastaus #63 : 29.06.2010 klo 20:22:37

Ei helvetti tätä viimeistä sivua :D. Rauhoittukaa nyt pojat vähän.  
Arpin Lusène

Poissa Poissa


Vastaus #64 : 29.06.2010 klo 20:22:57

Saksasta tulee kyllä vähän mieleen Suomen lätkämaajoukkue, monesti venytään mutta ei kuitenkaan tarpeeksi ja erinomaiset vetää kermat kakusta. ;) Eikös molempien viime isosta mestaruudesta ole melkein yhtä kauan. (:
Mulle tulee kyllä ihan toinen jalkapallojoukkue mieleen Suomen lätkäjengistä ja se ei muuten enää ole mukana kisoissa..
FC Bayern

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Toisten unelma on toisten painajainen.


Vastaus #65 : 29.06.2010 klo 20:24:20

Saksasta tulee kyllä vähän mieleen Suomen lätkämaajoukkue, monesti venytään mutta ei kuitenkaan tarpeeksi ja erinomaiset vetää kermat kakusta. ;) Eikös molempien viime isosta mestaruudesta ole melkein yhtä kauan? (:

No luettele sitten ne erinomaiset joukkueet? toki viestisi aiheutti myötähäpeää kendoineen päivineen.

Ei helvetti tätä viimeistä sivua :D. Rauhoittukaa nyt pojat vähän. 

On kyllä ollut harvinaisen kovaa tykitystä :D
a-wiik

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: TamU, Ilves, El Diego


Vastaus #66 : 29.06.2010 klo 20:32:38

Ei jumalauta :D Puhaltakaa pojat välillä. Saksa on toissijainen tekijä tässä pelissä, homma ratkeaa El Diegon henkisen vireystilan mukaan.
Sambavaali

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: HaPK, oululaisen seuratalon kivijalka


Vastaus #67 : 29.06.2010 klo 20:33:02

No luettele sitten ne erinomaiset joukkueet? toki viestisi aiheutti myötähäpeää kendoineen päivineen.

Saksa ei niihin kuulu. En jaksa enää tästä väitellä, ettet menetä yöuniasi tämän ketjun takia. Ja tottakai sä tiedät jalkapallosta ennemmän kuin he jotka kyseenalaistavat Saksan. Peukku ylös sulle.

Ps. Lähden muuten kesälomalla Saksaan, hieno maa noin matkustuksen kannalta. ;)
Terran

Poissa Poissa


Vastaus #68 : 29.06.2010 klo 20:37:23

Jospa kannan minäkin korteni kekoon tässä hivenen aiheesta ohi ajautuneessa keskustelussa. Saksaa ei suinkaan ainoastaan voi vaan se pitää laskea jalkapallon mahtimaiden joukkoon. Suurin ja menestynein on itsestään selvästi Brasilia, mutta sen jälkeen Saksa onkin jo hyvin lähellä. Viimeisestä arvokisavoitosta on toki jo vierähtänyt hetki (EM-kulta 1996), mutta ovathan sakut pokanneet vaatimattomasti MM-hopeaa 2002, MM-pronssia 2006 ja EM-hopeaa 2008. Onkohan mikään maa menestynyt yhtä hyvin arvokisoissa 2000-luvulla? Eipä taida olla. Sitä paitsi Saksa on pelannut luovaa ja taitavaa peliä vuoden 2006 kotikisoistaan lähtien. Konemaisuus on hautautunut historiaan. Mielestäni nykypäivän Saksa on viihdyttävämpi kuin esimerkiksi nykypäivän Espanja (vaikka eihän tätä mieltä tietenkään saisi olla).

Kiitos ja anteeksi off-topicista! ;)
FC Bayern

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Toisten unelma on toisten painajainen.


Vastaus #69 : 29.06.2010 klo 20:37:58

Saksa ei niihin kuulu. En jaksa enää tästä väitellä, ettet menetä yöuniasi tämän ketjun takia. Ja tottakai sä tiedät jalkapallosta ennemmän kuin he jotka kyseenalaistavat Saksan. Peukku ylös sulle.

Ps. Lähden muuten kesälomalla Saksaan, hieno maa noin matkustuksen kannalta. ;)

Yöunia en idiotismin tai idioottien takia ole ikinä menettänyt. JA tottakai mä tiedän enemmän jalkapallosta kun sinä. Valaise meitä tyhmiä jotka ei tiedä mitkä maat tosiaan kuuluvat tähän erinomaisten maiden joukkoon? minä en pyydä minä vaadin. Taidat siltin vain kuulua lukemattominen muiden trollien joukkoon.
Callit

Poissa Poissa


Vastaus #70 : 29.06.2010 klo 20:40:05

Vaadin "oikean tason" mainitsemista. Mieluiten monta kertaa.
Sambavaali

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: HaPK, oululaisen seuratalon kivijalka


Vastaus #71 : 29.06.2010 klo 20:41:53

Yöunia en idiotismin tai idioottien takia ole ikinä menettänyt. JA tottakai mä tiedän enemmän jalkapallosta kun sinä. Valaise meitä tyhmiä jotka ei tiedä mitkä maat tosiaan kuuluvat tähän erinomaisten maiden joukkoon? minä en pyydä minä vaadin. Taidat siltin vain kuulua lukemattominen muiden trollien joukkoon.

Hah! Sun vaatimukset on mulle tuulen huminaa. Hyvää illanjatkoa tää trolli virittelee grillin ja keskittyy jalkapalloon.
BlueForce

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Tampereen futiksen väärin ymmärretty ylpeys RIP


Vastaus #72 : 29.06.2010 klo 20:57:15

Hienoa että ketjussa jo tässä vaiheessa nahkapöksyt alkavat joitakin pahasti kiristää! :D  Pakko kyl myöntää etten minäkään ole ikinä oikein syttynyt saksalaisten konemaiseen ja tylsään pelitapaan. Mutta ehdottomasti positiivista näiden kisojen Saksan jengissä on se että he ovat mulkosilmäisen turkkilaisen takia saaneet edes vähän luovuutta peliin Ylos
Vandit

Poissa Poissa


Vastaus #73 : 29.06.2010 klo 20:59:23

Pakko kyl myöntää etten minäkään ole ikinä oikein syttynyt saksalaisten konemaiseen ja tylsään pelitapaan.

Sulla varmaan otsassa lukee Messin kullin kukoisin kirjaimin "KLISEE"?
peng.xuefeng

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: 臥虎藏龍


Vastaus #74 : 29.06.2010 klo 21:24:26

http://www.youtube.com/watch?v=6pNulL4148Y

 
Sivuja: 1 2 [3] 4 ... 35
 
Siirry:  

Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines | Mainosvalinnat | Tietoa