Samaan kiinnitin mäkin huomiota, että nuo suuret tähtöset tekivät itsestään jokseenkin vastenmielisellä tavalla ylimielisiä kansallislaulujen aikana olemalla laulamatta ja näyttämällä todella kivikasvoisilta.
Myös minä huomasin tämän. Lisäksi muistuu mieleen - olikohan nyt Argentiina-pelistä - kun Saksalla on kulmapotku ja perusrähinä päällä maalinedessä. Mülleriä revitään siinä pikkaisen, Müller kääntyy repijään päin ja vilauttaa hymyään. Mylläri-Tompasta tuli kyllä kertaheitolla yksi lempipelaajistani näissä kisoissa - ne harvat pelit, mitä näin tällä kaudella eivät vakuuttaneet, mutta kai se siellä jotain on tehnyt oikein, kun katsoo, mitä nimiä siellä jää penkille.
Vielä kun miettii, että on muutaman kuukauden minua vanhempi, ja sitten koittaa miettiä itse itsensä sinne ratkomaan pelejä.
Hieno mies kertakaikkiaan, vaikka näyttääkin perussaksalaiselta... 70-vuotta sitten eläneeltä... tiedätte kyllä.
Saksa pirteä esiintyminen oli ehdottomasti näiden, omasta mielestäni melko vaisujen kisojen parasta antia. Kiitosta myös Uruguaylle.
Sama. Lisäksi Espanja, joka pelasi kauniisti ja on tällä hetkellä selvästi maailman paras joukkue. Ei siinä valitettavasti Saksallakaan paljon sanomista ollut.