FutisForum2 - JalkapalloFutisForum2 - Jalkapallo
29.04.2024 klo 07:10:11 *
Tervetuloa, Vieras. Haluatko rekisteröityä?
Aktivointiviesti saamatta? Unohtuiko salasana?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Facebook & Twitter
 
Yhteys ylläpitoon: ff2 ät futisforum2 piste org

Äänestys
Kysymys: Mistä hyppäisit kyytiin??
Kuopio - 16 (7%)
Varkaus - 5 (2.2%)
Mikkeli - 9 (4%)
Lahti - 3 (1.3%)
Jyväskylä - 17 (7.5%)
Orivesi - 6 (2.6%)
Tampere - 33 (14.5%)
Hämeenlinna - 8 (3.5%)
Kokkola/Pietarsaari/Härmät - 8 (3.5%)
Seinäjoki/Nurmo/Lapua - 14 (6.2%)
Jalasjärvi/Parkano - 5 (2.2%)
Joensuu - 7 (3.1%)
Imatra - 3 (1.3%)
Lappeenranta - 16 (7%)
Kotka - 7 (3.1%)
Pori - 7 (3.1%)
Rauma - 2 (0.9%)
Turku - 27 (11.9%)
Oulu - 12 (5.3%)
Vaasa - 13 (5.7%)
Kouvola - 9 (4%)
Äänestäjiä yhteensä: 226

Sivuja: [1] 2
 
Kirjoittaja Aihe: SMJK:n bussireitit lokakuun Unkaripeliin, tiistai 12.10, mitkä reitit??  (Luettu 4265 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
euroflex

Poissa Poissa


: 29.07.2010 klo 01:06:43



   Taas se aika kun yhdistys kyselee jäseninsä kiinnostusta ja halukkuutta lähteä pääkaupunkiin seuraamaan maajoukkueen otteita.  Tämä äänestys on tiistaipeliin Unkaria vastaan.

Laitoin paikkauntalistaan hirveästi eri vaihtoehtoja ja sen mukaan reittejä yritetään järjestellä ja kuitenkin jo edellisessä karsinnassa toteutuneet reitit tullaan ajamaan samalla kaavalla.  Uutena reittinä kokeillaan ainakin tuota Kokkola-Seinäjoki-Tampereen kautta HKI matkaa.  Seinäjoen seudulta on ollut paljon kiinnostusta ja siihen koitetaan ympätä lisäpaikkakuntia mukaan.
Myös Elmon hoitama JKL reitti on tässä joten Elmo näkee siitä kiinnostuksen määrän samalla.


Olematonta kiinnostusta reitteihin on aikaisemmin ollut Oulu,Vaasa,Pori suunnassa ja nekin nyt mukana tässä kyselyssä. Eli ihmisiä löytyessä Bussi Oulusta on mahdollinen sekä Esim Vaasa-Pori-Rauma tms.

Joten nyt rastittamaan omaa lähtökaupunkia , kyselemään kysymyksiä ja minä alan samantien tiedustelemaan busseja!
Sporden mikki

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Suomen maajoukkueet, Kerava & Lappeenranta


Vastaus #1 : 29.07.2010 klo 09:16:39

Joensuu-Lappeenranta-Kouvola-Kotka-Hki -bussille jo etukäteen Ylos
Elmo

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: @JyvaskylanFutis


Vastaus #2 : 29.07.2010 klo 09:26:29

Minä olen kyllä vankasti sitä mieltä, että karsintapeleihin bussi Keski-Suomesta lähtee vaikka mikä olisi. Ja olen varma, että Jyväskylä-Orivesi-Tampere-Hämeenlinna reitiltä varmasti löytyy riittävästi innostuneita noihin peleihin joissa oikeasti on panosta. Harjoituspelit ovat kuitenkin oma lukunsa ja ovathan ne olleet Baxterin ajan kyllä sellaista roskaa, ettei ihmekään ettei juuri ketään kiinnosta.

Laittelen ilmoittautumisohjeita noista syksyn kahdesta karsintapelistä tuossa elokuun alussa.
Elias

Poissa Poissa


Vastaus #3 : 29.07.2010 klo 10:05:15

Vaasasta lähtevään bussiin olisi kiinnostusta, jos tuohon nyt saataisiin tarpeeksi ihmisiä. Tätä kuitenkin hieman epäilen..
Elba

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: MyPa, Huuhkajat


Vastaus #4 : 29.07.2010 klo 10:15:04

Joensuu-Lappeenranta-Kouvola-Kotka-Hki -bussille jo etukäteen Ylos
Sama, paitsi Kouvola puuttuu tuosta listasta Alas Kotkasta kyytiin tuleminen ei ole vaihtoehto, koska Kotkasta ei pääse enää yöllä takaisin Kouvolaan millään. Pääsenhän mä toki muillakin kyydeillä, mutta arkipäivänä tuo bussikyyti olisi siinä mielessä kätevä ettei tarvis omalla autolla ajella eikä kytistellä juna-aikatauluja.
el Blanco

Poissa Poissa


Vastaus #5 : 29.07.2010 klo 10:15:19

Kuopio-Mikkeli-(Lahti?)-hulinabussi sallittava Ylos
Sporden mikki

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Suomen maajoukkueet, Kerava & Lappeenranta


Vastaus #6 : 29.07.2010 klo 11:08:39

Sama, paitsi Kouvola puuttuu tuosta listasta Alas Kotkasta kyytiin tuleminen ei ole vaihtoehto, koska Kotkasta ei pääse enää yöllä takaisin Kouvolaan millään. Pääsenhän mä toki muillakin kyydeillä, mutta arkipäivänä tuo bussikyyti olisi siinä mielessä kätevä ettei tarvis omalla autolla ajella eikä kytistellä juna-aikatauluja.

Onhan nuo bussit (no ainakin yksi niistä) aiemminkin kulkeneet Kouvolan kautta, joten ei luulisi olevan ongelma nytkään jos sieltä porukkaa olisi kyytiin tulossa.
Djimbo82

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Fc Honka & Huuhkajat


Vastaus #7 : 29.07.2010 klo 11:19:46

Vaadimme seuraavaan bussiin vakiomatkaajille talon puolesta kaljat. Ja Pekalle fantat.

Yritimme kompensoida tätä laittamalla Belgia-pelin bussille naurettavan alhaiset hinnat, joilla tappiota olisi tullut täydelläkin bussilla. Osallistujia oli kuitenkin niin vähän, että tyhjän bussin ajattamisessa ei ollut järkeä.
Elba

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: MyPa, Huuhkajat


Vastaus #8 : 29.07.2010 klo 11:19:53

Onhan nuo bussit (no ainakin yksi niistä) aiemminkin kulkeneet Kouvolan kautta, joten ei luulisi olevan ongelma nytkään jos sieltä porukkaa olisi kyytiin tulossa.
Venäjä-matsin bussi ei ainakaan kulkenut. Onneksi Savonlinjat järjesti kyydityksen joka kulki Kouvolan kautta Ylos
Omalla kohdallani nää syksyn karsintapelit on varmaankin viimeiset joissa mulla ylipäätään on näille kuljetuksille tarvetta, muutto pk-seudulle on kuitenkin piakkoin edessä. Mutta kai täältä nyt muitakin kyytiin tulijoita olis?
Nybergin poika

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: korv eller fotboll?


Vastaus #9 : 29.07.2010 klo 13:41:18

Kuopio-Mikkeli-(Lahti?)-hulinabussi sallittava Ylos
Näitähän on alkanut olemaan jo ikävä. Ainakin reissujen ensimmäistä ja viimeistä 160 kilometriä.
fchp

Poissa Poissa


Vastaus #10 : 02.08.2010 klo 16:42:05

Minä olen kyllä vankasti sitä mieltä, että karsintapeleihin bussi Keski-Suomesta lähtee vaikka mikä olisi. Ja olen varma, että Jyväskylä-Orivesi-Tampere-Hämeenlinna reitiltä varmasti löytyy riittävästi innostuneita noihin peleihin joissa oikeasti on panosta. Harjoituspelit ovat kuitenkin oma lukunsa ja ovathan ne olleet Baxterin ajan kyllä sellaista roskaa, ettei ihmekään ettei juuri ketään kiinnosta.

Laittelen ilmoittautumisohjeita noista syksyn kahdesta karsintapelistä tuossa elokuun alussa.

Samaa mieltä. Eikös vähintään yksi bussillinen/matsi ole ollut vakio jo 3-4 karsintojen ajan?
kluru

Poissa Poissa


Vastaus #11 : 02.08.2010 klo 16:46:10

Joensuu-Lappeenranta-Kouvola-Kotka-Hki -bussille jo etukäteen Ylos

Sama. Ylos
JTR

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: KISSA KAHVIO


Vastaus #12 : 02.08.2010 klo 17:44:02

Kuopio-Mikkeli-(Lahti?)-hulinabussi sallittava Ylos
Jespäti jes! Ylos
Selkäsauna

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: SJK


Vastaus #13 : 11.08.2010 klo 14:09:41

Seinäjoelta erittäin todennäköisesti järjestetään bussireissu peleihin. Klopit järjestämässä, oli siinä SMJK sitten mukana tai ei. Parkano, Tampere, Hämeenlinna siitä voi kyytin matkanvarrelta koukkia. Vaasalaiset tuskin haluaa siihen kyytiin ja vähän epäilen halutaanko mekään heitä. :D
Taitofutis

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: TPS, Huuhkajat


Vastaus #14 : 11.08.2010 klo 18:16:50

Vaasasta lähtevään bussiin olisi kiinnostusta, jos tuohon nyt saataisiin tarpeeksi ihmisiä. Tätä kuitenkin hieman epäilen..

Smam.
hyvä kutina

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: JJK


Vastaus #15 : 14.08.2010 klo 22:18:54

Kuopio-Mikkeli-(Lahti?)-hulinabussi sallittava Ylos
Myllybussi Ylos .  Jyväskylästä olisin tulossa tosin vielä ei aivan varmaa pääsenkö katsomaan.
Solifer

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Suomen maajoukkue


Vastaus #16 : 16.08.2010 klo 23:49:50

Pelkästään jo omasta kaveripiiristäni tulossa +8 henkilöä Lappeenrannasta!
masti

Poissa Poissa


Vastaus #17 : 16.08.2010 klo 23:59:08

Näyttää olevan jonkun verran kiinnostusta Vaasan suunnalta, itse olisin kans mukana!
euroflex

Poissa Poissa


Vastaus #18 : 17.08.2010 klo 17:28:41

Näyttää olevan jonkun verran kiinnostusta Vaasan suunnalta, itse olisin kans mukana!

Vaasa-Pori-Rauma-Turku noin 20 henkilöä eli lupaavalta näyttää. totuus on kuitenkin,että 70% katoaa viime hetkillä..
iisakki

Poissa Poissa


Vastaus #19 : 17.08.2010 klo 22:56:43

Tampereelta näköjään iso kiinnostus, itse ainakin olen varma lähtijä. Nyt taskussa piletti Unkari-peliin Tuoppi
Selkäsauna

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: SJK


Vastaus #20 : 18.08.2010 klo 15:18:48

Vaasa-Pori-Rauma-Turku noin 20 henkilöä eli lupaavalta näyttää. totuus on kuitenkin,että 70% katoaa viime hetkillä..

Seinäjoki-Parkano-Tampere-Hämeenlinna  33 henkilöä...
Elmo

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: @JyvaskylanFutis


Vastaus #21 : 19.08.2010 klo 16:05:16

Tampereelta ja Hämeenlinnasta on sitten vaihtoehtoja näköjään, hyppäävätkö Seinäjoen vai Jyväskylän bussiin..

Vai pitäskö Jyväskylän bussilla unohtaa nuo ja ajaa suoraan stadiin tai Lahden kautta tai jotain muuta.

Monta kokkia tuntuu taas olevan, ainakin puheiden tasolla.
Selkäsauna

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: SJK


Vastaus #22 : 19.08.2010 klo 16:33:15

Tampereelta ja Hämeenlinnasta on sitten vaihtoehtoja näköjään, hyppäävätkö Seinäjoen vai Jyväskylän bussiin..

Vai pitäskö Jyväskylän bussilla unohtaa nuo ja ajaa suoraan stadiin tai Lahden kautta tai jotain muuta.

Monta kokkia tuntuu taas olevan, ainakin puheiden tasolla.

Voitte noukkia Tampereet mun puolesta. Me saadaan varmasti bussia ihan omin voiminkin.
iisakki

Poissa Poissa


Vastaus #23 : 19.08.2010 klo 16:46:39

Voitte noukkia Tampereet mun puolesta. Me saadaan varmasti bussia ihan omin voiminkin.

Tämä olisi fiksua, jos näin on. Jää sitten suosituille paikkakunnille paikkoja.
Elmo

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: @JyvaskylanFutis


Vastaus #24 : 20.08.2010 klo 16:33:18

Voitte noukkia Tampereet mun puolesta. Me saadaan varmasti bussia ihan omin voiminkin.

Ok, mutta tässä on hyvä paikka tehdä yhteistyötä sitten, kun on mahdollisesti joitain suosittuja matseja niin ehkä ei tarvitse erikseen hommata uutta bussia vaan voidaan esim. Tampereen tulijat jakaa keskenämme. Ylos

 
Sivuja: [1] 2
 
Siirry:  

Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines | Mainosvalinnat | Tietoa