FutisForum2 - JalkapalloFutisForum2 - Jalkapallo
12.12.2024 klo 12:44:35 *
Tervetuloa, Vieras. Haluatko rekisteröityä?
Aktivointiviesti saamatta? Unohtuiko salasana?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Facebook & Twitter

Yhteys ylläpitoon: ff2 ät futisforum2 piste org

Sivuja: 1 [2] 3 ... 5

Kirjoittaja Aihe: Robert Taylor, Lincoln City  (Luettu 25645 kertaa)
0 jäsentä ja 3 vierasta katselee tätä aihetta.
Keiko

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Huuhkajat, JJK, HJK, FC Barcelona

Vastaus #25 : 20.08.2010 klo 09:59:34

Eli käytännössä kyseessä on kahden kauden laina.
JiiPee

Poissa Poissa

Vastaus #26 : 20.08.2010 klo 10:15:49

Ylivoimaisesti kiinnostavinta tässä siirrossa on kuitenkin se, minkä puolen susi asiassa valitsee. Brittiläiset sukujuuret, nimi ja siirto triplapimppiin povaavat suden suurta suosiota, mutta toisaalta pojan tekniset lahjat ja pomputtelutaidot työntävät Roopea vahvasti suden vihalistalle. Tuskin maltan odottaa, mistä suunnasta puhuri käy.
erno

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: RMA, Dortmund, City, United, Chelski, Bayern, Arsu

Vastaus #27 : 20.08.2010 klo 11:44:30

Luultavasti Susi luottaa, että Lincolnin kaltainen bodari-pubifutisjengi saa karsittua junnusta kaiken mikä liittyy kikkailu-, syöttö-, laukaus-, tahi pelitaitoon ja tilalle saadaan vartalomalliltaan huippuvuosien Arnoldia muistuttava kaveri jonka pelityyli muistuttaa Shefkin vastaavaa.
PG

Paikalla Paikalla

Suosikkijoukkue: Dynaaminen taitotasoylivoima pienessä tilassa

Vastaus #28 : 20.08.2010 klo 14:26:47

Mielenkiintoista. Itse olen sillä kannalla, että joku helvetin neljänneksi korkein taso, maa kuin maa, on huonompaa kokemusta pelaajalle kuin kotimaisessa liigassa satunnaiset minuutit ja edes lähes ammattilaisuus.
shots

Poissa Poissa

Vastaus #29 : 20.08.2010 klo 14:33:27

Mielenkiintoista. Itse olen sillä kannalla, että joku helvetin neljänneksi korkein taso, maa kuin maa, on huonompaa kokemusta pelaajalle kuin kotimaisessa liigassa satunnaiset minuutit ja edes lähes ammattilaisuus.

Lincoln sattuu olemaan täysammattilaisseura.
Viinioksa

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Fingland

Vastaus #30 : 20.08.2010 klo 14:37:49

Lincoln on tosiaan taatusti ammattimaisempi ja isompi seura kuin JJK.
lt

Poissa Poissa

Vastaus #31 : 20.08.2010 klo 15:52:49

Lincoln on tosiaan taatusti ammattimaisempi ja isompi seura kuin JJK.

Älkää nyt taas alottako tätä vääntöä...
Elmo

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: @JyvaskylanFutis

Vastaus #32 : 20.08.2010 klo 15:54:08

Selvennys kirkasti tilannetta selvästi. JOS junnu saa tuolla parempaa ja kehittävämpää treeniä niin varaukseton Ylos JOS ei saa niin Alas
Viinioksa

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Fingland

Vastaus #33 : 20.08.2010 klo 16:11:08

Älkää nyt taas alottako tätä vääntöä...

En todellakaan ala kiistellä yllä mainitusta asiasta, koska se on sama kuin väittelisi siitä, onko 1+1=2.
R08

Poissa Poissa

Vastaus #34 : 20.08.2010 klo 16:13:51

Luultavasti Susi luottaa, että Lincolnin kaltainen bodari-pubifutisjengi saa karsittua junnusta kaiken mikä liittyy kikkailu-, syöttö-, laukaus-, tahi pelitaitoon ja tilalle saadaan vartalomalliltaan huippuvuosien Arnoldia muistuttava kaveri jonka pelityyli muistuttaa Shefkin vastaavaa.

Shefki, tuo saarien kasvatti.
Kannattelija

Poissa Poissa

Vastaus #35 : 20.08.2010 klo 20:46:54

Vaikuttaa et asiaa on oikeasti mietitty. Veikkaisin faijan ainakin tietävän, missä mennään.
niko1900

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: JJK

Vastaus #36 : 20.08.2010 klo 21:08:44

Laitetaan tännekkin Vesalaisen tarkennus:

e. haist vittu minä vähe alusta

Tämä kuulostaa jo aika paljon järkevämmältä vedolta.
« Viimeksi muokattu: 20.08.2010 klo 21:11:09 kirjoittanut niko1900 »
Bluejacket

Poissa Poissa

Vastaus #37 : 20.08.2010 klo 22:23:47

Alkuperäisen uutisen juttu kuulosti huomattavasti synkemmältä. Nyt tilanne on periaatteessa se, että enemmän tai vähemmän kehittynyt poika palaa Jyväskylään 17-vuotiaana ja sopimusta on vielä kaksi vuotta jäljellä. Katsotaan kuinka Roopen käy, onnea matkaan. Ensi kerralla seura voisi tosin tiedottaa siirrosta kunnolla jo alusta asti...
Louhikkokoskettaja
Vastaus #38 : 20.08.2010 klo 22:28:39

Tulee tosin tunne, että lainan aikana enemmän kehittynyt poika siirtyy saludoilla Lincolniin tai vähemmän kehittynyt palaa Jyväskylään.
Lincoln

Poissa Poissa

Vastaus #39 : 21.08.2010 klo 10:27:08

Lainaus
Tulee tosin tunne, että lainan aikana enemmän kehittynyt poika siirtyy saludoilla Lincolniin tai vähemmän kehittynyt palaa Jyväskylään.

Tämä pitää täysin paikkansa. Lincoln ei ole koskaan historiansa aikana maksanut kuusinumeroista siirtosummaa pelaajasta, joten aikamoinen pelimies pitää olla kyseessä, että olisivat valmiita tyhjäämään kassakirstunsa (mitä vahvasti epäilen).

Toki jos heillä on jo ostajaehdokas valmiina linjoilla, voi olla että Lincoln lunastaisi miehen summalla xxx,xxx ja myisi sitten voitolla eteenpäin.. Sopimusta väännettäessä voisi jjk aina tietty lisäille myyntisopimukseen kaiken maailman provikat ja prosentit jos mies myydään eteenpäin. Either way, eipä siitä jjk hirveästi kostuisi. Noh, tämä on ehkä hiukan liian aikaista spelulaatiota.   
Harkkahalli

Poissa Poissa

Vastaus #40 : 19.09.2010 klo 22:36:25

''Helvetin neljänneksi korkein taso'' sattuu olemaan coca cola league 2, ja varmasti kovempi taso kuin veikkausliigassa.
joe

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: .

Vastaus #41 : 19.09.2010 klo 22:44:05

''Helvetin neljänneksi korkein taso'' sattuu olemaan coca cola league 2, ja varmasti kovempi taso kuin veikkausliigassa.
Toista se on Englannissa... :D Ylos
DIFinn

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: HAMMARBY HÄR KOMMER GNAGET !

Vastaus #42 : 19.09.2010 klo 22:50:10

Kyseessä on kuitenkin NPower League 2. Eikä varmasti ole kovempi taso kuin veikkausliigassa, League onen keskikasti on ehkä sitä veikkausliigatasoa enemmänkin.
Pyhäinhäväistys

Poissa Poissa

Vastaus #43 : 19.09.2010 klo 22:54:29

Todella mielenkiintoista tasokeskustelua. Heittäisin itse sellaisen ilmoille, että Bundesliiga on Valioliigaa kovatasoisempi sarja. Mielipiteitä?
DIFinn

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: HAMMARBY HÄR KOMMER GNAGET !

Vastaus #44 : 19.09.2010 klo 22:58:09

Todella mielenkiintoista tasokeskustelua. Heittäisin itse sellaisen ilmoille, että Bundesliiga on Valioliigaa kovatasoisempi sarja. Mielipiteitä?

EI OLE PERKELE !
Friedrich Engels

Poissa Poissa

Vastaus #45 : 20.09.2010 klo 01:22:22

Sama ja Blackburn - MyPa näyttäisi että Veikkausliiga olisi enemmänkin alempaa keskikastia kalinassa kuin ykkösen keskikastii.
The Real Wolf

Poissa Poissa

Vastaus #46 : 20.09.2010 klo 08:31:35

Ylivoimaisesti kiinnostavinta tässä siirrossa on kuitenkin se, minkä puolen susi asiassa valitsee. Brittiläiset sukujuuret, nimi ja siirto triplapimppiin povaavat suden suurta suosiota, mutta toisaalta pojan tekniset lahjat ja pomputtelutaidot työntävät Roopea vahvasti suden vihalistalle. Tuskin maltan odottaa, mistä suunnasta puhuri käy.

- Mikä on saanut sinut uskomaan, että tekniset lahjat eivät kuulu brittifutikseen?

Ehdottoman järkevä ja hyvä valinta pojalta ja tukijoukoilta. Tämän ketjun yleisilme kertoo turhauttavaa kuvaa suomalaisen futisyleisön näkemyksen tasosta. Oikeastaan vain Viinioksa, ja jokunen satunnainen muu näyttävät tietävän, missä mennään. Ei todellakaan ole kahta sanaa siitä, kumpi on isompi ja ammattimaisempi seura, Lincoln vai JJK. Puhumattakaan kehitttävästä ympäsristöstä yksittäiselle nuorelle pelaajalle.
Mr Tii

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: KTP -1927

Vastaus #47 : 20.09.2010 klo 13:58:43

Naureskellen olen lueskellut vääntöä JJK:N ja Lincolnin tasoerosta, mutta kaivelkaapa vaikka nimiä pelaajista jotka ovat nousseet Lincolnista tai JJK:sta esim. Englannin korkeimmalle sarjatasolle pelaamaan. Sehän voisi olla vaikka tasomittari ja hyvä vääntöaihe.
joku roti

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: "guaranteed orgy of bullshit"

Vastaus #48 : 20.09.2010 klo 15:48:53

- Mikä on saanut sinut uskomaan, että tekniset lahjat eivät kuulu brittifutikseen?

Brittifutis?
Prince Domenech III

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: FC Espoo & Sporting Clube de Braga & 曼聯

Vastaus #49 : 20.09.2010 klo 20:21:23

Naureskellen olen lueskellut vääntöä JJK:N ja Lincolnin tasoerosta, mutta kaivelkaapa vaikka nimiä pelaajista jotka ovat nousseet Lincolnista tai JJK:sta esim. Englannin korkeimmalle sarjatasolle pelaamaan. Sehän voisi olla vaikka tasomittari ja hyvä vääntöaihe.
Lincolnin huomionarvoisia pelaajia: http://en.wikipedia.org/wiki/Lincoln_City_F.C.#Notable_players_and_managers

Sivuja: 1 [2] 3 ... 5

Siirry: