FutisForum2 - JalkapalloFutisForum2 - Jalkapallo
30.11.2024 klo 01:10:41 *
Tervetuloa, Vieras. Haluatko rekisteröityä?
Aktivointiviesti saamatta? Unohtuiko salasana?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Foorumi aukeaa nopeasti osoitteella ff2.fi!

Yhteys ylläpitoon: ff2 ät futisforum2 piste org

Sivuja: 1 ... 4 [5]

Kirjoittaja Aihe: HH:n, ex:n tms suosikkipelaaja? Saatko penkkiurheilukaveriksi ja miten?  (Luettu 5716 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
hatsi

Poissa Poissa

Vastaus #100 : 08.06.2007 klo 10:47:50

blaa blaa blaa...
Jos joku väittää löytäneensä HH:n joka pelaa manageria, löytyy täältä suunnalta parikin  Tuoppi

Amiga-aikana HH pelasi CM94:n prestonilla 30 kautta.  Ylos

Nyt FM2006 takonut jonkin verran, sikäli kun kiireiltään kerkiää tai jaksaa / tarvitsee valvoa
Khalervos Kendopoulos

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Kreikan jääkiekkoliiton puheenjohtajan kabinetti

Vastaus #101 : 08.06.2007 klo 11:55:58

HH:ta jalkapallo kiinnostaa jonkun verran, mutta ehdoton suosikkipelaaja on Pasanen; "se kaljuuntuva tyyppi joka puski sen maalin, vai oliko ylärimaan sillon Ajaxissa"... Kuulemma IHQ  :o

Lisäksi myös se Brasilian "Cufa", eli ammattilaispiireissä Cafu  :D

Positiivista on se, että on alkanut arvostaa peliä muutenkin kuin maalien takia; kikkoja ja muita. Oppinut tämän koska itse olen melkoinen katsomovalmentaja  :( joten on päässyt peliin sen takia sisään.

Tosin vielä pitää jääkiekosta enemmän kun siinä tapahtuu enemmän, mutta oikealla tiellä ollaan
Coulijoe

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Chelsea, Sunderland

Vastaus #102 : 08.06.2007 klo 12:11:43

HH: on sairaalloisen mustasukkainen kuningaslajia kohtaan, koska allekirjoittaneen vapaa-ajasta 75% menee joko omissa treeneissä ja peleissä, tai sitten pelejä katsoessa telkusta tai paikan päällä.  Ymmärtää lajista kyllä sinänsä paljon, mutta ei ainakaan julkisesti voi sanoa pitävänsä siitä, koska silloin antaisi periksi. Tulee perheestä, jossa fanitetaan kendoa,

Oma HH ei niinkään mustis lajia kohtaan, mutta tuon alleviivauksen allekirjoitan täysin. Ymmärtää lajista aika paljon, mutta kieltäytyy tulemasta katsomaan peliä  :D. HH tulee perheestä, jossa fanitetaan pesäpalloa. Tekee aika paljon omia juttuja kun kattelen töllöstä pelejä.

Systeri ymmärtää fudiksen päälle ja älyää itse pelinkin, Figon ja Nuno Gomezin paitoja kantelee päällään  >:(

Äiti seuraa pelejä ymmärtää fudiksesta, urheiluhullu, tosi paljon. Saattanee vahvasti johtua myöskin siitä, että mies eli isäni on toiminut aikoinaan monia vuosia valmentajana fudisjoukkueessa. Ja ukeli on pelaillut myös nuoruudessaan kun ovat äipän kanssa tavanneet.

Joten itselläni ei nuoruudessani ollut vaikeaa päättää minkälajin valitsen. Isä saattoi hivenen auttaa isällisesti poikaansa alkuun  8)
Tuoppi

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: SJK

Vastaus #103 : 09.06.2007 klo 08:57:20

HH inhoaa jalkapalloa, tosin ihan vaan mun kiusaksi. Tulee myös vahvasta pesäpalloperheestä. EM ja MM kisoja saattaa joskus mun kans katsella, ja fanittaa silloin Portugalia.
Kvartalnov

Poissa Poissa

Vastaus #104 : 11.06.2007 klo 13:08:26

Vaimo: Suosikkipelaaja on Jonas Emet, syytä en tiedä. Ei pitkään tykännyt jalkapallosta JUURI ollenkaan, vaikka kävikin kohtalaisen usein Jaron peleissä. TV:n ääressä peliä seuratessa ei ollut suuri ihme jos hän nukahti. Mutta sinnikkyys on nyt palkittu, ja nykyään kuulemma tykkää jalkapallosta! Maaotteluitakin katsoi innostuneena. Erityispiirteenä mainittakoon, että inhoaa filmaamista :D

Äiti: Enemmän jääkiekkoihmisiä. Suosikkipelaaja löytyy yleensä arvokisoista puhtaasti ulkonäön perusteella. Ymmärtää kuitekin lajista jotain.

Mummo: Tietää, että olen kiinnostunut jalkapallosta, mutta ei itse juurikaan seuraile.

Jo edesmennyt mummoni ei välttämättä ollut äärettömän kiinnostunut lajista, mutta koska pappani pelasi jopa jokusen maaottelun, niin ei hänkään voinut välttyä jalkapallolta. Epäilen kuitenkin, ettei hän tiennyt yhtän jalkapalloilijaa nimeltä (ellei sitten miestään sellaiseksi jossain vaiheessa laskettu).
Savon keisari

Poissa Poissa

Vastaus #105 : 11.06.2007 klo 20:22:39

Minä en kyllä aio ottaa eukkoa jota ei jalkapallon seuraaminen kiinnosta. Usein tutustumisluonteisessa keskustelussa, jos sille etäisyydelle pääsen, otan melko varhaisessa vaiheessa puheeksi jalkapallon, niin tietääpä sitten onko syytä edes tuhlata voimavaroja tulevaisuudessa.
Ylliksen Mummo

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Chelsea FC (´95), RoPS (´85)

Vastaus #106 : 11.06.2007 klo 20:36:05

Minä en kyllä aio ottaa eukkoa jota ei jalkapallon seuraaminen kiinnosta. Usein tutustumisluonteisessa keskustelussa, jos sille etäisyydelle pääsen, otan melko varhaisessa vaiheessa puheeksi jalkapallon, niin tietääpä sitten onko syytä edes tuhlata voimavaroja tulevaisuudessa.

Joopa joo. Se on hyvä asettaa reunaehtoja, kun tietää elävänsä poikamiehenä loppuelämänsä.  Ylos
juhinho

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Toni Doblas

Vastaus #107 : 11.06.2007 klo 20:45:44

Menee nuoruus täysin hukkaan jos rupeaa tässä kohtaa lajittelemaan!!

Vanhempana olisi tietty mukavaa, jos nainen edes sietäisi jalkapalloa!

Sivuja: 1 ... 4 [5]

Siirry: