FutisForum2 - JalkapalloFutisForum2 - Jalkapallo
29.03.2024 klo 07:36:28 *
Tervetuloa, Vieras. Haluatko rekisteröityä?
Aktivointiviesti saamatta? Unohtuiko salasana?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Foorumi aukeaa nopeasti osoitteella ff2.fi!
 
Yhteys ylläpitoon: ff2 ät futisforum2 piste org

Sivuja: 1 [2]
 
Kirjoittaja Aihe: Kännykkäkinkit ja muut raportoijat  (Luettu 3348 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Pioneer

Paikalla Paikalla


Vastaus #25 : 14.10.2006 klo 21:07:14

Kaksi kännykkäkinkkiä myös Rakuunat-Oulu pelissä

Oliko nimenomaan _KÄNNYKKÄ_kinkkejä? Itse bongasin edellisestä Rakuunoiden kotimatsista nimenomaan näitä aasialaisia vaihto-oppilaita siskoineen. Eivät siis horisseet kännykkään, vaan ainoastaan toisilleen. Ja siinä lomassa mussuttivat makkaraa  Ylos
sahtis

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: KuPS, AC Milan


Vastaus #26 : 14.10.2006 klo 21:11:05

Oliko nimenomaan _KÄNNYKKÄ_kinkkejä? Itse bongasin edellisestä Rakuunoiden kotimatsista nimenomaan näitä aasialaisia vaihto-oppilaita siskoineen. Eivät siis horisseet kännykkään, vaan ainoastaan toisilleen. Ja siinä lomassa mussuttivat makkaraa  Ylos
Kovasti noi kaksi ainakin puhelimeen puhu ja yksinään istuivat. Oli siellä myös jotain muita aasialaisia jotka keskittyivät siihen makkaraan Ylos
Viikinki

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: FC Viikingit


Vastaus #27 : 14.10.2006 klo 21:13:58

Ainakin Vuosaaressa handsfree-piuhat roikkuvat varsin vapaasti kinkkien korvista.
el_gordo

Poissa Poissa


Vastaus #28 : 14.10.2006 klo 22:26:36

Joo, nähty mm. viikko sitten HML pelissä. Orvon näköinen 'vaihto-oppilas' nauttimassa paikallisesta jalkapalloviihteestä kirpakkaassa syyssäässä.

Bongauksia tehty myös kauden aiemmista peleistä.
Sakallio

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Rauno Ojasen puoliaikaomena


Vastaus #29 : 15.10.2006 klo 05:51:29

Kaksi kännykkäkinkkiä myös Rakuunat-Oulu pelissä

Eivät olleet "paikkakuntalaisia", kun hyppäsivät samaan junaan minun kanssani pelin jälkeen.
Leyton Orient

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: LO, SGE


Vastaus #30 : 16.10.2006 klo 10:28:14

Ainakin Vuosaaressa handsfree-piuhat roikkuvat varsin vapaasti kinkkien korvista.

Sama. Yksinäinen kinkki pyöri pääkatsomon ja makkarakojun välillä tauolla aikaa tappamassa. Siirtyi kauemmaksi kun kaivoin kännykkän kameroineen esille?
jv1990

Poissa Poissa


Vastaus #31 : 21.05.2009 klo 20:23:29

Terve, satuin nyt lukemisen sijasta jopa tekemään nimimerkin tänne, kun löytyi tälläinen aihe, josko tästä alkaisin kirjoittelemaan isomminkin forumille..

Ite olen 19-vuotias opiskelija, jolla ei vakituista työtä ole tällä hetkellä.
Raportoinnista, olen ite toiminut tämän alkukesän 2009 raportoijana erään ykkösen sekä naisten liigan joukkueiden peleissä vedonvälittäjäyritykselle, joka tarjoaa live-vetopalveluita monille eri pelinvälittäjille ympäri maailman. Homman kuvaan kuuluu kertoa reaaliajassa kentällä tapahtuvat tilanteet, jotka toki vaikuttaa livevedon kertoimiin myös reaaliajassa.

Hommassa siis ei ole mitään hämärää, vaan aivan normaalia pelitilanteen raportointia eteenpäin. Työstä saa sellaisen korvauksen, että opiskelijana, teen mielelläni tätä hommaa että saa käteen vähän ylimääräistä rahaa, ja kun urheilusta pidän, vaikkakin jalkapallo ei ole oma ykkössuosikki kesälajeista.
Omakohtaisesti ja varmaan muutkin raportoijat pitävät siitä, että jos huomaa toisen tekevän kyseistä hommaa, niin ei ehdon tahdon välttämättä viereen istuisi, mieti vaikka oma pomo istumassa kokoajan vieressä toimistossa ja vahtimassa teetkö töitä koko ajan :D

Viestin tarkoitus oli vaan todeta, että 99% kyseiset kännykkään peleissä puhuvat, tekevät jonkin moista duunia vedonvälittäjille, joita varmasti on useampia, joten ei ihme että joskus samassakin pelissä saattaa useampi tyyppi raportointia tehdä.
Red Cloud
Vastaus #32 : 21.05.2009 klo 20:42:29

Ite olen 19-vuotias opiskelija, jolla ei vakituista työtä ole tällä hetkellä.
Raportoinnista, olen ite toiminut tämän alkukesän 2009 raportoijana erään ykkösen sekä naisten liigan joukkueiden peleissä vedonvälittäjäyritykselle, joka tarjoaa live-vetopalveluita monille eri pelinvälittäjille ympäri maailman. Homman kuvaan kuuluu kertoa reaaliajassa kentällä tapahtuvat tilanteet, jotka toki vaikuttaa livevedon kertoimiin myös reaaliajassa.

Tuo vaikuttaa mielenkiintoiselta työltä. Onko tuosta työstä mahdollista tienata normaalin kuukausipalkan verran? Vai ovatko raportoitavat ottelut harvassa?
jv1990

Poissa Poissa


Vastaus #33 : 21.05.2009 klo 21:57:41

Moro, yleensä pelit on joukkuekohtaisesti / tiimikohtaisesti riippuen vähän kaupungin koostakin, joten "pahimmassakin" tapauksessa voi pelejä ehkä tulla maksimissaan esim. Veikkausliigassa 3-4 kuukaudessa, toki sitten jos on Ykköstä tai Naisten liigaa tarjolla joka kiinnostaa pelivälittäjää niin voi siihen muutaman lisäpelin saada, mutta tuskinpa paljoa enempää kuin 5-6 peliä on kuukaudessa mahdollista raportoida. Tosin tällä hetkellä ei varmaankaan oteta lisätyövoimaa ainakaan kesken kauden :-)

Joten ei se valitettavasti ihan normi-kuukausipalkkaan yllä mutta kyllä sillä viikonlopun kaljottelurahat varmasti saa, ja opintotuen jatkoks vähän rahaa turhuuksiin :D

 
Sivuja: 1 [2]
 
Siirry:  

Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines | Mainosvalinnat | Tietoa