Kuinkas noita kavereita tuonne nyt oikein kutsutaan? En löydä kun "Jaa" toiminnon.
Vasemmassa laidassa palkissa on linkki "kutsu ihmisiä liittymään". Sitä kautta on yksi mahdollisuus.
Tietysti voit myös julkaista linkin oman profiilisi seinällä, jolloin kaverit saavat siitä tiedon.
Maanantaina klo 9:15 klikkauksia on kertynyt 869. Kasvu jatkuu.
Totta on, että monet meidän mielestämme "turhemmatkin" asiasisällöt saavat nopeassa
tahdissa huomattavasti enemmän kilkkauksia, mutta toisaalta täytyy ottaa huomioon,
että teemme tässä "uraauurtavaa" työtä. Jalkapallon asema ei vahvistu Suomessa, ellei
sen eteen tehdä aktiivisesti hommia. Suomalaisten kiinnostuneisuus nk. "vähäpätöisiin"
asioihin juontaa juurensa nykyajan lyhytjänteisyydestä ja "kaikki minulle heti"- ajattelusta.
Kun huomataan jotain uutta ja "kivaa", heti ollaan klikkaamassa. Melkein väittäisin, että esim.
tuo Wilskan tapaus on jo unohtunut eduskuntavaaleihin mennessä suuren yleisön mielistä.
Jos ei nyt aivan tuleviin, niin ainakin sitä seuraaviin vaaleihin mennessä.
Mutta kun jalkapallon edestä tehdään myyntityötä, täytyy lähteä siitä, että samalla
syntyy syvemmälle juurtunutta jalkapallokulttuuria.
Vetoomuksessa jonkinlainen tähtäin lienee nyt eduskuntavaalien kampanjavaiheessa.
Jos nimiä kertyy keskimäärin vaikkapa 50 päivässä, tekee se jo 1500 kuukaudessa. Puolen vuoden
päästä listalla on jo 9000 nimeä. Jos nyt kävisi niin, että joku tiedotusvälineistä ottaisi
asiamme "omakseen", olisi mahdollisuudet suurempaankin saaliiseen. Toisaalta, kun ottaa
huomioon, että jo 5000 nimeä (tosin tietysti eri tavoin sitoutuneita kuin FB:ssa)
riittää uuden puolueen perustamiseen, ei kansanedustajaehdokas voi olla noteeraamatta
tällaista potentiaalista äänestäjäjoukkoa.