joks11
Poissa
Suosikkijoukkue: Rakennusliike M. Seppälä Oy
|
|
Vastaus #125 : 18.10.2010 klo 20:04:18 |
|
e: Huutonaurua edustukselliselle demokratialle! Paljon oli äänestysprosentti edellisissä vaaleissa? (en halua millään muotua väheksyä vapaaehtoistyötä ja sen määrää)
Ei kai se järjestelmän vika ole että et jaksa äänestää.
|
|
|
|
Erä-Jorma
Poissa
Suosikkijoukkue: Kaikki hyvät
|
|
Vastaus #126 : 18.10.2010 klo 20:04:25 |
|
Saattaa olla, mutta itse miellän, että SMJK "virallisesti" kannustaa maajoukkuetta. Epävirallisesti kaikki Baxteria vastaan suoritettavat toimenpiteet ovat suotavia. Samaa mieltä. Mieluiten kannattaja. Eiköhän kanta Baxteria kohtaan ole enimmäkseen aika kielteinen. Kysymys ei ole siitä vaan järisyttävästä protestista. Mikään ei ole järisyttävämpää kuin, että minkäänlaista laulua ei katsomossa rai'u. Niin, siinäpä se, miten silloin kerrot sen viestin pelaajille ja lopettaville pelaajille? Suomen A-maajoukkue ja yhteinen tahto on suurempi kuin "että pitää väkisin tunkea itsensä katsomoon heiluttamaan jotain saatanan lippua ja olla olevinaan tärkeä."
On käsittämätöntä, jos et tajua, että massivisin protesti on se, että yksikään kannattaja ei ole pailla.
Miksi vitussa sinun pitäis ängentä katsomoon heiluttamana jotain hassua lippua ja huutamaan United Smileä ? Nyt ei ole kysymys siitä, että Sinä saat päteä katsomossa vaan jostain suuremmasta.
Se suurempi on siis forumistien kapinointi Baxteriä kohtaan? No nyt Todella itsekästä olla katsomassa Suomi - San Marino peliä marraskuussa mahdollisessa lumisateessa ja pakkasessa. Itsekästä on se, että seurataan omaa joukkuetta vain silloin kun se pärjää tai jos sää on kiva ja kukkia sataa. HA! Kyllä. Ihan sama vaikka mikä ulosmarssi saisi "viestin perille". Minulle "viestin perillesaaminen" ei ole kuitenkaan suurempi kuin se, minkä viestin pelaajille haluaa antaa.
|
|
|
|
joks11
Poissa
|
|
Vastaus #127 : 18.10.2010 klo 20:06:53 |
|
SMJK voi myös olla hiljaa katsomossa? Tuo boikotti nyt on kaikista tyhmin vaihtoehto.
Wales-matsin hiljaisuus sai muuten ihan hyvän mediahuomion. Jotain samanlaista voisi aivan hyvin tehdä.
|
|
|
|
eviiri
Poissa
|
|
Vastaus #128 : 18.10.2010 klo 20:09:25 |
|
Kyllä minä ymmärrän sen, että joittekin pitää väkisin tunkea itsensä katsomoon ja olla huomion keskipisteenä. MINÄ, MINÄ, MINÄ. Se on tärkeintä joillekin. Ei suurempi kokonaisuus.
Tosiasia on se, että Suomen A-maajoukkueen pelaajatkaan eivät ansaitse tällä hetkellä minkäänlaita tukea.
|
|
|
|
Tiempo
Poissa
Suosikkijoukkue: Viikingit
|
|
Vastaus #129 : 18.10.2010 klo 20:10:54 |
|
Ennemmin täyttä mökää Baxteria pihalle kuin se että jäädään kotiin. Pohjoiskaarrebandiksen yms. pitäisin kuitenkin oikein päin.
|
|
|
|
joks11
Poissa
|
|
Vastaus #130 : 18.10.2010 klo 20:17:03 |
|
Kyllä minä ymmärrän sen, että joittekin pitää väkisin tunkea itsensä katsomoon ja olla huomion keskipisteenä. MINÄ, MINÄ, MINÄ. Se on tärkeintä joillekin. Ei suurempi kokonaisuus.
Tosiasia on se, että Suomen A-maajoukkueen pelaajatkaan eivät ansaitse tällä hetkellä minkäänlaita tukea.
Tosiasia on se, että muun muassa Palloliiton puheenjohtaja on pyytänyt faneilta jotain kannanottoa.
|
|
|
|
Chevron
Paikalla
Suosikkijoukkue: HJK
|
|
Vastaus #131 : 18.10.2010 klo 20:18:56 |
|
Ennemmin täyttä mökää Baxteria pihalle kuin se että jäädään kotiin. Pohjoiskaarrebandiksen yms. pitäisin kuitenkin oikein päin.
Kerrankin samaa mieltä. Jos pikkumies-eviiri ei saa äiskältä viikkorahaa jönssien ostoon niin ei voi mitään. Olen paikalla vaikka taivaalta sataisi paskaa.
|
|
|
|
Erä-Jorma
Poissa
Suosikkijoukkue: Kaikki hyvät
|
|
Vastaus #132 : 18.10.2010 klo 20:19:23 |
|
Jees tässä äärimmäisyydet muistuttaa samaan aikaan käytävää homoliittokeskustelua. Ennemmin täyttä mökää Baxteria pihalle kuin se että jäädään kotiin. Pohjoiskaarrebandiksen yms. pitäisin kuitenkin oikein päin.
Näkisin itsekin bandikset parempana kuin poissaolon. Ne ovat muutenkin vähän yksilöllisempiä kuin "kaikki tai ei mitään". Ja tietääkseni yksilöitä olemme vaikka meillä yhteinen joukkue* onkin. (*=kaikki kannattaa MM-kisoissa Saksaa) Tosiasia on se, että muun muassa Palloliiton puheenjohtaja on pyytänyt faneilta jotain kannanottoa.
Niin, faneilta, ei "faniryhmän puhumista kaikkien puolesta" päätöstä. Oli se sitten vaikka 90%-11%.
|
|
|
|
NapoliMania
Poissa
Suosikkijoukkue: Tepsi, Intteri, Parsa ja Napoli
|
|
Vastaus #133 : 18.10.2010 klo 20:20:09 |
|
Tyhjä katsomo + katsomon kokoinen please resign mr. baxter- lakana.
|
|
|
|
joks11
Poissa
|
|
Vastaus #134 : 18.10.2010 klo 20:20:33 |
|
Niin, faneilta, ei "faniryhmän puhumista kaikkien puolesta" päätöstä. Oli se sitten vaikka 90%-11%.
No joo, ei maininnut SMJK:ta tai Pohjoiskaarretta.
|
|
|
|
Gunner
Poissa
Suosikkijoukkue: Nuolen pääkirjoitusta
|
|
Vastaus #135 : 18.10.2010 klo 20:27:56 |
|
SMJK otetaan itsestäänselvyytenä matseissa, joten täysboikotti olisi näyttävä protesti. Havahduttaisi varmaan monia huomaamaan kuinka paljon KÄ:t tekevät ottelutapahtumalle. Pitää järkkäillä kissanäyttely pelipäivälle niin snadilaisetkin skippaavat. Onkohan se Irmeli vielä hengissä..
|
|
|
|
Tiksa
Poissa
Suosikkijoukkue: KuPS, Huuhkajat
|
|
Vastaus #136 : 18.10.2010 klo 20:32:44 |
|
Ainoa kunnon protesti on, että yksikään "kiihko" kannattaja ei ole paikalla.
Kiitos jos olette poissa niin me, jotka haluamme kiittää Samia, Jaria jne. heidän jäähyväisottelussa voimme nauttia olostamme Pohjoiskaarteessa. Typerin protesti on olla poissa, koska sitä ei huomaa kukaan.
|
|
|
|
Vorssander
Poissa
|
|
Vastaus #137 : 18.10.2010 klo 20:44:08 |
|
Muualle jo kirjoitinkin, mutta 17.11 voi hyvin olla Kuninkaan viimeinen maajoukkuematsi ja muitakin hienoja pelaajia on lopettamassa. Mielestäni olisi suuri häpeä, jos SMJK ei edes vaivautuisi paikalle tälläiseen otteluun. (ja eviirin mielipidettä tähän en tahdo edes kuulla)
Itsekin toki haluaisin, että saariapina painuisi ns. vittuun,mutta se ei saa olla ykkösasia. Me kannatamme Suomea yhdestä kusipää-lädistä huolimatta.
Ennen matsin alkua Baxin vastainen bandis tai protestimarssi(marssit saaneet muutenkin kiitettävästi mediahuomiota) Banderolliin esim. RESIGN STU RESIGN! tai DON´T LET BAXTER DESTROY OUR DREAMS! (en siis viittaa EM-kisoihin, se juna meni jo...) Ja teksti nimenomaan englanniksi, jotta saariapinakin ymmärtää, eikä pitäisi olla palloliitolle tai tuulareillekaan liian vaikeasti ymmärrettävissä. Muuten käy niin, että Baxter intoutuu taas kiittelemään kannattajia tuesta nähdessään "BAXTER VITTUUN"-banderollin katsomossa...
|
|
|
|
Gunner
Poissa
Suosikkijoukkue: Nuolen pääkirjoitusta
|
|
Vastaus #138 : 18.10.2010 klo 21:52:10 |
|
Kiitos jos olette poissa niin me, jotka haluamme kiittää Samia, Jaria jne. heidän jäähyväisottelussa voimme nauttia olostamme Pohjoiskaarteessa.
Typerin protesti on olla poissa, koska sitä ei huomaa kukaan.
Joo pidetään loppukarsinta vain jäähyväisotteluita, vitunko väliä sillä että maajoukkueen tulevaisuuden janarit vittuuntuvat tilanteeseen niin paljon etteivät halua pelata maajoukkueessa " " Veikkaan että ihan kaikki huomaavat jos SMJK on poissa.
|
|
|
|
JArse
Poissa
Suosikkijoukkue: MC Helvetin Perkeleet
|
|
Vastaus #139 : 18.10.2010 klo 23:11:44 |
|
(huokaus...)
Eipä mua hirveästi hetkauta joku vitun eviiri, jonka mielestä käyttäydyn itsekkäästi mikäli käytän kausariani myös San Marino -pelissä. Pelleliitto on siitä kausarista jo rahansa saanut, ja nyt on SMJK:n vuoro antaa suoraa palautetta Baxterille vittuilun ohella/muodossa. Ja ihan yhtä vähän kiinnostaa nää janarit joiden mielestä pitäisi vaan kannustaa samalla kun liiton puuhastelijat Sauli "Lippujen hinnat on ihan kohdallaan" Niinistön johdolla kusee katsojien ja suomifutiksen päälle.
|
|
|
|
Terry
Poissa
|
|
Vastaus #140 : 18.10.2010 klo 23:18:55 |
|
SMJK otetaan itsestäänselvyytenä matseissa, joten täysboikotti olisi näyttävä protesti.
Kuitenkin muistettava, että katsomossa ehkä vain muutamia tuhansia muita kuin SMJK:n jäseniä tässä pelissä. Esim iskevä huuto, joka kuuluu television välityksellä, saavuttanee muutamia satojatuhansia katsojia. Television katsoja ei välttämättä edes huomaa, että päädystä puuttuu porukka. Kyllä palloliiton johtoporraskin pyörii puvuissaan katsomossa, kun 90min huudetaan valmentajaa ulos.
|
|
|
|
Poissa
Suosikkijoukkue: No Mas Chenko
|
|
Vastaus #141 : 19.10.2010 klo 00:21:59 |
|
Kuitenkin muistettava, että katsomossa ehkä vain muutamia tuhansia muita kuin SMJK:n jäseniä tässä pelissä. Esim iskevä huuto, joka kuuluu television välityksellä, saavuttanee muutamia satojatuhansia katsojia. Television katsoja ei välttämättä edes huomaa, että päädystä puuttuu porukka.
Kyllä palloliiton johtoporraskin pyörii puvuissaan katsomossa, kun 90min huudetaan valmentajaa ulos.
Juurikin näin. Sitten toki jos ottelu olisi loppuunmyyty ja porukka olisi vielä vaivautunut paikalle, voisi tämän boikotin toteuttaa.
|
|
|
|
TZagallo
Poissa
Suosikkijoukkue: Eilen, tänään, huomenna
|
|
Vastaus #142 : 19.10.2010 klo 11:18:32 |
|
Kovin juttu on se, että yksikään A-maajoukkueen kannattaja ei mene matsiin. Matsin voi aivan hyvin katsoa televisiosta.
Helppo protestoida kun matsi on keskellä viikkoa kello 18.30.
|
|
|
|
LesC
Poissa
|
|
Vastaus #143 : 19.10.2010 klo 14:59:49 |
|
Näin ulkopuolisena näkisin mieluusti ison lakanan "WE'LL BE BACK WHEN BAXTER IS GONE" tms tyhjässä fanikatsomossa. Varmasti tehokkain kannanotto ja saa 100-prosenttisen varmasti myös mediahuomiota.
Toisaalta ymmärrän täysin ettei kukaan itseään maajoukkueen kannattajana pitävä halua olla pois Jarin ja Samin mahdollisesta jäähyväisottelusta.
|
|
|
|
Jayton
Poissa
Suosikkijoukkue: SVW
|
|
Vastaus #144 : 19.10.2010 klo 15:22:19 |
|
Toisaalta ymmärrän täysin ettei kukaan itseään maajoukkueen kannattajana pitävä halua olla pois Jarin ja Samin mahdollisesta jäähyväisottelusta.
On siellä Stadionilla yli 30 000 muutakin paikkaa, kuin se yksi SMJK:n sektiossa.
|
|
|
|
Thouni
Poissa
Suosikkijoukkue: HJK, Artsakh, M'well, Zapresic boys.
|
|
Vastaus #145 : 19.10.2010 klo 15:31:23 |
|
Uuh. Hienolta boikotilta kuulostaisi. No mä niinku boikotoin peliä mut kyl mä silti haluun mennä peliin ni meen sit toiseen katsomoon ja oon siel aika hiljaa.
|
|
|
|
kluru
Poissa
|
|
Vastaus #146 : 19.10.2010 klo 17:00:57 |
|
Uuh. Hienolta boikotilta kuulostaisi. No mä niinku boikotoin peliä mut kyl mä silti haluun mennä peliin ni meen sit toiseen katsomoon ja oon siel aika hiljaa.
Jep. Se on joko tai.. Näin ulkopuolisena näkisin mieluusti ison lakanan "WE'LL BE BACK WHEN BAXTER IS GONE" tms tyhjässä fanikatsomossa. Varmasti tehokkain kannanotto ja saa 100-prosenttisen varmasti myös mediahuomiota.
Ei huono idea.
|
|
|
|
äägee
Poissa
Suosikkijoukkue: GrIFK, CFC ja IFKM
|
|
Vastaus #147 : 19.10.2010 klo 17:09:50 |
|
Kuitenkin muistettava, että katsomossa ehkä vain muutamia tuhansia muita kuin SMJK:n jäseniä tässä pelissä. Esim iskevä huuto, joka kuuluu television välityksellä, saavuttanee muutamia satojatuhansia katsojia. Television katsoja ei välttämättä edes huomaa, että päädystä puuttuu porukka.
Kyllä palloliiton johtoporraskin pyörii puvuissaan katsomossa, kun 90min huudetaan valmentajaa ulos.
Todella hyvä pointti! Täysin samaa mieltä. Itse lähden siitä että jokainen on toivon mukaan mestoilla, jonka myötä voi vetää koko 90 minuuttia läpi "haista vittu" -mentaliteetilla (ei kuitenkaan perseillen liikaa).
|
|
|
|
Thouni
Poissa
Suosikkijoukkue: HJK, Artsakh, M'well, Zapresic boys.
|
|
Vastaus #148 : 19.10.2010 klo 17:14:22 |
|
http://www.youtube.com/watch?v=WdLVbvAxYFw 01:00 ----> Kuten tuostakin näkyy ja kuuluu niin on se ihme, jos joku jaksaa väittää ettei ole tarpeeksi kova kannanotto se, että alussa ollaan hiljaa ja sitten alkaa Baxter ulos!-huudot. Varsinkin kun tosiaan San Marino-pelissä on ehkä puolet tuosta Wales-pelin katsojamäärästä.
|
|
|
|
Herstein
Paikalla
Suosikkijoukkue: Heitto
|
|
Vastaus #149 : 19.10.2010 klo 20:41:18 |
|
Näin ulkopuolisena näkisin mieluusti ison lakanan "WE'LL BE BACK WHEN BAXTER IS GONE" tms tyhjässä fanikatsomossa. Varmasti tehokkain kannanotto ja saa 100-prosenttisen varmasti myös mediahuomiota.
Vaadin, että Aachi sitten tekee tämän lakanan!
|
|
|
|
|
|