Tuon ensimmäisen kappaleen kirjoitettuasi esität heti seuraavaksi tuon jälkimmäisen kysymyksen, viihdyttävää.
Tahatonta komiikkaa vai poikkeuksellisen hyvää itseironiaa?
Nuo esittämäni kysymykset olivat hassuttelua sinun asenteellesi, joka tuntuu olevan se, että Litti on pyhä asia, ja meidän kaikkien tulee kritiikittömästi uskoa siihen, että Litillä on suuri tulevaisuus edessään pelaajana. Älä turhaan lausu Litin nimeä, jne. Ihan oikeasti JiiPee, minun käsitykseni Litistä pelaajana vuonna 2008 on jotakuinkin yleisesti hyväksytty käsitys kaikkialla muualla paitsi Suomessa. Tosin olen ehkä edelleen hivenen ylioptimistinen.
Huolensa Litin seurattomuudesta voi esittää helposti keksimättä tuosta ottelusta jotain totaalisen tyhjänpäiväistä huuhaa-argumenttia. Idioottimainen provohan se toki taas kerran oli, mutta eipä nykyisin Litti-topic muuta sisälläkään.
Kerro nyt sitten meille kaikille, että mitä tunteita sinussa aiheuttaa se, että Litti pelaa/voi pelata tällaisessa ottelussa, mutta ei ole pelannut kahteen vuoteen yhtään liigapeliä. Itse en todellakaan vedä mitään johtopäätöksiä tuossa nimenomaisessa ottelussa pelaamisesta, vaan pelaamattomuudesta "niissä muissa" eli liigapeleissä. Vai loukkasinko sitä pyhää periaatetta, jonka mukaan meidän suomalaisten tulee iloita jokaisesta kerrasta, kun Litti laittaa pläägät jalkaansa tai saa nimensä ulkolaiseen lehteen vaikka sitten sivupalstalle. - Tuo oli provoa, mutten malta olla, kun sinulle kaikki Littiin liittyvä on niin pyhää, ettet suostu näkemään tosiasioita.