svea
Poissa
Suosikkijoukkue: HIFK, Juventus, FC Barcelona
|
|
Vastaus #6525 : 26.07.2008 klo 22:19:37 |
|
Olettaisin, että Forssell ja Tainio mahtuvat kyseisten seurojen avauskokoonpanoihin.
No tätä voi arvioda vasta, kun ovat pelanneet vähintään kauden (ilman suurempia loukkaantumisia) kyseisissä joukkueissa.
|
|
|
|
Callit
Poissa
|
|
Vastaus #6526 : 26.07.2008 klo 22:40:40 |
|
Koeta itse ymmärtää, että tässä topikissa ei ole tarkoitus keskustella pelkästään Sinun asenteestasi Littiä kohtaan.
Ymmärrät varmasti, etten itse ole aloittanut keskustelua omasta asenteestani. Sitä vastoin lukuisat forumistit ovat väittäneet siitä ties mitä paskaa, minkä korjaamiseen minulla lienee oikeus, kenties jopa velvollisuus. Oma käsitykseni Litin tilanteesta on sama kuin oikeastaan koko jalkapalloilevalla maailmalla Suomen ulkopuolella.
|
|
|
|
svea
Poissa
Suosikkijoukkue: HIFK, Juventus, FC Barcelona
|
|
Vastaus #6527 : 26.07.2008 klo 22:47:32 |
|
Ymmärrät varmasti, etten itse ole aloittanut keskustelua omasta asenteestani. Sitä vastoin lukuisat forumistit ovat väittäneet siitä ties mitä paskaa, minkä korjaamiseen minulla lienee oikeus, kenties jopa velvollisuus. Oma käsitykseni Litin tilanteesta on sama kuin oikeastaan koko jalkapalloilevalla maailmalla Suomen ulkopuolella.
Sama. Se, että kaveri on sattunut syntymään samaan maahan kanssani, ei tee hänestä minulle mitään kritiikin ulottumattomissa olevaa ylijumalaa.
|
|
|
|
Callit
Poissa
|
|
Vastaus #6528 : 26.07.2008 klo 22:57:51 |
|
Ahaa. Mahtuisiko Litti esim. Werder Bremenin, Sunderlandin, Boltonin tai Hannoverin avaukseen?
Onko tämä edes relevantti kysymys? Jos Litti kuntonsa puolesta olisi lähellä avauskokoonpanon paikkaa yhteenkään valjun tai blligan joukkueeseen, niin kai hän olisi jo aika päiviä sitten tehnyt sopimuksen jonkun futisjoukkueen kanssa. Vaikka sitten FC Lahden.
|
|
|
|
JiiPee
Poissa
|
|
Vastaus #6529 : 26.07.2008 klo 23:11:13 |
|
Sama. Se, että kaveri on sattunut syntymään samaan maahan kanssani, ei tee hänestä minulle mitään kritiikin ulottumattomissa olevaa ylijumalaa.
Tämä on Callitin ja muiden piripäiden suoltamaa mantraa, nyyh nyyh kun ei saa kritisoida. Tähän olen esittänyt aiemminkin vastakysymyksen siitä, mistä Littiä sitten oikein voisi kritisoida. Siitäkö, että yrittää jatkaa uraansa loukkaantumisista huolimatta? Vastauksena tähän tulee sitten kaikenlaista mukahassuttelua loukkaantumisista illalla hampaita pestessä, maailmanlopun ennustuksia, mattinykäsiä, viimeisen vuoden aikana pelattujen ottelujen tilastoa jne. muuta asiallista. Tätä kauniisti sanottuna kelvotonta kritiikkiä ei saa sitten kritisoida, koska se on "koko jalkapallomaailman tuntema totuus", kuten Callit vaatimattomasti meitä jälleen valaisi. Ympäri tultiin ja yhteen mentiin, tästä se uusi kierros taas lähtee. Joku voisi vaikka perustaa uuden kausitopikin hieman paremman sisällön toivossa, näin järkyttävän paskasta tasosta ei parantamisen luulisi vaikeaa olevan. Ne jotka eivät siihen pysty, voivat jatkaa täällä.
|
|
|
|
reko
Poissa
Suosikkijoukkue: Huuhkajat
|
|
Vastaus #6530 : 27.07.2008 klo 10:44:22 |
|
Joo, ja sen jälkeen Litti on pelannut vissiin kahdessa pelissä. Tuollaiset Viandereitten muniin puhaltelut eivät ole minkään arvoista valuuttaa, kun MM-karsinnat syksyllä alkavat.
Sulla on kyl hieno positiivinen asenne . En tiedä valuutoista tai muniin puhalteluista, mutta Vianderin, Keurulaisen ja monien muiden kommentit Jarin hyvästä kondiksesta on antanut minulle uskoa siihen, että Litti vielä jatkaa pelaamista ja on Huuhkajille selkeä vahvistus tulevissa MM-karsinnoissa.
|
|
|
|
Hender
Poissa
Suosikkijoukkue: Jari ja maajoukkue, El Puki -fanclub, www.noula.fi
|
|
Vastaus #6531 : 27.07.2008 klo 11:58:44 |
|
Ymmärrät varmasti, etten itse ole aloittanut keskustelua omasta asenteestani. Sitä vastoin lukuisat forumistit ovat väittäneet siitä ties mitä paskaa, minkä korjaamiseen minulla lienee oikeus, kenties jopa velvollisuus.
Joopa joo, "toi alotti" : . Jos jaksat muistuttaa joka toisessa viestissä mitä mieltä olet ilman, että sitä sinulta kysytään, niin laittaisin syyt paskanjauhamisesta teikäläisen harteille.
|
|
|
|
Litmasen manttelinperijä
Poissa
Suosikkijoukkue: 11.8.2008 NEVÖ FORGET KUNINGAS :YLOS:
|
|
Vastaus #6532 : 27.07.2008 klo 16:28:57 |
|
No olisiko se uusi kausitopic mitään, kausi 2007-2008 on jo vähän passé.
|
|
|
|
Callit
Poissa
|
|
Vastaus #6533 : 27.07.2008 klo 17:41:12 |
|
En tiedä valuutoista tai muniin puhalteluista, mutta Vianderin, Keurulaisen ja monien muiden kommentit Jarin hyvästä kondiksesta on antanut minulle uskoa siihen, että Litti vielä jatkaa pelaamista ja on Huuhkajille selkeä vahvistus tulevissa MM-karsinnoissa.
Saat ihan vapaasti olla tuota mieltä ja uskoa kenen juttuja hyvänsä. Toivottavasti itse saan olla sitä mieltä, että miehen jatkuva pelaamattomuus loukkaantumisten takia kertoo pahaa miehen tulevaisuudesta pelaajana. Ja JiiPeelle vielä muistutus, etten ole kritisoinut Littiä, vaan teitä "hihhuleita", jotka ette hurmahenkisyydessänne näe kentälle asti. Toki esitin joskus talvella sellaisen mielipiteen, etteivät Litin esitykset viimeisessä kahdessa karsintapelissä ansainneet lausetta "pelintekijänä edelleen yksi maailman parhaista", mutta ei kai katkeruus siitä tullut.
|
|
|
|
JiiPee
Poissa
|
|
Vastaus #6534 : 27.07.2008 klo 19:18:23 |
|
Ja JiiPeelle vielä muistutus, etten ole kritisoinut Littiä, vaan teitä "hihhuleita", jotka ette hurmahenkisyydessänne näe kentälle asti. Toki esitin joskus talvella sellaisen mielipiteen, etteivät Litin esitykset viimeisessä kahdessa karsintapelissä ansainneet lausetta "pelintekijänä edelleen yksi maailman parhaista", mutta ei kai katkeruus siitä tullut.
Pyysin jo aiemmin esimerkkejä omasta hihhuloinnistani, mutta niitä et tarjonnut. Nyt jälleen viittaat allekirjoittaneeseen hihhuloitsijana, joten oliskohan aika lyödä niitä sitaatteja pöytään? Tietenkin tiedän jo etukäteen, että tällaisia lainauksia et tule löytämään ja taidat sinäkin tietää - sikälis tämä on pelkkää kiusantekoa, mutta todistaapa tuo millä tasolla kirjoittelusi liikkuu ja on liikkunut viimeiset muutamat kuukaudet.
|
|
|
|
urponaattori
Poissa
Suosikkijoukkue: Brasil, Italy, Barcelona, Chelsea, Man U & C, LFC
|
|
Vastaus #6535 : 27.07.2008 klo 19:21:12 |
|
Litti on ollutta ja mennyttä. Koittakaa elää sen kanssa.
|
|
|
|
Callit
Poissa
|
|
Vastaus #6536 : 27.07.2008 klo 20:58:17 |
|
Pyysin jo aiemmin esimerkkejä omasta hihhuloinnistani, mutta niitä et tarjonnut. Nyt jälleen viittaat allekirjoittaneeseen hihhuloitsijana, joten oliskohan aika lyödä niitä sitaatteja pöytään? Tietenkin tiedän jo etukäteen, että tällaisia lainauksia et tule löytämään ja taidat sinäkin tietää - sikälis tämä on pelkkää kiusantekoa, mutta todistaapa tuo millä tasolla kirjoittelusi liikkuu ja on liikkunut viimeiset muutamat kuukaudet.
Sinun hihhulointisi on sitä, ettet kykene näkemään Litin todellista tilannetta sekä sitä, että olet hysteerinen joka kerta, kun joku muistuttaa todellisuudesta. Näistä realiteettien muistuttamisista johtuen olet syyttänyt minua ties miksi Litti-dissaajaksi, vaikken todellakaan ole sitä. Lisäksi muistuu mieleen ihan yksittäisenä kirjoituksena se, kun kerroit iloitsevasi jokaisesta turhaan Littiä katsomaan menneestä Lontoon matkaajasta. Muistanet tapauksen. Äh, en ryhdy kaivelemaan. Asenteesi tähän aiheeseen vaan on mielestäni lapsellinen. Siirryttäisiinkö jo uuden otsikon alle? Huvittavaa, että realisteja on syytetty tämän otsikon pilaamisesta, vaikka jo otsikointi kertoo missä mennään.
|
|
« Viimeksi muokattu: 27.07.2008 klo 21:00:44 kirjoittanut Callit »
|
|
|
|
|
JiiPee
Poissa
|
|
Vastaus #6537 : 27.07.2008 klo 21:29:05 |
|
Sinun hihhulointisi on sitä, ettet kykene näkemään Litin todellista tilannetta sekä sitä, että olet hysteerinen joka kerta, kun joku muistuttaa todellisuudesta. Näistä realiteettien muistuttamisista johtuen olet syyttänyt minua ties miksi Litti-dissaajaksi, vaikken todellakaan ole sitä. Lisäksi muistuu mieleen ihan yksittäisenä kirjoituksena se, kun kerroit iloitsevasi jokaisesta turhaan Littiä katsomaan menneestä Lontoon matkaajasta. Muistanet tapauksen. Äh, en ryhdy kaivelemaan. Asenteesi tähän aiheeseen vaan on mielestäni lapsellinen.
1. Litti-dissauksestasi olen aiemmin postasin jo aiemmin n. kymmenen esimerkin luettelon, siihen on turha palata sen enempää, sinä näköjään jälleen tuttuun tyyliisi mutustelet mitä sattuu. 2. Mitä tulee reaaliteetteihisi, niiden sisällöt löytyvät suoraan kuraämpäristä. Aluksi koetin vielä etsiä niistä jotain asiaa, mutta lopulta luovutin, sittemmin olen ammuskellut niitä alas paremman tekemisen puutteessa. Miksi fiksu kirjoittaja käyttäytyy kuin aivoton idiootti, on täysin käsityskyvyn ulottumattomissa. 3. Ko. perhe oli siellä Lontoossa muutenkin lomalla ja päätti mennä katsomaan Fulhamin peliä Litin näkemisen toivossa. Sinä nimitit tätä perhettä typeräksi, minun mielestäni tekivät hienon kulttuuriteon, vaikkei sillä kertaa natsannutkaan. Varmasti saivat pelistä elämyksiä silti. 4. Tätä keskustelua on täysin turha jatkaa uudessa topikissa, sama keskustelun kaari on jo nähty tuhannen kertaa. Hassunhauskat sutkautuksesi profeetta muhammedeista, toisista tulemisista jne. voit jatkossakin yksinpuhella tänne mistä fanisi löytävät ne kyllä helposti, kun ei tarvitse teoreettisen asiakeskustelun seasta niitä hakea.
|
|
|
|
Callit
Poissa
|
|
Vastaus #6538 : 28.07.2008 klo 13:07:24 |
|
2. Mitä tulee reaaliteetteihisi, niiden sisällöt löytyvät suoraan kuraämpäristä. Aluksi koetin vielä etsiä niistä jotain asiaa, mutta lopulta luovutin, sittemmin olen ammuskellut niitä alas paremman tekemisen puutteessa. Miksi fiksu kirjoittaja käyttäytyy kuin aivoton idiootti, on täysin käsityskyvyn ulottumattomissa.
Parahin JiiPee, juuri tämän takia ansaitset tittelin "hihhuli". Nimität nimittäin arvioitani tilanteesta aivottomiksi idiotismeiksi tms. Itse asiassa et ilmeisesti kykene edes lukemaan kirjoitusteni sisältöä, kun olet jossain uskonnollisessa transsissa. Mietipä nyt vähän. Jos menemme minne tahansa Eurooppaan ja kyselemme futisihmisten arviota Litin nykytilanteesta ja tulevaisuudesta, niin minun mielipiteeni hukkuu miljoonan samanlaisen joukkoon, kun taas sinun mielipiteesi saa aikaan hyväntahtoista sympatiaa ja hymähtelyä. Ajatellaan, että joo, saahan sitä toivoa, kai se isänmaallisuus aiheuttaa sokeutta. Mutta älä välitä, pitiväthän taskalaisetkin pitkään Laudrupeja maailman parhaina pelaajina, ei tuo ainutlaatuista ole.
|
|
|
|
JiiPee
Poissa
|
|
Vastaus #6539 : 28.07.2008 klo 13:34:37 |
|
Tuollaisia vain lauoskelet viikosta toiseen, mutta yhtä ainutta lainausta et koskaan laita peliin. Kuten nytkin lainaamassasi tekstissä, en arvostele mielipiteitäsi, vaan tapaa jolla ne tuot esille. Jostain syystä suomalaisella fanifoorumilla odotan kriittistenkin kirjoitusten sisältävän edes jonkin verran kunnioitusta suomalaisia ammattipelaajia kohtaan, Littiä kohtaan ehkä vielä himpun enemmän kuin muita. Paskaspämmärit kuten MM ovat tässä oma lukunsa, niihin ei kannata huomiota kiinnittää. Jotenkin tässä vaikuttaa siltä, että koko noilla hihhulointiväitteillä peitetään vain se todellinen harmin aihe eli se, että hassut letkautuksesi Kuninkaan loukkaantumisista eivät saa yhtään naurupeukkua. :
|
|
|
|
Callit
Poissa
|
|
Vastaus #6540 : 28.07.2008 klo 13:59:35 |
|
Jotenkin tässä vaikuttaa siltä, että koko noilla hihhulointiväitteillä peitetään vain se todellinen harmin aihe eli se, että hassut letkautuksesi Kuninkaan loukkaantumisista eivät saa yhtään naurupeukkua. : Nyt olet kyllä ihan sekaisin. En nimittäin ole osallistunut niihin "varovasti pulloja avatessa" peijaisiin. Ihmisten loukkaantumisissa ei ole mitään naurettavaa. Litin ehkä tosiaan hivenen koomisiakin (hirtehistä komiikkaa) piirteitä saanut loukkaantumiskierre on turhauttavaa varmasti kaikille.
|
|
|
|
Romario
Poissa
|
|
Vastaus #6541 : 28.07.2008 klo 14:07:50 |
|
Itseäni ainakin ärsyttää nämä hihhulointiväitteet. En ainakaan muista kenenkään väittäneen, että Litti olisi enää mitään pelaajien aatelia maailmalla vaikka hänellä paikkansa vielä esim. maajoukkueessa onkin. Ajatellaan nyt esim. sitä Litin Fulhamin ressuissa tekemää rankkumaalia. Osa porukasta ihaili sitä kuinka jälleen kerran molke vietiin ihan kahville ja pallo varmasti alanurkaan. Mahdollisesti jopa noilla nimenomaisilla sanoilla. Tähän kohtaan haluasin tehdä pienen tarkennuksen: Kun joku kirjoittaa, että "Upea maali Kunkulta. Molke ihan pihalla ja pallo varmasti alanurkkaan.", se ei lähtökohtaisesti tarkoita, että "Ooh, Litti on edelleen maailman huippu!" vaan se tarkoittaa, että olipa taas kerran komea rankku alanurkkaan molken ulottumattomiin! Ei siinä ole mitään hihhulointia jota jotkut väkisin yrittävät änkeä näihin kommentteihin. Samoin kun jotkut odottivat innoissaan pääseekö Litti pelaamaan Fulhamissa. No, Litti oli Fulhamin pelaaja. Sekö on hihhulointia, että odottaa innokkaana näkevänsä suomalaisen pelaajan pelaavassa kokoonpanossa. Ei oikeastaan yhdenkään muun suomalaispelaajan kohdalla, oli heidän teoreettinen mahdollisuutensa päästä pelaamaan kuinka paljon pienempi tahansa Littiin nähden. Mutta ilmeisesti se, että odottaa LITIN pääsevän pelaamaan on automaattisesti sokeutta ja hihhulointia joidenkin mielestä. Nämä "hihhuloinnin" kammoksujat tekevät vähän liikaa omia päätelmiään yksinkertaisista lauseista. Ja sitten on nämä "Litti on kuningas!", "Litille aina ja ikuisesti ", "Litti kyykyttää sitä ja sitä" ym. foorumismit jotka jokainen järkevä lukija osaa laittaa omaan kategoriaansa.
|
|
|
|
Rikkiviisas
Poissa
|
|
Vastaus #6542 : 28.07.2008 klo 14:22:30 |
|
Callit selittelee itsensä suohon. Lopeta nyt jo ajoissa ja vaihda levyä, muihin kohdistuvilla itkuraivareilla ja selittämisellä vajoat vain syvemmälle.
|
|
|
|
Callit
Poissa
|
|
Vastaus #6543 : 28.07.2008 klo 17:03:03 |
|
Nämä "hihhuloinnin" kammoksujat tekevät vähän liikaa omia päätelmiään yksinkertaisista lauseista.
Aha, sovitaan sitten niin. Kukaan ei siis oikeasti odota Litin johdattavan meitä MM-kisoihin. Kukaan ei oikeasti usko Vianderin munienpuhaltelulausuntoon Litin huippukunnosta. Ja jos uskookin, niin ne on teinien syyntakeettomuuksia.
|
|
|
|
harmooni
Poissa
Suosikkijoukkue: HJK
|
|
Vastaus #6544 : 28.07.2008 klo 17:24:01 |
|
Aha, sovitaan sitten niin. Kukaan ei siis oikeasti odota Litin johdattavan meitä MM-kisoihin. Kukaan ei oikeasti usko Vianderin munienpuhaltelulausuntoon Litin huippukunnosta. Ja jos uskookin, niin ne on teinien syyntakeettomuuksia.
Sulla on vikaa joko luetunymmärtämisessä tai sitten vedät muiden kommenteista aivan älyttömiä päätelmiä. A) Litti ei johdata Suomea kisoihin, mutta toivottavasti on mukana siinä projektissa. B) Vianderhan sanoi Litin olevan hyvässä kunnossa ja tämän vahvisti muun muassa Ilkka Mäkelä. Mitä outoa tässä on?
|
|
|
|
Callit
Poissa
|
|
Vastaus #6545 : 28.07.2008 klo 17:28:27 |
|
A) Litti ei johdata Suomea kisoihin, mutta toivottavasti on mukana siinä projektissa.
Usko tai älä, tällaistakin on tällä väitetty. Mutta se on siis ollut mitä ilmeisimmin poikamaista uhoa, ei hihhulointia. Anteeksi väärinymmärtäminen. B) Vianderhan sanoi Litin olevan hyvässä kunnossa ja tämän vahvisti muun muassa Ilkka Mäkelä. Mitä outoa tässä on? Se, ettei se hyväkuntoiseksi väitetty pelaaja pelaa.
|
|
|
|
reko
Poissa
Suosikkijoukkue: Huuhkajat
|
|
Vastaus #6546 : 28.07.2008 klo 17:39:03 |
|
Ei jumalauta, sähän tarkoituksella ymmärrät kaikki positiiviset Litti -asiat hihhuloinniksi. Totesin, että "Vianderin, Keurulaisen ja monien muiden kommentit Jarin hyvästä kondiksesta on antanut minulle uskoa siihen, että Litti vielä jatkaa pelaamista ja on Huuhkajille selkeä vahvistus tulevissa MM-karsinnoissa." Näin edelleen uskon ja toivon, jos se on mielestäsi hihhulointia niin ihan vapaasti. Ei sun kanssa jaksa jauhaa. Jos Litti ei kaikesta huolimatta ole Maajoukkueen käytössä kuntonsa, loukkaantumisen tai jonkin muun syyn takia niin sitten ei ole. Tuomitaan sitten julkisesti Viander lausunnostaan ja minut sen uskomisesta...voi ristus.
|
|
|
|
Callit
Poissa
|
|
Vastaus #6547 : 28.07.2008 klo 19:05:53 |
|
Tuomitaan sitten julkisesti Viander lausunnostaan ja minut sen uskomisesta...voi ristus.
Sinähän se minua olet tuomitsemassa. Anteeks ny vaan kauheasti, mutta minusta tuollaisen "kaveri on tosi uljaassa kunnossa" lausunnon uskominen on todella naiivia "hihhulointia", kun jokaisen nähtävillä on se tosiseikka, että mies ei ole pelannut kahteen vuoteen yhtään sarjaottelua, on ilman sopimusta ja ainoat esiintymiset kentällä ovat satunnaiset maaottelut, lähes aina max. 45 minuuttia. Itse en tuollaisessa tilanteessa anna mitään arvoa jonkun Vianderin lausunnolle, koska jos se olisi totta, mies pelaisi useammin. - Voiko tämän sanoa ilman, että tulee ristiinnaulituksi. Tilannehan on vähän sama kuin aikanaan Urho Kaleva Kekkosen ollessa diktaattorina presidntin tittelillä, Silloin hännystelijät ja perässähiihtelijät eli muniin puhaltelijoiden esiversiot hehkuttivat "Kekkosen 40-vuotiaan kunnosta" ainakin 60-luvun puolivälistä asti. Puhe kävi harvemmaksi ja askel lyheni, mutta aina vaan tungettiin juttuihin 40-vuotiaan kuntoa.
|
|
|
|
harmooni
Poissa
Suosikkijoukkue: HJK
|
|
Vastaus #6548 : 28.07.2008 klo 19:13:32 |
|
Tilannehan on vähän sama kuin aikanaan Urho Kaleva Kekkosen ollessa diktaattorina presidntin tittelillä, Silloin hännystelijät ja perässähiihtelijät eli muniin puhaltelijoiden esiversiot hehkuttivat "Kekkosen 40-vuotiaan kunnosta" ainakin 60-luvun puolivälistä asti. Puhe kävi harvemmaksi ja askel lyheni, mutta aina vaan tungettiin juttuihin 40-vuotiaan kuntoa.
Jani Vianderin ja Ilkka Mäkelän salaliitto!!!
|
|
|
|
Mendoooza
Poissa
Suosikkijoukkue: MyPa, Kuhmon Pallo -79
|
|
Vastaus #6549 : 28.07.2008 klo 19:18:50 |
|
Jani Vianderin ja Ilkka Mäkelän salaliitto!!! Pakko myöntää, etten kyllä itsekään jaksa uskoa noihin tietoihin Litin huikeasta kunnosta. Voihan kaverin kunto olla positiivinen yllätys niin Vianderille kuin Mäkelällekin, mutta odotukset tuskin olivat kummallakaan kovin korkeat. Positiivista kuultavaa toki joka tapauksessa.
|
|
|
|
|
|