FutisForum2 - JalkapalloFutisForum2 - Jalkapallo
16.11.2024 klo 22:28:52 *
Tervetuloa, Vieras. Haluatko rekisteröityä?
Aktivointiviesti saamatta? Unohtuiko salasana?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Facebook & Twitter

Yhteys ylläpitoon: ff2 ät futisforum2 piste org

Äänestys
Kysymys: KuPS vs Metan Gaz, miten käy?
Palloseura jatkoon! - 217 (57.6%)
Kaasumiehet takoo 0-4 taululle jo Kuopiossa! - 118 (31.3%)
Mitä väliä, hyvä reissu tulossa. - 42 (11.1%)
Äänestäjiä yhteensä: 373

Sivuja: 1 ... 16 [17] 18 ... 28

Kirjoittaja Aihe: KuPS Eurooppa-liigassa 2011 eli unde pula mea suntem ?  (Luettu 68107 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
jpekkaa

Poissa Poissa

Vastaus #400 : 29.06.2011 klo 14:03:19

Paikalla olin tasan kahdelta ja jonottaa ei tarvinnut kuin 40 minuuttia. Kahdesta lipuista maksoin tietysti 60 euroa, vaikka olen ry:n jäsen, työtön opiskelija ja toinen peliin tulija on eläkeläinen :)
Di Matteo

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: KuPS, Super-Honsu, Dickson Nwakaeme, GGG

Vastaus #401 : 29.06.2011 klo 14:51:15

Paikalla olin tasan kahdelta ja jonottaa ei tarvinnut kuin 40 minuuttia. Kahdesta lipuista maksoin tietysti 60 euroa, vaikka olen ry:n jäsen, työtön opiskelija ja toinen peliin tulija on eläkeläinen :)
Sama juttu. Viis yli olin jonossa ja jotain 45-50 minsaa siinä joutui pojottamaan, eikä jono tuntunut liikkuvan ollenkaan. Yhdellä myyntipisteellä mentiin, ei näin. Mutta onneksi sain liput hommattua. Meinasi jo hätä tulla jonossa, kun lipun ostaneet pelottelivat että kohta loppuu. :D
Pringles

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: KuPS

Vastaus #402 : 29.06.2011 klo 15:09:59

Loppukohan ne jo !?!?!?!! Tiesin et unohin jotai tälle päivälle...
KuPSsince1979

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Kaupion Palloseura Oy(KuPS)

Vastaus #403 : 29.06.2011 klo 15:17:31

http://www.savonsanomat.fi/teemat/jalkapallo/kupsin-lippuja-jonotettiin/683165
Kiima-Aho

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Kuopion Palloseura

Vastaus #404 : 29.06.2011 klo 16:32:41

Nyt ahdistaa. Huomenna ehkä mahdollisuus saada lippu hommattua, ja todellinen mahdollisuus vasta perjantaina, joten tiukille menee.

Joo, olisi pitänyt hoitaa ennakkojärjestelyt paremmin, typeryys kostautuu. En kyllä uskonut näin kuumeiseen kysyntään, positiivinen yllätys sinänsä.

Olikos siellä joku kerrostalo, jonka katolta pelin voisi katsella?
tipe

Poissa Poissa

Vastaus #405 : 29.06.2011 klo 16:33:13

Vieläköhän noita huomenna saa vai pitääkö tästä lähteä samantien keskustaan lippuostoksille?
Pekka K

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: KuPS, jalluvedoille perso ja uskossa vahva

Vastaus #406 : 29.06.2011 klo 16:59:08

Ei yllättäisi yhtään, jos savolaiset eivät olisi älynneet varata lippuja ja porukka matkaisi paikkakunnalle stadionin ulkopuolelle matsia seuraamaan. :D

En lähe, jos puuhastelu on tuota luokkaa.

Tsop, tsop nyt kaikki mamman pikku nassukat!

Kyllä toimistolla on fiksua väkeä vaikka Paskakoskelle lainattavaksi asti - ei nyt kuitenkaan lainata ;-)

Metaani kaasu ei ole osannut kertoa lippujen hinnoista ym seikoista mitään eksaktia. Siksi ei paikkojakaan ole voitu perinteiseen kiintiötapaan varata. Sikäläiset ovat luvanneet, että jokaiselle vieraskannattajalle kyllä löytyy paikka. Hinnasta ei siis ole faktaa. Paljon se ei kuitenkaan voi olla, kun miettii paikallisten rahankäyttöä muutenkin. Sellaista viserrystä olen kuullut, että meille lippujen hinnat ovat maksimissaan erittäin vähän tai ei mitään. Joten siitä vaan kaikki KuPS:n tosiystävät mukaan matkalle. Ja saa se wannabe Homerkin tulla.

Eli lipuista ei kannata olla huolissaan tuli siten charterilla tai omatoimimatkalla seitsemän stopoverin kautta.
Di Matteo

Poissa Poissa

Vastaus #407 : 29.06.2011 klo 18:55:59

The first friendly match in Hungary: Methane Gas - 4-1 Kecskemeti (videokoostetta)

Eli höntsämatsissa pyöritetty Unkarin cup-mestaria, EL edustajaa Kecskemétia.
Komeita maaleja näyttivät tykittävän.
Pub

Poissa Poissa

Vastaus #408 : 29.06.2011 klo 19:36:05

Jos tämän illan malliin 2-3 omiin jo kotona,  niin onpa suhteellisen haastellista lähteä takomaan 3-4 Mediasiin.
Deano

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: TamU, LUFC

Vastaus #409 : 29.06.2011 klo 19:54:32

Kolmelle lipulle kuopion peliin olisi edelleen tarvetta, pientä välityspalkkiota luvassa mikäli joku jonoon lähtevä suostuu avustamaan lippujen hankinnassa.
jormakaariainen

Paikalla Paikalla

Suosikkijoukkue: Sexy football Esa Pekonen

Vastaus #410 : 29.06.2011 klo 20:02:10

Vittuuu... oon intissä enkä pääse ostamaan lippuja kuin vasta perjantaina. Eikä ole oikein ketään, joka voisi käydä lipun puolestani ostamassa. Pittää vissiin vaan toivoa että vielä perjantainakin olisi lippuja jäljellä..
Kronos

Poissa Poissa

Vastaus #411 : 29.06.2011 klo 20:23:38

Vittuuu... oon intissä enkä pääse ostamaan lippuja kuin vasta perjantaina.

Pistä noottia urheilu- ja tasa-arvoministerille jos komppanian päällikkö ei anna lomaa lippujen ostoon.
Kader

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: KuPS, KalPa, DFB-Team, VfB, BvB

Vastaus #412 : 29.06.2011 klo 23:16:28

Paikallinen olut hyvää ja naiset kiimaisia ja nautinnon perään. Kannattaa kaivella piironginlaatikosta mukaan vanha suomipassi, ainakin aiemmin sitä vilauttamalla ei yöksi hotellihuonetta tarvinnut.

Mitähän sitten tapahtuu jos takataskusta löytyy Saksan passi.
Cali

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Syksyn tullen kaikki kellastuu!

Vastaus #413 : 30.06.2011 klo 07:09:53

Tämän päivän savon sanomissa Heiskanen kertoo että Romanialaiset ovat ilmoittaneet että kaikki KuPS-fanit pääsee ilmaiseksi katsomaan peliä.
Di Matteo

Poissa Poissa

Vastaus #414 : 30.06.2011 klo 07:36:51

Tämän päivän savon sanomissa Heiskanen kertoo että Romanialaiset ovat ilmoittaneet että kaikki KuPS-fanit pääsee ilmaiseksi katsomaan peliä.
YlosYlosYlos
42Wolves

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Loistava Luontopolku

Vastaus #415 : 30.06.2011 klo 07:53:17

Ja tähän ilmoitukseen luottavat sataprosenttisesti ketkä:
Di Matteo

Poissa Poissa

Vastaus #416 : 30.06.2011 klo 08:32:05

Lainaus
Tämän päivän savon sanomissa Heiskanen kertoo että Romanialaiset ovat ilmoittaneet että kaikki KuPS-fanit pääsee ilmaiseksi katsomaan peliä ...porttien ulkopuolelta
;)
O'Flynn

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: KuPS & Hard bass

Vastaus #417 : 30.06.2011 klo 08:52:42

Paljonkohan siellä on paikallisia janttereita KuPS aitiossa katsomassa peliä ilmaisen lipun toivossa.

"I sjupport Kjups"
Lossi

Poissa Poissa

Vastaus #418 : 30.06.2011 klo 09:40:29

Ei kai KuPS voi huonommaksi jäädä. Kaikki Romanialaiset ilmaiseksi KuPSin peliin, ja kentän laidalta ilmainen telttapaikka. Samalla autettaisiin stadilaisia Kalasatamaongelmassaan.
Jones

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: FCL

Vastaus #419 : 30.06.2011 klo 10:50:48

Itse ajattelin asettua kerjuulle Mediasissa. Ehkä vois huuliharppua siinä vähän myös soitella.
Ricardo Leite

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Ylimieliset

Vastaus #420 : 30.06.2011 klo 10:53:59

Kpo-crewin vai minkävitun kerjäläistifo on kyllä sallittava.
Bulebule

Poissa Poissa

Vastaus #421 : 30.06.2011 klo 12:43:44

Näitä lippuja ei taida saada ostettua netistä? Taitaa sitten jäädä meikäläiseltä väliin. :(
ikharo

Poissa Poissa

Vastaus #422 : 30.06.2011 klo 13:00:59

Juuri palattiin HH:n kanssa suhteellisen hiostavalla kävelyretkellä Keskuskentälle ja takaisin. Pääkatsomon lippuja kartan rukseistä päätellen ei kyllä enää ihan kauheasti jäljellä ollut. Ne joilta liput uupuvat, suosittelen käymään suhteellisen pikaisesti.

Vinkkinä sen verran, että oltiin keskarilla n. 11 aikoihin ja silloin ruksittomia paikkoja oli jäljellä nopean silmäyksen mukaan parisenkymmentä.

Saas nähdä milloin ensimmäiset kierot kanssa-asujat ymppää ensimmäiset kohteet huuto.netin kusipäisyysmarkkinoille.
KuPSsince1979

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Kaupion Palloseura Oy(KuPS)

Vastaus #423 : 30.06.2011 klo 13:11:01

Juuri palattiin HH:n kanssa suhteellisen hiostavalla kävelyretkellä Keskuskentälle ja takaisin. Pääkatsomon lippuja kartan rukseistä päätellen ei kyllä enää ihan kauheasti jäljellä ollut. Ne joilta liput uupuvat, suosittelen käymään suhteellisen pikaisesti.

Vinkkinä sen verran, että oltiin keskarilla n. 11 aikoihin ja silloin ruksittomia paikkoja oli jäljellä nopean silmäyksen mukaan parisenkymmentä.

Saas nähdä milloin ensimmäiset kierot kanssa-asujat ymppää ensimmäiset kohteet huuto.netin kusipäisyysmarkkinoille.

Itse olin kyllä katsovinani, että olis ollut enemmän paikkoja vapaana - ja tämä puolenpäivän jälkeen.
ikharo

Poissa Poissa

Vastaus #424 : 30.06.2011 klo 13:12:33

Itse olin kyllä katsovinani, että olis ollut enemmän paikkoja vapaana - ja tämä puolenpäivän jälkeen.
Ilmeisesti nopea silmäykseni oli sitten todella nopea.

Sivuja: 1 ... 16 [17] 18 ... 28

Siirry: