FutisForum2 - JalkapalloFutisForum2 - Jalkapallo
27.04.2024 klo 00:33:08 *
Tervetuloa, Vieras. Haluatko rekisteröityä?
Aktivointiviesti saamatta? Unohtuiko salasana?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Foorumi aukeaa nopeasti osoitteella ff2.fi!
 
Yhteys ylläpitoon: ff2 ät futisforum2 piste org

Sivuja: 1 2 [3] 4 ... 15
 
Kirjoittaja Aihe: Fulham - Tottenham  (Luettu 73611 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
temetainio

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Huuhkajat


Vastaus #50 : 24.01.2007 klo 21:29:09

No ei helvetti tosiaan liput olikin jonkun spursin kannattajien sektioon  >:( Siellä minä 10 000 sprus kannattajan joukossa joten kuten koitin piilotella gunners huiviani, liput olivatkin varatut eikä ollut sinne minne kerroin niitten olevan, chimbondan tasoitus maali tuli todella vittumaiseen paikkaan sillä tottenhamin kannattajat ryntäsivät kentälle joku pääsi jopa kentälle asti enne kun poliisit laittoivat kaverin katsomoon  :D Pelkäsin, että tulee turpaan  koko ottelun ajan.  Ylos Tuoppi  Kattavempi rapo tulossa illalla kotona.

Vittuilivatko edes paljoa?
Aachi

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Koirat haukkuu, mutta karavaani kulkee


Vastaus #51 : 24.01.2007 klo 21:33:48

Vittuilivatko edes paljoa?

Takanani istunut Tottenham kannattaja hymyili koko matsin minulle. Muut olivat vähän orrimörrejä  >:(
Aachi

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Koirat haukkuu, mutta karavaani kulkee


Vastaus #52 : 24.01.2007 klo 21:34:59

Kirjoitan juuri raporttia toisessa ikkunassa  Ylos
Schweinsteiger

Poissa Poissa


Vastaus #53 : 24.01.2007 klo 21:38:34

Kirjoitan juuri raporttia toisessa ikkunassa  Ylos

KOVENEE !
Aachi

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Koirat haukkuu, mutta karavaani kulkee


Vastaus #54 : 24.01.2007 klo 21:50:51

Voi vitun vittu saatana perkele lagasi sivu ja meni 2 sivua tärkeää raporttia :(((( Alas Alas Punainen Punainen Keltapuna Vaihto :keskari:
Schweinsteiger

Poissa Poissa


Vastaus #55 : 24.01.2007 klo 21:51:29

Voi vitun vittu saatana perkele lagasi sivu ja meni 2 sivua tärkeää raporttia :(((( Alas Alas Punainen Punainen Keltapuna Vaihto :keskari:

 :(
Rela

Poissa Poissa


Vastaus #56 : 24.01.2007 klo 21:57:47

Voi vitun vittu saatana perkele lagasi sivu ja meni 2 sivua tärkeää raporttia :(((( Alas Alas Punainen Punainen Keltapuna Vaihto :keskari:

Copyllä välitallennuksia tai sit rapo notepadiin -> copy-pastea foorumille.
Heinze

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: HJ, FFM


Vastaus #57 : 24.01.2007 klo 22:15:48

Innolla odotetaan arton raporttia
Boon

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Mypa & Suomi


Vastaus #58 : 24.01.2007 klo 22:32:16

Täyttä tuubaa kuitenkin, ei ala-asteella osata vielä kirjoittaa legendaarisia raportteja.  ::)
Aachi

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Koirat haukkuu, mutta karavaani kulkee


Vastaus #59 : 24.01.2007 klo 22:32:32

Perjantai on aika lopussa joten eiköhän se Lauantai ja pelipäivä tule kohta MITHJ??
lasiton

Poissa Poissa


Vastaus #60 : 24.01.2007 klo 23:03:08

Nyt Arto vauhtia!  :) Ylos
Fin_Gooner

Poissa Poissa


Vastaus #61 : 24.01.2007 klo 23:09:21

Takanani istunut Tottenham kannattaja hymyili koko matsin minulle. Muut olivat vähän orrimörrejä  >:(

Ajatukselle Artsista tuijottamassa koko ajan takanansa istunutta Spurs-fania  :D Ylos.
Heinze

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: HJ, FFM


Vastaus #62 : 24.01.2007 klo 23:12:13

Ajatukselle Artsista tuijottamassa koko ajan takanansa istunutta Spurs-fania  :D Ylos.
:D :D
Vänkyrä

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Hiltonin Paris, Sainion Kari & Sheringhamin Teddy


Vastaus #63 : 24.01.2007 klo 23:57:05

Ei millään malttais odottaa....
Aachi

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Koirat haukkuu, mutta karavaani kulkee


Vastaus #64 : 25.01.2007 klo 00:17:00

Legendan uusinta raportti 

Artsi Englannissa - Legenda Tottenhamin fanien joukossa

Olimme Perjantaina 10 aikoihin Tampereen lentokentällä. Pieneltä mestalta vaikutti. Laitoimme laukkumme ruumaan. Ja menimme passin tarkastuksen jälkeen odotustilaan. Näpyttelin 4-5 tekstiviestiä. Kone taisi olla 10 minuttia myöhässä. Koneessa olin ikkuna paikalla. Lentokoneessa oli myös toinen Arsenalin kannattaja jolla oli huivi mukananaan. Lentokoneessa napostelin matkalla ruisleipiäni ja sipsejäni lisäksi ostin Nakkilihiksen ja pizza palan  Hän toki oli totaalisessa miesseurassa luulen, että on foorumisti, mutta ei tunnusta sillä taitaa olla niitä miehiä   Passin tarkastus jonossa näin Böördin  No en vaiskaan, mutta Böördin 2 olennon ainakin hieromassa naisen niskoja, mutta Böördin irc-galleriassa oleva nainen näytti aivan eri naiselta joten suljin ajatuksen, että kyseessä olisi Böördi 
Kyseinen Arsenal huivinen kaveri vältteli minua   Hän oli 4 miehen kanssa todella lähekkäin laukkuja odotellessa. Kun saimme omat laukkumme läksimme Strasbucksetiin kahville söin toki Juusto-Kana kolmioleivän ja  join ison kaakoun jossa oli paljon kermaa     8)


Ostimme lentokoneessa Terravisionin bussiliput, mutta tämä bussi järjestö kostautuikin oikeaksi huijariksi 15 minuutin välein piti mennä, niin menikin 30 minuutin välein ja isot ihmislaumat odottivat hulluina sen bussin lähtöä eniten oli Italialaisia. Odotimme tunnin tätä paskaa. Ja päätimme ottaa National Expressin. Sillä pääsimme jonnekkin mene ja muista minne. Meillä oli 3 päivän julkisilla kulkuneuvoilla kulkemis kortit, kuten vähän kuin matkakortti, mutta ei. 19-21.1. http://www.metazone.co.uk/search.asp?station=Putney%20Bridge Tuolta voi varmaakin tilata sellaisen tarvittessa.  ::) Ylos   Metro-asemalla bongasin Emmanuel Adebayorin 2 olennon sillä olin varma ettei se  ollut Adebayor itse joten suljin ajatuksen että se olisi Adebayor  ???   Victoria asemalla jäimme pois ja otimme bussin C10 joka meni hotellin vierelle saakka.   


Hotellissa olin totaalisen väsynyt. Menimme melkein heti illalliselle.Tarjoilija luulin, että olin 18 vuotta joten sain myös viiniä, isäni sanoi sille jotain ja se otti sen minulta pois  >:(  Kauhee ämmä   Perjantain illallispöydässä oli, Cream of Fennel and Parsley soup. Roast Beef and Yorkshire Puddings and Red Wine Sauce, Lamb Curry, Breast of Chicken with Tomato and Olives, Fillet of Salmon with Lemon Sauce, Vegetable Provencal, Pasta Bake with Spinach and Mushrooms, Roast Potatoes, New Potatoes, Panache of Vegetables, Basmati Rice, Jälkiruoaksi oli : Gateaux, Cheesecakes, Tartes and Flans, Traditional Farm House Cheese Board, Fresh fruit salad with fruit coulis or cream. Tuo ruokalista on itse illallislista lapusta sillä en jaksanut ottaa kuvaa joten kirjoitin sen tänne.


Illallisen jälkeen menin huoneeseemme ja katsoin telkkarista Heikointa lenkkiä, faija lähti lenkille ja parille bisselle naisensa kanssa  lähibaariin  Tuoppi Tuoppi   Joten päätin mennä kylpyyn kunnon vaahdot olivat joten laitoin itselleni hyvä vaahtokylvyn soitin Ave_Roy:lle puhuen kaikkea paskaa veden noustessa oikealle korkeudelle. Mahtikylvyn jälkeen menin nukkumaan pitkän ja raskaan päivän jälkeen kello taisi olla 23.30 Suomen aikaa joten ilmankos väsytti   


Heräsin aamulla joskus 8 aikaa Suomen aikaa. Menin aamukylpyyn. Ja aamupalalle kello oli kuta kuinkin 9 Suomen aikaa. Aamupalaksi söin kunnon Englantilaisen aamupalan. Pekonit olivat toki suolaisempia, kun Mursun varpaat. Isäni söi aamupalaksi Puuron johon laitettiin viskiä. Tarjoilija laittoi ensiksi vähän ja kysyi kuinka paljon haluatte? Tarjoilija oli siis valmis antamaan pullon viskiä aamupalaksi  :)   Aamupalan jälkeen otimme kamat ja lähdimme kiertelemään Lontooseen nähtävyyksiä. Näimme London Bridgen lisäksi, Big Benin, Maailman Pyörän. London Brigde kaukaa otettu kuva, kun metro asema oli niin kaukana joten emme jaksaneet vaivautua itse sillalle kävelemään http://img66.imageshack.us/my.php?image=hpim38684sg.jpg

 
Kuva Maailman Pyörästä : http://img260.imageshack.us/my.php?image=hpim38768le.jpg

Olisi kyllä joskus mahtavaa käydä kyseisessä vempaimessa  :D   Kävimme matkamuseossa josta nappasin itselleni sopivan Arsenal huivin    Vieressä oli Kahvila jossa söin Cinnamon Waffle Crunchin 


Kaiken tuon jälkeen menimme syömään söin kanapizzan  8) :o   Sitten etsimme oikean metron ja aloimme suunnistaa Putney Bridgeä kohti Metroasemalla oli paljon ratsupoliiseja. Tottenham kannattajiakin oli   Otteluohjelma maksoi 4,50 € Joten en raaskinnut ostaa kuin 1 ohjelman 4-5 Olisin tarvinnut. Mutta 60 sivuinen ohjelma olisi ollut varmasti sen 2-3 maksun arvoinen. Jokea pitkin piti kävellä Stadionia kohti. Stadionilla sain  varatut lippumme. Ensi reaktioni oli Ei nämä ole meidän paikat Katselin Pool-Ch€lsky peliä jostai telkkarista hetken. Kuvia ja video ottelusta. Kuvasin myös Montellan rankkarin, mutta se ei jäänyt kameraan talteen  :( Alas   Teemu Tainio loukkaantui 27 minuutilla ja hänet otettiin vaihtoon Tottenham kannattajat taputtivat Temelle kovasti. Juuri ennen taukoa Fulham oli siirtyä 1-0 johtoon,  :(
mutta pallo kimposi jostain Robinsonin tai Tottenhamin maalin läheltä pois. Tottenhamin kannattajat huokasivat helpotuksesta.


Tauolla surin, että Jääskeläinen oli päästänyt 4 maalia, kun Boro johti Boltonia 4-1 Kusella käydessäni pelkäsin, että Punavalkoinen huivni näkyy ja tulee verta ja paljon. Pallo   Toisella jaksolla varmasti Spurs loi paremmat paikat. Mutta Fulham teki maalin ja Robinson oli aivan viety mies. Montella täräyttää kotiyleisön iloksi 1-0. Vain 4 minuttia myöhemmin Spurs saa vaparin jonka jälkitilanteesta Chimbonda tasoittaa pelin 1-1 ja voitte kuvitella kuinka apinamainen hyppely päädyssä alkaa 2 kannattajaa pääsevät jo kentälle tuulettamaan maalia kunnes poliisit siirtävät kaverukset takaisin katsomoon.


Ottelun jälkeen on aika ruuhkaista kävellä, kun löysimme bussimme niin siellä meni helposti 20 minuuttia. Metro-asemalla oli sentään rauhallisempaa.  ;)  Menimme takaisin Hilton hotelliimme.  Ylos   Otimme C10 Ja kävimme Tesco nimisessä kaupassa ruoka ostoksilla itse olin todella väsynyt. Kävelimme Victoria stationille ja otimme Hotellimme bussin joka kyyditti meidät nopeasti takaisin hotelliin söin siinä jotakin ja menin nukkumaan pitkän päivän jälkeen. Aamulla oli lähtö kohti Fromea eli Walesin rajaa jossa asui serkkujani ja isotätini. Bussi Fromeen lähti 11.00 ja perillä olimme 14.30 AC Oulu - HJK pyöri matkalla kovasti mielessä. Tätini odotti meitä asemalla. Menimme heille kotiin hienolta vaikutta Kaupunki nimeltä Bath. Tätini miesystävä Englantilainen esitteli minulle Fulham-Tottenham juttua päivän lehdestä.


Ruoan jälkeen oli kova paikka. Sillä Arsenal - Manchester United. Ekan jakson jälkee 0-0 Menin kuuntelemaan BBC:seeltä. Rooney vei Manchesterin 2 joukkueen 0-1 kammottavaan johtoon. Mikä hienointa 82 minuuttia BBC:sen selostajat repesivät huutoon ROOBIIIN VAAAN PERSIEEE ONE - ONE. Huusin ONE ONE faija sanoi pidä pienempää profiilia.  Lisäajalla kuulin maali oli syntynyt mikä parasta sen tekijänä Thierry Henry. Laitoin tv:n päälle Sky Sportilla oli isot haastattelut ottelusta. Ja hienoja maaleja kaikki.  Ylos Pallo Tuoppi    Illalla serkkumme tuli käymään. Ja esittelin Wayne Rooney kirjaani hän sanoi, että Rooney oli niin ruma ettei häntä voinut sanoa rumaksi. Sanoi myös, että Englannissa haukutaan erotuomarin siskoa ja äitiä. Ja todella väkivaltaista kielenkäyttöä on. Seuraavana päivänä menimme heille kylään ja hän esitteli taloa. Esitteli myös Kurpitsaa ja sanoi siinä olevan Wayne Rooney. Hän kannatti Manchester Unitedia. Ja sanoi olleensa 5 vuotta sitten Boro - Chelsea ottelussa. Illalla katselimme tv:tä ja odottelimme ajan kulua. Talossa oli todella kylmä, kun Englantilaisilla on perinne etteivät lämmitä taloa. 


Aamulla lähdimme 8 bussilla kohti Lontoota. Bussi oli täynnä alkumatka oli todella raskas ja yritin saada tekstiviesteillä huomiota ystäviltäni. Ave_Roy:llä oli Ruotsin koe joten kirjoitin sille kaikkea paskaa Ruotsista.    Tv:ssä näytettiin Englannin vanhoista otteluista koosteita. Lontoossa otimme Terravisionin bussin ja menimme kentälle. Bussissa oli todella kaunis nainen jonka kanssa flirttailin koko matkan   :)  Ja nukuin hetken ja näin unta hänestä. Hän kostautuikin ulkomaalaiseksi  >:(   Muuten hyvä. Bussi kesti ajaa tunnin kentälle.


Kentällä kävin Sports kaupassa jossa oli Arsenal, Chelsea, ManU, Liverpool kamaa myytävänä. Himoitsin Arsenal lompakkoa, mutta jätin ostamatta veimme tavarat ruumaan ja menimme syömään Fredandgerryyn. Söin alkupalan oli aika tuhti siinä oli kaikenlaisia tikkuja, ja kanan paloja etc. Sitten söin vielä pizzan Kinkku oli yhtäsuolaisempaa, kun Antti Muurisen varpaat  :o Tuoppi   Kävin vielä kirjakaupassa, mutta sieltä ei löytynyt yhtään Suomen kielistä Arsenal kirjaa :(      Menimme portille 50. Kone oli täynnä ja melkein täynnä Italialaisia. Kuvasin koneen nousun videolle ja bongasin 10 jalkapallo Stadionia koneessa. Muistaako Pyhimys minkä seuran stadion se oli jolla oli sininen päätykatsomo? Kauhee pään särky buukkasi koneessa. Mutta hellitti, kun olimme ilmassa yritin syödä tortilla sipsejä. Tanskassa tai jossai muussa maassa näin kanssa Stadionin.   

Kone laskeutui 22.30 Ja Italialaiset hurrasivat kovasti innoissaan ottivat kuvia. Itse olin kiroilin kovasti, kun oli lunta.  Olin juuri ajatellut koneessa,että HJK - MIFK 2.2 pelattaisiin FIM Kentällä tai Finskillä. Lentoemäntä sanoi, että minulla oli kaunis huivi ja hymyilin hänelle  Ylos Otimme matkalaukkumme ja menimme käymään Pirkkalan ABC:sellä. Lisää kuvia tulossa huomenna ja videoita. Lentokoneen nousuvideo, Pelitilanne video ja Hotellihuoneesta näkymä video ainakin tulossa.  Englannissa on todella ystävällisiä ihmisiä jotka auttavat, kun apua tarvitsee. Hieno maa.      Ylos Tuoppi :) Taisin kirjoittaa Englannista Suomeen 35 tekstiviestiä  ??? :o Ylos


Joukkueet harjoittelet ennen kuumaa peliä : http://img232.imageshack.us/my.php?image=hpim39006vu.jpg

Joukkueet astelevat kentälle : http://img260.imageshack.us/my.php?image=hpim39035mp.jpg

Parempi kuva joukkueet astelevat kentälle : http://img260.imageshack.us/my.php?image=hpim39040hg.jpg

Pelitilanne kuva : http://img260.imageshack.us/my.php?image=hpim39080gx.jpg
« Viimeksi muokattu: 25.01.2007 klo 15:59:25 kirjoittanut Arto92 »
Aachi

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Koirat haukkuu, mutta karavaani kulkee


Vastaus #65 : 25.01.2007 klo 00:18:18

Kirjoitin tuota teille 2 tuntia jossei kelpaa niin voin ottaa pois  Ylos
Aachi

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Koirat haukkuu, mutta karavaani kulkee


Vastaus #66 : 25.01.2007 klo 00:24:49

Mua pyydettii tekemään kappalejako, mutta teen sen vasta huomenna. Sillä välin voitte kertoa minulle mikä on kappale jako  ???
Sakallio

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Rauno Ojasen puoliaikaomena


Vastaus #67 : 25.01.2007 klo 00:28:20

Arton raportille.   Ylos

Korjaile ajatus- ja kirjoitusvirheet ajan kanssa, niin se on siinä

« Viimeksi muokattu: 25.01.2007 klo 00:32:24 kirjoittanut Sakallio »
Aachi

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Koirat haukkuu, mutta karavaani kulkee


Vastaus #68 : 25.01.2007 klo 00:28:46

Elin mun pitäis tehdän uus rapo häh? Kappale jako
  ???
1. Kerro ottelusta
2. Kerro lentomatkasta
3. Kerro tytöistä
4. Kerro vaahtokylvystä
5. kerro tekstiviesteistä

Kiitokset Sakalliolle tästä jaosta  Tuoppi Jaksoin lukea vähän alusta ;)
« Viimeksi muokattu: 25.01.2007 klo 00:30:04 kirjoittanut Arto92 »
Vänkyrä

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Hiltonin Paris, Sainion Kari & Sheringhamin Teddy


Vastaus #69 : 25.01.2007 klo 00:32:03

Hienoa  :D Ylos

Etenkin flirttailu naisen kanssa kyllä repeilytti,  Ylos Ylos
Pako-Pako

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Antaa menestyksen näyttää, kuka kulloinkin on


Vastaus #70 : 25.01.2007 klo 00:33:57

Loistava raportti, pienetkin yksityiskohdat huomioitu  Ylos Ylos Pallo Ylos
Vänkyrä

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Hiltonin Paris, Sainion Kari & Sheringhamin Teddy


Vastaus #71 : 25.01.2007 klo 00:35:53

Loistava raportti, pienetkin yksityiskohdat huomioitu  Ylos Ylos Pallo Ylos

Aika nälkä kyllä ollut Artolla jo menomatkalla  ;) Ylos
Ezsi

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: FC Lahti


Vastaus #72 : 25.01.2007 klo 00:38:11

Odotin Arton rapoa koko illan ennen kuin laitan koneen kiinni. Hieno stoori ja monessa kohtaa repeilytti niin että tarvi välillä käydä pissalla. :D Arton reissuun oli helppo eläytyä. Hyviä kuvia. :>
JMR

Poissa Poissa


Vastaus #73 : 25.01.2007 klo 00:40:11

Se on muuten Starbucks Tuoppi

Ja se sininen stadion on Millwallin The Den, itsekkin olen nähnyt kyseisen stadionin aiemmin lentäessä takaisin Suomeen Lontoosta. Tuoppi
Testaburger

Poissa Poissa


Vastaus #74 : 25.01.2007 klo 00:42:08

Lutuuria  :D Ylos

 
Sivuja: 1 2 [3] 4 ... 15
 
Siirry:  

Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines | Mainosvalinnat | Tietoa