FutisForum2 - JalkapalloFutisForum2 - Jalkapallo
29.03.2024 klo 07:32:04 *
Tervetuloa, Vieras. Haluatko rekisteröityä?
Aktivointiviesti saamatta? Unohtuiko salasana?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Foorumi aukeaa nopeasti osoitteella ff2.fi!
 
Yhteys ylläpitoon: ff2 ät futisforum2 piste org

Sivuja: 1 ... 146 [147]
 
Kirjoittaja Aihe: KuPS 2011 - EUROOPPAAN!  (Luettu 336559 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Kiima-Aho

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Kuopion Palloseura


Vastaus #3650 : 26.11.2011 klo 11:16:03

Minä en tule. En taida hirveästi saada täältä, eikä annettavaakaan taida olla :D :D, näkemykseni poikkeaa vain 360 astetta täällä vallitsevasta. Toistoksi minun lähestymistapa:
pelaajat -> ottelut -> seura -> kilpailut.

Kilpailuja ei olisi ilman katsojia. Tulevaisuutta on turhaa ennustaa ilman, että tuntee menneisyyden.

Jatkakaa.

R.I.P. R.I.P. R.I.P.


Että mitenkä?

Nykäselle Ylos
Vastapallo

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Isabelle Forrerin massiivinen juomapullo


Vastaus #3651 : 26.11.2011 klo 11:34:49

Minä en tule. En taida hirveästi saada täältä, eikä annettavaakaan taida olla :D :D, näkemykseni poikkeaa vain 360 astetta täällä vallitsevasta. Toistoksi minun lähestymistapa:
pelaajat -> ottelut -> seura -> kilpailut.

Kilpailuja ei olisi ilman katsojia. Tulevaisuutta on turhaa ennustaa ilman, että tuntee menneisyyden.

Jatkakaa.

R.I.P. R.I.P. R.I.P.


Olet siis kuitenkin samaa mieltä kaikesta?
krevis

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: 1923


Vastaus #3652 : 26.11.2011 klo 11:37:00

Kaikkihan me ollaan.
Pub

Poissa Poissa


Vastaus #3653 : 26.11.2011 klo 16:26:23

En sano mitään vaikka mieli tekisi.
honkala

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Savon vapautusarmeija


Vastaus #3654 : 26.11.2011 klo 16:32:11

Etkö sano edes kjiäh, kjiäh? :(
Kiima-Aho

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Kuopion Palloseura


Vastaus #3655 : 26.11.2011 klo 16:35:03

En sano mitään vaikka mieli tekisi.

Anna palaa. Ylos Olet sen ansainnut.
krevis

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: 1923


Vastaus #3656 : 26.11.2011 klo 16:40:51

En sano mitään vaikka mieli tekisi.

Nappasenko tämän uuden kausitopikin avausviestiksi?
Kiima-Aho

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Kuopion Palloseura


Vastaus #3657 : 26.11.2011 klo 16:45:10

Nappasenko tämän uuden kausitopikin avausviestiksi?

Mun puolesta voisit avata.

Mitä tuossa uudessa ketjuavauksessa pitää väsynyttä paskaa jauhaa. Pietarille pitää saada jatkosopimus, oli loukkaantumisia, Tabe on hyvä toppari, savolaistamisprojekti, Pekosen jatko, Diego ja Cher. Noin tiivistettynä.
Tiksa

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: KuPS, Huuhkajat


Vastaus #3658 : 26.11.2011 klo 17:04:28

Minä en tule. En taida hirveästi saada täältä, eikä annettavaakaan taida olla , näkemykseni poikkeaa vain 360 astetta täällä vallitsevasta. Toistoksi minun lähestymistapa:
pelaajat -> ottelut -> seura -> kilpailut.

Kilpailuja ei olisi ilman katsojia. Tulevaisuutta on turhaa ennustaa ilman, että tuntee menneisyyden.

Jatkakaa.

R.I.P. R.I.P. R.I.P.

Hyvä, että tiedät itsekin, että "ympäri käydään, yhteen tullaan" ja että et sä nyt oikeasti poikkea juuri mitenkään foorumin tai kupsin valtavirrasta.

Testataan monessako asiassa sinä ja foorumin valtavirta ovat samaa mieltä:
Palloliitto ei osaa hommiaan? Check.
Foorumin taso laskee koko ajan? Check.
Seurat/liitto/jne. ei tiedota tarpeeksi ja lehdistössä kukaan ei osaa kirjoittaa futiksesta? Check
Kaikki muut foorumistit kuin kirjoittaja itse ovat idiootteja? Check.
jne.

Ja - usko tai älä - suuri osa muistakin foorumisteista on kiinnostunut tilastoista, mutta ei vain omaa samanlaista vuosikymmenien käytännön kokemusta niiden laatimisesta kuin sinä.

Tuoppi ;)

--

Ei mitään kiireitä sen uuden kausitopikin kanssa. Ei Hongalla ja Interilläkään vielä ole sellaisia ja tätäkin kautta on vielä kuukausi jäljellä. (En tiedä onko kyseessä savolainen saamattomuus, taipumukset piällysmiehinä olemiseen - ei itse työn tekemiseen, vai liian kova kunnianhimo kun sitä ei vielä ole saatu auki.)
krevis

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: 1923


Vastaus #3659 : 26.11.2011 klo 17:26:14

(En tiedä onko kyseessä savolainen saamattomuus, taipumukset piällysmiehinä olemiseen - ei itse työn tekemiseen, vai liian kova kunnianhimo kun sitä ei vielä ole saatu auki.)

Mun kohdalla kyseessä on täysin kykyjen ulottumattomissa oleva rima. Kuka ikinä heikkona hetkenään mukavaa yhteenvetoa päätyykään tekemään, niin multa saa sitten linkkivinkin kuvitusta varten. :) Ehkä.
honkala

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Savon vapautusarmeija


Vastaus #3660 : 26.11.2011 klo 17:29:06

Itselleni ei ainakaan ole mitään väliä vaikka tässä topikissa jauhettaisi koko ensi vuosi. Miksi jauhaa väkisin jotain tyhjää jonkun topikin vuoksi? Itselläni ainakin syvä anal yysi vaihe tulevasta kaudesta tulee yleensä vasta joskus helmi-maaliskuussa.

PS. On kyllä tosiaan hienoa miten tuo k-numerosarja ei näe minään meitä nykyajan KuPS-kannattajia, vaan joka välissä kokee tarpeelliseksi kertoa miten idiootteja ja vammasia me ollaan, eikä ymmärretä futiksesta saati kupsilaisuudesta mitään. Sekä miten juuri KuPS on se seura Suomessa jossa kaikki on niin vialla kun vain voi olla. Hienoa kuitenkin että sinussa itsessäsi ei ole mitään vikaan ja elämä siellä etelässä on niin paljon mukavampaa, kuin jossain vitun Kuopiossa joka on ihan paska paikka ja jossa ei koskaan tapahdu mitään ja ihmisetkin on paljon paskempia kuin siellä etelässä.
Kiima-Aho

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Kuopion Palloseura


Vastaus #3661 : 26.11.2011 klo 17:41:40

Itselleni ei ainakaan ole mitään väliä vaikka tässä topikissa jauhettaisi koko ensi vuosi. Miksi jauhaa väkisin jotain tyhjää jonkun topikin vuoksi? Itselläni ainakin syvä anal yysi vaihe tulevasta kaudesta tulee yleensä vasta joskus helmi-maaliskuussa.

Ehdottoman sama! Mielestäni on hivenen kieroutunutta, että kullit pystyssä odotetaan noubelin tason kausiketjua, jossa kuitenkaan A)ei tule ilmi mitään uutta ja jossa B)toistetaan samat vanhat väsähtäneet lätinät. 2011-otsikosta viimeinen numero vaihtoon ja taso nousuun! Otsikko sopii muutenniin.
Tiksa

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: KuPS, Huuhkajat


Vastaus #3662 : 26.11.2011 klo 18:05:52

Sopisi kyllä mullekin mainiosti.
Vaikka onkin hieno idea, että ekaan viestiin tehtäisiin joku sisällysluettelo tai kauden tärkeimpien tapauksien yhteenveto, niin vähämpä sitä oikeasti käytetään hyväski. Tai käykö muka joku ulkopuolinen kerran kuussa katsomassa jostain Vepsu-ketjun avauksesta mitä siellä puhutaan.

--

On muuten joskus pitänyt kysyä K:lta mistä tuo numerosarja juontaa juurensa? Nimim. numerosarja k22553-7 on ollut itselläni kohtuullisen paljon käytössä.
sääripotku

Poissa Poissa


Vastaus #3663 : 26.11.2011 klo 18:23:45

Kannatan tässä topicissa pysymistä ensivuonnakin Ylos

Tai aivan sama tekeekö joku uuden, mutta itselleni ei ole oikeastaan väliä mitä siinä ekassa viestissä lukee.
Speedo Gonzales

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Чухна!


Vastaus #3664 : 27.11.2011 klo 14:43:14

Kelpaako?
Pistäkee immeiset uutisia topikkiin sitä mukaa kun tulee tietoon, päivitän nuo avaukseen heti kun mahdollista.

 
Sivuja: 1 ... 146 [147]
 
Siirry:  

Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines | Mainosvalinnat | Tietoa