Minä en tule. En taida hirveästi saada täältä, eikä annettavaakaan taida olla , näkemykseni poikkeaa vain 360 astetta täällä vallitsevasta. Toistoksi minun lähestymistapa:
pelaajat -> ottelut -> seura -> kilpailut.
Kilpailuja ei olisi ilman katsojia. Tulevaisuutta on turhaa ennustaa ilman, että tuntee menneisyyden.
Jatkakaa.
R.I.P. R.I.P. R.I.P.
Hyvä, että tiedät itsekin, että "ympäri käydään, yhteen tullaan" ja että et sä nyt oikeasti poikkea juuri mitenkään foorumin tai kupsin valtavirrasta.
Testataan monessako asiassa sinä ja foorumin valtavirta ovat samaa mieltä:
Palloliitto ei osaa hommiaan? Check.
Foorumin taso laskee koko ajan? Check.
Seurat/liitto/jne. ei tiedota tarpeeksi ja lehdistössä kukaan ei osaa kirjoittaa futiksesta? Check
Kaikki muut foorumistit kuin kirjoittaja itse ovat idiootteja? Check.
jne.
Ja - usko tai älä - suuri osa muistakin foorumisteista on kiinnostunut tilastoista, mutta ei vain omaa samanlaista vuosikymmenien käytännön kokemusta niiden laatimisesta kuin sinä.
--
Ei mitään kiireitä sen uuden kausitopikin kanssa. Ei Hongalla ja Interilläkään vielä ole sellaisia ja tätäkin kautta on vielä kuukausi jäljellä. (En tiedä onko kyseessä savolainen saamattomuus, taipumukset piällysmiehinä olemiseen - ei itse työn tekemiseen, vai liian kova kunnianhimo kun sitä ei vielä ole saatu auki.)