FutisForum2 - JalkapalloFutisForum2 - Jalkapallo
25.11.2024 klo 22:36:08 *
Tervetuloa, Vieras. Haluatko rekisteröityä?
Aktivointiviesti saamatta? Unohtuiko salasana?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Facebook & Twitter

Yhteys ylläpitoon: ff2 ät futisforum2 piste org

Sivuja: 1 ... 3 [4] 5 ... 9

Kirjoittaja Aihe: Tervarit 2006-2007  (Luettu 19257 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
terwari

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Tervarit, Liverpool, QPR

Vastaus #75 : 03.10.2006 klo 21:21:15

Mitähän nyt Kylmälä on tehnyt? Siirtyy sopimuksen loppumisen jälkeen toiseen joukkueeseen valmentamaan ???

Et sitten ilmeisesti ole tietoinen, että Y valmensi OPaa jo tänä kesänä? Ja tämähän on se tekijä, mikä tässä nostaa eniten raivoa. Ja mm. se, että hän jo kauden aikana uhosi vievänsä pelaajia Tervareista OPaan, jos Tervarit ei nouse. Onko se sinusta oikeaa sitoutumista toimintaan? Ja mm. Tervarien kauden päätössaunaillassa mies oli sanonut "Tervetuloa kaikki OPaan ensi kaudeksi!". Eli mielestäni todella törkeää toimintaa.
JMP

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Tervarit

Vastaus #76 : 03.10.2006 klo 21:25:43

Mitähän nyt Kylmälä on tehnyt? Siirtyy sopimuksen loppumisen jälkeen toiseen joukkueeseen valmentamaan ??? Kun nousua tavoiteltiin ja siinä ei onnistuttu, onko valmentajan poislähteminen jotenkin outoa? Jotkuthan voisivat sitä jopa vaatia, koska mahdollisuudet ja materiaali oli nousua varten kunnossa, mutta sitä ei saavutettu...
Ja eiköhän nuo pelaajat ole ihan aikuisia, ja saa/pysty itse tekemään päätöksensä missä pelaa ja miksi. Eiköhän Tervareissakin ole peiliinkatsominen paikka, jos joukkueesta siirtyy pelaajia pois noinkin paljon kauden jälkeen?

Eikös Nurekin ollut ihan aikuinen siirtyessään AC Oulusta HJK:iin? Silti monet "lapselliset" AC:n kannattajat kehtasivat olla vihaisia.  ???

Ja mitä tulee Kylmälän toimintaan, niin mielestäni se on vähintäänkin epäeettistä "kaksoisagettitoimintaa" rekrytoida toisesta valmentamastaan joukkueesta pelaajia toiseen.
linko

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Alasarjalutuuri

Vastaus #77 : 03.10.2006 klo 21:37:00

Ja mitä tulee Kylmälän toimintaan, niin mielestäni se on vähintäänkin epäeettistä "kaksoisagettitoimintaa" rekrytoida toisesta valmentamastaan joukkueesta pelaajia toiseen.

Sama. Mikä lienee sitten ollut kauden aikana sitoutuminen Tervareihin... Itse vain hieman ihmettelen, että miten tuommoiseen tuplarooliin on alun perin edes jouduttu? Luulisi, että sekä Tervareissa että OPA:ssa oltaisiin ymmärretty ettei yhtälö voi toimia..
optinen liina

Poissa Poissa

Vastaus #78 : 03.10.2006 klo 21:44:05

se ei ollut tervareiden päätössaunailta. sen oli järjestänyt opan valmentaja :)
LeeDixon

Poissa Poissa

Vastaus #79 : 03.10.2006 klo 21:45:40

Et sitten ilmeisesti ole tietoinen, että Y valmensi OPaa jo tänä kesänä? Ja tämähän on se tekijä, mikä tässä nostaa eniten raivoa. Ja mm. se, että hän jo kauden aikana uhosi vievänsä pelaajia Tervareista OPaan, jos Tervarit ei nouse. Onko se sinusta oikeaa sitoutumista toimintaan? Ja mm. Tervarien kauden päätössaunaillassa mies oli sanonut "Tervetuloa kaikki OPaan ensi kaudeksi!". Eli mielestäni todella törkeää toimintaa.

Ei fanatiksien leirissä seurata paskasarjoja. Tämä siirtohommahan oli täysin odotettavissa, mutta minkäs teet kun toisella on rahaa ja toisella ei liiemmin.
« Viimeksi muokattu: 03.10.2006 klo 21:47:23 kirjoittanut LeeDixon »
Juurikasvu

Poissa Poissa

Vastaus #80 : 03.10.2006 klo 22:13:38

Y Kylmälä mies joka kulkee R.Matsonin kanssa, pieni , silmälasit ??? Vai tämä isompi versio, jolla myös on aina OPA takki päällä, tietääkseni molemmat valmentaa Opassa. Onko Kylmälä sama joka seurasi Malista aikanaan Turkuun ???Missä valmentanut Oulussa? Ei ainakaan tilastojen mukaan miesten palloliiton sarjoja 2-sm ???
Sommelo

Poissa Poissa

Vastaus #81 : 04.10.2006 klo 06:49:34

Itse vain hieman ihmettelen, että miten tuommoiseen tuplarooliin on alun perin edes jouduttu? Luulisi, että sekä Tervareissa että OPA:ssa oltaisiin ymmärretty ettei yhtälö voi toimia..
Tätä ihmettelin jo kesällä.
Valmentajatilanneristiriita opan nousun lähetessä ja tervareiden nousun kariutuessa oli ilmeinen ja tiedossa oulun patioilla jo pitkään.

Jos tervaripiireissä sitä ei havaittu/tiedostettu, niin omapa on syynsä....
Addick

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: tähtivalmentaja.

Vastaus #82 : 04.10.2006 klo 09:50:39

Y oli ensin Tervarien valmentaja, mutta otti sen jälkeen myös Opan valmennuspestin vastaan. Ei minusta ole ainakaan mikään selviö, että valmentaja siirtyy valmentamaan nousijaa nousijakanditaatin sijaan. Mielestäni se vaikuttaa enemmän rahan perässä juoksemiselta. Y:lle  :-[ :keskari: ja ikuinen kadotus, minun silmissäni hän ei enää voi tekoaan korjata. Tuskin myöskään yhdenkään oikean Ääriliikkeen miehen.

Ainoa kysymys, mikä herää on se, miksi Y:tä ei potkittu pois esim. tappiollisen OuTa-pelin jälkeen. Mielestäni Tervarit pelasi siinä vaiheessa ensimmäisten treeniottelujen tasoista jalkapalloa ja en käsitä mitä systeemiä Y yritti ajaa sisään roiskimalla pitkää palloa sarjan taitavimmalla joukkueella. Loppukausi menikin sitten oppikirjan mukaan, mutta kuten jokainen voi sarjataulukosta lukea ei siitä loppujen lopuksi mitään hyötyä ollut.
Spili

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Suomi, Tervarit, AC Oulu

Vastaus #83 : 04.10.2006 klo 10:09:46

Tätä ihmettelin jo kesällä.
Valmentajatilanneristiriita opan nousun lähetessä ja tervareiden nousun kariutuessa oli ilmeinen ja tiedossa oulun patioilla jo pitkään.

Jos tervaripiireissä sitä ei havaittu/tiedostettu, niin omapa on syynsä....

Kyllähän tuon jokainen ajatteleva ihminen tajusi ja siksihän tässä kärvisteltiin koko loppukausi pelko persessä.

Tokihan se on ymmärrettävää, että pelaajat vaihtavat seuraa jossain kolmosessa mieluisimpaan, mutta Y:n rekrytointitoimet ennen kauden loppumista eivät ansaitse mitään muuta kuin varauksettoman  :keskari:
misteri

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: FF Poker Tour I Bracelets: Final, Main, Money

Vastaus #84 : 04.10.2006 klo 10:22:41

Kyllähän tuon jokainen ajatteleva ihminen tajusi ja siksihän tässä kärvisteltiin koko loppukausi pelko persessä.

Tokihan se on ymmärrettävää, että pelaajat vaihtavat seuraa jossain kolmosessa mieluisimpaan, mutta Y:n rekrytointitoimet ennen kauden loppumista eivät ansaitse mitään muuta kuin varauksettoman  :keskari:
Y:n toiminta on tosiaan tuossa valossa ollut epäkorrektia ja arvelluttavaa, mutta kyllä saa seurajohtokin katsoa peiliin kun on tuon sallinnut jatkua/tapahtua  ??? Ja en edelleenkään ymmärrä tätä avautumista ja ajojahtia pelaajia kohtaan, mitä joillain suunnilla on tehty...
Rhew

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Suomi

Vastaus #85 : 05.10.2006 klo 09:19:08

Ainoa kysymys, mikä herää on se, miksi Y:tä ei potkittu pois esim. tappiollisen OuTa-pelin jälkeen.

Ketään syyttelemättä (joka on muuten aika raukkamaista nimimerkkien takaa) tai puolustelematta. Lainaukseen viitaten, voisiko kehittämistarpeita olla myös valmennusporrasta ylempänä?
Spili

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Suomi, Tervarit, AC Oulu

Vastaus #86 : 05.10.2006 klo 09:26:43

(joka on muuten aika raukkamaista nimimerkkien takaa)

Aika moni tietää keitä esimerkiksi nimimerkit Addick, terwari, Obsy tai Spili ovat, joten turhaan niitä omia nimiä noihin syytöksiin allekirjoitukseksi laittaisi.
Addick

Poissa Poissa

Vastaus #87 : 05.10.2006 klo 10:49:58

Enkö minä juuri tuossa lainauksessasi kirjoittanut, että kummastuttaa, miksi Y:tä ei potkittu pois tuon derbyottelun jälkeen?

Eikö se viittaa siihen, että olen myös pettynyt seurajohdon toimintaan?

Ja olen julkisesti FF:lläkin julkistanut nimeni ja muistaakseni kuvanikin ja voin tehdä sen uudestaan. Nimeni on Ville Luotola. Minua ei henkilökohtaisesti häiritse, jos joku ei viestieni sisällöstä pidä, mutta pidän totuuden ja omien mielipiteiden julkistamista parempana vaihtoehtona kuin selän takana kyräilyä. Ja jos joku vetää nyt jonkun kateuskortin esiin. Niin voin jo etukäteen sanoa, että silloin kun Y minua valmensi olin erittäin tyytyväinen saamaani valmennukseen. Loppujen lopuksi minua ei joukkueeseen valittu, mutta ei minulle mitään katkeruutta ole jäänyt, en minä siihen joukkueeseen olisi kuulunutkaan. Antipatiat Y:tä kohtaan tulevat myöhemmistä vaiheista ja liittyvät lähinnä Tervareiden edustusjoukkueen kohteluun ja muuhun epäeettiseen toimintaan tässä jutussa.
Rhew

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Suomi

Vastaus #88 : 05.10.2006 klo 11:28:50

En sitä kiistänytkään, eli olen samaa mieltä sinun kanssasi.
Mikaeli

Poissa Poissa

Vastaus #89 : 05.10.2006 klo 11:38:09

Addickin kaapistatulolle Ylos Itse asiassa forumilla anonymiteetti ei ole toiminut, varsinkaan oululaisten keskuudessa, pitkään aikaan.  Kaikki tänne aktiivisemmin kirjoittelevat tietänevät toisensa ainakin ulkonäöltä, henk koht Sinivuokkojen pojat ovat ainoita, joita en tunnista..paitti sakallion kuvien perusteella!
Pössi

Poissa Poissa

Vastaus #90 : 05.10.2006 klo 13:24:59

Eikös ääriliike terwari etunenässä hihkunu ilosta Y:n tultua "pelastajaksi" viime vuonna ??? Tervarithan aloitti erittäin nuorella joukkueella Jape Saarelan johdolla, mutta Jape ilmeisesti itse erosi tehtävästään noin puolessa välissä sarjaa? Sen jälkeen joukkuetta vahvistettiin merkittävästi, mutta tippuminen silti tuli. Tänä vuonna Tervareiden materiaali oli ylivoimainen kolmoseen, mutta nousua ei silti tullut. Eikö tämä Malisen haalea kopio Y tai Ö ole lähinnä tiputtanu jokaisen valmentamansa joukkueen, joten hänen lähtönsä on vain Tervareille eduksi Ylos ja jos joku pelaaja on niin tyhmä että häntä seuraa, niin menee samaan kategoriaan. 8)
Addick

Poissa Poissa

Vastaus #91 : 17.10.2006 klo 21:48:40

Milloin Tervarien edustus alkaa treenata? Ja onko pelaajalistalle uusia nimiä tulossa?

Muutamia erittäin mielenkiintoisia nimiä olen kahdeltakin joukkueessa tulevalla kaudella pelaavalta kaverilta kuullut, joten ei tässä sinällään suuria kysymyksiä enää ole, mutta miten on vanhat Tervari-pelaajat, onko comebackkeja tulossa. Viljanen? Joku? Kukaan?
linko

Poissa Poissa

Vastaus #92 : 18.10.2006 klo 06:54:10

Sama + haluaisin lisätietoa Tervarien tulevasta futsalkaudesta Ylos

Ensimmäinen kotipeli näyttäis olevan vasta 4.11 GFT:ia vastaan Oulunsalossa. Oulunsalon palloiluhallissako siis? Eihän siellä ole edes katsomoita ??? >:( ... vai onko sinne tehty jotain laajennusremppaa..?
Obsy

Poissa Poissa

Vastaus #93 : 18.10.2006 klo 09:42:29

Juu, Kempele-hallissa edelle ajavat lentopallo ja salibandy, joten vapaiden pelivuorojen saaminen ei aina ole niin mutkatonta. Tervarit pelasi nelisen vuotta sitten myös kauden pari eka matsiaan Oulunsalossa ja päällimmäisenä fiiliksenä jäi mieleen olematon tila sivurajojen ja ulkoseinien välissä sekä ärsyttävä kaikuefekti.

Täytynee tiedustella Törröseltä, miten ja mihin tuo vetää katsojia..
linko

Poissa Poissa

Vastaus #94 : 18.10.2006 klo 09:57:32

Juu, Kempele-hallissa edelle ajavat lentopallo ja salibandy, joten vapaiden pelivuorojen saaminen ei aina ole niin mutkatonta.

Mjooh. No niinpä tietty. Eikö viime kaudella pelattu pelejä Kempeleen ohella myös Haukiputaalla Jatulissa? Voisi olla parempi vaihtoehto, vaan noinkohan on senkin varaustilannetta jo kyselty..

Ketäs mahtaa olla futsalringissä mukana? Keskisen Juhohan ilmeisesti ainakin on lähtenyt Mansesteriin Ilveksen riveihin... Muita lähtijöitä/tulijoita?

Tervarien nettisivuja vois päivittää... >:(

edit: tjaa, voishan näitä pulinoita jatkaa tietty tuolla toisessa osiossa...
« Viimeksi muokattu: 18.10.2006 klo 09:58:42 kirjoittanut linko »
Mutka

Poissa Poissa

Vastaus #95 : 18.10.2006 klo 15:42:50

Jatulissa ne pelit kannattaa tilan puolesta pelata, mutta toisaalta matka sinne on Oulusta pitkä(mistä suurin osa katsojista tulee todennäköisesti) ja itse en ainakaan jaksaisi sinne joka kerta ajaa. Tai no pakon edessä toki, mutta mieluummin Oulunsalo tai Kempele. Ois tosiaan kiva tietää ketä siellä futsal- porukassa tällä kaudella palloilee.(?) onko mahkuja mitallisarjaan?  :)
misteri

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: FF Poker Tour I Bracelets: Final, Main, Money

Vastaus #96 : 18.10.2006 klo 15:46:23

Ei ole mitalisarjaa, vaan ihan normaali kaksinkertainen sarja, eli EoM. mutta matkat on kyllä pitkiä, äijät saa reissata ihan tosissaan  Ylos
Mutka

Poissa Poissa

Vastaus #97 : 18.10.2006 klo 16:17:20

ahaa. joo kyllähän tuossa talven aikana matkamittariin sitten kilahtaa kilometri, jos toinenkin.
Obsy

Poissa Poissa

Vastaus #98 : 21.10.2006 klo 09:33:20

Törmä julkaisi futsal-nippunsa:

Maalivahdit:

Lauri Riihiaho
Jani Paananen
Kristian Vehkaperä

Pelaajat:

Jukka Korhonen
Markus Itkonen
Ville Lindgren
Heikki Halmet
Mikko Pietikäinen
Ari Makowski
Jarno Auvinen
Miika Takkula
Toni Kolehmainen
Eetu Uusitalo
Jussi Äijälä
Johannes Väisänen
Teemu Pähtilä
Oskari Kovalainen
Harri Lehtiniemi
Mikko Päivikkö
Adrian Rizvani
Jeferson Pires
Rafinha Scapini
Luiz Antonio Moraes
Dritan Stafsula
Harri Saarela
Lasse Ketola
Jussi Törmä

Jussi Törmä valmentaja
Kristian Vehkaperä mv-valmentaja
Jari Malmi huoltaja
Ari Makowski huoltaja

Jos vain puoletkin tuosta ryhmästä kävisi säännöllisesti treenailemassa, niin kyllä näillä pitäisi mitalista taistella  Ylos
Mutka

Poissa Poissa

Vastaus #99 : 21.10.2006 klo 10:22:59

No taitoa ainakin ryhmästä löytyy vaikka muille jakaa. Törmälle  Ylos kun saanut noinkin kovan jengin kasaan.

Sivuja: 1 ... 3 [4] 5 ... 9

Siirry: