FutisForum2 - JalkapalloFutisForum2 - Jalkapallo
10.01.2025 klo 17:11:29 *
Tervetuloa, Vieras. Haluatko rekisteröityä?
Aktivointiviesti saamatta? Unohtuiko salasana?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Facebook & Twitter

Yhteys ylläpitoon: ff2 ät futisforum2 piste org

Sivuja: 1 ... 16 [17] 18 ... 22

Kirjoittaja Aihe: Sc Riverball 2011  (Luettu 55836 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
JussiR

Poissa Poissa

Vastaus #400 : 28.07.2011 klo 15:08:30

433 km ajomatka jussipuvussa? Ei kehtaa edes yrittää, vähemmästäki kirjotetaan sakkoja.
Eiköhän ne puukot jää vyöltä siinä missä teikäläisten rautaputketki jää pilottitakin taskuun kotiin :)

No ehkäpä pukeutuminen matsiin tai matsin alkuun olisi riittänyt. Jussipuvulla on sentään komea historia 1900-luvun alkupuoleta ja noin yleisesti ottaen positiivinen kaiku ja puukkohippasista liikkuu tarinoita. Minä en yhdistä jussiperinnettä millään lailla esimerkiksi äärioikeistolaisten tekemiin muilutuksiin.  

Pilottitakki ja rautaputki on aika huono rinnastus, varsinkin näin Norjan tapahtumien aikaan. Joensuulla on oma osansa tästä synkästä natsihistoriasta. Vaikka se ei enää katukuvassa juuri näykään, niin henki kyllä valitettavasti kytee. Sen voi havaita vaikkapa lukemalla maakunnan päälehden verkkoversion yleisönosastokirjoituksia sekä ilmaisjakeluna pari kertaa viikossa postiluukkuihin jaettavaa persujen epävirallista pää-äänenkannattajaa.
Selkäsauna

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: SJK

Vastaus #401 : 28.07.2011 klo 15:45:28

Musta väri ja -vaatteet on Pohjanmaalla vielä perinteisemmät kuin 1900-alun jussipaidat.
Kerhon musta paita on komia ja perinteinen Pohjalainen, joten sitä kannetaan ylpeydellä. Ylos
JussiR

Poissa Poissa

Vastaus #402 : 28.07.2011 klo 16:28:06

Musta väri ja -vaatteet on Pohjanmaalla vielä perinteisemmät kuin 1900-alun jussipaidat.
Kerhon musta paita on komia ja perinteinen Pohjalainen, joten sitä kannetaan ylpeydellä. Ylos

Mikäs on mustan historia? Ennen 1900-lukua körtit olivat harmaita. Itse olen lähtöisin vielä Pohjanmaatakin korkeammalta ja olen junantuomana hämmästellyt Pohjois-Karjalan joukkueiden peliasujen värejä, jotka vaihtuvat miltei nopeammin kuin seurojen nimet.
kunq

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: :keskari:

Vastaus #403 : 28.07.2011 klo 17:01:09

Pakko peukutella otteluennakoille :D Ylos
Selkäsauna

Poissa Poissa

Vastaus #404 : 28.07.2011 klo 18:18:55

Mikäs on mustan historia? Ennen 1900-lukua körtit olivat harmaita. Itse olen lähtöisin vielä Pohjanmaatakin korkeammalta ja olen junantuomana hämmästellyt Pohjois-Karjalan joukkueiden peliasujen värejä, jotka vaihtuvat miltei nopeammin kuin seurojen nimet.

Körtit piti kylläkin mustaa ja/tai harmaata. Myöhemmin pelkästään mustaa. Lapuanliikkeen myötä 1900 luvun alussa tuli musta väri entistä tunnetummaksi ja siihen ripaus sinistä mukaan.

Menee niin offtopiciksi että pahoittelen.
JussiR

Poissa Poissa

Vastaus #405 : 28.07.2011 klo 20:54:56

Körtit piti kylläkin mustaa ja/tai harmaata. Myöhemmin pelkästään mustaa. Lapuanliikkeen myötä 1900 luvun alussa tuli musta väri entistä tunnetummaksi ja siihen ripaus sinistä mukaan.

Menee niin offtopiciksi että pahoittelen.

Totta joo, pahoitellaan yhdessä. Vakaa tarkoitus on kuitenkin tulla katsomaan lauantaina millainen on ykköseen nousevan ja kolmoseen matkaavan välinen ero. Siis pelillinen ero, ei maantieteellinen.
Tsaikku

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Boys on red

Vastaus #406 : 29.07.2011 klo 09:14:57

Mitnekähän kylmää kyytiä tänään (?) tulee.

E: vittu olen kyllä vieläkin aivan kännissä, tänäänhän on vasta perjantai Tuoppi
Tsaikku

Poissa Poissa

Vastaus #407 : 29.07.2011 klo 09:27:32

Kyna: ei mikään, eihän koko seuraa ensi vuonna ole olemassakaan. Tuoppi
kyna

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: LFC,FCL

Vastaus #408 : 29.07.2011 klo 09:33:38

Kyna: ei mikään, eihän koko seuraa ensi vuonna ole olemassakaan. Tuoppi

Okei. Se nähdään ensi vuonna.
Tsaikku

Poissa Poissa

Vastaus #409 : 29.07.2011 klo 09:38:49

Okei. Se nähdään ensi vuonna.

Mitä oikein esität? Tiedät sen aivan hyvin itsekkin.
kyna

Poissa Poissa

Vastaus #410 : 29.07.2011 klo 09:44:59

Onks sul jotain konkreettista esittää? Huhuja on kuulunu suuntaan jos toiseen, mut huhut on huhuja. Elän pimennossa koska Riverii on tullu täl kaudella seurattuu vähemmän ku viime kaudella.
Ghetto Repolainen

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Riverball

Vastaus #411 : 29.07.2011 klo 09:52:12

Onko tsaikulilla heittää faktaa pöytään? Pelkkien huhujen varassa täällä jatkuva huutelu on aika kusipäistä touhua.
kyna

Poissa Poissa

Vastaus #412 : 29.07.2011 klo 09:56:47

Onko tsaikulilla heittää faktaa pöytään? Pelkkien huhujen varassa täällä jatkuva huutelu on aika kusipäistä touhua.

Ihanaa. Meinasin pilata mun perjantain tän kakaran kanssa.
Tsaikku

Poissa Poissa

Vastaus #413 : 29.07.2011 klo 09:58:58

Tämä on noin 100%  varmaa tietoa Ylos. Lähdettä en voi kertoa. Saattaisi lähteelläni peliaika loppua pikaiseen. :(
Ghetto Repolainen

Poissa Poissa

Vastaus #414 : 29.07.2011 klo 10:01:51

Itse olen taas kuullut varsin luotettavasta lähteestä, että lopettamista ei suunnitella. Ennen kuin sulla on esittää jotain oikeaa tietoa, niin voidaan kaikki jäädä odottelemaan miten käy.

Odotellessa tsaikuli voi pistää Petri Nygårdia vähän kovemmalle luureissa "Mä oon kännissä JEE!"
Tsaikku

Poissa Poissa

Vastaus #415 : 29.07.2011 klo 10:08:26

Ei niistä kukaan kuulemma halua kolmosta pelata. Jos ei ole pelaajia niin kuinka sitten jatkaa? Juuri laitoin kunnon juhlamusat soimaan ja Samppanjat on kylmässä. Kauden viimeisessä pelissä lupaan tulla juhlimaan Rantakylän kentälle putoamista samppanjan ja mansikoiden kanssa. Saatamme myös jipon kannattajien kanssa tulla huomenna kannustamaan SJK:ta, jos aidan yli vielä pääsee.

Huhut rahahuolista voi mitätöidä, ystäväni kertoi ettei rahahuolia ilmeisesti ole, kun lippuakaan ei portilla 15 minuuttia ennen peliä edes kehdata kysyä, vaan peliin voi kävellä ilmaiseksi. Luulisi ilmaisen kakkosen tason futiksen vetävän enemmän väkeä kuin sen 5-20 henkeä.
Hitti-Litti

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: SC Riverball

Vastaus #416 : 29.07.2011 klo 10:12:32

Saatamme myös jipon kannattajien kanssa tulla huomenna kannustamaan SJK:ta, jos aidan yli vielä pääsee.

Huhut rahahuolista voi mitätöidä, ystäväni kertoi ettei rahahuolia ilmeisesti ole, kun lippuakaan ei portilla 15 minuuttia ennen peliä edes kehdata kysyä, vaan peliin voi kävellä ilmaiseksi. Luulisi ilmaisen kakkosen tason futiksen vetävän enemmän väkeä kuin sen 5-20 henkeä.

Miksi tulla aidan yli, jos portistakin pääsee ilmaiseksi?
Tsaikku

Poissa Poissa

Vastaus #417 : 29.07.2011 klo 10:14:27

Miksi tulla aidan yli, jos portistakin pääsee ilmaiseksi?

Parkourille Ylos
Hitti-Litti

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: SC Riverball

Vastaus #418 : 29.07.2011 klo 10:15:42

Parkourille Ylos

Meinasitko myös lankuttaa?
Ghetto Repolainen

Poissa Poissa

Vastaus #419 : 29.07.2011 klo 10:19:43

Ei niistä kukaan kuulemma halua kolmosta pelata. Jos ei ole pelaajia niin kuinka sitten jatkaa?

No edelleen, odotellaan kuinka käy. Mietin vain, että missäs nämä kaverit meinaa pelata mikäli ei kolmosessa?

Kerrassaan merkillistä kyllä tämä tsaikulin obsessio Riveriä kohtaan. "Ylos"
Tsaikku

Poissa Poissa

Vastaus #420 : 29.07.2011 klo 10:20:22

Meinasitko myös lankuttaa?

:D :D Tuoppi
Voisi muuten kokeilla, onko rantakylän kentällä hyviä ''spotteja''?

« Viimeksi muokattu: 29.07.2011 klo 10:22:43 kirjoittanut Tsaijaijai »
Tsaikku

Poissa Poissa

Vastaus #421 : 29.07.2011 klo 10:21:33

No edelleen, odotellaan kuinka käy. Mietin vain, että missäs nämä kaverit meinaa pelata mikäli ei kolmosessa?

Kerrassaan merkillistä kyllä tämä tsaikulin obsessio Riveriä kohtaan. "Ylos"

Kakkosessa, jossain seurassa missä oikeasti pidetään huolta ja välitetään pelaajista?
Ghetto Repolainen

Poissa Poissa

Vastaus #422 : 29.07.2011 klo 10:24:37

Kakkosessa, jossain seurassa missä oikeasti pidetään huolta ja välitetään pelaajista?

No eiköhän näillä näytöillä ottajia ole jonoksi asti. :D Ylos

Tsaikku

Poissa Poissa

Vastaus #423 : 29.07.2011 klo 10:27:48

No eiköhän näillä näytöillä ottajia ole jonoksi asti. :D Ylos

:D Totta.

Selkäsauna

Poissa Poissa

Vastaus #424 : 29.07.2011 klo 10:34:50

.... Saatamme myös jipon kannattajien kanssa tulla huomenna kannustamaan SJK:ta, jos aidan yli vielä pääsee. ....

Ylos

Sivuja: 1 ... 16 [17] 18 ... 22

Siirry: