FutisForum2 - JalkapalloFutisForum2 - Jalkapallo
27.04.2024 klo 07:58:31 *
Tervetuloa, Vieras. Haluatko rekisteröityä?
Aktivointiviesti saamatta? Unohtuiko salasana?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Facebook & Twitter
 
Yhteys ylläpitoon: ff2 ät futisforum2 piste org

Sivuja: 1 ... 7 [8]
 
Kirjoittaja Aihe: Harrastajat maksamaan erotettujen maajoukkuevalmentajien palkkoja?  (Luettu 8015 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
ForzaInter

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: FC Mieshuorat


Vastaus #175 : 07.01.2011 klo 13:40:03

Eli lopputulema on että sulta meni pointti taas kerran ohi.

Voiko joku vihdoin kertoa miten harrastaja (joka harrastaa pitkässä juoksussa lajia) häviää pitkässä juoksussa? Lisäksi lisätietoa höltsän blogin miljoonasta olisi pikkuhiljaa kiva lyödä pöytään.
bjorn

Poissa Poissa


Vastaus #176 : 07.01.2011 klo 14:30:20

Oletko lukenut ketjun läpi?
Olen kyllä lukenut ketjun läpi. Luitko myös viestini, vai ihanko lonkalta vouhotat? Mielestäni en kuitenkaan niin epäselvä ollut, vaikka sävy oli hieman kepeämpi. Jopa Forzalle meni laakista läpi :)

Lisätään nyt sen verran, että ikinä näissä tarpeellisissa uudistuksissa ei käy niin, että siitä asiakas jotenkin hyötyisi. Vaikka voisi kuvitella, että tilanteet menisi 50/50 mikäli kukaan ei hyötyä tavoittelisi.
« Viimeksi muokattu: 07.01.2011 klo 14:49:53 kirjoittanut bjorn »
lahkonen

Poissa Poissa


Vastaus #177 : 07.01.2011 klo 15:11:20

Olen kyllä lukenut ketjun läpi. Luitko myös viestini, vai ihanko lonkalta vouhotat? Mielestäni en kuitenkaan niin epäselvä ollut, vaikka sävy oli hieman kepeämpi. Jopa Forzalle meni laakista läpi :)

Otan takaisin, sorry. Tulkitsin tekstisi ensin väärin, en hokanut ironiaa ja olin liian hätäinen.

 
Sivuja: 1 ... 7 [8]
 
Siirry:  

Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines | Mainosvalinnat | Tietoa