FutisForum2 - JalkapalloFutisForum2 - Jalkapallo
06.10.2024 klo 13:25:51 *
Tervetuloa, Vieras. Haluatko rekisteröityä?
Aktivointiviesti saamatta? Unohtuiko salasana?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Foorumi aukeaa nopeasti osoitteella ff2.fi!
 
Yhteys ylläpitoon: ff2 ät futisforum2 piste org

Sivuja: [1] 2 ... 14
 
Kirjoittaja Aihe: Puidaan vähäsen kauden aikana nähtyjä matseja  (Luettu 57607 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
krevis

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: 1923


: 01.01.2011 klo 20:31:56

Tänne sitten huikeaa tavoitteiden asettelua ja väliaikaseurantoja. Jokainen "varausviesti" lähtee kuubaan samantien, lisäilen seurannan avausviestiin linkkejä sitä mukaa kun kerkeän.

Kahta topikkia tähän ei tarvita, pahoittelut avaussivun varauksestaan innostuneille. :)

(juu, se lähti roskikseen...)
« Viimeksi muokattu: 30.01.2011 klo 21:47:07 kirjoittanut Vastapallo »
Freddy

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Mikkelin Palloilijat


Vastaus #1 : 01.01.2011 klo 23:06:14

Selkeä tavoite: nähdä enemmän pelejä kuin koskaan aikaisemmin.
el Blanco

Poissa Poissa


Vastaus #2 : 02.01.2011 klo 05:20:39

Mitä vittua täällä tapahtuu? Jengi listaa jotain tv-matsej? Joo, vittu mä näin tiistai-iltana Ajax versus Bayern München. Vittu listaan saatana! Homot!
kluru

Poissa Poissa


Vastaus #3 : 02.01.2011 klo 05:28:52

Mitä vittua täällä tapahtuu?

Sama! >:( Eikö näitä nyt sitten voi edes pitää erillään (telkkarille lauletut omassa karsinassa ja paikanpäällä nähdyt omassa topicissa)?
Vastapallo

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Isabelle Forrerin massiivinen juomapullo


Vastaus #4 : 02.01.2011 klo 10:14:32

Ei teitä kai kukaan ole pakottanut telkkarista nähtyjä matseja listaamaan. Sen ku odotatte ensimmäistä paikan päällä nähtyä matsia ja alotatte oman listauksenne siitä.
neliö

Paikalla Paikalla


Vastaus #5 : 02.01.2011 klo 18:09:13

Aha, mun aloittama topikki on poistettu. No ei kai perinteiselle otsikolle ole sitten näköjään paikkaa, jos mode(t) kerran näin on päättänyt :(.
Zachariaz

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: HJK, Ponnarit, HerTo


Vastaus #6 : 02.01.2011 klo 20:22:31

Hekottelua tv-pelien listaamiselle. No, antaa kaikkien kukkien kakkia jne. Jotta ei ole täysin offtopic sontaa, niin todetaan että näillä näkymin ensi kaudesta tulee aivan yhtä surullista paskaa kuin viime vuodesta, ja nähtyjen matsien määrä tultanee laskemaan kolme numeroisella luvulla Alas Ylos
Tiksa

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: KuPS, Huuhkajat


Vastaus #7 : 02.01.2011 klo 21:28:46

Ei kai tässä nyt ruveta sotkemaan paikanpäällä nähtyjä ja televisiosta seurattuja matseja samaan topiikkiin?

No, modet vaatikoon sitten, että ne eritellään selvästi viesteissä.
Mikä lasketaan muuten tv:stä katsotuksi matsiksi?
Jos mä katselen sivusilmällä joka ilta hyvänyöntoivotuksena 1989 cup-finaalin vhs:ltä, niin montako pistettä saan?
Entä tuosta taustalla nytkin olevasta matsista, josta ei ole mitään aavistusta ketkä pelaavat?

Tavoite: paikanpäällä 40.
Boris Pugo

Poissa Poissa


Vastaus #8 : 02.01.2011 klo 22:18:14

Armchair varjolistalle Ylos
krevis

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: 1923


Vastaus #9 : 02.01.2011 klo 23:02:31

Mikä lasketaan muuten tv:stä katsotuksi matsiksi?

Laskeeko näitä joku oikeasti jollain tavalla? Mulle ihan yks ja hailee kuka laskee mitäkin, idea ja toteutus lähti vain halusta tietää minkä verran futista tulee oikeasti vuoden aikana katsottua. Varsinkin arvokisattomana vuonna mulla jää telkkarin/striimien kautta kytätyt pelit tosi vähiin, niin selviääpähän sekin, että minkä verran enemmän kentän reunalta nähtyjä kertyy.

Artsimaisille hc-säännöille ja pistelaskulle hyväntahtoista hekottelua. :D
elhadjidiouf

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Valkeakosken Haka


Vastaus #10 : 03.01.2011 klo 00:50:34

Laskeeko näitä joku oikeasti jollain tavalla? Mulle ihan yks ja hailee kuka laskee mitäkin, idea ja toteutus lähti vain halusta tietää minkä verran futista tulee oikeasti vuoden aikana katsottua. Varsinkin arvokisattomana vuonna mulla jää telkkarin/striimien kautta kytätyt pelit tosi vähiin, niin selviääpähän sekin, että minkä verran enemmän kentän reunalta nähtyjä kertyy.

Artsimaisille hc-säännöille ja pistelaskulle hyväntahtoista hekottelua. :D
Sama, itse ainakin ajattelin listata kaikki ylös ihan juuri siitä syystä että haluan tietää kuinka paljon tulee oikeasti seurattua, niin töllöstä sekä paikanpäällä. Telkkarista tulee varmaan seurattua päälle 300 ottelua(ellei vitutuksessa lähde canali jorpakkoon) ja paikanpäällä toivonmukaan yli 50.
DE3

Paikalla Paikalla

Suosikkijoukkue: HJK


Vastaus #11 : 05.01.2011 klo 12:09:16

TV-matsien laskeminen nyt on ihan muovista pelleilyä, kuten monet ovat jo todenneet:

Stream
2.1. 2011 Barcelona - Levante 0-30min.

Jos tähän on tultu niin hieno ja perinteinen topic on pilalla.
Vastapallo

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Isabelle Forrerin massiivinen juomapullo


Vastaus #12 : 05.01.2011 klo 12:12:26

Mä en edelleenkään kykene käsittämään, että keneltä se on pois, jos jotkut tuossa otsikossa tekevät erillisen (tai vaikka yhteisen, ihan sama) listan muuten kuin paikan päällä nähdyistä matseista?
Moe
Vastaus #13 : 05.01.2011 klo 12:50:11

Mä en edelleenkään kykene käsittämään, että keneltä se on pois, jos jotkut tuossa otsikossa tekevät erillisen (tai vaikka yhteisen, ihan sama) listan muuten kuin paikan päällä nähdyistä matseista?
Itse haluaisin nähdä nämä Aachin asettamat kriteerit "laskukelpoisista otteluista". Helpottaisi omaa laskentaa huomattavasti :)
Ei vaan ihan tosissaan ymmärrän, jos joku haluaa laskea kaikki vuoden aikana näkemänsä ottelut, tulivat ne sitten televisiosta tai paikanpäällä itse nähtynä. Jokainen voikin sitten miettiä, onko nähty ottelu sellainen, että on tihrustanut etelä-korealaiselta striimiltä jotain peliä ja samaan aikaan spämmännyt foorumille ja pelannut HaxBallia toisessa välilehdessä.
Mutta jokainen tehköön tavalla. Ei muiden listat täällä kuitenkaan muutamia henkilöitä lukuunottamatta kovinkaan paljon varmasti kiinnosta. Itsellehän näitä listoja kai tehdään.
Agnes McHaggis

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Droylsden FC - Pride of Greater Manchester


Vastaus #14 : 05.01.2011 klo 14:55:37

Itse haluaisin nähdä nämä Aachin asettamat kriteerit "laskukelpoisista otteluista". Helpottaisi omaa laskentaa huomattavasti :)

Viime kauden keskustelusta:
Paikan päällä nähdyt ottelut 2010 säännöt

1) Tuomaroidut ottelut, omat matsit eivät ole laskukelvollisia
2) 80 minuuttia paikan päällä ollut, ottelun saa laskea
3) A/B junnut muut junnupelit, nelosdivaria alaspäin eivät ole laskukelvollisia
4) Olet ottelussa, mutta joudut syystä taikka toisesta pois tapahtuman keskipisteeltä. Ottelun saa laskea.
5) Suomen Cup ottelut saa laskea
6) Jos ottelu ei ole täysimittaisella kentällä ottelua ei saa laskea
7) Saman seuran välistä ottelua ei saa laskea esim Honka-Pallohonka, HJK-Klubi-04, KTP-KooTeePee
8) Helsinki cup otteluja ei saa laskea
9) Ottelussa pitää olla Erotuomari 2 linjatuomaria
10) Unelmacup, Piiricup pelejä ei saa laskea.

Näitä sääntöjä on noudatettava.

Itse listaan jalleen kylla kaikki matsit jossa olen ollut koko ottelun paikalla, kunhan pelaajat on B-junnuja tai vanhempia. Noita tv-peleja en viitsi alkaa listaamaan, mutta laittakoon muut jos haluavat.
ForzaInter

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: FC Mieshuorat


Vastaus #15 : 05.01.2011 klo 15:04:40

Mitä toi kohta 4 tarkoittaa :D
Agnes McHaggis

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Droylsden FC - Pride of Greater Manchester


Vastaus #16 : 05.01.2011 klo 15:11:59

Mitä toi kohta 4 tarkoittaa :D

Olikohan se jotenkin niin etta jos olet matsissa mutta vatsatauti iskee ja joudut istumaan toisen puoliajan vessassa, niin ottelu on laskukelpoinen? Tuolla viime kauden topicissahan http://futisforum2.org/index.php?topic=92131.0 erityisesti muutamilla ensimmaisilla sivuilla on aikamoista tykitysta naitten Aachin saantojen kanssa.
ForzaInter

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: FC Mieshuorat


Vastaus #17 : 05.01.2011 klo 15:21:40

Olikohan se jotenkin niin etta jos olet matsissa mutta vatsatauti iskee ja joudut istumaan toisen puoliajan vessassa, niin ottelu on laskukelpoinen? Tuolla viime kauden topicissahan http://futisforum2.org/index.php?topic=92131.0 erityisesti muutamilla ensimmaisilla sivuilla on aikamoista tykitysta naitten Aachin saantojen kanssa.

Kiitos linkkivinkistä Ylos

Lainaus
Suomen Cup otteluiden kohdalla täytyy tehdä poikkeus tänävuonna ottelut eivät ole täysi-mittaisia käsittääkseni ?? ? :: ) mutta ne ovat Palloliiton virallisia otteluita. Satun tietämään, että täällä tapahtuu ns juksaustakin melko paljon, mutta tänävuonna juksaamista voisi rankasta bännillä.

:D
Silvennoinen

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: HJK & LPS


Vastaus #18 : 05.01.2011 klo 17:21:12

Pari sääntökysymystä:
Lasketaanko, jos näkee ottelusta 75 minuuttia, vai mikä on raja?
Jos näkee kaksi junnumatsia, jotka kestävät esim. 2x20 minuuttia, voiko sen laskea yhdeksi otteluksi?
Vastapallo

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Isabelle Forrerin massiivinen juomapullo


Vastaus #19 : 05.01.2011 klo 17:22:03

Pari sääntökysymystä:
Lasketaanko, jos näkee ottelusta 75 minuuttia, vai mikä on raja?
Jos näkee kaksi junnumatsia, jotka kestävät esim. 2x20 minuuttia, voiko sen laskea yhdeksi otteluksi?

Saat kuule ihan itse päättää.
krevis

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: 1923


Vastaus #20 : 05.01.2011 klo 17:22:33

Ketään ei kiinnosta, tee mitä lystäät.

e. aika sähäkästi kerkesin kirjautua ulos ja vaihtaa toiseen nikkiin. Ylos
Ricardo Leite

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Ylimieliset


Vastaus #21 : 05.01.2011 klo 17:25:04

Tavoitteena on ehdottomasti vetää nähdyt ottelut minimiin. Tavoitteena ainakin 50 prosentin leikkaus.
elhadjidiouf

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Valkeakosken Haka


Vastaus #22 : 05.01.2011 klo 18:27:08

Itse haluaisin nähdä nämä Aachin asettamat kriteerit "laskukelpoisista otteluista". Helpottaisi omaa laskentaa huomattavasti :)
Ei vaan ihan tosissaan ymmärrän, jos joku haluaa laskea kaikki vuoden aikana näkemänsä ottelut, tulivat ne sitten televisiosta tai paikanpäällä itse nähtynä. Jokainen voikin sitten miettiä, onko nähty ottelu sellainen, että on tihrustanut etelä-korealaiselta striimiltä jotain peliä ja samaan aikaan spämmännyt foorumille ja pelannut HaxBallia toisessa välilehdessä.
Mutta jokainen tehköön tavalla. Ei muiden listat täällä kuitenkaan muutamia henkilöitä lukuunottamatta kovinkaan paljon varmasti kiinnosta. Itsellehän näitä listoja kai tehdään.

No minä asetin itselleni sellaisen hc-säännön että en laske nähdyiksi tv-matseiksi, muuta kuin sellaiset mitä katsotaan oikeasti niin että läppäri on korkeintaan pöydällä sitä varten että pääsee heittämään jonkun hauskan one-linerin C.Ronaldon tms. homppelin filmistä.

Jos siis selailen hyvä perse-topiccia tai spämmään yleiselle ja seuraan sivusilmällä jotain helvetin Getafe-Almeriaa, niin en laske sitä millään tavalla katsotuksi otteluksi.

Ja itselle näitä listoja todellakin tehdään. Ei ole keneltäkään pois jos tänne haluaa telkkaripelitkin merkata ylös.
Nelson Mandela

Poissa Poissa


Vastaus #23 : 05.01.2011 klo 23:21:56

Ekan kerran lasken montako ottelua tulee kaudessa nähtyä, joten minkäänlaista konkreettista tavoitetta on vaikeaa asettaa. Sanotaan että jos määrä nousee yli 40 niin olen tyytyväinen. Eka ottelu nähty 1.1.11 joten ainakin olen aloittanut ajoissa... Toivotaan vilkasta futisvuotta!

E: Lasketaanko Liiga Cup Ottelut?
ForzaInter

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: FC Mieshuorat


Vastaus #24 : 06.01.2011 klo 00:31:35

Jos siis selailen hyvä perse-topiccia tai spämmään yleiselle ja seuraan sivusilmällä jotain helvetin Getafe-Almeriaa, niin en laske sitä millään tavalla katsotuksi otteluksi.

Ja itselle näitä listoja todellakin tehdään. Ei ole keneltäkään pois jos tänne haluaa telkkaripelitkin merkata ylös.

Kyllä töllöpeliä tulee joskus seurattua tarkemmin kuin paikanpäällä. Voihan se toki olla taustaviihdettäkin, mutta kyllä tuolla nurmenkin äärellä huomio karkailee milloin minnekin, oli kyse sitten huvittavasta turkulaisfanista, espoolaisesta teinitytöstä tai vesisateesta.

Mutta eiköhän tuo muiden kuin Arton mielestä ole aika sama miten kukin merkkaa. Itse en muista/jaksa merkitä kuitenkaan missä olen ollut tai mitä olen nähnyt. Tarkoitus olisi käydä ahkerammin kuin aiemmin, myös muualla kuin Espoossa. Viime kaudella avattiin jo Helsingin päätäkin paremmin ja toivon mukaan työreissuilla tulee koettua todellista eksotiikkaa. Niistä ehkä rapojakin myöhemmin.

 
Sivuja: [1] 2 ... 14
 
Siirry:  

Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines | Mainosvalinnat | Tietoa