FutisForum2 - JalkapalloFutisForum2 - Jalkapallo
22.01.2025 klo 18:47:32 *
Tervetuloa, Vieras. Haluatko rekisteröityä?
Aktivointiviesti saamatta? Unohtuiko salasana?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Facebook & Twitter

Yhteys ylläpitoon: ff2 ät futisforum2 piste org

Sivuja: 1 ... 9 [10] 11 ... 22

Kirjoittaja Aihe: Riku Riski, Hønefoss BK, Roopen kanssa dominointia?  (Luettu 112438 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
muumi

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: minä en nettikiusaa

Vastaus #225 : 13.03.2011 klo 10:47:29

Eikös Riku nimenomaan ole haastaja, jos pitää johonkin sijoittaa haastaja-syöttäjä -akselilla?  Vai missä ne hyökkäyspään avut sitten on?
erno

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: RMA, Dortmund, City, United, Chelski, Bayern, Arsu

Vastaus #226 : 13.03.2011 klo 10:51:50

Eikös Riku nimenomaan ole haastaja, jos pitää johonkin sijoittaa haastaja-syöttäjä -akselilla?  Vai missä ne hyökkäyspään avut sitten on?

Mun mielestä enemmän syöttäjä. En toki ole Rikua mitenkään megatarkasti seurannut, mutta mun nähdäkseni se on enemmän pyörittänyt peliä "kymppipaikalta" ja tarjoillut paikkoja muille, kuin hakeutunut itse paikkoihin ja tehnyt säkkejä. Hyvänä haastajana en ole Rikua yhdessäkään Veikkausliigapelissä nähnyt. Jos turkulaisilla on erilaisia näkemyksiä, niin kuulen mielelläni niitä ja olen väärässä.
Velmu

Poissa Poissa

Vastaus #227 : 13.03.2011 klo 11:41:35

Mun mielestä enemmän syöttäjä. En toki ole Rikua mitenkään megatarkasti seurannut, mutta mun nähdäkseni se on enemmän pyörittänyt peliä "kymppipaikalta" ja tarjoillut paikkoja muille, kuin hakeutunut itse paikkoihin ja tehnyt säkkejä. Hyvänä haastajana en ole Rikua yhdessäkään Veikkausliigapelissä nähnyt. Jos turkulaisilla on erilaisia näkemyksiä, niin kuulen mielelläni niitä ja olen väärässä.
Eihän Riku nyt varsinaisesti mikään C.Ronaldo ole, mutta kyllä Veikkausliigassa haastoi nopeudellaan useinkin. Itse kuvailisin ehkä moderniksi 10 paikan pelaajaksi, joka pystyy jakamaan palloa, mutta myöskin liikkuu itse laajalla säteellä ja pystyy juoksuillaan aiheuttamaan harmia vastustajan puolustukselle.

Vaikea verrata kehenkään pelaajaan, ehkä Öziliin, joskin ilman harhautuksia.
Herstein

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Heitto

Vastaus #228 : 13.03.2011 klo 13:33:40

Itse olen aina pitänyt Rikua vähän Kakan tyylisenä kymmpipaikanpelaajana. Helvetin nopea pallollisena ja teki Veikkausliigassa ihan järjettömän pitkiä kuljetuksia tuoden pallon hyökkäysalueelle ja jakaen sitä sitten muille hyökkääville pelaajille. Laiturina tuota koitettiin joskus TPS:ssäkin muttei oikein natsannut, vaikkakin ominaisuuksien pitäisi sopia myös sille pelipaikalle.
Lucky Loser

Poissa Poissa

Vastaus #229 : 13.03.2011 klo 13:58:24

Ollut varmaan ennenkin, mutta tässä näyte Rikun haasto kyvystä:

http://www.youtube.com/watch?v=vFf1sXVdqgg
Tsei Tsei

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Tampere United

Vastaus #230 : 13.03.2011 klo 15:03:44

Itse olen aina pitänyt Rikua vähän Kakan tyylisenä kymmpipaikanpelaajana. Helvetin nopea pallollisena ja teki Veikkausliigassa ihan järjettömän pitkiä kuljetuksia tuoden pallon hyökkäysalueelle ja jakaen sitä sitten muille hyökkääville pelaajille. Laiturina tuota koitettiin joskus TPS:ssäkin muttei oikein natsannut, vaikkakin ominaisuuksien pitäisi sopia myös sille pelipaikalle.

Juuri näin. Riku Riski on nopea pallollisena ja varsin hyvä syöttelijä. Ei kuitenkaan mikään laitajuoksija tai haastaja. Kansainvälisellä uralla joutunee sopeutumaan, sillä ei kovin moni joukkue käytä välttämättä tuollaista pelaajaa ja onko Riski sitten tarpeeksi hyvä kovempiin sarjoihin tuolle paikalle?
Velmu

Poissa Poissa

Vastaus #231 : 13.03.2011 klo 18:12:38

Juuri näin. Riku Riski on nopea pallollisena ja varsin hyvä syöttelijä. Ei kuitenkaan mikään laitajuoksija tai haastaja. Kansainvälisellä uralla joutunee sopeutumaan, sillä ei kovin moni joukkue käytä välttämättä tuollaista pelaajaa ja onko Riski sitten tarpeeksi hyvä kovempiin sarjoihin tuolle paikalle?
Ja ulkomailla ne vastustajatkin juoksee nopeammin kuin veikkausliigassa...

Pelkällä nopeudella pärjäävät pelaajat floppaavat lähes järjestäen siiryttyään kovempaan sarjaan, koska oma vahvuus ei enää riitäkään. Osa huippujunnuistakin häviää tuolla tavoin divaritason höntäilijöiksi.

En nyt väitä että näin olisi Rikun kohdalla, mutta riski tuohon on olemassa.
erno

Poissa Poissa

Vastaus #232 : 14.03.2011 klo 09:09:03

Ollut varmaan ennenkin, mutta tässä näyte Rikun haasto kyvystä:

http://www.youtube.com/watch?v=vFf1sXVdqgg

Mun mielestä se ei ollut sinänsä kauhean hyvä näyte haastokyvystä. Siis jos mietitään miten keskivertolaituri haastaa vihulaisia pelitilanteessa. Pelaajasta 1 hyvä kaksinkamppailuvoitto ja pelaajan 2 jätti juoksemalla. Mitään harhautusta tahi muuta Rikun ei tarvinnut tuossa tehdä.
Velmu

Poissa Poissa

Vastaus #233 : 14.03.2011 klo 10:02:42

Mun mielestä se ei ollut sinänsä kauhean hyvä näyte haastokyvystä. Siis jos mietitään miten keskivertolaituri haastaa vihulaisia pelitilanteessa. Pelaajasta 1 hyvä kaksinkamppailuvoitto ja pelaajan 2 jätti juoksemalla. Mitään harhautusta tahi muuta Rikun ei tarvinnut tuossa tehdä.
Näin, mutta tuossa tuli Rikun suurin vahvuus hyvin ilmi...

Ei Riku ole mikään riplailija ja menee lähinnä rytmin vaihdolla ja nopeudellaan ohi vastustajista. Tavallaan tuo voi olla jatkossa myöskin hidaste uralla, jos ei enää nopeudellaan pääsekään ohi.
Pub

Poissa Poissa

Vastaus #234 : 14.03.2011 klo 10:26:26

Ulkomailla ei maassa kieriskely enää riitä.
erno

Poissa Poissa

Vastaus #235 : 14.03.2011 klo 10:32:48

KuPS fanien katkeruus yhdestä minifilmauksesta on kyllä fantastisen hauskaa.
Pub

Poissa Poissa

Vastaus #236 : 14.03.2011 klo 10:39:18

Hyvinpä tuntuu kuitti joka kerran purevan  - KARMA IS A BITCH SUCKER!

BUHAHAHAHAHAHAHAHAH!
pyry

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Start 09.08.1942

Vastaus #237 : 14.03.2011 klo 11:03:21

Lämmittää varmasti Turussa, kun kuopiolaiset ovat löytäneet mieleisensä arkkivihollisen eivätkä saa tätä mielestään ::)
rukkanen

Poissa Poissa

Vastaus #238 : 14.03.2011 klo 11:45:57

Näin, mutta tuossa tuli Rikun suurin vahvuus hyvin ilmi...

Ei Riku ole mikään riplailija ja menee lähinnä rytmin vaihdolla ja nopeudellaan ohi vastustajista. Tavallaan tuo voi olla jatkossa myöskin hidaste uralla, jos ei enää nopeudellaan pääsekään ohi.

Saivarteluahan tämä on, mutta tulit kuitenkin maininneeksi tuossa yhden onnistuneen harhautuksen tärkeimmistä tekijöistä...
Velmu

Poissa Poissa

Vastaus #239 : 14.03.2011 klo 13:16:24

Saivarteluahan tämä on, mutta tulit kuitenkin maininneeksi tuossa yhden onnistuneen harhautuksen tärkeimmistä tekijöistä...
Toki ja tärkein osa harhautusta tuo melkein onkin, mutta tarkoitin että ei Rikulta nähdä mitään brassi/C.Ronaldo kikkoja.
Louhikkokoskettaja
Vastaus #240 : 19.03.2011 klo 15:25:46

Lainaus
Widzew: Mielcarz – Ben Radhia, Szymanek, Madera, Dudu, Budka, Panka, Broź, Grischok, Riski, Dzalamidze

Rezerwowi: Bartosz Kaniecki, Bruno Pinheiro, Ugochukwu Ukah, Darvydas Sernas, Przemysław Oziębała, Piotr Grzelczak, Sebastian Radzio

Riski avauksessa vajaan puolen tunnin päästä alkavassa vierasottelussa Poloniaa vastaan. Pelipaikasta vaikea sanoa, koska aika yllättävä avaus Widzewiltä. Viisi puolustajaa, eikä yhtään puhdasta kärkipelaajaa...
Louhikkokoskettaja
Vastaus #241 : 19.03.2011 klo 15:55:34

Grafiikoiden mukaan Riski olisi 4-4-2-ryhmityksessä hyökkääjänä, mutta ensimmäisten minuuttien perusteella Dzalamidze pelaa piikissä ja Riski jonkin verran alempana.
muumi

Poissa Poissa

Vastaus #242 : 19.03.2011 klo 15:59:09

4-2-3-1 ja Riski kymppipaikalla.
Pipo

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Piłka nożna dla kibiców

Vastaus #243 : 19.03.2011 klo 15:59:30

Raporttia paikan paalta...

Riskilla oli tuhannen taalan paikka vieda Widzew 0-1 johtoon, paasi vetamaan 15 metrista vapaasti mutta ei osunut palloon kunnolla.
Pipo

Poissa Poissa

Vastaus #244 : 19.03.2011 klo 16:02:44

Rikulla toinen avopaikka 10 metrista mutta loysa laukaus pain maalivahtia :o
superDISA

Poissa Poissa

Vastaus #245 : 19.03.2011 klo 16:04:50

Mistä katotte?
muumi

Poissa Poissa

Vastaus #246 : 19.03.2011 klo 16:05:01

Mikäli oikein streamista olen erottanut, niin antanut myös muutaman hyvän syötön. Ainakin melkein. Ja jäänyt pääpalloissa miesten jalkoihin.

Tulee tuosta Riskin kipittämisestä ihan Pasi Rautiainen mieleen. En toki ole nähnyt kuin youtube-koosteita Pasista.

1. nyt hyvällä haltuunotolla ja terävällä lähdöllä irtautu keskikentästä ja antoi hyökkääjälle läpiajoon - valitettavasti vähän liian pitkä ja veska ehti väliin.
« Viimeksi muokattu: 19.03.2011 klo 16:11:07 kirjoittanut muumi »
muumi

Poissa Poissa

Vastaus #247 : 19.03.2011 klo 16:05:47

Mistä katotte?

http://www.directon.tv/channels/6854/

my2p2.eussa oli muitakin linkkejä, huomattavasti terävämmällä kuvalla, mutta ne pätki.
Pipo

Poissa Poissa

Vastaus #248 : 19.03.2011 klo 16:19:43

0-0 edelleen. Paikalla on noin 150 Varsovan seudulla asuvaa Widzewin kannattajaa. Polonia ei myy yhtaan lippua Lodzin maakunnasta tuleville henkiloille (henkkarit katsotaan portilla), huligaanipelkojen vuoksi .
Pipo

Poissa Poissa

Vastaus #249 : 19.03.2011 klo 16:36:33

Riskilla kolmas tuhannen taalan maalipaikka, paasi vastahyokkayksesta nokikkain maalivahdin kanssa mutta ei maalia.

0-0 HT.

Sivuja: 1 ... 9 [10] 11 ... 22

Siirry: