FutisForum2 - JalkapalloFutisForum2 - Jalkapallo
24.11.2024 klo 13:43:01 *
Tervetuloa, Vieras. Haluatko rekisteröityä?
Aktivointiviesti saamatta? Unohtuiko salasana?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Facebook & Twitter

Yhteys ylläpitoon: ff2 ät futisforum2 piste org

Sivuja: 1 ... 7 [8] 9

Kirjoittaja Aihe: Apua Pietariin / Moskovaan!  (Luettu 82820 kertaa)
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
Jimmy Cooper

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Toksinen maskuliinisuus jalkapallokatsomoissa

Vastaus #175 : 09.08.2019 klo 20:31:20

Jos menisi marraskuun alussa Pietariin viikonloppureissulle ja yrittäisi saada lippua matsiin TsSKA:ta vastaan, niin tarviiko olla miten etukäteen liikkeellä ja miten varmistaisi lipun? Aiheuttaako iso moskovalainen vierailija mitä ongelmia lipun hankkimiseen?
Jalitsumies

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Nigel Winterburnin munat ja pekoni

Vastaus #176 : 09.08.2019 klo 21:58:34

Jos menisi marraskuun alussa Pietariin viikonloppureissulle ja yrittäisi saada lippua matsiin TsSKA:ta vastaan, niin tarviiko olla miten etukäteen liikkeellä ja miten varmistaisi lipun? Aiheuttaako iso moskovalainen vierailija mitä ongelmia lipun hankkimiseen?
Osta vaikka muutamaa päivää ennen matsia lippu nettikaupasta ja printtaa mukaan. Tai jos et halua printata niin näytä stadionilla lippu kännykän ruudulta.
-bob-

Poissa Poissa

Vastaus #177 : 14.08.2019 klo 17:14:20

Zenitin nettisivujen lippukaupasta saa. Kannattaa vähän kyttäillä milloin tulevat myyntiin ja iskeä. Huippupaikat ovat edullisia mutta menevät loppuun ensin. Yläritsille pääsee varmasti vielä pelipäivänäkin.
godispåse

Poissa Poissa

Vastaus #178 : 08.10.2019 klo 13:24:23

Pietariin vie matka marraskuun alussa. Samaan aikaan olisi Zenit - RB Leipzig ottelu mutta kun lippua yrittää ostaa niin valittaa että pitää rekisteröityä ja kun yrittää rekisteröityä niin tulee seuraavanlainen ilmoitus: "Ошибка при отправке запроса в ЕЦА". Kokeilin rekisteröintiä myös Google tilin avulla sekä puhelimen kautta Zenitin sivuilta mutta ei tahdo toimia. Osaako joku neuvoa miten peliin saisi ostettua pari lippua?
DAF

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: JJK, Riveluutio, KoiPS

Vastaus #179 : 08.10.2019 klo 13:38:05

Pietariin vie matka marraskuun alussa. Samaan aikaan olisi Zenit - RB Leipzig ottelu mutta kun lippua yrittää ostaa niin valittaa että pitää rekisteröityä ja kun yrittää rekisteröityä niin tulee seuraavanlainen ilmoitus: "Ошибка при отправке запроса в ЕЦА". Kokeilin rekisteröintiä myös Google tilin avulla sekä puhelimen kautta Zenitin sivuilta mutta ei tahdo toimia. Osaako joku neuvoa miten peliin saisi ostettua pari lippua?

Toi on siis ihan vaan virheilmoitus. Itse olen Zenitin lippukauppaan rekannut kun olen ostanut ja toimi. Kannattaa varmaan soitella sinne, en tosin osaa sanoa kuinka puhuvat englantia.
DAF

Poissa Poissa

Vastaus #180 : 08.10.2019 klo 13:41:25

Testasin kännykällä, pääsin varaamaan ja kirjautumaan. Eli saitti toimii, olisiko rekisteröinti sitten rikki.
godispåse

Poissa Poissa

Vastaus #181 : 10.10.2019 klo 20:11:14

Lähetin sähköpostia Zenitille, myöskin twitterissä viestin. Kumpaankaan ei vastattu. Englantia ei näköjään siellä päässä juuri puhuta, koska soitin sitten heidän lipunmyyntinumeroonsa johon joku nainen vastasi  "go to zenit.ru, press english.Bye". Sain lopulta onneksi kaverin kautta liput hommattua joka oli joskus aiemmin käynyt Zenitin pelissä ja oli tunnukset sitä kautta valmiina.

Kumma ettei noin isossa seurassa löydy englannin osaajia saatika kiinnostusta auttaa. Lippuja kuitenkin vielä yli 20k Leipzig peliin myymättä joten mitään suurenmoista yleisöryntäystä ei taida Gazprom areenalle Pietarissa muutenkaan olla. No onneksi on nyt liput taskussa, odotan jo innolla pääsyä uudelle stadionille aistimaan CL tunnelmaa!
Tallinnan veteraani

Poissa Poissa

Vastaus #182 : 10.12.2019 klo 03:10:37

Kesäkuussa menossa Pietariin tiedätte kyllä mitä katsomaan, Hostelli varattu ja siellä puhutaan enkkua, mutta muuten ei taideta turistiseudun ulkopuolella juuri puhuta? Kyrilliset kirjaimet onneksi osaan.

Toinen kysymys on raha, pärjääkö Visa electronilla vai isolla kasalla ruplia? Joka tapauksessa pidän jonkin verran käteistä mukanani

Alty

Poissa Poissa

Vastaus #183 : 10.12.2019 klo 07:53:36

Kesäkuussa menossa Pietariin tiedätte kyllä mitä katsomaan, Hostelli varattu ja siellä puhutaan enkkua, mutta muuten ei taideta turistiseudun ulkopuolella juuri puhuta? Kyrilliset kirjaimet onneksi osaan.

Toinen kysymys on raha, pärjääkö Visa electronilla vai isolla kasalla ruplia? Joka tapauksessa pidän jonkin verran käteistä mukanani

Olin juuri viikonloppuna Pietarissa. Englannila pärjää tosiaan turistialueilla ihan hyvin. Monet nuoremmat ihmiset puhuu ihan kohtuu hyvin englantia.

Visa Electronista en tiedä, mutta kortilla voi maksaa käytännössä joka paikassa. Itsellä ei käteistä ollut itseasiassa ollenkaan, vaan maksoin kortilla joka paikassa.

Olin perjantaina myös Zenitin pelissä. Stadionille menoon saa varata aikaa ihan kohtuu paljon. Metroasema on ihan stadionin vieressä, mutta siitä on silti joku 15-20 minuutin kävelymatka stadionille, koska pitää kiertää pitkä matka sellaisen kävelysillan kautta sisäänkäynnille. Myös turvatarkastuksiin menee tosi paljon aikaa. Stadionille pitää mennä läpivalaisun kautta. Järjestysmies halusi jopa, että avaan puhelimesta näppäinlukon, joka tuntui vähän oudolta.
« Viimeksi muokattu: 10.12.2019 klo 07:59:13 kirjoittanut Alty »
DAF

Poissa Poissa

Vastaus #184 : 10.12.2019 klo 10:33:41

Olin perjantaina myös Zenitin pelissä. Stadionille menoon saa varata aikaa ihan kohtuu paljon. Metroasema on ihan stadionin vieressä, mutta siitä on silti joku 15-20 minuutin kävelymatka stadionille, koska pitää kiertää pitkä matka sellaisen kävelysillan kautta sisäänkäynnille. Myös turvatarkastuksiin menee tosi paljon aikaa. Stadionille pitää mennä läpivalaisun kautta. Järjestysmies halusi jopa, että avaan puhelimesta näppäinlukon, joka tuntui vähän oudolta.

Metroasemia stadionille on kaksi, olet varmaankin tullut Novokrestovskajalle, joka tosiaan on näennäisesti vieressä. Krestovski Ostrovin asemalta on hiukan pidempi, mutta vähemmän ruuhkainen ja mukavampi kävely puistoalueen läpi. Kummastakin siis reilusti toista kilometriä matkaa. Näppäinlukon avauttavat puhelimesta siksi että katsotaan, että puhelin on oikeasti puhelin eikä joku dummy, joka heitetään pommina kentälle.

Alty

Poissa Poissa

Vastaus #185 : 10.12.2019 klo 10:52:12

Metroasemia stadionille on kaksi, olet varmaankin tullut Novokrestovskajalle, joka tosiaan on näennäisesti vieressä. Krestovski Ostrovin asemalta on hiukan pidempi, mutta vähemmän ruuhkainen ja mukavampi kävely puistoalueen läpi. Kummastakin siis reilusti toista kilometriä matkaa. Näppäinlukon avauttavat puhelimesta siksi että katsotaan, että puhelin on oikeasti puhelin eikä joku dummy, joka heitetään pommina kentälle.

Kyllä, Novokrestovskajalla hyvinkin. Ymmärrän kyllä pointin tuolla, mutta silti yllätyin kun ei missään muualla tuota ole pyydetty.
masa90

Poissa Poissa

Vastaus #186 : 10.12.2019 klo 21:00:37

Olin juuri viikonloppuna Pietarissa. Englannila pärjää tosiaan turistialueilla ihan hyvin. Monet nuoremmat ihmiset puhuu ihan kohtuu hyvin englantia.

Visa Electronista en tiedä, mutta kortilla voi maksaa käytännössä joka paikassa. Itsellä ei käteistä ollut itseasiassa ollenkaan, vaan maksoin kortilla joka paikassa.

En ole Pietarissa käynyt mutta sama oli Sochissa formulakisoissa. Ja kamera piti laittaa päälle turvatarkastuksessa. En tiedä ovatko Venäläisiä tapoja? Moskovan mm-kisamatseissa ei vastaavaa ollut.
Laajikan Litti

Poissa Poissa

Vastaus #187 : 11.12.2019 klo 13:46:27

Moskovan mm-kisamatseissa ei vastaavaa ollut.
Ei ollut Pietarin MM-kisamatsissakaan mitään tollasta.
Litt45

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Petteri Forsell & Juha Pirinen

Vastaus #188 : 11.12.2019 klo 16:22:44

Ei ollut Pietarin MM-kisamatsissakaan mitään tollasta.
Itse kävin kahdessa pelissä ja molemmissa oli läpivalaisu ja puhelimen tarkistus.
CadornaFC

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Calcio,Fußball,Huuhkajat,Kaakon Kolmonen

Vastaus #189 : 11.12.2019 klo 18:04:43

Itse kävin kahdessa pelissä ja molemmissa oli läpivalaisu ja puhelimen tarkistus.
sama kaikissa 4 matsissa
keke vlk

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Haka

Vastaus #190 : 12.12.2019 klo 05:53:36

Englannilla pärjää kokemuksieni mukaan ihan hyvin, ja jos sattuu kohdalle englantia osaamaton, niin luovuudella pärjää. Nuoret asiakaspalveluammateissa olevat ihmiset puhuu englantia pääosin hyvin.

Kortilla pystyy maksamaan lähes kaikkialla.
roberto carlos

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Brasilia, Suomi, Ilves, Mäntän Valo

Vastaus #191 : 12.12.2019 klo 20:19:24

Bosniasta tullessa oli välilasku Istanbulissa. Turvatarkastuksessa piti tabletti laittaa päälle. Ikinä ennen ei ole tällaista ainakaan minun kohdalle osunut. Maailma muuttuu.
tsunamizami

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Union Plaani, Zenit

Vastaus #192 : 15.12.2019 klo 01:21:30

Ainaki oma Visa Electron on toiminut jokaisella maksu kerralla Venäjällä, kunhan vain muistaa (ainaki Nordealla tämä kätevästi mobiilipankissa) kytkee kortin käyttöalueen mahdolliseksi Venällä. Yksi mitä suosittelen stadionille menoksi on begovayan metro, melko sama matka kävellä kuin stadionin viereiseltä metrolta ja matkan varrelle osuu Atlantic city ostari ja Piterland ostari, autolla menijöillekkin ainaki mulle Zenitin peleissä löytyny hyvin parkkipaikka ruuhka aikaankin edellämainittujen ostarien ja metro-aseman läheisyydestä.
JSa

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: KuPS SuPa-52

Vastaus #193 : 03.03.2020 klo 16:23:45

Minulla on vihreä kortti ja vakuutus ja olen käynyt omalla autolla viimeksi marraskuussa ja kohtalainnen venäjän suullinen ja kirjallinen  taito.
Kun ollaan käymässä toukokuussa.
mISSÄHÄN TAVALLISILLE VENÄLÄISILLE MYYDÄÄN LIPPUJA  eli lippukassat. Pietari on tuttu ,kun olen siellä ollut eriaikoina töissä ?
DAF

Poissa Poissa

Vastaus #194 : 03.03.2020 klo 17:07:37

Minulla on vihreä kortti ja vakuutus ja olen käynyt omalla autolla viimeksi marraskuussa ja kohtalainnen venäjän suullinen ja kirjallinen  taito.
Kun ollaan käymässä toukokuussa.
mISSÄHÄN TAVALLISILLE VENÄLÄISILLE MYYDÄÄN LIPPUJA  eli lippukassat. Pietari on tuttu ,kun olen siellä ollut eriaikoina töissä ?

Myydään mihin? Zenitin matsiin? Netissä ne myydään. Toki myös kassoja on, mutta netistä peliliput kannattaa ostaa. Toimivat myös mobiilina.
JSa

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: KuPS SuPa-52

Vastaus #195 : 04.03.2020 klo 00:35:00

Tarkoitin EM-otteluihin  joko Venäjä -Suomi 17.6 klo 15
tai Suomi -Belgia 21.6 klo 21.00.

Kyllä löytyy virallisia lippujakin venäläisille ja sinne jonoon ,ainakin. Belgia -Suomi 22.6.
Täytyy etsiä ; minulla vuosiviisumi kunnossa ja auton asiat kunnossa vain Lippu vain vielä puuttuu. .Majoitus ei ole ongelma.
DAF

Poissa Poissa

Vastaus #196 : 04.03.2020 klo 09:35:09

Tarkoitin EM-otteluihin  joko Venäjä -Suomi 17.6 klo 15
tai Suomi -Belgia 21.6 klo 21.00.

Kyllä löytyy virallisia lippujakin venäläisille ja sinne jonoon ,ainakin. Belgia -Suomi 22.6.
Täytyy etsiä ; minulla vuosiviisumi kunnossa ja auton asiat kunnossa vain Lippu vain vielä puuttuu. .Majoitus ei ole ongelma.

Samalla tavalla verkosta ne venäläisillekin myydään ja pelit on ylibuukattu. Ei ole mitään "kassoja" kuin pelipäivinä, jos silloinkaan.
pöytälamppuofmatiaskuffa

Poissa Poissa

Vastaus #197 : 13.03.2020 klo 21:15:01

Kiimaisten Cup-pelien lisäksi oma kyläseuraki perui höntsänsä, mutta Pietarissa näköjää vielä täytellää lehterit 16.maaliskuuta asti. 400ruplalla (noin 6€:lla) alakatsomoo ja sitten voi syljeskellä kattoon liian monena lauantai päivänä.
Jimmy Cooper

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Toksinen maskuliinisuus jalkapallokatsomoissa

Vastaus #198 : 08.10.2021 klo 18:31:54

Mikä olisi nykymeinkinki jos miettisi vielä syksyllä lähtöä junalla(tai no miksei vaikka bussilla) viikonloppumeiningeillä lutuurikaupunki Pietariin ja Zenitin matsiin?
« Viimeksi muokattu: 08.10.2021 klo 18:42:52 kirjoittanut Jimmy Cooper »
Savon keisari

Poissa Poissa

Vastaus #199 : 08.10.2021 klo 19:46:45

Mikä olisi nykymeinkinki jos miettisi vielä syksyllä lähtöä junalla(tai no miksei vaikka bussilla) viikonloppumeiningeillä lutuurikaupunki Pietariin ja Zenitin matsiin?
Lentämällä pääsee. Junahan ei kulje ja jos ei ole Venäjän kansalaisuutta/oleskelulupaa, perheenjäsenyyttä tms. erikoislupaa, niin maaraja on suunnilleen ihan yhtä suljettu kuin sieltä Suomen suuntaankin. EM-kisaturismi oli poikkeus FAN ID:llä.

Sivuja: 1 ... 7 [8] 9

Siirry: