|
Sokratesinho
Poissa
|
 |
Vastaus #5926 : 07.10.2022 klo 14:44:55 |
|
I'm the Antman, skee-pappa-padabo, bee-ba-pappa-padapo!
(Scatman John)
|
|
|
|
simo hylje
Poissa
Suosikkijoukkue: Lahti
|
 |
Vastaus #5927 : 07.10.2022 klo 16:42:40 |
|
Oisko mitään vaikeampaa vielä?
|
|
|
|
Pemari
Poissa
Suosikkijoukkue: RoPS, Ajax
|
 |
Vastaus #5928 : 07.10.2022 klo 17:33:30 |
|
I'm the Antman, skee-pappa-padabo, bee-ba-pappa-padapo!
(Scatman John)
Antakaa tämän tapahtua.  Kahen litran oohoocee -videonkin päristelyt jää kakkoseksi, kun tv-kamerat kuvaavat lähikuvaa katsomon scaträppääjistä.
|
|
|
|
quiquilija
Poissa
Suosikkijoukkue: Suomi
|
 |
Vastaus #5929 : 07.10.2022 klo 22:30:00 |
|
Kauko Röyhkän Paska kaupunki-kappaleen kohdasta tällainen johdannainen:
Aant-Man, kohta jotain tapahtuu! Aant-Man, kohta jotain tapahtuu!, me ei mennä pois!
|
|
|
|
Durden
Poissa
|
 |
Vastaus #5930 : 07.10.2022 klo 22:39:25 |
|
Mitä vittua nyt taas?
|
|
|
|
kuppi-istuin
Poissa
Suosikkijoukkue: Timo Jutila
|
 |
Vastaus #5931 : 10.10.2022 klo 21:42:26 |
|
Aiemmin huutelemani chantti Frank Sinatran I Love You Baby -biisistä herättäisi myös jonkin sortin kiimaa:
"Mun rakas Suomi, Sä olet ainoa mun kotimaani, Sua koskaan jättää en mä vois, Mun rakas Suomi" jnejne
Sinatra kyllä toimisi, etelä-euroopassahan tuota tupataan vetämään tyyliin: Ooi rakas Suomi Lolololoolooo Oi rakas Suomi Lolololoolooo Joka ei suurempaa harjoittelua kai vaatisi kaarteeltakaan e. Ja lisäyksenä että rummun kanssa ja temmon/voimakkuuden vaihtelulla tuo kuulostaa yksinkertaisenakin todella upealta. Ensin vähän hitaammalla temmolla putkeen, sitten viimeistä lainia vähän venyttäen ja sekunnin tauko ennenkuin räjähtää kovempaa ja nopeammalla temmolla
|
|
« Viimeksi muokattu: 11.10.2022 klo 18:14:42 kirjoittanut kuppi-istuin »
|
|
|
|
|
pilkku seiska
Poissa
Suosikkijoukkue: Just leave me alone - I know what i´m doing
|
 |
Vastaus #5932 : 14.10.2022 klo 00:32:43 |
|
Shaalalaalaala HUUH Shaalalaalaala KA Shaalalaalaalalala JAT Nyt iskee Huuhkajat! Tune: https://youtu.be/HaBkUyBEdF0
|
|
|
|
Arkkitehti
Poissa
|
 |
Vastaus #5933 : 17.10.2022 klo 17:55:48 |
|
Fröbelin Palikat - Pumppulaulu
Tämän innoittamana: On meillä unelma Taas olla kisoissa Minun housussa kun kalu kohoaa Oi meidän Huuhkajat Mä teille tänään laulan Euroopassa taikka Stadikalla Minun housussa kun kalu kohoaa Tune: Leipuri Hiiva (esim. https://m.youtube.com/watch?v=EvqGsy7y_Bs) Sanoitusta kannattanee muokata.
|
|
|
|
Ameobi
Poissa
Suosikkijoukkue: Futis
|
 |
Vastaus #5934 : 17.10.2022 klo 20:47:18 |
|
Antman taipuisi aika hyvin freed from desiren -tuneen ( https://youtu.be/vNf2l9SuHHA). Tohon perään vaan keksii sen jatkon. O-li-ver Ant-man xxxx xxxx xxxxxx x3 Na, Na, Na, Na, Na, Na, Na, Na, Na, Na, Na, Na, Na
|
|
|
|
Keijonkovakasi
Poissa
|
 |
Vastaus #5935 : 22.10.2022 klo 14:19:28 |
|
Haistakaa paska koko palloliitto ette osaa muuta kun sakottaa Kaikki teidän touhuihin on vittuuntuneita kaikkien pitäis kerralla erota
Ei suoranaisesti liity huuhkajiin mut tällänen tuli mieleen
Mitä järkeä näissä on? Eikö niihin peleihin ole tarkoitus mennä kannattamaan omia, eikä haistattelemaan? Nämä Fröbelin palikat ym. voidaan puolestaan jättää sinne päiväkotien ja eskareiden pihoille ja leikkeihin. Eivät kuulu jalkapallokatsomoihin
|
|
|
|
Zdravko Zdravkov
Poissa
Suosikkijoukkue: ZZ on edelleen top
|
 |
Vastaus #5936 : 24.10.2022 klo 13:56:54 |
|
Vastustajan kiereskellessä nurmella johtoasemassa boomerikaarre voisi hoilottaa Eppujen Näin kulutan aikaa: Näin kulutan aikaa maatessani alla tämän taivaan en pelkää pahaa karmaa "voitto on jo varma" takana sinisten silmieni ei huoli vaivaa alla tämän taivaan kun kuluttelen aikaa, kun kuluttelen aikaa
|
|
|
|
Voyage voyage
Poissa
|
 |
Vastaus #5937 : 28.11.2022 klo 13:01:20 |
|
Ehdottaisin, että Matkalaulun laajentaisi tulevaisuudessa koko kertosäkeen mittaiseksi vaikka näin:
Eurooppa on tuolla edessämme jossain Pohjoiskaarre, lauletaan kovempaa Näytetään et arvokisoihin kuulutaan Tämä voi olla koko elämämme ihanin päivä, lauletaan kovempaa Koska meidän matka jatkuu Eurooppaan
|
|
|
|
alexy
Poissa
|
 |
Vastaus #5938 : 28.11.2022 klo 20:18:54 |
|
Ehdottaisin, että Matkalaulun laajentaisi tulevaisuudessa koko kertosäkeen mittaiseksi vaikka näin:
Eurooppa on tuolla edessämme jossain Pohjoiskaarre, lauletaan kovempaa Näytetään et arvokisoihin kuulutaan Tämä voi olla koko elämämme ihanin päivä, lauletaan kovempaa Koska meidän matka jatkuu Eurooppaan
Jatkoon ehdottomasti.
|
|
|
|
Juhisman
Poissa
Suosikkijoukkue: Suomi, Leppävaaran Pallo
|
 |
Vastaus #5939 : 28.11.2022 klo 21:30:12 |
|
Nyt kun seuraavat kisat pelataan yhdessä maassa eikä ympäri Eurooppaa, niin voisi hyvin laulaa "Saksaa valtaamaan".
|
|
|
|
Voyage voyage
Poissa
|
 |
Vastaus #5940 : 30.11.2022 klo 11:35:03 |
|
Eurooppa on tuolla edessämme jossain Pohjoiskaarre, lauletaan kovempaa Näytetään et arvokisoihin kuulutaan *klap klap klap* SUOMI Tämä voi olla koko elämämme ihanin päivä, lauletaan kovempaa Koska meidän matka jatkuu Eurooppaan *klap klap klap* SUOMI
Tuohon sopisi väliin vielä taputukset ja Suomi-huudot niin pysyisi jengi tahdissa ja tempokin paremmin yllä.
|
|
« Viimeksi muokattu: 30.11.2022 klo 12:30:16 kirjoittanut Voyage voyage »
|
|
|
|
|
Animal
Poissa
Suosikkijoukkue: Huuhkajat
|
 |
Vastaus #5941 : 08.12.2022 klo 14:11:48 |
|
Nyt kun seuraavat kisat pelataan yhdessä maassa eikä ympäri Eurooppaa, niin voisi hyvin laulaa "Saksaa valtaamaan".
30-vuotisen sodan hengessä. Hakkaa päälle jne.
|
|
|
|
kokistuoppi
Poissa
Suosikkijoukkue: Ponikerho
|
 |
Vastaus #5942 : 08.12.2022 klo 14:26:03 |
|
30-vuotisen sodan hengessä.
Hakkaa päälle jne.
Siinähän on tifo-ideaakin. Ei oo ees junttiakaan, kun ei ollu Suomen oma sota.
|
|
|
|
5-2-3
Poissa
Suosikkijoukkue: Hjk
|
 |
Vastaus #5943 : 16.12.2022 klo 23:55:11 |
|
S-U-O-M-I kulta kultasein. Mä sanoin niin ja selväks tein. Me mennään jälleen kisoihin, ei enää jäädä lohkoihin. Sä olet voimistunut niin, en tiedä kuinka sanoisin sen paremmin!
|
|
|
|
lyzco
Poissa
Suosikkijoukkue: JJK & Huuhkajat
|
 |
Vastaus #5944 : 17.12.2022 klo 11:47:57 |
|
S-U-O-M-I kulta kultasein. Mä sanoin niin ja selväks tein. Me mennään jälleen kisoihin, ei enää jäädä lohkoihin. Sä olet voimistunut niin, en tiedä kuinka sanoisin sen paremmin!

|
|
|
|
hzn4000
Poissa
|
 |
Vastaus #5945 : 17.12.2022 klo 21:00:14 |
|
Kyllähän tää ihan komeasti lähti, kun tuli testattua. Rumpusoolo maharummuilla sit väliin, jos oikeat rummut ei oo käytössä. Onneksi smäikkä on jo niin keskivartaloiltaan riittävää, että sekin lähtee tyylillä.
|
|
|
|
Keravan faija
Poissa
Suosikkijoukkue: PKKU & Jippo
|
 |
Vastaus #5946 : 19.12.2022 klo 14:22:37 |
|
In the jungle saattaisi toimia.
Suomi Suomi, oi Suomi Suomi. Mennään kisoihin. (3 x rumpu / taputus) Suomi Suomi, oi Suomi Suomi. Mennään kisoihin. (3 x rumpu / taputus) Shaa-la-la-laa, nyt voittaa huuhkajat (3 x rumpu / taputus) Shaa-la-la-laa, ja täyttyy unelmat (3 x rumpu / taputus)
|
|
|
|
Animal
Poissa
Suosikkijoukkue: Huuhkajat
|
 |
Vastaus #5947 : 07.01.2023 klo 13:04:41 |
|
Tämä isosti jatkoon 
|
|
|
|
Hunaja
Poissa
Suosikkijoukkue: Barbara Pravi, Elli Haloo & Dorothea Wierer <3
|
 |
Vastaus #5948 : 07.01.2023 klo 13:24:17 |
|
Tämä isosti jatkoon  Tämä voisi tulla heti Kirjainten perään tai ennen Kirjaimia. Ensin koko stadion huutaa muutaman kierroksen verran Kirjaimia, aiemmin tämän jälkeen alkaneen SUOMI-huudot, mutta nyt yllättäen R-A-K-A-S. Tai sitten ensin Tapani Kansa ja sen perään koko Stadikan voimin Kirjaimet ja sen jälkeen SUOMI-huudot  .
|
|
|
|
CadornaFC
Poissa
Suosikkijoukkue: Calcio,Fußball,Huuhkajat,Kaakon Kolmonen
|
 |
Vastaus #5949 : 17.01.2023 klo 13:00:07 |
|
Tämä
|
|
|
|
|
|