Hunaja
Poissa
Suosikkijoukkue: Barbara Pravi, Elli Haloo & Dorothea Wierer <3
|
|
Vastaus #6525 : 05.04.2024 klo 05:12:37 |
|
amerikkaan amerikkaan lähti suomen miehet innoissaan amerikkaan amerikkaan joukolla kultaa kaivamaan amerikkaan amerikkaan lähtöruutia oli kuka tahtoiskaan jäädä kotikulman peltoja kuokkimaan siispä joukolla amerikkaan Tune: https://youtu.be/iqYFgemmKlM?si=aqg3T_zMpybVqQiN
|
|
|
|
Jäke_99
Poissa
|
|
Vastaus #6526 : 12.04.2024 klo 22:03:09 |
|
Chase the sun tune
Huuhkajat!
|
|
|
|
kauneinkaikista
Poissa
|
|
Vastaus #6527 : 28.05.2024 klo 14:47:12 |
|
Jälleen laadukasta pelaajachanttia tarjolla:
Topi, Topi Topi Topi TOP Praticamente il meglio di Santa Fe (tähän jotain) Topi, Topi Topi Topi TOP, TOPI KESKINEN!
Tune: Pedro
|
|
|
|
Chuck
Poissa
Suosikkijoukkue: Путiн хуйло!
|
|
Vastaus #6528 : 28.05.2024 klo 15:13:13 |
|
Jälleen laadukasta pelaajachanttia tarjolla:
Topi, Topi Topi Topi TOP Praticamente il meglio di Santa Fe (tähän jotain) Topi, Topi Topi Topi TOP, TOPI KESKINEN!
Tune: Pedro
Santa Fe suorastaan huutaa perkelettä tuohon. Onko se hyvä vai huono asia, siihen en ota kantaa.
|
|
|
|
|
Hunaja
Poissa
|
|
Vastaus #6530 : 08.06.2024 klo 12:28:57 |
|
Lähtiskö tällä: https://youtu.be/xKwfNYKz9cU?t=28Pöllömaskin laitan päähän, Ja Suomi-paidan päälle, Heitän huivin kaulaan, Kyllä sä tiedät mitä tänä iltana teen:
Mä kiipeen Kaarteeseen jälleen, Tutut ystävät siellä mä nään, Huuhkajille mä viritän laulun, Oi tää on elämää!
Mä kiipeen Kaarteeseen jälleen, Tutut ystävät siellä mä nään, Huuhkajille mä viritän laulun, Oi tää on elämää!
Muutenkin kaipaisi lisää näitä chantteja, joissa lauletaan jostain muusta kuin pelaajista, valmentajista tai kisoihin menemisestä.
|
|
|
|
RonaldoR9Finland
Poissa
Suosikkijoukkue: SJK,Suomen maajoukkue,Real Madrid
|
|
Vastaus #6531 : 08.06.2024 klo 18:07:07 |
|
Lähtiskö tällä: https://youtu.be/xKwfNYKz9cU?t=28Pöllömaskin laitan päähän, Ja Suomi-paidan päälle, Heitän huivin kaulaan, Kyllä sä tiedät mitä tänä iltana teen:
Muutenkin kaipaisi lisää näitä chantteja, joissa lauletaan jostain muusta kuin pelaajista, valmentajista tai kisoihin menemisestä. Aika Makkee
|
|
|
|
Jyystöhöylä
Poissa
|
|
Vastaus #6532 : 19.06.2024 klo 12:11:15 |
|
'Valmentaa vittu Rive Kanerva' on oikea versio, sitä jengi vetää
"Valmentaa honka-vitun-vaara" "Valmentaa Honsu vitun Kanerva" "Valmentaa vittu Honkavaara" "Valmentaa vittu Honsu, Sparv ja Tainio"
|
|
|
|
Durden
Poissa
|
|
Vastaus #6533 : 19.06.2024 klo 12:20:48 |
|
"Valmentaa honka-vitun-vaara"
Asiantuntijapiireissä tuo tunnetaan nimellä "vitun historianopettaja".
|
|
|
|
Krannan Valderrama
Poissa
Suosikkijoukkue: Staffi
|
|
Vastaus #6534 : 19.06.2024 klo 18:20:20 |
|
"Valmentaa vittu Honsu, Sparv ja Tainio"
Jatkoon.
|
|
|
|
|
Seeteufel
Poissa
Suosikkijoukkue: Röda, Stock Aitken Waterman
|
|
Vastaus #6536 : 19.06.2024 klo 19:12:36 |
|
Valmentaa kaksi vitun maikkaa Jos peli ei ala kulkemaan niin mieskuoro voi alkaa laulaa Another Brick in the Wallia
|
|
|
|
Lari Ahti
Poissa
|
|
Vastaus #6537 : 19.06.2024 klo 19:21:56 |
|
.
|
|
« Viimeksi muokattu: 27.06.2024 klo 21:39:12 kirjoittanut Lari Ahti »
|
|
|
|
|
quiquilija
Poissa
Suosikkijoukkue: Suomi
|
|
Vastaus #6538 : 19.06.2024 klo 19:49:51 |
|
Nyt kun Tainio on siis mukana, niin pienellä murrevivahteella voisi toimia versio tästä etelä-korealaisten chantista. Eli, "Suoo-mi pel-laa".
|
|
|
|
Turpin
Poissa
|
|
Vastaus #6539 : 20.06.2024 klo 01:12:04 |
|
Kisoissa olen huomannut, että monet kannattajat laulavat kansallislaulua pelin aikanakin.
Tämä nyt johtuu siitä, että kyseisillä faneilla ei ole juurikaan omia organisoituja chänttejä, joita SMJK:lla on aika paljon. Saattaa olla rapala, mutta puhallinsoittimet jää jatkossa(kin) kotiin.
|
|
|
|
phunky
Poissa
Suosikkijoukkue: Huuhkajat
|
|
Vastaus #6540 : 20.06.2024 klo 08:02:50 |
|
Kisoissa olen huomannut, että monet kannattajat laulavat kansallislaulua pelin aikanakin. Voisiko SMJK vetää myös kansallislaulun pelin aikana? Voisi olla samaan tyyliin puhallinsoittimia säestämään kuin Englannin faneilla on ollut yleensä.
Kyllä suomalaisten pitäisi kannelta soittaa
|
|
|
|
Seeteufel
Poissa
Suosikkijoukkue: Röda, Stock Aitken Waterman
|
|
Vastaus #6541 : 20.06.2024 klo 09:49:38 |
|
Tämä nyt johtuu siitä, että kyseisillä faneilla ei ole juurikaan omia organisoituja chänttejä, joita SMJK:lla on aika paljon.
Saattaa olla rapala, mutta puhallinsoittimet jää jatkossa(kin) kotiin.
Tekeekö tätä muutkin kuin ranskalaiset ja ehkä lädit? Ja kuten tuolla toisaalla on keskustelu, Marseljeesi on valmiiksi taistelulaulu.
|
|
« Viimeksi muokattu: 20.06.2024 klo 09:53:59 kirjoittanut Seeteufel »
|
|
|
|
|
kohtuullisesti kalustettu
Poissa
|
|
Vastaus #6542 : 02.07.2024 klo 19:54:19 |
|
Sillä Hollannin kannattajilta tutulla sävelellä voisi vetää: HUUHKAJIEN MAA! Shalalalalaa Shalalalalaa! jne. Tuohon voi tarvittaessa yhdistää aa-päätteisiä lauseita, kuten jotain "pohjoiskaarre kannustaa, tänään Kreikka kaadetaan ja koko kansa laulaa, HUUHKAJIEN MAA!"
|
|
« Viimeksi muokattu: 02.07.2024 klo 20:19:49 kirjoittanut kohtuullisesti kalustettu »
|
|
|
|
|
TeQ
Poissa
Suosikkijoukkue: Empee, Il Biscione, Bubo bubo
|
|
Vastaus #6543 : 10.07.2024 klo 22:34:42 |
|
Muutenkin kaipaisi lisää näitä chantteja, joissa lauletaan jostain muusta kuin pelaajista, valmentajista tai kisoihin menemisestä.
Okei sitten. Tune: Mä jokapäivä töitä teen En lähde WC-maailmaan Kusituoppia täytän Pohjoiskaarteessa En lähde täältä milloinkaan Sillä kohta me heilutellaan maalin verkkoja
|
|
« Viimeksi muokattu: 31.07.2024 klo 19:00:59 kirjoittanut TeQ »
|
|
|
|
|
Näätäkeisari
Poissa
Suosikkijoukkue: MyPa
|
|
Vastaus #6544 : 01.08.2024 klo 19:44:04 |
|
kun ollaan taas tappiolla 0-2 jollekin ala-volgalle kansojen liigojen neljännesvälierissä:
Huuhkajan tie, huuhkajan tie, ei enää koskaan kisoihin vie
sävel: J. Karjalainen - Mies, jolle ei koskaan tapahdu mitään
vaihtoehtoisesti voi kehittää positiivisemmat sanat positiivisempaan tilanteeseen
|
|
|
|
Saxman72
Poissa
|
|
Vastaus #6545 : 01.08.2024 klo 21:34:20 |
|
Sellainen juttu tuli mieleen, että olisi todella siistiä jos Huuhkajilla olis oma juttu samaan tyyliin kuin tuo esim Islannin Viking Clap. Sellainen vois olla aika siisti jos saatas koko stadion laulamaan yhtä ja samaa matalaa ääntä joka olis kyllä lois aika aavemaisen tunnelman vastustajan tulla tänne pelaamaan. Siis yksi pitkä matala ääni joka jatkuis monta minuuttia ja resonois koko stadionilla. What say you?
|
|
|
|
Sateentekija18
Poissa
Suosikkijoukkue: Georgios Samaras
|
|
Vastaus #6546 : 02.08.2024 klo 00:00:18 |
|
Sellainen juttu tuli mieleen, että olisi todella siistiä jos Huuhkajilla olis oma juttu samaan tyyliin kuin tuo esim Islannin Viking Clap. Sellainen vois olla aika siisti jos saatas koko stadion laulamaan yhtä ja samaa matalaa ääntä joka olis kyllä lois aika aavemaisen tunnelman vastustajan tulla tänne pelaamaan. Siis yksi pitkä matala ääni joka jatkuis monta minuuttia ja resonois koko stadionilla. What say you?
Käärijän Cha Cha cHa koko stadionin voimin ja kaarteessa kirkkaanvihreää konfettia ja limelonkeroa ilmaan 90 min ajan?
|
|
|
|
Hunaja
Poissa
|
|
Vastaus #6547 : 02.08.2024 klo 09:37:44 |
|
Olisiko sellainen matalalta tuleva "HUUUUUU" ja siihen voisi kehitellä mukaan esimerkiksi jotain siipikoreografiaa tms?
|
|
|
|
Saxman72
Poissa
|
|
Vastaus #6548 : 02.08.2024 klo 14:06:46 |
|
No tuo matala "huuuu" olis just makee!
|
|
|
|
RonaldoR9Finland
Poissa
Suosikkijoukkue: SJK,Suomen maajoukkue,Real Madrid
|
|
Vastaus #6549 : 02.08.2024 klo 15:42:02 |
|
Käärijän Cha Cha cHa koko stadionin voimin ja kaarteessa kirkkaanvihreää konfettia ja limelonkeroa ilmaan 90 min ajan?
|
|
|
|
|
|