oiwl
Poissa
|
|
Vastaus #6550 : 02.08.2024 klo 16:45:47 |
|
Sellainen juttu tuli mieleen, että olisi todella siistiä jos Huuhkajilla olis oma juttu samaan tyyliin kuin tuo esim Islannin Viking Clap. Sellainen vois olla aika siisti jos saatas koko stadion laulamaan yhtä ja samaa matalaa ääntä joka olis kyllä lois aika aavemaisen tunnelman vastustajan tulla tänne pelaamaan. Siis yksi pitkä matala ääni joka jatkuis monta minuuttia ja resonois koko stadionilla. What say you?
Muistelisin joskus Ajaxin kotipelissä fanipäädyn vetävän pitkään jotain matalaäänistä huminaa ja sitten aloitti kovaa chantin ja taas humisi parikyt sekkaa, kuulosti tosi mageelt
|
|
|
|
Animal
Poissa
Suosikkijoukkue: Huuhkajat
|
|
Vastaus #6551 : 05.08.2024 klo 16:30:26 |
|
Sellainen juttu tuli mieleen, että olisi todella siistiä jos Huuhkajilla olis oma juttu
Kuka voittaa on aika hieno vuoropuhelu ja siinä saadaan stadika mukaan. Kiva toki ois joku muukin.
|
|
|
|
Tuhoaja
Poissa
Suosikkijoukkue: Meidän Maajoukkueet, HJK, ACH
|
|
Vastaus #6552 : 05.08.2024 klo 20:30:12 |
|
Kuka voittaa on aika hieno vuoropuhelu ja siinä saadaan stadika mukaan. Kiva toki ois joku muukin.
Kirjaimet lähtee myös aika nätisti ja hyvällä äänenvoimakkuudella.
|
|
|
|
nakkikastike123
Poissa
Suosikkijoukkue: Glen vitun Johnson
|
|
Vastaus #6553 : 25.08.2024 klo 00:41:15 |
|
Markku Kanerva Shalalalallallallallallallaladdida Shalallallalallallallallallaladdida (ladida)
Tune: Aki Sirkesalo-Punatukkainen
|
|
|
|
nakkikastike123
Poissa
|
|
Vastaus #6554 : 25.08.2024 klo 01:10:22 |
|
RIVELUUTIO RIVELUUTIO RIVE RIVE RIVELUUTIO
Tune: L’Amour Toujours
|
|
|
|
Sateentekija18
Poissa
Suosikkijoukkue: Georgios Samaras
|
|
Vastaus #6555 : 25.08.2024 klo 01:17:43 |
|
ANKEUTTAJA TAKAS!!!!!
|
|
|
|
nakkikastike123
Poissa
|
|
Vastaus #6556 : 25.08.2024 klo 02:23:01 |
|
Markku Markku uuu uuuu
Tune: Måneskin-Beggin
|
|
|
|
Pelivaltiaat
Poissa
|
|
Vastaus #6557 : 25.08.2024 klo 06:56:39 |
|
Sellainen juttu tuli mieleen, että olisi todella siistiä jos Huuhkajilla olis oma juttu samaan tyyliin kuin tuo esim Islannin Viking Clap. Sellainen vois olla aika siisti jos saatas koko stadion laulamaan yhtä ja samaa matalaa ääntä joka olis kyllä lois aika aavemaisen tunnelman vastustajan tulla tänne pelaamaan. Siis yksi pitkä matala ääni joka jatkuis monta minuuttia ja resonois koko stadionilla. What say you?
Suuuu-oo-mii Huu-huu Huu-huu Suuu-oo-mii Huu-huu Huu-huu Säv. 'The Who - Who are you' https://www.youtube.com/watch?v=PNbBDrceCy8
|
|
|
|
Sateentekija18
Poissa
|
|
Vastaus #6558 : 25.08.2024 klo 16:40:27 |
|
PMMP Viikonlopun hengessä ideointia: Liitto on kussut kaiken Lahti raiskaa tämän maan Markkukaan ei osaa VITTU valmentaa Unelmat vaihtuu toisiin Valuen vuosiin vihaisiin Lähtisin Mut se vaan ei mee enää niin Säv. PMMP - Joutsenet https://youtu.be/xu51l6Ei8dE?si=XazL-UMLG5SOWyHt
|
|
|
|
Animal
Poissa
Suosikkijoukkue: Huuhkajat
|
|
Vastaus #6559 : 29.08.2024 klo 14:26:33 |
|
Tässä huudossa ei ole Riveä, mutta senkin edestä vittua. – En näe sitä vitun paloa silmissänne. En näe sitä vitun taistelua, kun menette kaukaloon. Nyt te vain pelaatte tätä peliä, koska se sattuu olemaan vittu ohjelmassamme. Etsikää nyt vittu keino tähän, etsikää vittu keino, Jokinen lausui muun muassa. https://www.is.fi/jaakiekko/art-2000010661917.htmlJääkiekko mainittu, sori siitä.
|
|
|
|
kuppi-istuin
Poissa
Suosikkijoukkue: Benfica
|
|
Vastaus #6560 : 07.09.2024 klo 01:08:41 |
|
Vaik mun laiturit veit, pahaa toppareille teit Niin mä siedän, mä tiedän Et kipuun kuole ei Paine tekee wingbäkkei Ja mä löydän vielä jonkun Joka kattoo mua, kun mä oisin wingbäck ainoo Ravaa kauniisti ja muistuttaa iivoohttps://youtu.be/I4hrPA2a9RI?feature=shared
|
|
« Viimeksi muokattu: 07.09.2024 klo 14:31:11 kirjoittanut kuppi-istuin »
|
|
|
|
|
Dede
Poissa
|
|
Vastaus #6561 : 07.09.2024 klo 07:36:58 |
|
Vaik mun laiturit veit, pahaa toppareille teit Niin mä siedän, mä tiedän Et kipuun kuole ei Paine tekee wingbäkkei Ja mä löydän vielä jonkun Joka kattoo mua, kun mä oisin wingbäck ainoo Ravaa kauniisti ja muistuttaa iivoo https://youtu.be/I4hrPA2a9RI?feature=sharedErinomainen biisi-haku Mielestäni sanoituksessa tekemistä (ehkä wingbäk aihe vähän väärä?), mutta hyvä aihio kyllä. Voisi yrittää yhdistää jotenkin vielä enemmän Huuhkajiin / kannustukseen: Vaik kisapaikan veit, pahaa Huuhkajille teit, Niin mä siedän, mä tiedän, Et Rakkaus kuole ei, paine tekee mestarei ja mä laulan.. -tyylisesti. Voin kuvitella aika vahvan Pohjoiskaarteen kajahduksen tuohon "Et Rakkaus kuole EI!" - kohtaan.
|
|
« Viimeksi muokattu: 07.09.2024 klo 07:40:39 kirjoittanut Dede »
|
|
|
|
|
kuppi-istuin
Poissa
Suosikkijoukkue: Benfica
|
|
Vastaus #6562 : 07.09.2024 klo 14:29:57 |
|
Laitetaan nyt jo etukäteen tänne vaikka varmasti ajankohtianen vasta kun nämä muutama alkuottelu on pelattu. Ja mä kuulin, et taas ois kisat tulossa Mä luulin, et oisin siellä mukana sun kaa Mut oisitpa sä joku muu, kuka vaan fuckin' Antti Muurinen
Ain mietin, et kantaisit tät jengii Pelitapa hakattuna hautakiveen, niinku aikanaan. Nyt paikan saa joku muu, oisitpa sä fuckin' Antti Muurinen.https://youtu.be/W94JZT9Xmyo?feature=sharede.Mikäli puolessa välissä Nations Leagueta voin ilokseni todeta että olin väärässä kahden edellisen kappaleen lähestymistapani kanssa, lupaan päivittää sanat.
|
|
« Viimeksi muokattu: 07.09.2024 klo 14:32:17 kirjoittanut kuppi-istuin »
|
|
|
|
|
Sateentekija18
Poissa
|
|
Vastaus #6563 : 08.09.2024 klo 11:02:17 |
|
OHIII KREEEEEIKAN LÄPI IRLANNIN JA ENGLANNIN VALMENTAAA VITTU RIVE HONSU TEME JA SPARVI HE OVAT TUONEEEET VOITTAAAMISEEN KULTTUURIIN HUUUUHKAAAJIIIN
|
|
|
|
nakkikastike123
Poissa
|
|
Vastaus #6564 : 09.09.2024 klo 07:15:36 |
|
Painu pelle hiiteen Hei, mä laskin jo viiteen Painu pelle hiiteen Tönimään X10
Tune: Tony Halme-Painu pelle hiiteen
|
|
|
|
Hunaja
Poissa
Suosikkijoukkue: Barbara Pravi, Elli Haloo & Dorothea Wierer <3
|
|
Vastaus #6565 : 09.09.2024 klo 07:54:01 |
|
Erinomainen biisi-haku Mielestäni sanoituksessa tekemistä (ehkä wingbäk aihe vähän väärä?), mutta hyvä aihio kyllä. Voisi yrittää yhdistää jotenkin vielä enemmän Huuhkajiin / kannustukseen: Vaik kisapaikan veit, pahaa Huuhkajille teit, Niin mä siedän, mä tiedän, Et Rakkaus kuole ei, paine tekee mestarei ja mä laulan.. -tyylisesti. Voin kuvitella aika vahvan Pohjoiskaarteen kajahduksen tuohon "Et Rakkaus kuole EI!" - kohtaan. Sama melodia pyörinyt päiväkausia päässä ja miettinyt, kuinka komealta tuo kuulostaisikaan yhteislauluna Omassa mielessäni käynyt vastustajan tehdessä maalin, tasoittaessa tai siirtyessä johtoon: "Vaik sä maalin teit, pahaa Huuhkajille teit" jne e: "Vaik, sä maalin teit, Pahaa Huuhkajille teit, Niin mä siedän, mä tiedän, Et tähän kuole ei, Paine tekee timanttei, Ja me noustaan vielä voittoon, Mä laulan niin kuin tää ois, Viimeinen ilta, Kun mä pääsen täällä, Kaarteessa seisoo"
|
|
« Viimeksi muokattu: 09.09.2024 klo 08:22:38 kirjoittanut Hunaja »
|
|
|
|
|
Chuck
Poissa
Suosikkijoukkue: Путiн хуйло!
|
|
Vastaus #6566 : 09.09.2024 klo 07:58:30 |
|
Erinomainen biisi-haku Mielestäni sanoituksessa tekemistä (ehkä wingbäk aihe vähän väärä?), mutta hyvä aihio kyllä. Voisi yrittää yhdistää jotenkin vielä enemmän Huuhkajiin / kannustukseen: Vaik kisapaikan veit, pahaa Huuhkajille teit, Niin mä siedän, mä tiedän, Et Rakkaus kuole ei, paine tekee mestarei ja mä laulan.. -tyylisesti. Voin kuvitella aika vahvan Pohjoiskaarteen kajahduksen tuohon "Et Rakkaus kuole EI!" - kohtaan. Tuo biisissä käytetty arabian riff on kyllä ihan toimiva ja suosittu sävel.
|
|
|
|
kalajärven pirlo
Poissa
|
|
Vastaus #6567 : 09.09.2024 klo 19:00:25 |
|
Ennustan Kaikki-Ulos ja Palloliitto haistakaa vittu -chänttien paluuta.
|
|
|
|
nakkikastike123
Poissa
|
|
Vastaus #6568 : 10.09.2024 klo 02:05:49 |
|
On siellä Honsuaa, Sparviaa, Temeää mutta Kaikkea johtaa Kaaaneervaaaa, Markku Kaaamervaaaaaa
Tune: Abba-Dancing Queen
|
|
|
|
nakkikastike123
Poissa
|
|
Vastaus #6569 : 10.09.2024 klo 02:12:37 |
|
Valmentaa Kaa-ner-vaaa u u uuuu x10
Tune: Abba-Voulez vouz
|
|
|
|
Metsän poika
Poissa
Suosikkijoukkue: RoPS, TPV
|
|
Vastaus #6570 : 11.09.2024 klo 00:06:50 |
|
Ainoa Kanervabiisi, jonka haluan enää katsomossa kuulla on Jäähyväiset Rivelle: Jäähyväiset Rivelle johon uskottiin Jäähyväiset Rivelle joka kisoihin johdatti Jäähyväiset Rivelle joka loi uskon Huuhkajiin Jäähyväiset Rivelle joka uskon tuhosi Jäähyväiset Rivelle joka loi uskon Huuhkajiin Jäähyväiset Rivelle joka uskon tuhosi Kollaa kestää:Jäähyväiset aseilleVähemmän punk Liisa Tavin versio Riven saavutuksia kunnioittava, mutta selkeästi ajan loppumisen kertova.
|
|
|
|
Palokärki1967
Poissa
|
|
Vastaus #6571 : 11.09.2024 klo 00:35:41 |
|
Ainoat chäntit mihin itse aion lähteä mukaan seuraavissa kotipeleissä. Nyt viimeistään voidaan unohtaa kaikki hyvän mielen rivelaulut.
|
|
|
|
Ilkeä Eläinlääkäri
Paikalla
|
|
Vastaus #6572 : 11.09.2024 klo 00:54:10 |
|
Lennä Savoon Lahti, lennä! Lennä Savoon Lahti! Älä tule, koskaan takaisin!
- Lennä Juri Gagarin
|
|
|
|
Claw
Poissa
|
|
Vastaus #6573 : 11.09.2024 klo 01:15:55 |
|
Ennustan itseni hoilaamasta tuota jälkimmäistä. Siitä onkin jo jokunen vuosi aikaa.
|
|
|
|
Hiekkasäkki
Poissa
|
|
Vastaus #6574 : 11.09.2024 klo 07:06:51 |
|
Ennustan itseni hoilaamasta tuota jälkimmäistä. Siitä onkin jo jokunen vuosi aikaa.
Jospa vaan, että: Ari Lahti, haista vittu x 10
|
|
|
|
|
|