hzn4000
Poissa
|
|
Vastaus #6575 : 11.09.2024 klo 09:30:09 |
|
Lennä Savoon Lahti, lennä! Lennä Savoon Lahti! Älä tule, koskaan takaisin!
- Lennä Juri Gagarin
Ari Lahti, haista vittu x 10
Tällä hetkellä olen valmis ottamaan nämä omaan käyttööni lokakuussa.
|
|
|
|
pilkku seiska
Poissa
Suosikkijoukkue: Just leave me alone - I know what i´m doing
|
|
Vastaus #6576 : 12.09.2024 klo 21:49:13 |
|
Pyörät ne laaloivat: "Kuopijoon käy tie!"
Kiskottii kirskuivat: "Niskas-Iivon vie!"
Arjkin siinä pijan kuorsaasta punnoo - kuorsaasta punnoo,
Huhullen kun kiskoo raskasta junnoo Siipirikko Huuhkaukko!
|
|
|
|
Vale-valeysi
Poissa
|
|
Vastaus #6577 : 13.09.2024 klo 15:40:38 |
|
Huono valkku, Huono valkku, Onpi meidän, Rive-Markku Painu saunaan, Pesee selkää, Ettei Lahti anna kenkää
Tune: joulupukki
|
|
|
|
Huupponen
2017
Poissa
Suosikkijoukkue: Tonttilan Super -91
|
|
Vastaus #6578 : 13.09.2024 klo 15:49:10 |
|
Huono valkku, Huono valkku, Onpi meidän, Rive-Markku Painu saunaan, Pesee selkää, Ettei Lahti anna kenkää
|
|
|
|
pilkku seiska
Poissa
Suosikkijoukkue: Just leave me alone - I know what i´m doing
|
|
Vastaus #6579 : 14.09.2024 klo 00:09:46 |
|
Lennä Ari Qatariin, lennä! Lennä Ari Qatariin! Älä tule, koskaan takaisin!
- Lennä Juri Gagarin
Ehkä näin?
|
|
|
|
RonaldoR9Finland
Poissa
Suosikkijoukkue: SJK,Suomen maajoukkue,Real Madrid
|
|
Vastaus #6580 : 14.09.2024 klo 12:47:03 |
|
Tätä Marraskuussa jos Rive on enää edes puikoissa
|
|
|
|
mithrandir
Poissa
Suosikkijoukkue: Pohjoiskaarre, Itäpääty
|
|
Vastaus #6581 : 14.09.2024 klo 12:55:44 |
|
Ehdottomasti jatkoon
|
|
|
|
Krannan Valderrama
Poissa
Suosikkijoukkue: Staffi
|
|
Vastaus #6582 : 14.09.2024 klo 21:18:01 |
|
No nyt
|
|
|
|
kingler
Poissa
|
|
Vastaus #6583 : 21.09.2024 klo 10:51:48 |
|
Hämmästyksekseni huomasin että täällä on kehitetty Mirellan Timantteihin chanttia. Tässä oma versioni Nations League teemalla. Vaik mut Kreikkaan veit, pahaa Irlannille teit nii mä tiedän, mä tiedän
Et Rive kuole ei, paine tekee timanttei mä voitan vielä Enkun! Joka rappaa mua ku mä oisin maailman ainoo Pelaa kauniisti ja palvoo mun ihooErinomainen biisi-haku Mielestäni sanoituksessa tekemistä (ehkä wingbäk aihe vähän väärä?), mutta hyvä aihio kyllä. Voisi yrittää yhdistää jotenkin vielä enemmän Huuhkajiin / kannustukseen: Vaik kisapaikan veit, pahaa Huuhkajille teit, Niin mä siedän, mä tiedän, Et Rakkaus kuole ei, paine tekee mestarei ja mä laulan.. -tyylisesti. Voin kuvitella aika vahvan Pohjoiskaarteen kajahduksen tuohon "Et Rakkaus kuole EI!" - kohtaan.
|
|
|
|
Penkkijengi11
Poissa
|
|
Vastaus #6584 : 27.09.2024 klo 18:51:26 |
|
Sitten viime lokakuun ei ole Rive chänttejä paljon laulettu, eikä ole ollut syytäkään. Kaikkia chänttejä kuitenkaan ei tarvitse kokonaan heittää romukoppaan.
"Eurooppaa valtaamaan" laulun kohdan:"Riven johdolla" voidaan esimerksiksi korvata kapteenilla ja kuulua vastaisuudessa: "Luken johdolla!"
|
|
|
|
Hunaja
Poissa
Suosikkijoukkue: Barbara Pravi, Elli Haloo & Dorothea Wierer <3
|
|
Vastaus #6585 : 02.10.2024 klo 09:24:34 |
|
Hämmästyksekseni huomasin että täällä on kehitetty Mirellan Timantteihin chanttia. Tässä oma versioni Nations League teemalla.
Vaik mut Kreikkaan veit, pahaa Irlannille teit nii mä tiedän, mä tiedän
Tätähän saisi kierrätettyä karsinnoista toiseen Koukuttava melodia ja kuulostaa hyvältä yhteislauluna, tuli koeponnistettua kuluneen kesän aikana jo jonkinmoisissa hipoissa. Ensi viikon peleihin varmaan sitten joku pakollinen Tsingis-Kaan Kairinen -hassuttelu?
|
|
|
|
Laitalinkki
Poissa
|
|
Vastaus #6586 : 02.10.2024 klo 10:21:33 |
|
Ensi viikon peleihin varmaan sitten joku pakollinen Tsingis-Kaan Kairinen -hassuttelu? Ka-ka-Kairis-Kaan?
|
|
|
|
kokistuoppi
Paikalla
Suosikkijoukkue: #HindenburgtheOligarchy
|
|
Vastaus #6587 : 04.10.2024 klo 13:56:23 |
|
Hauska En silti kannata mitään vittuilusäveliä, koska ei sellainen negafiilis olisi pelaajillekaan kivaa, vaikka ei nyt heihin kohdistukaan. Ei tietenkään tarvitse myöskään hehkuttaa Riveä tässä tilantessa, vaan riittää että stalinmaisesti häivytetään valmentajan nimi niistä lauluista. Laitalinkin Kairisvärssy jatkoon.
|
|
|
|
Villahousu
Poissa
|
|
Vastaus #6588 : 04.10.2024 klo 15:13:13 |
|
Ka-ka-Kairis-Kaan?
Liiankin itsestäänselvä, mutta...Kaan-Kaan-Kai-ri-nen (tavut täsmäisivät alkuperäiseen) (tai sitten Kaan-Kaan-Kairis-Kaan)
|
|
« Viimeksi muokattu: 04.10.2024 klo 15:38:45 kirjoittanut Villahousu »
|
|
|
|
|
burana400
Poissa
|
|
Vastaus #6589 : 04.10.2024 klo 17:34:47 |
|
Liiankin itsestäänselvä, mutta...Kaan-Kaan-Kai-ri-nen (tavut täsmäisivät alkuperäiseen) (tai sitten Kaan-Kaan-Kairis-Kaan)
Tälle👍🍺
|
|
|
|
Metsän poika
Poissa
Suosikkijoukkue: RoPS, TPV
|
|
Vastaus #6590 : 04.10.2024 klo 18:37:36 |
|
Eikö tuo ainoa pointti tuossa biisissä ole Kairiselle ole Khan->Kaan, niin eihän tuossa sen kohdan muuttamisessa Khan->rinen-muotoon ole mitään tolkkua. Eli muotohan olisi säveleen Kai-Kai-Kairis-Kaan. Sitten pitäisi vielä tietää, että kuka helvetin Kai.
|
|
|
|
Djortikkaeff
Poissa
Suosikkijoukkue: Awaiting Construction Oulu
|
|
Vastaus #6591 : 04.10.2024 klo 18:41:31 |
|
Vittua-vittua-vittua-kaan Ei tule Markun puuhasteluista
|
|
|
|
Metsän poika
Poissa
Suosikkijoukkue: RoPS, TPV
|
|
Vastaus #6592 : 04.10.2024 klo 18:47:11 |
|
Vittua-vittua-vittua-kaan Ei tule Markun puuhasteluista
Ulos-ulos-ulos vaan.
|
|
|
|
EDDMUND
Poissa
|
|
Vastaus #6593 : 04.10.2024 klo 20:59:16 |
|
Meidän jengissä, Meidän jengissä, Siellä on paska koutsi penkillä Ja se kenkää saa, Ja se kenkää saa, Kun et pysty voittamaan
tune; fröbelin palikat - pumppulaulu
|
|
|
|
Villahousu
Poissa
|
|
Vastaus #6594 : 04.10.2024 klo 21:13:41 |
|
Eikö tuo ainoa pointti tuossa biisissä ole Kairiselle ole Khan->Kaan, niin eihän tuossa sen kohdan muuttamisessa Khan->rinen-muotoon ole mitään tolkkua.
Ei tietenkään Khan->rinen vaan Khan->nen. Tällöin tosiaan tavut täsmäisivät (kiitos sen, että Kairisella on suomalaisittain harvinaisesti vain yhdestä tavusta muodostuva etunimi, ja sukunimikin muodostuu juuri sopivasti kolmesta tavusta), joka on aika olennainen juttu näissä chänteissä, vaikka joidenkin ei-lainkaan-liioitteluun taipuvaisten mielestä ilmeisesti " ainoa pointti" menetetään ja yhtään " mitään tolkkua" ei ole, kun sanoja muutetaan samalla kun sävel säilytetään. Ja sen takia tosiaan tarjosin myös tuota Kaan-päättyvää vaihtoehtoa, jos se halutaan säilyttää (joka on tietysti itsestäänselvästi se alkuperäinen ja ymmärrettävä intressi).
|
|
« Viimeksi muokattu: 04.10.2024 klo 21:37:19 kirjoittanut Villahousu »
|
|
|
|
|
Tooppari
Poissa
|
|
Vastaus #6595 : 04.10.2024 klo 21:29:10 |
|
King-King-Kingi Kaan Kaikkien maalien kuningas on King-King-Kingi Kaan Hirveä laukas hänellä on King-King-Kingi kaan Jne...
Ehdottomasti Kaanille chantti!
|
|
|
|
|
Nysse
Poissa
|
|
Vastaus #6597 : 07.10.2024 klo 10:12:24 |
|
Jatkoon! Verrattain helposti mahdollista tehdä fantastinen korvamato, jonka melodian kaikki, myös tuularit osaavat varmasti. Näen ison potentiaalin Tapiossa.
|
|
|
|
Lettu81
Poissa
|
|
Vastaus #6598 : 07.10.2024 klo 16:55:37 |
|
taas kerran stadikalla on ilta maailman kaunein mä huuhkajille laulan sillä oonhan suomalainen mä pohjoiskaartees laulan ja vielä yhden kerran arvoturnauksessa pelaa suomalainen lalalalalaala….
|
|
|
|
Lettu81
Poissa
|
|
Vastaus #6599 : 07.10.2024 klo 18:19:33 |
|
Tänä yönä topi, topi on kuin jari Na na naa na na na naa Ja sun fani sun fani Saka on sun fani Na na naa na na na naa Topi missä oot ollu Sun kaa lähen eurooppaan Aaaahhh Sävel: Stadi (Alicia) - Olga & Isac Elliot https://youtu.be/bAvy3IkVmbo?si=VMcIOT9Dn23LsDZA
|
|
|
|
|
|