FutisForum2 - JalkapalloFutisForum2 - Jalkapallo
26.11.2024 klo 08:25:23 *
Tervetuloa, Vieras. Haluatko rekisteröityä?
Aktivointiviesti saamatta? Unohtuiko salasana?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Facebook & Twitter

Yhteys ylläpitoon: ff2 ät futisforum2 piste org

Sivuja: [1]

Kirjoittaja Aihe: Maalivahti etsii harrastejoukkuetta Tampereelta  (Luettu 1539 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Maalivahti23

Poissa Poissa

: 12.03.2011 klo 13:36:05

Moro,

Elikkä etsin Tampereelta harrastesarjajoukkuetta. Pääasiassa etsin ykkösmaalivahdinpaikkaa, mutta olen myös valmis syrjäyttämään nykyisiäkin ykkösmaalivahteja.

Itse olen pelannut jalkapalloa 12 vuotta, joista 8 vuotta ikäkausijoukkueissa TPV:ssä ja Ilveksessä. Olen lopettanut jalkapallon 3 vuotta sitten ja aloitin viime kesänä uudestaan. Olen hyvässä kunnossa ja säännöllisesti käynyt ottamaan palloja kiinni talvella. Jos jotain joukkuetta kiinnostaa nuori kaveri tolppien väliin niin ottakaa yhteyttä YV:llä tai tähän aiheeseen suoraan kommentoimalla.
bupa dukta

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Anna mulle kymppi röökiin ja kaksi kaljaan.

Vastaus #1 : 12.03.2011 klo 18:44:24

JZ Gertsersiiin pääsee. Ota yhteyttä nimimerkki futsalasiantuntijaan.
Carsten

Poissa Poissa

Vastaus #2 : 13.03.2011 klo 10:35:38

Moro,

Elikkä etsin Tampereelta harrastesarjajoukkuetta. Pääasiassa etsin ykkösmaalivahdinpaikkaa, mutta olen myös valmis syrjäyttämään nykyisiäkin ykkösmaalivahteja.

Itse olen pelannut jalkapalloa 12 vuotta, joista 8 vuotta ikäkausijoukkueissa TPV:ssä ja Ilveksessä. Olen lopettanut jalkapallon 3 vuotta sitten ja aloitin viime kesänä uudestaan. Olen hyvässä kunnossa ja säännöllisesti käynyt ottamaan palloja kiinni talvella. Jos jotain joukkuetta kiinnostaa nuori kaveri tolppien väliin niin ottakaa yhteyttä YV:llä tai tähän aiheeseen suoraan kommentoimalla.
Moro. Lapro etsii nyt ykkösmaalivahtia. Meillä on hyvähenkinen joukkue ja ensi kaudeksi on n. 20 pelaajan rinki ja tavoite voittaa VI Divarin 4. lohko. Viime vuonna tiputtiin V Divisioonasta. Nyt on homma hyvin taas paketissa, mutta maalivahti puuttuu. N. 18 peliä olisi ensi kaudeksi tarjolla. Toivottavasti kiinnostaa. www.lapro.fi
« Viimeksi muokattu: 13.03.2011 klo 10:48:49 kirjoittanut Carsten »
Junnu82

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Ilves, FC Lahti, FC Melody, JS Geezers

Vastaus #3 : 14.04.2011 klo 10:46:07

En viitsinyt uutta keskusteluketjua aloittaa, kun nykyinen otsikko oli jo niin napakka. Tehdään tästä nyt sitten oikein "maalivahtipankki". Elikkä.. Lahdesta kortteliliigan kovettama 28 vuotias paluumuuttajamaalivahti etsii uutta seuraa missä voisi saada kyljet taas kesällä ruvelle. Kokemusta on junnuvuosilta Kangasalan Kisasta, KaVo:sta ja Ilveksestä. 5 viimeistä kesää pelannut Lahden kortteliliigassa. Pituutta 180cm ja ketterä kun kerubi. Tarvittaessa kantava ääni puolustuksen tueksi. Vahvuutena puuttuva itsesuojeluvaisto keskitys- ja läpiajotilanteissa. :)

Edellisten keskusteluista ei ilmennyt mitä valitsi ja kuka valitsi, mutta ilmoitelkaa jos käyttöä tolppa-apinalle. Katsotaan sitten kentällä kelpuutetaanko..

Terveisin, Junnu
AndyLove

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: JäPS & Liverpool

Vastaus #4 : 14.04.2011 klo 10:58:07

En viitsinyt uutta keskusteluketjua aloittaa, kun nykyinen otsikko oli jo niin napakka. Tehdään tästä nyt sitten oikein "maalivahtipankki". Elikkä.. Lahdesta kortteliliigan kovettama 28 vuotias paluumuuttajamaalivahti etsii uutta seuraa missä voisi saada kyljet taas kesällä ruvelle. Kokemusta on junnuvuosilta Kangasalan Kisasta, KaVo:sta ja Ilveksestä. 5 viimeistä kesää pelannut Lahden kortteliliigassa. Pituutta 180cm ja ketterä kun kerubi. Tarvittaessa kantava ääni puolustuksen tueksi. Vahvuutena puuttuva itsesuojeluvaisto keskitys- ja läpiajotilanteissa. :)

Edellisten keskusteluista ei ilmennyt mitä valitsi ja kuka valitsi, mutta ilmoitelkaa jos käyttöä tolppa-apinalle. Katsotaan sitten kentällä kelpuutetaanko..

Terveisin, Junnu

No ainakin KaVo:lla on tällä hetkellä vain yksi maalivahti..
Junnu82

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Ilves, FC Lahti, FC Melody, JS Geezers

Vastaus #5 : 14.04.2011 klo 11:12:13

No ainakin KaVo:lla on tällä hetkellä vain yksi maalivahti..

Koskas teillä on harjoituksia ja missä jos pääsisi "try-outille"..?
BOCA TAMPERE

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Unico Grande Amore,Boca Juniors,Ilves,Melde

Vastaus #6 : 14.04.2011 klo 11:33:18

Terveisin, Junnu

yv:ä laitettu
Noviisi

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Real Mesidz, Ilves, Huuhkajat, FC Barcelona

Vastaus #7 : 19.04.2011 klo 11:16:57

Real Mesidz etsii maalivahtia kesän harrastesarjaan/Puistofutikseen. Jos tämän ketjun herrat ovat vielä vailla joukkuetta ottakaa yhteyttä.
Samoin muut kiinnostuneet!
kilu404

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: KTP

Vastaus #8 : 05.05.2011 klo 09:57:51

Edit: Porukka tais löytyy ens kesäks
« Viimeksi muokattu: 05.05.2011 klo 18:55:04 kirjoittanut kilu404 »

Sivuja: [1]

Siirry: