Hyvä Tresor, jos vielä vastaat, niin mieti hitaasti ja rauhallisesti, mitä todella olen kirjoittanut, ja mikä on omna vihamielisyytesi tuottamaa saatanakuvaa. Nytkin yrität näennenäisen asiallisesti argumentoida, mutta et silti pysty näkemään mitä olen oikeasti kirjoittanut.
Mutta oletahan monta kertaa sanonut, että Sparv "ei koskaan pysty paineen alaisena muuhun kuin alibisyöttöihin", etkä halua siitä väitteestä luopua.
Mitä tuo "koskaan" tuossa tekee? Jos viittaat seurajoukkue-esityksiin, niin niihinhän en ole puuttunut kuin silloin, kun totesin, että jos tiedot paremmasta ylöspäin pelaamisesta pitävät paikkaansa, niin silloinhan "syyllinen" löytyy Baxterista ja Kanervasta.
Lisäksi kieltäydyt ottamasta huomioon miehen liigapelejä tämän arvion ajankohtaisuuden varmistamiseksi, vaan tyydyt 15 minuutin otokseen. Jos tuo ei ole pelaajan tason syväanalyysiä 15 minuutin perusteella, niin mikä on?
Jos totean, " että mikään tässä 15 minuuttisessa ei anna aihetta muuttaa 1,5 vuoden takaista arviota", niin se ei ole mikään syväanalyysi.
Niin, vetoan parhaaseen saatavilla olevaan tietoon (maju+ viestit liigapeleistä), en siihen, joka parhaiten tukee jotain merkillistä agendaa. Itse en kuitenkaan ole tehnyt niiden perusteella mitään lopullisia tuomioita, joista pitäisin kiinni kynsin hampain. Se olisi naurettavaa.
Olen itse todennut, että oberligatasoisesta Njasse Kuqista voi kehittyä Barcan ykköspyssy, joten minä kai viimeisenä olen anatamassa "lopullisia" tuomioita. Muutan käsitystäni Sparvista heti, kun näen siihen perusteet. Vielä ei siihen ole ollut maajoukkue-esityksissä muuta perustetta kuin, että "muutkin keskittyy Huuhkajissa alibisyöttelyyn".