FutisForum2 - JalkapalloFutisForum2 - Jalkapallo
26.04.2024 klo 16:39:15 *
Tervetuloa, Vieras. Haluatko rekisteröityä?
Aktivointiviesti saamatta? Unohtuiko salasana?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Foorumi aukeaa nopeasti osoitteella ff2.fi!
 
Yhteys ylläpitoon: ff2 ät futisforum2 piste org

Sivuja: 1 2 [3]
 
Kirjoittaja Aihe: Portugali-Suomi tilastoina  (Luettu 6479 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Tresor

Poissa Poissa


Vastaus #50 : 09.04.2011 klo 15:06:25

Ensinnäkään en ole koskaan väittänyt tehneeni syväanalyysiä Sparvin pelaamisesta sen enempää 15 kuin 1500 minuutin perusteella. Olen nähnyt suurin piirtein samat pelit kuin muutkin. Olen useissa yhteyksissä tuonut esiin sen, että pelaajien syvempi analyysi eli arvioiminen vaatii usein pitkän ajan. Mielikuva syntyy kuitenkin nopeasti, ja tässä nimenomaisessa tapauksessa totesin, ettei mikään ole antanut aihetta muuttaa alkuperäistä. - Ei tuo nyt niin vaikeata ole tajuta.

Mutta oletahan monta kertaa sanonut, että Sparv "ei koskaan pysty paineen alaisena muuhun kuin alibisyöttöihin", etkä halua siitä väitteestä luopua. Lisäksi kieltäydyt ottamasta huomioon miehen liigapelejä tämän arvion ajankohtaisuuden varmistamiseksi, vaan tyydyt 15 minuutin otokseen. Jos tuo ei ole pelaajan tason syväanalyysiä 15 minuutin perusteella, niin mikä on?


Toisekseen nolaat itsesi totaalisesti, kun naurat meikäläisen muka tekemälle 15 minuutin syväanalyysille, ja seuraavassa hetkessä vetoat muilta kuulemiisi otteisiin Hollannin liigasta. Tämä siis tältä erää, hyvä Tresor. Kuten kirjoitin, olen pahoillani puolestasi.

Niin, vetoan parhaaseen saatavilla olevaan tietoon (maju+ viestit liigapeleistä), en siihen, joka parhaiten tukee jotain merkillistä agendaa. Itse en kuitenkaan ole tehnyt niiden perusteella mitään lopullisia tuomioita, joista pitäisin kiinni kynsin hampain. Se olisi naurettavaa.

Minulla ei nimittäin ole selvää käsitystä Sparvin vahvuuksista ja heikkouksista, koska iän ja seuratatuksen perusteella kehittyvän pelaajan viimeaikaisista peleistä näkemäni otos on niin vähäinen. Maajoukkuepelien perusteella ankkurirooli on miehelle vähän sopimaton riittämättömän fysiikan takia, mutta koska Groningenissa on vakiomies eri roolissa, täytyy hänellä olla jotain maajoukkueessa näkymättömiä vahvuuksia, esimerkiksi syöttötaidossa.


 
defcon1

Poissa Poissa


Vastaus #51 : 09.04.2011 klo 15:22:29

Lainaus
ankkurirooli on miehelle vähän sopimaton riittämättömän fysiikan takia
No mitä nyt taas..?
194 cm, 85 kg, kunto kestää Gröningenissä 90 min pelejä... Pitäskö sen lihottautua vai ruveta törmäilemään vastustajiin enemmän?
Tresor

Poissa Poissa


Vastaus #52 : 09.04.2011 klo 16:32:05

No mitä nyt taas..?
194 cm, 85 kg, kunto kestää Gröningenissä 90 min pelejä... Pitäskö sen lihottautua vai ruveta törmäilemään vastustajiin enemmän?


Tarkoitin voimaa ja nopeutta. Vertailin Heikkiseen, joka on myös erittäin hyvä sijoittuja, mitä Tim ei ainakaan vielä ole.
erno

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: RMA, Dortmund, City, United, Chelski, Bayern, Arsu


Vastaus #53 : 10.04.2011 klo 10:44:34

Sä et oo Callit vieläkään ottanut kantaa siihen, onko kymmenen vaikean syötön keskiarvo per 90min huono, hyvä vai sopiva keskikentän pohjan varmistavalle pelaajalle?
Callit

Poissa Poissa


Vastaus #54 : 10.04.2011 klo 17:09:28

Hyvä Tresor, jos vielä vastaat, niin mieti hitaasti ja rauhallisesti, mitä todella olen kirjoittanut, ja mikä on omna vihamielisyytesi tuottamaa saatanakuvaa. Nytkin yrität näennenäisen asiallisesti argumentoida, mutta et silti pysty näkemään mitä olen oikeasti kirjoittanut.

Mutta oletahan monta kertaa sanonut, että Sparv "ei koskaan pysty paineen alaisena muuhun kuin alibisyöttöihin", etkä halua siitä väitteestä luopua.
Mitä tuo "koskaan" tuossa tekee? Jos viittaat seurajoukkue-esityksiin, niin niihinhän en ole puuttunut kuin silloin, kun totesin, että jos tiedot paremmasta ylöspäin pelaamisesta pitävät paikkaansa, niin silloinhan "syyllinen" löytyy Baxterista ja Kanervasta.
Lainaus
Lisäksi kieltäydyt ottamasta huomioon miehen liigapelejä tämän arvion ajankohtaisuuden varmistamiseksi, vaan tyydyt 15 minuutin otokseen. Jos tuo ei ole pelaajan tason syväanalyysiä 15 minuutin perusteella, niin mikä on?
Jos totean, " että mikään tässä 15 minuuttisessa ei anna aihetta muuttaa 1,5 vuoden takaista arviota", niin se ei ole mikään syväanalyysi.
Lainaus
Niin, vetoan parhaaseen saatavilla olevaan tietoon (maju+ viestit liigapeleistä), en siihen, joka parhaiten tukee jotain merkillistä agendaa. Itse en kuitenkaan ole tehnyt niiden perusteella mitään lopullisia tuomioita, joista pitäisin kiinni kynsin hampain. Se olisi naurettavaa.
Olen itse todennut, että oberligatasoisesta Njasse Kuqista voi kehittyä Barcan ykköspyssy, joten minä kai viimeisenä olen anatamassa "lopullisia" tuomioita. Muutan käsitystäni Sparvista heti, kun näen siihen perusteet. Vielä ei siihen ole ollut maajoukkue-esityksissä muuta perustetta kuin, että "muutkin keskittyy Huuhkajissa alibisyöttelyyn".


 
Tresor

Poissa Poissa


Vastaus #55 : 11.04.2011 klo 17:24:30

Mitä tuo "koskaan" tuossa tekee? Jos viittaat seurajoukkue-esityksiin, niin niihinhän en ole puuttunut kuin silloin, kun totesin, että jos tiedot paremmasta ylöspäin pelaamisesta pitävät paikkaansa, niin silloinhan "syyllinen" löytyy Baxterista ja Kanervasta.

Eikä Sparvista itsestään... tätähän tässä on kohta pulitoista vuotta toistettu, että maajoukkuepelit eivät ole ainoa mittari pelaajan tasolle. En ymmärrä, miksi haluat pitäytyä niissä:

Juu, juu ja juu. Alkuperäinen teesini - silloin, kun kaikkien piti sanoa Sparvista pelkkää hyvää - oli, että sen ainoa ongelma on, ettei se kykene paineen alla muihin kuin alibisyöttöihin. Onko mikään Sparvin sen jäkeisessä pelaamisessa osoittanut, että väitteeni olisi ollut väärä?

Jos oikeasti haluat saada tuohon vastauksen, niin katso nyt niitä liigapelejäkin. Tietysti jos haluat saada sellaisen vastauksen kuin oma jankkauksesi kaipaa, niin varmaan kannataa valita aina sopiva viisitoistaminuuttinen, kyllä sellainen todennäköisesti löytyy minkä tahansa väitteen perustaksi.

Huonosti perusteltu väite on huonosti perusteltu väite, vaikka sen toistaisi kymmenesti.
Callit

Poissa Poissa


Vastaus #56 : 11.04.2011 klo 18:52:24

Jos oikeasti haluat saada tuohon vastauksen, niin katso nyt niitä liigapelejäkin. Tietysti jos haluat saada sellaisen vastauksen kuin oma jankkauksesi kaipaa, niin varmaan kannataa valita aina sopiva viisitoistaminuuttinen, kyllä sellainen todennäköisesti löytyy minkä tahansa väitteen perustaksi.

Huonosti perusteltu väite on huonosti perusteltu väite, vaikka sen toistaisi kymmenesti.
Kukahan tässä nyt jankkaa? Sen kyllä myönnän, että olisi pitänyt kirjoittaa tarkemmin. Ja yritän päästä näkemään Sparvin liigapelejä. Varmaan mielenkiintoista katseltavaa.  Katselin muuten Sparvin tilastoja sen kaikista peleistä viime vuosilta ja vertasin niitä tunnettuihin puolustaviin keskikenttäpelaajiin. Schweinia en kelpuuttanut, koska se pelasi niin pitkään hyökkäävämmässä roolissa. Sen sijaan katsoin Fringsin, Rolfesin, Bendereitten ja Gattuson statsit. Jos tarkastelee Sparvin maali- ja alustusmääriä, niin isossa ottelumäärässä huomaa, ettei se ole läheskään yhtä vaarallinen maalintekijänä tai maalien syöttelijänä kuin "alan parhaat". Tämä toki rajallisella aineistolla, mutta eipä parempaakaan ole saatavilla. Pysyy siis toistaiseksi minun silmissäni "alibisyöttelijänä". odotan mielenkiinnolla Hollannin liigan näkemistä. - "Sanokaa, mitä sanotte. Tankki se on..."
vasurinho

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Musta/valkotelevisioissa oikealle hyökkäävä Suomi


Vastaus #57 : 11.04.2011 klo 21:46:38

Mutta tuohon Twiklu-Boratiin mennäkseni, niin kysyisin, että onko tuo nyt varmasti oikein? Siis menikö peli sellaiseksi, että Beratia haettiin koko ajan ilmapalloilla? On nimittäin aika uskomaton määrä ilmakaksinkamppailuja.

Mitä määristä kun laatu on mitä on. Forsale on tämän perusteella kelvollisempi target.

Lainaus
Sadik   1/3   5/17
Forssell   0/1   4/5

vähän erilaisena shokki!!:na puolustuksen kaksinkamppailut eivät olekaan ihan suurinta kuraa. Melko onnetonta toki

Teräksen Jormalle lahkeenmittainen Tuoppi

Jalalla tilasto lusitaaneille 35/80, mutta sentään puolustuksen 12 ilmataistelusta sinivalkea vei 10.


 
Sivuja: 1 2 [3]
 
Siirry:  

Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines | Mainosvalinnat | Tietoa