FutisForum2 - Jalkapallo
18. Joulukuuta 2014 klo 12:32:47 *
Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
Jäikö aktivointiviesti saamatta? Unohtuiko salasana?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: UPA846-koodilla $10 alennus iHerbiin!
 
   Etusivu   Ohjeet Kirjaudu Rekisteröidy  
Vuoden foorumisti 2014 -äänestys nyt käynnissä!, FF2 nyt myös Twitterissä!, Yhteys ylläpitoon: ff2 ät futisforum2 piste org
Sivuja: [1]   Siirry alas
 
Kirjoittaja Aihe: Ketteryysharjoitus?  (Luettu 3398 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Sors4

Poissa Poissa


« : 13. Huhtikuuta 2011 klo 21:05:47 »

Hyvä keino saada lisää ketteryyttä laitapelaajalle? Lisäksi joku "räjähtävyys"harjoitus olisi tarpeen.
tallennettu
magic pass

Poissa Poissa


« Vastaus #1 : 14. Huhtikuuta 2011 klo 21:36:54 »

minkäs ikänen kaveri olis kyseessä? aika mahdoton sanoa mitään tuntematta vähääkään taustoja.mutta räjähtävyyttä saat erilaisilla painonnosto liikkeillä,pyydä valmentajaa opettamaan sulle kyykky,maastaveto,rinnalleveto ja vaikkapa penkkipunnerrus teet toistot räjähtävinä(maastavedon kanssa tarkkana,ei räjähtävästi) sitten erilaisia kyykkyhyppyjä,loikkia,aitahyppyjä,ylämäkijuoksuja.kaikki räjähtävästi eli ei "loppuun asti" toistot täytyy pysyä terävinä ja ikäänkuin toistoja jäisi varastoon.

Ketteryyttä voi harjoitella tosi monin tavoin,itse olen suosinut askeltikkailla hyvät lämmöt ja sitten erilaisia siksak juoksuja,käännökset aina terävästi.Ota rohkeasti välillä myös palloa mukaan nopeus treeneihin.Ei muutakuin treeni iloa.viisaammat antakaapas kaverille vinkkejä :)
tallennettu
Sors4

Poissa Poissa


« Vastaus #2 : 15. Huhtikuuta 2011 klo 14:42:29 »

minkäs ikänen kaveri olis kyseessä? aika mahdoton sanoa mitään tuntematta vähääkään taustoja.mutta räjähtävyyttä saat erilaisilla painonnosto liikkeillä,pyydä valmentajaa opettamaan sulle kyykky,maastaveto,rinnalleveto ja vaikkapa penkkipunnerrus teet toistot räjähtävinä(maastavedon kanssa tarkkana,ei räjähtävästi) sitten erilaisia kyykkyhyppyjä,loikkia,aitahyppyjä,ylämäkijuoksuja.kaikki räjähtävästi eli ei "loppuun asti" toistot täytyy pysyä terävinä ja ikäänkuin toistoja jäisi varastoon.

Ketteryyttä voi harjoitella tosi monin tavoin,itse olen suosinut askeltikkailla hyvät lämmöt ja sitten erilaisia siksak juoksuja,käännökset aina terävästi.Ota rohkeasti välillä myös palloa mukaan nopeus treeneihin.Ei muutakuin treeni iloa.viisaammat antakaapas kaverille vinkkejä :)

17 täyttelen. :)
tallennettu
Tommy Tykki

Poissa Poissa


« Vastaus #3 : 16. Huhtikuuta 2011 klo 09:11:10 »

17 täyttelen. :)

Moro.
Kokeile YouTubista, sieltä löytyy mm. tämä: http://www.youtube.com/watch?v=FRDWHUrXhpA
ja paljon muutakin.
tallennettu
ohimo

Paikalla Paikalla


« Vastaus #4 : 21. Huhtikuuta 2011 klo 22:40:21 »

Tää on perinteinen keino
tallennettu
Grohl

Poissa Poissa


« Vastaus #5 : 26. Huhtikuuta 2011 klo 19:52:21 »

Vanhan liiton viivajuoksulle toki Ylos
tallennettu
Sivuja: [1]   Siirry ylös
 
 
Siirry:  

Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2011, Simple Machines