FutisForum2 - JalkapalloFutisForum2 - Jalkapallo
20.04.2024 klo 07:02:53 *
Tervetuloa, Vieras. Haluatko rekisteröityä?
Aktivointiviesti saamatta? Unohtuiko salasana?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Foorumi aukeaa nopeasti osoitteella ff2.fi!
 
Yhteys ylläpitoon: ff2 ät futisforum2 piste org

Sivuja: [1]
 
Kirjoittaja Aihe: Ketteryysharjoitus?  (Luettu 6046 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Sors4

Poissa Poissa


: 13.04.2011 klo 22:05:47

Hyvä keino saada lisää ketteryyttä laitapelaajalle? Lisäksi joku "räjähtävyys"harjoitus olisi tarpeen.
magic pass

Poissa Poissa


Vastaus #1 : 14.04.2011 klo 22:36:54

minkäs ikänen kaveri olis kyseessä? aika mahdoton sanoa mitään tuntematta vähääkään taustoja.mutta räjähtävyyttä saat erilaisilla painonnosto liikkeillä,pyydä valmentajaa opettamaan sulle kyykky,maastaveto,rinnalleveto ja vaikkapa penkkipunnerrus teet toistot räjähtävinä(maastavedon kanssa tarkkana,ei räjähtävästi) sitten erilaisia kyykkyhyppyjä,loikkia,aitahyppyjä,ylämäkijuoksuja.kaikki räjähtävästi eli ei "loppuun asti" toistot täytyy pysyä terävinä ja ikäänkuin toistoja jäisi varastoon.

Ketteryyttä voi harjoitella tosi monin tavoin,itse olen suosinut askeltikkailla hyvät lämmöt ja sitten erilaisia siksak juoksuja,käännökset aina terävästi.Ota rohkeasti välillä myös palloa mukaan nopeus treeneihin.Ei muutakuin treeni iloa.viisaammat antakaapas kaverille vinkkejä :)
Sors4

Poissa Poissa


Vastaus #2 : 15.04.2011 klo 15:42:29

minkäs ikänen kaveri olis kyseessä? aika mahdoton sanoa mitään tuntematta vähääkään taustoja.mutta räjähtävyyttä saat erilaisilla painonnosto liikkeillä,pyydä valmentajaa opettamaan sulle kyykky,maastaveto,rinnalleveto ja vaikkapa penkkipunnerrus teet toistot räjähtävinä(maastavedon kanssa tarkkana,ei räjähtävästi) sitten erilaisia kyykkyhyppyjä,loikkia,aitahyppyjä,ylämäkijuoksuja.kaikki räjähtävästi eli ei "loppuun asti" toistot täytyy pysyä terävinä ja ikäänkuin toistoja jäisi varastoon.

Ketteryyttä voi harjoitella tosi monin tavoin,itse olen suosinut askeltikkailla hyvät lämmöt ja sitten erilaisia siksak juoksuja,käännökset aina terävästi.Ota rohkeasti välillä myös palloa mukaan nopeus treeneihin.Ei muutakuin treeni iloa.viisaammat antakaapas kaverille vinkkejä :)

17 täyttelen. :)
Tommy Tykki

Poissa Poissa


Vastaus #3 : 16.04.2011 klo 10:11:10

17 täyttelen. :)

Moro.
Kokeile YouTubista, sieltä löytyy mm. tämä: http://www.youtube.com/watch?v=FRDWHUrXhpA
ja paljon muutakin.
ohimo

Poissa Poissa


Vastaus #4 : 21.04.2011 klo 23:40:21

Tää on perinteinen keino
Grohl

Poissa Poissa


Vastaus #5 : 26.04.2011 klo 20:52:21

Vanhan liiton viivajuoksulle toki Ylos

 
Sivuja: [1]
 
Siirry:  

Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines | Mainosvalinnat | Tietoa