FutisForum2 - JalkapalloFutisForum2 - Jalkapallo
02.10.2024 klo 21:19:44 *
Tervetuloa, Vieras. Haluatko rekisteröityä?
Aktivointiviesti saamatta? Unohtuiko salasana?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Facebook & Twitter
 
Yhteys ylläpitoon: ff2 ät futisforum2 piste org

Äänestys
Kysymys: Mistä tämä ottelupari ja nykyhetken FC Barcelona tullaan muistamaan?
Näyttelysuorituksista - 280 (68.1%)
Jalkapallosuorituksista - 131 (31.9%)
Äänestäjiä yhteensä: 409

Sivuja: 1 ... 74 [75] 76 ... 87
 
Kirjoittaja Aihe: Mestareiden liigan välierät 2010-11: Real Madrid C.F. - FC Barcelona  (Luettu 69478 kertaa)
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
maagine

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Chelsea FC, SK Rapid Wien, Legia Warszawa


Vastaus #1850 : 04.05.2011 klo 00:04:14

Sama kuin ilahduttavan monilla muillakin, jos finaalipari on ManU vs barca, toivon punanenän poppoolle menestystä Ylos Ja se tulee olemaan poikkeustapaus
Puuhapete

Poissa Poissa


Vastaus #1851 : 04.05.2011 klo 00:04:33

Tänään tosin niitä torikokouksia oli vähemmän kun tuomari käytännössä oli Barcan puolella.

Tuossahan tuo pähkinänkuoressa.
Goofy

Poissa Poissa


Vastaus #1852 : 04.05.2011 klo 00:04:54

Selkärankaa? Minulta selkärankaa? Ikäänkuin minä olisin tässä se pahin terroristi. Pitäisikö minun myöntää jotain minkä tiedän olevan pelkkää valhetta? Minä vain ystävällisesti pyysin sinua näyttämään väitteesi toteen, muttet pysty siihen. Sinulta voisi melkein vaatia selkärankaa virheesi myöntämiseen tai sitten seisoisit sanojesi takana etkä perustaisi "faktojasti" mielipiteisiin. En ole Messi-fanipoika.
En jaksa etsiä mistään videota sinulle juuri nyt. Jos niin paljon haluat nähdä, niin kirjoitat vähän googleen. Minulla ei ole mitään syitä kaivaa jotain materiaalia esiin, jos sanon oman mielipiteeni. Olit sitten siihen tyytyväinen tai et, se ei minua kiinnosta.
fyysinen preesens

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: ManU, 29.5 asti


Vastaus #1853 : 04.05.2011 klo 00:05:38

Harva foorumisti on sitä mieltä että huonompi joukkue meni jatkoon. "Itkukurkussa sönköttäminen" johtuu ennemminkin Barcelonan oksettavasta tavasta keskittyä jalkapalloon kuulumattomiin asiohin, kuten filmaamiseen ja ruoholla kierimiseen.

Kyseinen toiminta pistää vituttamaan, vaikkakin Madrid samaan myös itsekin sortuu.

Allekirjoitan tämän täysin.
Goofy

Poissa Poissa


Vastaus #1854 : 04.05.2011 klo 00:07:42

Maalia ei edes hylätty, koska se tuli vihellyksen jälkeen. Eli Arsenal-ottelun tapaan tuosta olisi pitänyt antaa varoitus Higuainille.
Ja se vihellettiin koska?

a) Ronaldo kaadettiin mascheranon päälle. Oikeutetusti tietenki Uefalle vapaapotku.
b) Tuomarilla oli silmää ja katsoi Realin saavan maalintekopaikan, ja päätti viheltää?
c) Ronaldo oli ainoa joka rikkoi tilanteessa?
Incrível

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Pablo Páez Gavira


Vastaus #1855 : 04.05.2011 klo 00:07:49

Sen verran foorumille, että oikea meni jatkoon. Ja Barcalle propsit siitä. Mutta kyllähän Barcaakin ja sen tekemisiä tai tuomareita(Pepen punainen, Realin hylätty maali jne) saa foorumistit myös kritisoida. Ja kyllä ainakin tuomaritoiminta ei täysin puhtaita papereita ansaitse, vaikka Real rikkoikin paljon. Ei silti tarkoita, etät tuomari olisi nyt onnistunut.Mourinho kitisi koko aika, mutta toisaalta esim Barca filmasi välillä aika härskisti. Vastenmielistä puolin ja toisin. Mutta toistan vielä, että pelillisesti parempi kyllä meni jatkoon.

Viestin pointti siis lähinnä oli, että kyllä kritisoidakin saa vaikka olisi häviäjien puolella. Tai että voittajaseuraakin voi jostain asiallisista asioista huomauttaa.

Realista sen verran, että rakennusvaiheessa vielä ollaan. Kokonaisuudessa kauteen kumminkin tyytyväinen. Finaalissa on joukkueet, joissa runko ja valmennus ovat olleet vuosia samoina. Realissa koutsi ekaa kautta ja rungosta osa vasta toista kautta. Ei Real ollut valmis vielä Unitedia tai Barcaa kaatamaan pitkässä juoksussa. Barcaa kumminkin haastettiin jo paremmin.
Asiallista tekstiä, joka kuitenkin hukkunee kaikkeen paskaan tässä topicissa. Tarvitsee ballseja myöntää vastustajan ansainneen voittonsa, etenkin kun vastassa on verivihollinen. Niitä kirjoittajia ei näillä main paljoa näy.
Spox

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Aduriz ja Betis


Vastaus #1856 : 04.05.2011 klo 00:08:12

Jos nyt oikein muistan tuota teidän keskustelua, niin pyysit esimerkkiä Messin filmistä (tai jostain heppoisesta kaatumisesta jsp.)?

Tässä nyt alkuun yksi: http://www.youtube.com/watch?v=QcX2yBNh0c0

Ei sillä, ei Messi missään nimessä pahin filmaaja/kieriskelijä tuosta paskalaumasta ole. Alves, Busquets, Iniesta, Pedro, Xavi ja uusimpana - hyvin Barcan tavoille oppineena - Mascherano, ovat ainakin kovempia mainitussa hommassa.

Tämän lisäksi taisi olla vielä toinen, ehkä jopa pari muutakin heppoista kaatumista. Nuo taisivat sijoittua kahden vuoden ajanjaksolle. Ennekarin väite oli siis että Messi on tunnettu heppoinen kaatuja. En tiedä teistä, mutta mielestäni pari kolme kaatumista eivät tee pelaajasta usein heppoisesti kaatuvaa.

Sen sijaan pystyn myöntämään auliisti Alvesin, Busin, Iniestan helposti kaatuviksi pelaajiksi. Pedroa ja Xavia en täysin allekirjoita. Mutta Messiä ei voi laittaa tuohon kategoriaan noiden pelaajien kanssa.
Jääskraba

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: kaikki jotka pärjää


Vastaus #1857 : 04.05.2011 klo 00:09:01

Minä kun luulin nähneeni juuri hyvätasoisen ja tasapuolisen matsin, mutta onneksi totuus paukahti silmille, kun avasin ff2:n...Eipä taida olla ainakaan näihin live-ketjuihin olla mitään asiaa edes katsella tästä lähin, sellaista menoa mm. joskus järkevinäkin pitämäni foorumnistit tällä pitävät. Minkähän takia te edes katselette näitä matseja?
SirLoser

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Taktiikan takapajulat


Vastaus #1858 : 04.05.2011 klo 00:09:06

Lainaus
Kumpi finaaliin?
Real Madrid    260 (37.2%)
FC Barcelona    271 (38.8%)
Mammuttitopikit kunniaan, ketju lukkoon ja aloittaja banniin    168 (24%)
Äänestäjiä yhteensä: 699

Äänestys uusittu.
kastemato

Poissa Poissa


Vastaus #1859 : 04.05.2011 klo 00:09:54

Äänestys uusittu.

Voittajat muistetaan.
Parfyymi

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Arsene Wengerin vastustajat


Vastaus #1860 : 04.05.2011 klo 00:10:10

Joeyn anti tähän topiciin ollut hupaisa. :D

Parempi voitti, sillä selvä. Real, ehkä ensi vuonna, ehkä silloin on se teidän vuosi. :)
Hornando
Vastaus #1861 : 04.05.2011 klo 00:11:20

Toivotaan, että finaalissa sentään nähdään hyvää jalkapalloa ja ottelua, jonka jälkeen suurin keskustelunaihe ei ole tuomarilinja, torikokoukset tai teatteri Ylos

Tätä todellakin toivotaan, mutta valitettavasti tällä forumilla taitaa olla ihan turhaa. Surullista kyllä tämä "keskustelun" nykyinen taso: samat nimimerkit heittävät jatkuvaa (huonoa) provoa ja muutenkin pelin seurannassa keskitytään jatkuvasti vain niihin negatiivisiin asioihin. Ja ei se mitään, toki niitäkin saa ja pitääkin kritisoida - harmi vaan, että teinien ulosanti on suurimmalta osin tyyliä "hyivittu fc uefa oksettava limanippu kannatan kyllä saletisti munaa finaalissa!!11" Noh, onneksi kausitopikeissa on pysynyt sentään jonkinlainen taso. Sille Ylos
maansiirtokone

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: italofudis - Romaan taittaen


Vastaus #1862 : 04.05.2011 klo 00:11:34

Muutamia filmejä siellä toki oli. On silti "vähän kärjistävää" sanoa, että Barcelonan keskittyminen olisi laitettu näihin teatteriesityksiin - kyllä siellä sitä palloakin potkittiin, eikä Real Madridista yksinkertaisesti ollut tänään haastamaan Barcelonaa.

Real Madridin hyökkäyspeli oli kuivaa ja Barcan prässissä hätäilevää, ja pallollisena Barcelona oli juuri sitä totuttua itseään, eli turhauttavankin hienosti toimivaa lyhyttä syöttöpeliä ja pallon hallintaa.

Voitto meni oikealle joukkueelle ja odotan mielenkiinnolla finaalipeliä.
Spox

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Aduriz ja Betis


Vastaus #1863 : 04.05.2011 klo 00:11:43

En jaksa etsiä mistään videota sinulle juuri nyt. Jos niin paljon haluat nähdä, niin kirjoitat vähän googleen. Minulla ei ole mitään syitä kaivaa jotain materiaalia esiin, jos sanon oman mielipiteeni. Olit sitten siihen tyytyväinen tai et, se ei minua kiinnosta.

Ei ole minun tehtäväni etsiä tuollaisia videoita, jos niitä nyt edes on tältä vuodelta. Se oli siis sinun mielipiteesi? Sehän selittää kaiken! Et siis oikeasti tiedä yhtään tästä asiasta vaan lauoit mielipiteesi esille joka ei perustu faktoihin. Minä perustin väitteeni faktoihin jotka voi näyttää toteen. Voitin.
outdraw

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Sempre Xavi


Vastaus #1864 : 04.05.2011 klo 00:12:18

Real Madrid taisi tänään laukoa kaksi kertaa maalia kohti ja molemmilla kerroilla pallo meni maaliin. Harmi vain, että toinen hylättiin. Näin ollen nostankin Victor Valdesin ratkaisun takuumieheksi tuolta Barca-miehistöstä, kuten niin monta kertaa aiemminkin.

En muista tarkalleen, lähtikö pallo Maschen lapasesta vasta siinä vaiheessa, kun Ronaldo heittäytyi sen jalkoihin, mutta jos näin ei ollut (ts. Higsu olisi ehtinyt ensimmäisenä palloon), niin huutonaurua Ronaldolle, joka todellakin teki sen aivan itse. Kaveri filmaa (ei nyt räikeimpiä koskaan, mutta olisi voinut jättää kaatumattakin), kun jengikaveri on pääsemässä läpi, ja ampuu vieläpä maalin, joka hylätään, koska filmi on aiheuttanut rikkeen. Miten tuossa tilanteessa muuten kävi? Myönnän virheeni, jos olen väärässä, mutta olisihan tuo kieltämättä näiden muutamana päivänä ilmaantuneen parintuhannen viestin jälkeen hauska tilanne, että de facto Madrid menetti tilaisuutensa ottelussa siihen, että Ronaldo filmasi Barcelonan pelaajan jalat alta.
Coffee and Cigarettes

Poissa Poissa


Vastaus #1865 : 04.05.2011 klo 00:12:37

Ja se vihellettiin koska?

a) Ronaldo kaadettiin mascheranon päälle. Oikeutetusti tietenki Uefalle vapaapotku.
b) Tuomarilla oli silmää ja katsoi Realin saavan maalintekopaikan, ja päätti viheltää?
c) Ronaldo oli ainoa joka rikkoi tilanteessa?

Totta. Realhan tuosta olisi ansainnut vaparin koska playboyta rikottiin ensimmäisenä.
El Hefe

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Real Madrid, HJK, Guti


Vastaus #1866 : 04.05.2011 klo 00:13:32

Noinhan se menee, mitä muutama jo aiemmin sanonut. Pelillisesti parempi joukkue jatkoon, ei ollut valkopaidoista tiputtamaan Barcelonaa, vaikka saldo periaatteessa syksyisen viisnollan jälkeen ei mikään karmiva olekaan, siinä samassa yksi pokaali.

En nyt muista kuka sen tuossa kirjoitti, mutta juuri se, että vaikka Barcelona "hienointa fudista" maailmassa tällä hetkellä vääntääkin, kusee se kyllä siinä sivussa juuri kaiken sen hienouden päälle, mitä pelaamalla saavat aikaan, noilla korostetuilla kaatumisilla. Harmillista on se, että pelaajat kuten Xavi ja Puyol, mitä itse on arvostanut ja toki arvostaa edelleen suuresti, ovat hieman sortuneet tähän samaan kusetukseen, missä muut ovat aiemmin kunnostautuneet. Jos Barcelona voittaisi upealla pelillä ottelun 2-0 eikä pelissä tapahtuisi näitä kaatuiluja, ylistettäisiin sitä urheilullisesta näkökulmasta ja pelitavasta. Toki tässä parissa sitä upeaa jalkapalloilua ei oikeastaan juurikaan nähty ps. Messin toista häkkiä ensimmäisessä osassa, muistetaan tästäkin otteluparista juuri kaikki muu paitsi jalkapalloilullinen anti.


Mutta summa summarum, Realin kiri ei oikeastaan kunnolla alkanut missään vaiheessa ja ensimmäinen puoliaikakin tänään oli kyllä pelillisesti vitullista kuraa.
« Viimeksi muokattu: 04.05.2011 klo 00:18:42 kirjoittanut El Hefe »
ICKE

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: RSC Anderlecht, HJK


Vastaus #1867 : 04.05.2011 klo 00:17:33

Real Madridin Karanka ottelun jälkeen

: "Tämä ilta todisti sen mitä sanoimme ennen ottelua. 100 miljoonaa ihmistä näki sen. Ei ole mitään lisättävää"

Seura on asettanut itsensä naurunalaiseksi tällä jatkuvalla itkemisellään ja salaliittoteorioillaan. Alkaa muistuttamaan vahvasti Lentävää Hollantilaista. Liskohybridit iskivät taas.

Madrid on kokenut aikamoisen muodonmuutoksen sitten 2000-luvun kultaisten vuosien. Alas
Spox

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Aduriz ja Betis


Vastaus #1868 : 04.05.2011 klo 00:18:13

Xavi ja Puyol

Noh kamoooon. Xavi ja Puyol kaatuilijoita? Eivät minun mielestäni ainakaan näissä klassikoissa kaatuilleet. Joku roti nyt tähänkin. Sama jos väittäisi Ikerin olevan dimariamainen sukeltaja vain koska pelaa samassa joukkueessa.
coelb

Poissa Poissa


Vastaus #1869 : 04.05.2011 klo 00:19:13

Real Madridin Karanka ottelun jälkeen

: "Tämä ilta todisti sen mitä sanoimme ennen ottelua. 100 miljoonaa ihmistä näki sen. Ei ole mitään lisättävää"

Seura on asettanut itsensä naurunalaiseksi tällä jatkuvalla itkemisellään ja salaliittoteorioillaan. Alkaa muistuttamaan vahvasti Lentävää Hollantilaista. Liskohybridit iskivät taas.

Madrid on kokenut aikamoisen muodonmuutoksen sitten 2000-luvun kultaisten vuosien. Alas


No joo. Ronaldoa sai kyllä tänään ottaa vähän turhan kovaa pariin otteeseen (verrattuna vastaaviin Messin kaatoihin), mutta onhan tuo silti aivan naurettavaa tuon tason seuralta.
Waldo

Poissa Poissa


Vastaus #1870 : 04.05.2011 klo 00:19:22

Ei ole minun tehtäväni etsiä tuollaisia videoita, jos niitä nyt edes on tältä vuodelta. Se oli siis sinun mielipiteesi? Sehän selittää kaiken! Et siis oikeasti tiedä yhtään tästä asiasta vaan lauoit mielipiteesi esille joka ei perustu faktoihin. Minä perustin väitteeni faktoihin jotka voi näyttää toteen. Voitin.
Odotan tältä kaksikolta kovaa vänkkäämistä... Parempi meni jatkoon ei sille mitään mahda. Barcan neppailu keskikentällä on niin varmaa ja suvereenia, että Realin prässäys epäonnistui ja pelaajat ryntäsivät ohi. Löytyi sieltä muutama hyvä katkokin. Lassanalle Ylos
Puuhapete

Poissa Poissa


Vastaus #1871 : 04.05.2011 klo 00:19:28

Asiallista tekstiä, joka kuitenkin hukkunee kaikkeen paskaan tässä topicissa. Tarvitsee ballseja myöntää vastustajan ansainneen voittonsa, etenkin kun vastassa on verivihollinen. Niitä kirjoittajia ei näillä main paljoa näy.

Ei varmasti ainakaan Barcaleirissä, jos sattuvat häviämään.
El Hefe

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Real Madrid, HJK, Guti


Vastaus #1872 : 04.05.2011 klo 00:21:18

Noh kamoooon. Xavi ja Puyol kaatuilijoita? Eivät minun mielestäni ainakaan näissä klassikoissa kaatuilleet. Joku roti nyt tähänkin. Sama jos väittäisi Ikerin olevan dimariamainen sukeltaja vain koska pelaa samassa joukkueessa.

Ei toki sukeltelijoita missään nimessä, mutta oon kelannut että nämä herrat eivät sorru tähän paskaan. Tänään tuli muutama vähän hepponen tilanne, missä molemmat oli nurmen pinnassa, jäi vaan mieleen. Xavi, Puyol, Xabi, Lass näistä tämän päivän kentälläolijoista omassa kastissaan, muut jossain toisessa.
Raksaus

Poissa Poissa


Vastaus #1873 : 04.05.2011 klo 00:22:25

Höpistäänpä nyt sitten omiakin näkeymksiä tämän illan pelistä ja oikeastaan koko otteluparista. Lähtökohtahan oli samalla tavalla ikävä kuin on ollut jo edellisellä kierroksella toisissa osaotteluissa, eli oikeastaan kaikki otteluparit on ratkaistu jo ekassa ottelussa.

Ensinnäkin parempi joukkue meni jatkoon.

Real ei pelannut ollenkaan sitä kaunista jalkapalloa, millä edellisen kerran menestys UCL:ssä on tullut vaan pyrki kaatamaan Barcan voimalla vaikka pelaajaluetteloa lukiessa uskois Realin muillakin keinoilla pärjäävän. Ensimmäinen osaottelu oli otteiltaan kohtalaisen ruma Realin puolelta ja otteluparin ratkaissut punainen oli niitä tilanteita joista minun mielestäni kuuluu tulla punainen, mutta useammin näistä nousee keltainen kuin punainen ja jos pelaajalla sattuu olemaan jo keltainen alla niin useimmiten käydään vähän huomauttelemassa, että eläpä tee enään. Barcan pelaajille olisi pitänyt myös lappu viuhua filmauksista useammin kuin kerran.

Toisessa ottelussa kaikki hiemankaan epäselvät tilanteet vihellettiin Barcalle. En tiedä oliko Mourinhon kommenteilla UEFAsta ja Barcasta jotain tekemistä asian kanssa. Ensimmäisen Realin maalin hyväksymättä jättäminen oli mielestäni selkeä virhe tuomareilta. Pedro olisi myös ansainnut toisen keltaisen lopussa kun esti vapaapotkun antamisen. Taisi olla ensimmäinen kerta kun itse olen näissä otteluissa nähnyt vastaavan, että vastustaja tulee ihan viereen estämään nopean vapaapotkun antamisen ja kortti ei heilahda. Mikäli Pedro olisi ollut kortitta, niin varmasti olisi laputettu, mutta nyt tuomarilla ei ollut selkärankaa toimia sääntöjen edellyttämällä tavalla.

Kaikista oksettavinta kuitenkin on YLEn kisastduion puolueellisuus ja varsinkin oksettava Erkka V Lehtola. EMies todisti jälleen kerran että Barcelona matseihin häntä ei saisi kisastudioon ottaa, koska objektiivisuus puuttuu totaalisesti samoin kuin viime vuonna Barcan tippuessa. Tai sitten vaihtoehtoisesti pitäisi ottaa vastustajajoukkueen joku die hard fani että joku pistää hanttiin ja hieman kyseenalaistaa hehkutusta joskun siihen on aihetta. Samasta ilmiöstä aikoinaan tuli varsin vahva Anti-pool ja Anti-ManU reaktiot. Ylen ei pitäisi kuitenkaan olla minkään seuran pää-äänenkannattaja mutta tämä tuntuu olevan mahdotonta. Politiikastakin pystytään joskus puhumaan objektiivisesti, koska jalkapallosta?

Todettakoon että itse pidän itseäni jonkin verran neutraalina tässä otteluparissa ja finaalissa liputan kyllä iloisesti Barcan puolesta.
Puuhapete

Poissa Poissa


Vastaus #1874 : 04.05.2011 klo 00:22:27

Toivotaan, että finaalissa sentään nähdään hyvää jalkapalloa ja ottelua, jonka jälkeen suurin keskustelunaihe ei ole tuomarilinja, torikokoukset tai teatteri Ylos

Ei valitettavasti ole mahdollista, kun Barcelona on finaalissa.

 
Sivuja: 1 ... 74 [75] 76 ... 87
 
Siirry:  

Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines | Mainosvalinnat | Tietoa