Jamottis
Poissa
|
|
Vastaus #450 : 01.05.2011 klo 15:01:39 |
|
Tuskimpa ainakaan tämän pelin jälkeen, jos Arsenal odotetusti häviää.
Mutta voi sitä vinkumista, jos United sattuisi eilisen tyylisellä naurettavalla tuomarin avustuksella voittamaan ratkaisevan ottelun, joka toisi mestaruuden Manchesteriin ja Arsenal jäisi kakkoseksi.
|
|
|
|
Punapaita
Poissa
|
|
Vastaus #451 : 01.05.2011 klo 15:02:04 |
|
Arsenal: Szczesny, Sagna, Koscielny, Djourou, Clichy, Song, Ramsey, Wilshere, Walcott, Nasri, van Persie.
Subs: Lehmann, Squillaci, Arshavin, Eboue, Gibbs, Chamakh, Bendtner.
Missä Fabregas?
|
|
|
|
Jugurttibiti
Poissa
Suosikkijoukkue: Arsenal
|
|
Vastaus #452 : 01.05.2011 klo 15:02:30 |
|
Missä Fabregas?
Matkalla Barcelonaan.
|
|
|
|
Vastapallo
Poissa
Suosikkijoukkue: Isabelle Forrerin massiivinen juomapullo
|
|
Vastaus #453 : 01.05.2011 klo 15:02:56 |
|
On tuo Wolves kyllä aikamoinen limanippu. Vetivät tunteroisen ylivoimalla, mutta tuntui siitä huolimatta siltä, että Birmingham haki aktiivisemmin voittoa.
|
|
|
|
Bobby Marsino
Poissa
|
|
Vastaus #454 : 01.05.2011 klo 15:04:21 |
|
Missä Fabregas?
dead leg.
|
|
|
|
Djalo
Poissa
|
|
Vastaus #455 : 01.05.2011 klo 15:05:16 |
|
Asia on joko niin, että: a) olen selittänyt asiani huonosti b) porukka ei ymmärrä minun pointtiani tässä asiassa c) porukka ei halua ymmärtää minun pointtiani tässä asiassa vaan tyyty kasvattamaan sitä virtuaalipippeliä hymiöillä ja "huutonauruilla" d) porukka ymmärtää pointtini, mutta ei halua myöntää sitä, että säännöissä on aukko jonka vuoksi tuon tilanteen voi tulkita myös maaliksi Henkilökohtaisesti ei nappaa yhtään jos joku saa jotain mielihyvää siitä, että pääse kirjoittamaan sitä huutonaurua ja läiskimään hymiöitä nimimerkilleni internetissä. Hienoa vaan, että jengi löytää ilonsa näinkin pienistä asioista Mutta samapa tuo. Maaliksi se hyväkstyttiin ja erittäin hyvä niin. Chelsea oli ottelussa sen verran vahvempi, että pidän voittoa täysin ansaittuna. Tuli se sitten paitsiomaalilla ja maalilla joka ei ollut maali. Ottakee pojat vaan sitä simaa ja älkää olko noin nipoja Tai olkaa, sama se mulle on Toivotaan vielä Arsulle paria paitsiomaalia ja väärin tuomittua punaista Manurelle.
|
|
|
|
Tekniikka
Poissa
|
|
Vastaus #456 : 01.05.2011 klo 15:06:14 |
|
Matkalla Barcelonaan. Siitä huolimatta Nasri jatkaa laidalla ja Ramsey nostettu Cescin paikalle. Kyllä Arsenal tosiaan tarvitsee kesällä sen ihan oikean laitapelaajan.
|
|
|
|
Melamies
Poissa
Suosikkijoukkue: LIIGA-OPS
|
|
Vastaus #457 : 01.05.2011 klo 15:10:19 |
|
ManU ihan jyrän alla heti alusta lähtien. Ottelu päättyy siis todennäköisesti Unitedin 3-0 voittoon.
|
|
|
|
Nasde
Poissa
|
|
Vastaus #458 : 01.05.2011 klo 15:13:48 |
|
Cescin nahkarotsille
|
|
|
|
leeremick26
Poissa
Suosikkijoukkue: Riley Star, Hannah Hayes
|
|
Vastaus #459 : 01.05.2011 klo 15:15:13 |
|
Ei tuota voi katsoa. Helvetti, parin minuutin pyörittely kuudentoista rajalla, kunnes pallo heitetään laitana ja sieltä KESKITYS kun vastassa on Vidic ja Ferdinand. Uuh.
|
|
|
|
Knight
Poissa
Suosikkijoukkue: Reppana-modet
|
|
Vastaus #460 : 01.05.2011 klo 15:15:18 |
|
Asia on joko niin, että:
a) olen selittänyt asiani huonosti b) porukka ei ymmärrä minun pointtiani tässä asiassa c) porukka ei halua ymmärtää minun pointtiani tässä asiassa vaan tyyty kasvattamaan sitä virtuaalipippeliä hymiöillä ja "huutonauruilla" d) porukka ymmärtää pointtini, mutta ei halua myöntää sitä, että säännöissä on aukko jonka vuoksi tuon tilanteen voi tulkita myös maaliksi
Itse kyllä ymmärsin pointtisi, mutta se sun pointtisi oli pelkkää semanttista saivartelua vieläpä perustuen kahden eri säännön yhdistämiseen analogian avulla. Kaiken huipuksi koko pointtisi perustui suomenkieliseen käännökseen eikä virallisiin sääntöihin. Olet tulkinnassasi väärässä. Todellisuus ei ole kaksiulotteinen, joten asiat pitää tulkita kolmiulotteisesti. En ole nähnyt tätä eilistä Chelsean maalia, mutta muiden kuvauksen perusteella se ei ollut sääntöjenmukainen maali, mutta tuomari silti hyväksyi sen. Tuomarit tekevät virheitä joka pelissä, siitä tuskin päästään eroon koskaan. Liverpool-kannattajana olin erittäin tyytyväinen eilisen Chelsea - Spurs -pelin lopputulokseen, joten kerrankin tuomarivirheestä oli hyötyä.
|
|
|
|
painimies
Poissa
Suosikkijoukkue: Rössypottu
|
|
Vastaus #461 : 01.05.2011 klo 15:19:24 |
|
Asia on joko niin, että:
a) olen selittänyt asiani huonosti b) porukka ei ymmärrä minun pointtiani tässä asiassa c) porukka ei halua ymmärtää minun pointtiani tässä asiassa vaan tyyty kasvattamaan sitä virtuaalipippeliä hymiöillä ja "huutonauruilla" d) porukka ymmärtää pointtini, mutta ei halua myöntää sitä, että säännöissä on aukko jonka vuoksi tuon tilanteen voi tulkita myös maaliksi
e) Porukka ymmärtää pointtisi, mutta siitä huolimatta koko pallon pitää ylittää maaliviiva.
|
|
|
|
Viinioksa
Poissa
Suosikkijoukkue: Fingland
|
|
Vastaus #462 : 01.05.2011 klo 15:19:29 |
|
Noista maaliviivan ylityksistä on aivan saatanan turha jauhaa. Ihmissilmä ei pysty ratkaisemaan niitä 100% varmuudella. Jos näihin halutaan aina oikeat ratkaisut, kameratarkistus on ainoa vaihtoehto.
|
|
|
|
Razr
Poissa
|
|
Vastaus #463 : 01.05.2011 klo 15:19:42 |
|
Fergusonin perseki noussu penkistä, sen verran pahasti arsu painaa päälle :P
|
|
|
|
Eiccu
Poissa
|
|
Vastaus #464 : 01.05.2011 klo 15:21:30 |
|
Oli muuten Evralla helvetin hyvä katko. Tuosta olisi helposti livennyt omiin.
|
|
|
|
painimies
Poissa
|
|
Vastaus #465 : 01.05.2011 klo 15:22:49 |
|
Oli. Oli kyllä hieno syöttökin.
|
|
|
|
Kinkkipokka
Poissa
Suosikkijoukkue: Gaffer, Kikkopää-Rautiainen
|
|
Vastaus #466 : 01.05.2011 klo 15:23:13 |
|
Jep. Pitkästä aikaa Evra pelastaa omassa päässä jotain henkilökohtaisen virheen sijaan.
|
|
|
|
leeremick26
Poissa
|
|
Vastaus #467 : 01.05.2011 klo 15:24:00 |
|
Menkää nyt muualle niiden ottelukommenttien kanssa, täälä puhutaan maaliviivoista ja palloista!
|
|
|
|
Nasde
Poissa
|
|
Vastaus #468 : 01.05.2011 klo 15:25:34 |
|
Taas ManUa suositaan..
|
|
|
|
painimies
Poissa
|
|
Vastaus #469 : 01.05.2011 klo 15:26:07 |
|
Menkää nyt muualle niiden ottelukommenttien kanssa, täälä puhutaan maaliviivoista ja palloista! Ne on kyllä näkymättömien seinien "pohjia"
|
|
|
|
Newton Heath
Poissa
|
|
Vastaus #470 : 01.05.2011 klo 15:26:14 |
|
Voi voi Faabio, oisit tehny ite
|
|
|
|
elhadjidiouf
Poissa
Suosikkijoukkue: Valkeakosken Haka
|
|
Vastaus #471 : 01.05.2011 klo 15:26:36 |
|
Jos olisin ollut Fabion kengissä, niin en olisi tuossa tilanteessa edes harkinnut syöttämistä.
|
|
|
|
Tekniikka
Poissa
|
|
Vastaus #472 : 01.05.2011 klo 15:26:46 |
|
Wilsherellä riittää virtaa, mutta ratkaisut ovat järjestäänsä perseestä.
|
|
|
|
Kinkkipokka
Poissa
Suosikkijoukkue: Gaffer, Kikkopää-Rautiainen
|
|
Vastaus #473 : 01.05.2011 klo 15:28:07 |
|
Voi voi Faabio, oisit tehny ite
Pieni kulma ja huonommalla jalalla pallo. Vetohan tuosta olisi silti kannattanut saada aikaiseksi.
|
|
|
|
leeremick26
Poissa
|
|
Vastaus #474 : 01.05.2011 klo 15:28:49 |
|
Oi jospa, jospa vain olisi kausi mennyt Arsulla läpi Ramseylla ja Wilshirellä Barcageenin sijaan...
|
|
|
|
|
|