Ior Bock
Poissa
Suosikkijoukkue: HJK, Ajax Amsterdam. Winnipeg Jets
|
|
: 29.01.2007 klo 22:51:36 |
|
Taas kansa täyttää kentän katsomon, voit ääntäs käyttää, tää meidän matsi on, hei HJK, kunnon HJK, nuo huudot meitä kannustaa. Kun katsojat huudoin kannustaa, innoissaan me taistellaan. Ei pinnaakaan ilmaiseksi saa muut meiltä milloinkaan. Saa vastuskin olla rautainen, haittaa ei se milloinkaan. Tää jengi käy matsiin taistellen sun huutos puolellaan. San. Vexi Salmi
|
|
|
|
Le God
Poissa
Suosikkijoukkue: Hard Bass
|
|
Vastaus #1 : 29.01.2007 klo 22:52:08 |
|
Jalkapallokulttuurissa nämä.
|
|
|
|
Ior Bock
Poissa
Suosikkijoukkue: HJK, Ajax Amsterdam. Winnipeg Jets
|
|
Vastaus #2 : 29.01.2007 klo 22:57:06 |
|
Jalkapallokulttuurissa nämä.
Sori olin vähän sekaisin :
|
|
|
|
Heskey
Poissa
Suosikkijoukkue: Panathinaikos AO, KPV
|
|
Vastaus #3 : 30.01.2007 klo 10:09:18 |
|
Sillogos megalos, den yparxei allos, den yparxei allos pio dynamikos kai i xiliades filoi molis doun trifilli, zhto lene o panathinaikos panathinaike, panathinaike, panathinaike megale kai trane panathinaike, panathinaike, protathlitis s'ola ta spor pantotine lalallalalaaaaa... se'xoune doksasei, i gnostoi sou assoi, pou leventes einai oloi me kardia herete i ellada, pou'xei tetoia omada, pou tis nikis exei panta ta klidia panathinaike, panathinaike, panathinaike megale kai trane.... http://www.gate13.gr/multimedia/audio/O_ymnos.zip
|
|
|
|
Harry Hotspur
Poissa
Suosikkijoukkue: Flagellantit
|
|
Vastaus #4 : 30.01.2007 klo 11:53:39 |
|
Wir sind die aus dem Norden, wir Rauben und wir morden, wir waschen uns nie, St. Pauli!
|
|
|
|
grönvit
Poissa
|
|
Vastaus #5 : 30.01.2007 klo 15:02:55 |
|
Just idag är jag stark Just idag mår jag bra Jag förs framåt av kraftiga vindar Just idag är jag stark Just idag mår jag bra Jag har tron på mig själv på min sida
Jag har väntat så länge på just den här dan Och det är skönt att den äntligen kommer Väntat så länge på just den här dan Den ger lust när den kommer
Jag ser måsarnas flykt Jag ser solglittrets dans Jag ser framåt mot härliga tider Jag ser kvinnornas steg Jag ser ögonens glans Jag har tron på mig själv på min sida
Jag har väntat så länge på just den här dan Och det är skönt att den äntligen kommer Väntat så länge på just den här dan Den ger lust när den kommer
Jag hör skrattande barn Jag hör slussarnas brus Jag hör till de få som kan leva Jag hör inre musik Jag hör vindarnas sus Jag har tron på mig själv på min sida
|
|
|
|
JJO
Poissa
Suosikkijoukkue: PENUS PENUS PENUS PENUS PENUS PENUS PENUS PENUS
|
|
Vastaus #6 : 30.01.2007 klo 15:06:46 |
|
liiverpuul, liiverpuul liiverpuul liiverpuul liiverpuul liiverpuul liiverpuu-uul liver liiver liiver-puul hei! hei!
|
|
|
|
Johnny Rep
Poissa
|
|
Vastaus #7 : 30.01.2007 klo 15:49:27 |
|
The Fields of Athenry
By a lonely prison wall I heard a sweet voice calling, "Danny, they have taken you away. For you stole Travelian's corn, That your babes might see the morn, Now a prison ship lies waiting in the bay."
Chorus
Fair lie the fields of Athenry Where once we watched the small freebirds fly. Our love grew with the spring, We had dreams and songs to sing As we wandered through the fields of Athenry.
By a lonely prison wall I heard a young man calling "Nothing matters, Jenny, when you're free Against the famine and the crown, I rebelled, they ran me down, Now you must raise our children without me."
Chorus
On the windswept harbour wall, She watched the last star rising As the prison ship sailed out across the sky But she'll watch and hope and pray, For her love in Botany Bay Whilst she is lonely in the fields of Athenry. Whilst she is lonely in the fields of Athenry.
|
|
|
|
joks11
Poissa
Suosikkijoukkue: Rakennusliike M. Seppälä Oy
|
|
Vastaus #8 : 30.01.2007 klo 15:55:59 |
|
YNWAAAAAAAA JUU NEVÖÖÖR VAAALK ALOUUUUUUUUUUUUUUN
|
|
|
|
sarhi
Poissa
Suosikkijoukkue: FC Honka
|
|
Vastaus #9 : 30.01.2007 klo 15:58:06 |
|
suomi klapklap
|
|
|
|
Thouni
Poissa
Suosikkijoukkue: HJK, Artsakh, M'well, Zapresic boys.
|
|
Vastaus #10 : 30.01.2007 klo 16:08:05 |
|
When you walk through the storm Hold your head up high And don't be afraid of the dark At the end of the storm There's a golden sky And the sweet silver song of the lark Walk on, through the wind Walk on, through the rain Though your dreams be tossed and blown Walk on, walk on, with hope in your heart And you'll never walk alone You'll never walk alone Walk on, walk on, with hope in your heart And you'll never walk alone You'll never walk alone : :keskari: Tähän olisi hyvä saada se Allianssin biisi Olet nuori, mutta ikuinen....ALLIANSSI
|
|
|
|
Johnny blaze
Poissa
|
|
Vastaus #11 : 30.01.2007 klo 16:38:47 |
|
IN OGNI POSTO CHE ANDIAMO LA GENTE VUOL SAPERE CHI NOI SIAMO GLIELO DICIAMO CHI NOI SIAMO SIAMO L'ARMATA NERAZZURRA E MAI NESSUN CI FERMERA' NOI SAREMO SEMPRE QUA QUANDO L'INTER GIOCHERA' PERCHE' L'INTER E' LA SQUADRA DEGLI ULTRA' NERAZZURRO E' IL COLORE CHE AMIAMO NERAZZURRO SEI TUTTO PER NOI A S.SIRO, IN ITALIA, IN EUROPA SEI LA FEDE DI NOI TUOI ULTRAS LALALALLALALALALALA..... http://fcinter1908.altervista.org/chinoisiamo.mp3
|
|
|
|
jmh77
Poissa
Suosikkijoukkue: Sir Ryan Giggs
|
|
Vastaus #12 : 30.01.2007 klo 16:45:19 |
|
Roma Roma - Antonello Venditti
Roma Roma Roma, core de stà città, unico grande amore, de tanta e tanta gente, che fai sospirà. Roma Roma Roma, lassace cantà, da stà voce nasce un core, so centomila voci che hai fatto nammorà.
Roma Roma bella, t'ho dipinta io, gialla come er sole, rossa come er core mio.
Roma Roma mia, nun te fa cantà, tu sei nata grande e grande hai da restà.
Roma Roma Roma, core de stà città, unico grande amore, de tanta e tanta gente, ch'hai fatto nammorà.
|
|
|
|
Vivã Barca
Poissa
Suosikkijoukkue: TPS
|
|
Vastaus #13 : 30.01.2007 klo 17:58:48 |
|
Tot el camp és un clam som la gent blau-grana tant se val d´on venim si del sud o del nord, ara estem d´acord, estem d´acord una bandera ens agermana: blau-grana al vent un crit valent, tenim un nom, el sap tothom: Barça! Barça! Baaarça!
Jugadors Seguidors tots units fem força: són molts anys plens d´afanys, són molts gols que hem cridat, i s´ha demostrat s´ha demostrat, que mai ningú no ens podrà tórcer: Blau-grana al vent, un crit valent, tenim un nom, el sap tothom: Barça! Barça! Baaarça
Ja sama englanniksi:
A clamor rises from the pitch We’re the blue and claret people Makes no difference where we hail from Whether it’s from the south or the north Now we all agree we all agree One flag unites us in brotherhood Blue and claret flowing in the wind One valiant cry We’ve got a name that everyone knows: Barça! Barça! Baaarça!
Players Supporters United we are strong So much glory through the years Oh the many goals we’ve cheered And it has been proven it has been proven That no one can break us Blue and claret flowing in the wind One valiant cry We’ve got a name that everyone knows: Barça! Barça! Baaarça
|
|
|
|
TKK
Poissa
|
|
Vastaus #14 : 30.01.2007 klo 18:53:31 |
|
Hongassa on voimaa
Kunnian kentät joskus voimat vie mielekkyyttä kaiken epäilee huipulle usein on niin pitkänpitkä tie matka taitu ei jos lepäilee
On joku saanut lahjaksensa taidon suuren toinen sisulla taas ponnistaa vie huipulle polut kovin erilaiset kentällä ne kerran kohtaavat
Huimaa Hongassa on voimaa Huimaa Hongassa on voimaa
Kunnian kentältä hän paljon saa joka tappion myös tunnustaa toisensa kohtaa lajin ruhtinaat vain yksi voitonmaljan kohottaa
On jonkun vuoro jäädä joskus paitsioon kortti punainenkin kohoaa jonain päivänä kun joutuu katsomoon se on rankkaria rankempaa
Huimaa Hongassa on voimaa Huimaa Hongassa on voimaa
Rohkeus, taito, voima sydämen pauhaa laulu yllä kenttien
Huimaa.....
|
|
|
|
Benny Pronssijalka
Poissa
Suosikkijoukkue: Super Tele, SVHK & Super-Vesku maalivahtina
|
|
Vastaus #15 : 30.01.2007 klo 20:51:55 |
|
Itse muistan joskus kun pelattiin junnuna Honkaa vastaan, niin ottelun päätteeksi kun joukkue aina huuti jotain, niin Hongan homot alkoi laulaa 'Tipi tipi tiitä'. :keskari: Vitutti vielä hävitä niille.
|
|
|
|
grönvit
Poissa
|
|
Vastaus #16 : 30.01.2007 klo 21:03:46 |
|
Itse muistan joskus kun pelattiin junnuna Honkaa vastaan, niin ottelun päätteeksi kun joukkue aina huuti jotain, niin Hongan homot alkoi laulaa 'Tipi tipi tiitä'. :keskari: Vitutti vielä hävitä niille. 'Tipi tipi tii' Hyvin repeilyttää :keskari:
|
|
|
|
|
|