Erittäin hyvä dokkari kyllä, ja hyvä että seurajohtokin sai ruutuaikaa. Koskisen kommentit muistuttivat ehkä siitä että fanit eivät ole ainoita jotka tekevät hommiaan tunteella ja vailla kiitosta.
Pölykapselityypille kyllä erikseen
täältäkin.
Tuli katsottua vihdoin tämä dokkari ja oli loistava. Tämä kommentti tiivistää aika hyvin omankin käsityksen. Lahilaisten tinkimättömyydelle
, mutta ei se ole aina helppoa muillakaan. Kiitokset myös Kaille ja Antille, jotka antoivat kasvonsa ja äänensä faneille. Kain ajaminen Audilla kyllä yllätti
Kauppias voi tulla tietysti itse selventämään sanomisiaan mutta eiköhän tuossa ollut tarkoitus sanoa että jos FC Lahti katoaa niin se tuhoaa nimenomaan itselle tärkeän yhteisön, eihän jalkapallo lajina mihinkään katoa. Tuossa yhtälössä siis FCLK ja FCL ovat tärkeitä, ei laji itse.
Jep. Mullakin meni hetkeksi mielenkiinto kokonaan futikseen, kun TamU bännättiin jalkapallosta vuodeksi, vaikka en kuulu Sinikaartiin ja tuollaista kannattajaelämää vietäkään. Paljon ei auttanut, kun maajoukkueessa oli jotkut hassunhauskat kokeilut menossa samaan aikaan. Itse asiassa jotenkin into maajoukkuepeleihin laski samaan aikaan. Yritä siinä nyt sitten katsoa väkisin jotain Valioliigaa, kun omaa seuraa ei ole.
Ja kun TamU-k teki paluun, niin ilo seurata jalkapalloa palasi. Olkoonkin, että sitä pelattiin kutosessa ja sittemmin vitosessa. Oma seura kuitenkin palasi ja tutuiksi tuli uudet pelaajat ja katsojan roolissa ennen olleet seuran henkilöt.
Kuka kaivaa "Lahtifanit hävetkää" -topikin ylös?
Itse kaipaisin selvyyttä Juntusen hajonneisiin mainosaitoihin Ratinassa 1999.
Ei ihme, että Jari Litmanen lähti Lahdesta, en mäkää jaksais tollasia "huligaaneja" (: D) huhhuh..
Kauden 2010 päätösmatsissa TPS-Lahti voisi päätellä kyllä Litmasen ilmeistä ja eleistä vähän toisenlaista suhtautumista kannattajiin.