FutisForum2 - JalkapalloFutisForum2 - Jalkapallo
25.04.2024 klo 07:43:15 *
Tervetuloa, Vieras. Haluatko rekisteröityä?
Aktivointiviesti saamatta? Unohtuiko salasana?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Foorumi aukeaa nopeasti osoitteella ff2.fi!
 
Yhteys ylläpitoon: ff2 ät futisforum2 piste org

Sivuja: 1 ... 6 [7] 8 ... 10
 
Kirjoittaja Aihe: Antti ja Putoamispeikko  (Luettu 55865 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Arpin Lusène

Poissa Poissa


Vastaus #150 : 03.08.2010 klo 12:08:00

Keski-ikäinen mies katseli tilavassa omakotitaloasunnossaan DVD:ltä TPS:n Suomen Cupin loppuottelua takavuosilta ja siemaili samalla tyylikkäästä Iittalan mukista ranskalaista punaviiniä. Samassa puhelin alkoi soimaan makuuhuoneessa.
"Kukakohan siellä tähän aikaan oikein on, ettei vaan Canal+:sta joku tarjoaisi koko kauden Valioliigakommentaattorin hommia? Vai olisikohan se joku Avotakasta, olihan siitä hetki kun perheen asuntoa oli lehdessä esitelty? Tai kenties joku Urheilulehdestä halusi taas kommenttia, parhaassa tapauksessa se olisi oikein aukeaman juttu. Voisikin ostaa sen uuden bleiserin, niin näyttäisi hyvälle kuvissa.", mies mietiskeli matkalla vastaamaan puhelimeen. Numero oli täysin outo, mutta se ei ihmetyttänyt ollenkaan, hänelle soitettiin niin monesta paikkaa, ettei kaikkien numeroita jaksanut tallettaa. Itsevarmasti hän painoi kännykän vihreää luuria ja vastasi:
"Juha"
"No moro Juha, long time no seen vai miten se menee?", kuului käheä ääni langan toisesta päästä.
Miehen kasvoilta oli aistittavissa selvästi tyrmistys, tämä soittaja ei ollut ollenkaan mieluista juttuseuraa.
"Putoamispeikko, miksi ihmeessä sä mulle oikein soittelet?", sai hän kuitenkin vastattua.
"Juha, Juha. Itsekritiikki ei näköjään vieläkään sun vahvin puoli. Tsiigaa nyt sarjataulukkoa kerrankin ja kysy sitten uudestaan."
"No joo, mutta jopa valtakunnan ykköstoimittaja kirjoitti, että paremmalla viimeistelyllä me oltaisiin mitalitaistossa. Suunta kato kääntyy ihan mikä hetki hyvänsä. Ei tässä hätää ole."
"Juha. Sä voit kusettaa niitä YLE:n uunoja tai A-lehtien kesäpoikia, mutta mua sä et voi kusettaa. Voitosta saa katsos 3 pinnaa, tasapelistä yhden ja häviöstä nolla. Sun jengi on nyt hävinnyt kuus putkeen ja sä jaksat ihmetellä että miksi mä soittelen sulle."
"Peli on kuitenkin koko ajan hyvää, pian se näkyy numeroissakin. Sä et voi nyt tulla pilaamaan kaikkea, mä oon löytänyt sisäisen rauhani viimeinkin."
"Nyt se turpa kiinni. Juttu on niin, että mä tuun sinne enkä siis todellakaan Miigan luokse. Laitetaas taas mukavasti ranttaliksi niin kuin muutama vuosi sitten Kuopiossa, eiks je?"
jaanu$

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Tiiseli since 4eva


Vastaus #151 : 14.09.2010 klo 11:44:29

Heitetäänpä duunipäivän ratoksi lounassetelille vähän kiskissiä, jospa hän saapuisi tänne herkuttelemaan...







Kalpea mieshahmo painoi pukuhuoneen oven kiinni, ja nykäisi vielä voimakkaasti kahvasta todetakseen oven menneen lukkoon. Mies huokaisi ja kääntyi kohti Kisapuiston parkkipaikkaa. Hiekka narskui kenkien alla, ja tuuli kahisteli maassa syksyn pudottamia lehtiä. Takana rasahti oksa, mies vilkaisi olkansa yli havaitsematta ketään, ja kiihdytti askellustaan.
Lähestyessään punaista Toyota Avensistaan, hän huomasi hämärässä tumman hahmon nojaavan autoonsa.

"Kuka siellä?", huusi mies, saamatta kuitenkaan vastausta uteluunsa. Astuessaan lähemmäksi alkoi terävä pikkusikarin katku tukkia sieraimia.
 
"Krhm... Kuka siellä...? Hasse?" Tivasi mies edelleen.
Nyt hän oli jo niin lähellä, että hän erotti hahmon selkeästi. Tulipesä kiilui pimenevässä syysillassa kuin kissansilmä, ja huppu varjosti kasvoja siten että minkäänlaisia yksityiskohtia ei salaperäisen nojailijan ulkomuodosta herunut.

"Ili, ili... mitähän me sun kanssas oikein tehtäis?" Avasi mystinen sikkejannu sanaisen arkkunsa.

"Mitä sä tarkoitat... ja kuka sä oot?" Jatkoi kalvakka mies tivailua päästäkseen selville hahmon henkilöllisyydestä.

"Sä tiiät tarkalleen kuka mä oon, ja miksi mä oon täällä. Meidän olisi pitänyt tavata jo aikapäivää sitten, mutta sinä ili olet väistellyt mua huonolla onnella ja tuomarivirheillä. Sä et vaan taida tietää, että huono onni on mun toinen nimeni" Tilitti hahmo ja astui piirun verran vasemmalle katulampun luomaan valokeilaan.
Valo paljasti puolet arvoituksellisen hiippailijan kasvoista, niiden arvista ja juonteista huokui kymmenien vuosien suru ja paniikki, joita hän on aikojen saatossa avokätisesti ympärilleen kylvänyt.

"Ili" otti säikähtäneenä askelen taaksepäin ja änkytti.
"Ny-ny-nyt valkeni. Nyt mä ti-tiiän kuka sä oot. Mutta Hapehan sanoi että sä olet vain urbaania legendaa? Ja sitäpaitsi kaikkihan on vielä auki. Me kun saadaan palaset loksahtelemaan ja tuuri kohdilleen niin..."

"Ili!", keskeytti tumma hahmo karkeasti, ja jatkoi "Sä tiedät varsin hyvin että siinä missä minä olen totisinta totta, on tuurit ja hyvät haltijat satupuhetta kuin ilmoitetut yleisömäärät. Minä olen nyt tullut tervehtimään ja katsastamaan paikkoja, koska yhteistyömme jatkossa on väistämätöntä."

"Hei, meillä on vielä tärkeitä matseja edessä, ja kaikki on vielä mahdollista. Jos me oltaisiin saatu ne pari paitsiomaalia hyväksemme ja pelaajien huono säkä olisi laukonut pallot muualle kuin tolppiin, oltais me hyvin vielä mukana", yritti "ili" selittää.

Tumma hahmo heivasi jämämittoihin kyteneen meester henkkinsä maahan, survaisi maihinnoususaappaansa päälle ja sanoi: "Mä tavallaan ili tykkään susta ja tästä tilanteesta. Sä et vieläkään luovuta, ja mulle kyllä haasteet kelpaavat. Sen takia mä annan sulle vielä siimaa. Katsotaan toi Oulun reissu vielä ja vasta sen jälkeen tulen hakemaan omani. Ok?"

"Ili" kiitti vuolaasti mahdollisuudesta ja vannoi tekevänsä kaikkensa jotta olisi annetun mahdollisuuden arvoinen.

Tumma hahmo sanoi: "Varaan jokatapauksessa Tirrasta pöydän sunnuntaiksi, niin palaveerataan sitten lisää". Hän kääntyi ja poistui kohti Kolkankatua.

"Ili" näki etääntyvän hahmon lopulta häviävän hämärään. Hän istui autonsa ja painoi otsansa ohjauspyörää vasten...
« Viimeksi muokattu: 14.09.2010 klo 11:46:59 kirjoittanut jaanu$ »
Sunday Times

Poissa Poissa


Vastaus #152 : 14.09.2010 klo 11:49:22

Balls palannut kummittelemaan? ???
deltron

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: FC Lahti, Huuhkajat. Jos on löysä niin on löysä.


Vastaus #153 : 07.10.2010 klo 17:59:02

"Mä tavallaan ili tykkään susta ja tästä tilanteesta. Sä et vieläkään luovuta, ja mulle kyllä haasteet kelpaavat. Sen takia mä annan sulle vielä siimaa. Katsotaan toi Oulun reissu vielä ja vasta sen jälkeen tulen hakemaan omani. Ok?"
Tämäkö nyt oli se lopullinen herätys? Peikko antoi vielä yhden mahdollisuuden ja Ili&co tarttuivat siihen ::)

Peikko varmaan saanu kyydin jo lahesta jyväskylään, jatkoa odotellessa...

V

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: VPS


Vastaus #154 : 07.10.2010 klo 18:17:54

Peikko varmaan saanu kyydin jo lahesta jyväskylään, jatkoa odotellessa...

Mun käsittääkseni kyllä viettää aikaa Rölli-peikon kanssa Vaasassa :(.
Zulo

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Tampere United, nyt, aina ja maanantaina!


Vastaus #155 : 07.10.2010 klo 18:20:27

Oma veikkaukseni sijaintipaikasta on Saarioisten lihapakkaamo Valkeakoskella. Valkeakoskihan on lähellä kaikkia paikkoja, eikä sitä tiedä vaikka Peikolle tulisi työtehtäviä Tehtikselle...
pablo-honey

Poissa Poissa


Vastaus #156 : 04.04.2011 klo 19:41:50

Tais peikko käydä Joukolla kylässä jo hyvissä ajoin ennen kauden alkua, mutta vielä ei Lapissa luovuteta.

Minkälaiset on Hietakankaan ja peikon välit, joko on huone varattu Pohjanhovista?

Vai suuntaisko piekko sittenkin vielä etelän suuntaan...
a-wiik

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: TamU, Ilves, El Diego


Vastaus #157 : 04.04.2011 klo 20:42:45

Tällaista henkisen pahoinvoinnin purkamiseksi. Ei tullut hauska vaan turhankin todenmukainen :(

"Nolmaali malkkinointilaha."

Väsynyt mies näki vieläkin edessään hymyilevän, kuukasvoisen pikkumiehen, joka oli ensin tuntunut pelastuksen enkeliltä, mutta sittemmin muuttunut ties miksi helvetin piinahengeksi. "Nolmaali malkkinointilaha", se oli sanonut rahoista, joiden vastikkeeksi ei varsinaisesti tarvinnut tehdä mitään - pitipä vielä tulla hyviä nuoria pelaajia kaupanpäällisiksi. Niitä sitten peluutettaisiin ja pantaisiin rahat reilusti puoliksi. Puolet virnuilevalle pikkumiehelle ja hänen firmalleen, puolet kärsivälle seuralle.

Olihan sitä vahvistuksia tullut. Sen verran puujalkaisia olivatkin, että ei mitään käyttöä kentällä. Onneksi niitä ei ollut pakko peluuttaa. Oli sitä kuitenkin tullut Wissin Jallulta aikamoiset raivarit, kun paljastui mitä tasoa nämä huippumiehet todellisuudessa olivat. Toki se Jallukin sen ymmärsi, että liksa juoksi valmentajallekin tällä erää Singaporen dollareissa.

Niistä vahvistuksista oli päästy eroon, olivat häipyneet heti kun se pikkumies oli Rovaniemellä pidätetty. Pahinta oli kuitenkin se, että pari viikkoa edellisten vahvistusten jälkeen oli tullut vielä yksi vahvistus. Samalla lailla hän oli mennyt vastaan kuin edellistenkin kanssa. Ei sieltä ollut kuitenkaan kukaan ulos tulevista matkustajista futaajalta näyttänyt tai kiinnostunut hänen Tampere United -kyltistään. Hetken hän oli pyörinyt asemalla ja kuvitellut jo, että kun edellisellä kerralla tuli ihan eri kavereita kuin piti, niin nyt tuli sitten pelkkää eioota. Sitten oli kuitenkin joku asemavirkailijatyttönen tullut nykimään olkapäästä.

"Dennis Bavauttin?" se oli kysynyt. "Deniz Bavautdin." Hän oli korjannut. Tyttö oli näyttänyt nyrpeää naamaa. "Teidän olisi varmaan syytä hakea tuo vieraanne loungesta." Jotain hämärää tässä oli. Ei mikään agentti maksa pelaajilleen reissua ykkösluokassa ja loungea, ei varsinkaan niille pelaajille, joita TamU metsästi. Hän seuraili kuitenkin kuuliaisesti tyttöä kohti lounge-tilaa. "Se saatanan sika kourii joka kerta, kun uutta juomaa kannetaan pöytään. Ja kohta on tonni täynnä piikissä. Ei uskois että joku voi imeä sitä tahtia baarin kalleimpia viinoja", tyttö äkäili matkalla, "maksatte laskun ja lähdette, niin ei tarvitse ruveta vartijoita kutsumaan."

"REKKAMIEHEN HYMY LÄKSIÄISIKS, HOMOT!" möykkäsi jättimäinen hahmo loungen lasiseinällä, kun mies oppaineen pääsi paikalle. Se oli kääntänyt takamuksensa lasi-ikkunaan, ja painoi ahteriaan lasia vasten. Kukikkat shortsit olivat puolitangossa. Se huomasi tulijat. "Ai kattos, onkos se Dennis? Lähetin tässä terveisiä Hongan pelaajille kun lähtevät etelään leirille."

"Deniz. Kukas hitto te olette?" kysyi mies. Ei tuo ainakaan futaajalta näyttänyt. Jättimäinen otus räjähti limaisen rykivään nauruun. "Ai niin, mä unohdin että sä oot uus tässä bisneksessä, eikä viime kaudellakaan vielä ehditty tavata. Sä tuut tuntemaan mut hyvin tällä kaudella. Mä olin lomalla Singaporessa ja Joe-poika vihjas, että täällä ois kesäduunia tarjollaaa-HA-HA-AHH-HAA!" Hahmo mukelsi naurun seasta. "Mä olen Putoamispeikko, ja sun seuras on kriisissä."

"Mehän ollaan urheilullisesti pärjätty hyvin, eikä meidän saamissa rahoissa ole mitään rikollista. Nyt sä olet kyllä väärässä paikassa", selitti mies hätäisesti. Kylmä hiki nousi taas otsalle. Hänestä tuntui että sitä oli viime viikkoina virrannut litrakaupalla, mutta vielä sitä jostain riitti. "Ei tässä siitä ole kyse ja sä tiedät sen hyvin itsekin." Otuksen ääni muuttui hyytäväksi. "Te saatanan tunarit täällä ja Oulussa ette malta odottaa edes kauden alkua. Sä voit pitää silmiäs kiinni niiden rahojen suhteen, mutta meinaatko että lisenssipäättäjät pitää? Sä tarvit mua vielä ennen kun kausi alkaa. Jumalauta, talviloma se pitäis meikäläiselläkin olla, mutta teidän takia pitää maaliskuun alulla tulla tänne paleleen. Maksa lasku, mä venaan sun auton takapenkillä. Sit viet mut Manseen ja laitat kivasti Ilvekseen seuran laskuun. Jos mä olen oikein hyvällä tullella, niin ehkä saat mennä puhumaan sille lisenssikomitealle ilman mua."

Mies jäi katsomaan massiivisen puuskuttavan hahmon perään. Mitähän vittua se Jallu tästä vahvistuksesta sanoisi?
Samson

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: HJK, New England Patriots


Vastaus #158 : 05.04.2011 klo 00:20:40

Tiukkaa settiä :D Ylos
Coulijoe

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Chelsea, Sunderland


Vastaus #159 : 05.04.2011 klo 20:24:17

No nyt Ylos Tuoppi
Sudeetti

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: KuPS, Banzai, kukkahattu


Vastaus #160 : 05.04.2011 klo 20:48:20

Tällaista henkisen pahoinvoinnin purkamiseksi.

-nips-
Varsin vaikuttava läpileikkaus kannattajan sielunmaisemaan. Ylos
raita

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: VPS, Fulham


Vastaus #161 : 14.10.2011 klo 10:33:47

Mutta mitä kuuluu Putoamispeikolle? Vai eikö tarinoita kuulu tältä kaudelta, kun jo ennen kautta Putoamispeikko kävi pesiytymässä pariin kolmeen paikkakuntaan?
Zastavan kardaani

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: FC Lahti


Vastaus #162 : 10.04.2012 klo 21:34:51

Mutta mitä kuuluu Putoamispeikolle? Vai eikö tarinoita kuulu tältä kaudelta, kun jo ennen kautta Putoamispeikko kävi pesiytymässä pariin kolmeen paikkakuntaan?

Putoamispeikko nähty Lanun aukiolla lihamuki kourassa. Otsikoksi vois vaihtaa tälle kaudelle Auge ja Putoamispeikko.
Aalis R

Poissa Poissa


Vastaus #163 : 23.07.2012 klo 18:02:37

Onko huhua vai totta, että Putoamispeikko on on ottanut loparit Kuopion torityömaalta ja siirtymässä SS-areenaa kohti.
k-211619

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Seura jolla ei ole historiaa eli ei tulevaisuutta


Vastaus #164 : 23.07.2012 klo 19:25:13

Onko huhua vai totta, että Putoamispeikko on on ottanut loparit Kuopion torityömaalta ja siirtymässä SS-areenaa kohti.

Tarkoitat siis, että joku tekee koparit eli alkaa ihan uudelta pöydältä rakentamaan aivan uudella innolla paikallista lajiymmärrystä, fuusio vai pudotus reservien tilalle, ja millä nimellä?
Pub

Poissa Poissa


Vastaus #165 : 03.10.2012 klo 20:47:52

Chris James soittaa putoamispeikolle:

http://www.savonsanomat.fi/urheilu/jalkapallo/hurja-sotatanssi-virittaa-kupsin-tahden/1188132
V

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: VPS


Vastaus #166 : 03.10.2012 klo 20:51:09

Auge ja Putoamispeikko.

Mitä se mitalitaistelussa tekee?
R08

Poissa Poissa


Vastaus #167 : 03.10.2012 klo 20:56:42

Mitä se mitalitaistelussa tekee?

Putoamispeikko pelotteli sen niin pitkälle kuin pippuri kasvaa.
Vastapallo

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Isabelle Forrerin massiivinen juomapullo


Vastaus #168 : 03.10.2012 klo 21:00:38


Hakalle Ylos
kokistuoppi

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: #HindenburgtheOligarchy


Vastaus #169 : 18.04.2013 klo 18:37:23

YLÖS!

Laadin kandikiireitäni pakoillen tällaisen pienen ja turhan välinäytöksen, jotta saadaan taas legendaarinen saaga käyntiin uuden kauden osalta:


Lämmin tuuli heilutteli hellästi palmujen latvoja. Aurinko kurkisteli pilvien takaa, ei liian paahtavasti, vaan juuri sopivalla tarmolla, kuin mittarista säädettynä. Vielä olisi pari tuntia ihanaa lämpöä jäljellä, ennen kuin päivä kääntyisi viileään iltaan, ohjaten turistimassat ravintolakierroksille.

Pienen hotellin sisäpiha oli vehreä ja viihtyisä. Keskellä kimalteli sinisenä hohtava uima-allas, josta kuului polskintaa ja lasten iloisia kiljahduksia. Allasbaarissa britit, skandinaavit ja ugrit istuskelivat kiireettömän näköisinä, kerrassaan seesteiset ilmeet kasvoillaan. Tässä t-paitojen ja shortsien, kesämekkojen ja paidattomien miesten hallitsemassa näkymässä oli vain yksi palanen, joka ei oikein tuntunut kuuluvan joukkoon. Tämä pitkään ponchoon, valtavaan sombreroon ja koomiseen suuriin mustiin aurinkolaseihin sonnustautunut mieshenkilö istui baarin syrjäisessä kulmauksessa, pienen katoksen alla lähellä baaritiskiä. Hän hörppi punaisenpuhuvaa drinkkiänsä, tai raapi partaansa, mutta pysyi muuten aivan liikkumattomana.

Kukaan ei juuri huomioinut tätä miestä, jonka kasvot olivat lähes kokonaan aurinkolasien, sombreron lipan ja ponchon alta kohoavien pitkien kaulusten peittämät. Toisinaan joku allasbaarin iloisista skandinaaveista saattoi vessassa käydessään vilkaista ohimennen tämän hahmon omituista ulkomuotoa, mutta useimmat päättivät olla vilkaisematta uudelleen. Jotkut heistä saattoivat kuiskutella asiasta pöytäänsä palattuaan.

Hei Danne, oletko nähnyt tuon nurkkapöydän miehen kasvoja? Ihan kuin ne olisivat aivan..karvaiset…olin näkevinäni vilahduksen, ja se oli kuin Apinoiden Planeetasta!

Useimmat eivät kuitenkaan jaksaneet kiinnostua asiasta sen enempää. Ehkä se mies on jokin hupailija, naamiaisiin menossa kenties.
Poikkeuksen teki tarjoilijavuorossa ollut hehkeä espanjalaisneitonen, joka vilkuili sombreromiestä vähän väliä laseja pyyhkiessään tai janoisten turistien juomalaseja täyttäessään. Neitokaisen nimi kuvasti hyvin hänen hymyilevää ulospäin suuntautuneisuuttaan: Adora.
Aina silloin tällöin ”Sombrero” murahti ja viittoi Adoran luokseen ja elehti sitten uuden drinkin merkiksi. Toisinaan kaulusten kätköistä saattoi muodostua jopa selviä sanoja

Hei..sä..senjoriitta. Bring me another one…öhm..and this time…more sea and less breeze, you know?

Adora vaikutti aina hieman hermostuneelta saapuessaan ”Sombreron” luokse, vaikka yrittikin peittää sen hymyllä. ”Sombrero” ei koskaan kiittänyt, korkeintaan nyökkäsi hieman saatuaan juomansa pöytään.

Somberomies vietti parin viikon ajan jokaisen päivän lähes aamusta iltaan tuossa samassa nurkkapöydässä Sea Breezeaan naukkaillen. Toisinaan hän selaili suomalaisia iltapäivälehtiä, mutta näytti kyllästyvän nopeasti niiden sisältöön.
Eräänä päivänä Adora saapui iltavuoroonsa allasbaariin. Hän ehti viedä parit kaljat nauravalle brittiporukalla ennen kuin huomasi ”Sombreron” vakiopöydän olevan tyhjä. Adora käveli pöydän luokse, ja keräsi siihen jätetyn tyhjän juomalasin mukaansa. Tuoli oli kaatunut, aivan kuin pöydästä olisi lähdetty kiireellä. Adora vilkaisi pöydällä avonaisena lojuvaa sanomalehteä. Kiintoisan näköistä kieltä, Adora ajatteli. Pitkiä ja omituisia sanoja. Urheilusivuista näyttäisi olevan kyse.

”Näin käy Veikkausliigassa 2013”
ATenomi

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: QPR+CP+KTP


Vastaus #170 : 31.07.2013 klo 20:49:06

MAANJÄRISTYS PELÄSTYTTI KOTKALAISET:
Uutinen


Tuo otsikko ilmestyi Meripäivien aikaan kotkalaiseen lehteen moneen eri otteeseen, kuten linkistä voitte lukeakin. Tähän taisi kumminkin löytyä aivan muu syy, sillä kaikki taisi sittenkin alkaa jo alkuviikosta ja hieman eri tavalla, kuin voisitte kuvitella:

(1. päivä)

Oli maanantai iltapäivä 22.8.2013 Kotkassa, kun eräs KTP ry:n aktiivinen remonttiryhmän työntekijä oli aloittamassa suurta työurakkaansa Arto Tolsa- Areenalla. Hänelle oli tullut eteen edellisen viikonlopun aikana hieman erinäistä puutavaraa areenan päätykatsomon alta ja hänellä oli päämääränä tehdä niistä uusia puuaitoja rajaamaan pöllöliiton määräyksien mukaisesti katsomoa ja parkkialuetta toisistaan, sekä maalata niistä seuran mukaisesti vihreävalkoiset.

Rempparyhmäläiseltähän kaikki sujui aluksi hyvin. Hän oli varannut omat työkalunsa paikan päälle ja hakenut jo osan puutavarasta päätykatsomon alla olevasta varastosta pihalle ihan asian mukaisesti. Pieneltä ja helpolta hommalta vaikuttanut sai myöhemmin aivan toiset mittasuhteet. Varastossa ollut pienehkö puukasa lautoja ja runkotolppia löysi tiensä nopeasti sirkkeliin ja sen jälkeen omalta paikaltaan kokoajan pituutta kasvavasta aitajonosta. Remppalaisen kaivelessa itselleen lisää tarvikkeita hän huomasi hieman katsomon syvyyksissä olevan pystyyn hakatun lautaseinän ja päätti mennä sinne myöhemmin, kun olisi saanut nämä edelliset ensin käytettyä alta pois. Tuonne olisi kumminkin vielä matkaa, koska sinne pitäisi mennä vain pienien huoltoluukkujen kautta, jotka jakoivat katsomon alaisia pystybetoniseiniä. Samalla hänen nenäänsä alkoi iskostua kokoajan nouseva pinttynyt haju, mutta hän luuli sen tulevan lautojen alla olevasta märästä maa-aineksesta. Kellon tullessa n. 15:25 oli taas puiden hakuvuoro ja yhtäkkiä hänen takaansa kuului kauhea pamaus. PAM! Hetken miltei löysät housuissa hän huomasikin sen tulleen vain pienestä metalliluukusta, jonka ilmeisesti tuuli oli ollut paiskannut kiinni hänen perässään. Tuo samainen pamaus vain tuntui kaikuvan vielä korvissa, kun se tuntui toistuvan muutaman pienen huoltoluukun jälkeen olevan lautaseinän takaa vain jatkavan matkaansa. Näin hän sen ainakin luuli olevan. Välillä hänestä alkoi tuntua, että aivan kuin joku koputtelisi tuon seinän takaa erittäin vaimeasti takaisinkin päin.

Seuraavaksi hän lähti kumminkin ulos raittiiseen ja erittäin kuumaan ulkoilmaan jatkamaan työntekoaan. Mennessään sirkkelin luo tulikin eteen aivan uusi yllätys, sillä se ei käynnistynytkään enää katkaisimesta painamalla. Hetken ratkaisua pulmaan etsittyään hemmo huomasikin, että jokin oli ottanut hänen jatkojohtonsa irti varastossa olevasta pistorasian päästä. Laitettuaan sen takaisin seinään kiinni tuntui niskavilloissa erittäin kylmä ja eltaantuneen tuoksuinen ilmavirtaus. ” No, tuskin tuo nyt mitään on” hän ajatteli ja meni takaisin jatkamaan sahauksiaan. Tähän olikin sillä aikaan tullut aivan toinen vika, sillä sahan automaattinen teräsuojuksensa ei enää auennut lainkaan kuten se oli vielä edelliset 2 vuotta hyvin toiminut. Parin yrityskerran jälkeen se näyttikin sitten taas toimivan aivan normaalisti. Sahattuaan muutaman isomman laudan oli edessä lyhyempien pystypätkien aika, jotka meni aluksi ihan kuten elokuvissa. Sitten se strömssi sitten tapahtuikin. RÄKS! Sahan teräsuojus ei enää palautunutkaan kiinni sirkkelinterää nostaessa takaisin ylös, vaan jäi jumiin ja pyörivä terä vei mennessään sahurilta osan hanskasta ja suuren osan keskisormen nahkoista.

-AUTS! S**T*N*! V*TT*, että sattuu! Huusi sahuri ja katseli veriruiskua, joka pulppusi hänen toisesta kädestään. Nopeasti hän aloitti ensiavun ja painui kentänhoitajan kopille etsimään vesihanaa ja mahdollista laastaria pahimpaan hätään. Päästyään sinne ja tehtyään tarvittavat hoitotoimenpiteet sahuri tuli kentänhoitajan kanssa samaan tulokseen, että pitää lähteä läheiseen Kotkansaaren terveyskeskukseen ottamaan siihen 2-3 tikkiä, että sen saisi kunnolla tyrehtymään.
Sahuri katseli ensin kelloa, joka oli 15:49 ja päätti lähteä käymään paikattavana, mutta hänen piti ensin käydä laittamassa omat työkalunsa tuonne päätykatsomon alaiseen varastoon. Mennessään takaisin onnettomuuspaikalle hän keräsi nopeasti löytämänsä tavarat äkkiä varastoon ja lukitsi huolellisesti paikat. Kaikki muut siinä kiireessä löytyivätkin paitsi akkuporakone ja sorkkarauta.

Kävellessään läheiselle sairaalle hän päässään pyöri vain ajatus, että toivottavasti hän ehtisi ennen klo 16:00 vielä sisään, ettei päivystys vielä lopettaisi toimintaansa tuon päivän osalta. Päästyään perille n. 350 metrin päähän sahuri läähättäen lausahteli juuri luukkua kiinni laittavalle sairaanhoitajalle;

- Huh, huh, Kerkesimpäs! Mulla olis tällainen pieni ongelma, että...
- Etpäs kerennyt, sillä me ollaan just laittamassa kiinni tänään, sanoi nyrpeän oloinen ja selvästikin päivätyöhönsä kyllästynyt sairaanhoitaja.
- Siis kellohan vasta 15:57 eli olettehan te vielä auki?!
- Ei olla enää, valitan! Katos kelloa uudestaan. Se on kylläkin jo 16:03, joten tämä paikka on kiinni!
Tuli nopeasti vastaus ja osoitti minulle heidän seinässään olevaan digitaaliseen näyttöön.
- Siis, mitä v*tt**?! Mun kello on kylläkin vielä pari minuuttia vaille ja mulla olis tässä nyt hieman kiireellinen tarve meneillään.
- Sori vaan, mutta me ollaan kiinni ja sun pitää mennä tuonne KOKSIIN(keskussairaala) iltapäivystykseen, jos haluut vielä tänään jotain.
- Mutta, kun mulla olis tää samperin juttu tässä kädessä...
- En voi minkään, painu sinne tai mä kutsun tänne vartijan! Tänne tuli muutama vuosi sitten tällaiset tiukat määräykset, kun paikallisen futisjoukkueen pelaajia alkoi valumaan aina ennen illan peliä näihin samoihin aikoihin, että jouduimme olemaan aina ylitöissä kuuntelemassa tarinoita jonkun ihmeen peikon ja norsun toilailuista. Eikä kaupunki koskaan maksanut meille niistä mitään korvausta kuukausipalkan päälle, joten painu kuuseen täältä valittamasta!
- Mut, mut, mut, ku.... AI SAAKELI!

Sahuri ei kerennyt juuri muuta sanomaan, kun hänet oli raahannut ulos jokin virkaintoinen ja jääkaappipakastin kokoinen vartija. Eipä hänen muuta auttanut, kuin painua kävellen auringonpaisteessa 5 kilometriä ja hitosti kiroillen keskussairaalan iltapäivystykseen. Siellä hänelle annettiin kyllä asiaan kuuluvaa hoitoa, mutta sen saaminen kesti kumminkin lääkärinkäynteineen reilusti yli 3 tuntia. Takaisin saarelle taapertaessaan hän tuli siihen tulokseen, että homma jatkuisi huomenna. Tätä ennen olisi muutama v*t*tuskalja kylläkin poikaa päällimmäiseen särkyyn.

(2. päivä)

Seuraava työpäivä olikin sitten vasta yhtä helvettiä. Sahurilla oli kauhean kanuunan lisäksi lähettävä maalaamaan seuralle tulevaa myyntikoppia toiseen paikkaan. Samalla hän sai hankittua maalia myös näihin AT:lle tuleviin aitoihin. Tuo päivä menikin suht'hyvin olosuhteisiin nähden, paitsi taas illalla. Saatuaan tuon mökin maalattua remppamies oli viemässä loppumaaleja tuonne areenan päätykatsomo alaiseen varastolle, niin huomasikin kummakseen, että hänen työkalunsa olivat taas kaikki hyvässä kunnossa ja paikallaan heti luukun takana. Tosin toinen ongelma oli sen sisältä tullut pöllähdys, joka oli kaataa hänet heti luukun avauksen jälkeen. Tunne oli sama, kuin joku olisi vetänyt rautalapiolla takaraivoon. Tämän takia hän päätti pitää luukkua vain avoinna tuulettaakseen varastotilaa. Haju oli sen verran tyrmäävä, että se sai joka kerta aikaan krapulaisessa mielessä suuren tarpeen vaihtaa mahanesteitä läheisen valotolpan juurelle. Näin ollen hän päätti vain maalata jo valmiiksi tehdyn aidanosan ja jättää lisärakentamisen myöhempään ajankohtaan. Ennen auringonlaskua hän saikin tuon osan valmiiksi ja kävi lukitsemassa luukun illan päätteeksi, vieden sinne maalaustarvikkeensa. Käydessään varastossa sisällä hän tunti taas jotain kylmää ja tunkkaista aivan selkänsä takana, muttei nähnyt mitä tai mikä siellä liikahteli. Varastossa oli niin pimeää, ettei hän edes hahmottanut kunnolla ensimmäistä päätyseinääkään kunnolla. Laittaessaan luukkua kiinni viimeisen kerran hän oli kuulevinaan sisältä jonkinlaisen kiljahduksen, jonka hän oletti tulleen kuivasta saranasta. Tämän jälkeen hän lähti kohti kotia parantelemaan olotilaansa ja särkevää sormeaan.

(tarina jatkuu...)
ATenomi

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: QPR+CP+KTP


Vastaus #171 : 31.07.2013 klo 20:53:29

(3. päivä)

Tulemmekin sitten jo keskiviikkoiltapäivään, jolloin alkoikin jo tapahtumaan lisää kummia.
Remppaajan mennessä takaisin AT:lle päätykatsomon vierasosioon häntä vastassa oli kuin kuvan kaunis enkeli, joka istui suuri sombreromainen pyyhe ympärillään murheellisen näköisenä ja pää painoksissa. Remonttiryhmäläinen katseli hetken tuota otusta uteliaana, mutta menikin vain hänen ohitseen, koska tytteli näytti vain sitovansa nappiksiensa nauhojaan uudelle yhteen. Tytön kohdalla hänen sieraimiinsa tuli tytöstä aivan suurenmoinen tuoksu, joka olisi lumonnut jokaisen, mikäli siihen jäisi minuutiksikin. Luukulle päästyään ja kaivaessaan avaimia taskustaan remppaaja kuuli hienon ja suloisen äänen takaansa;

- Hei, sinä komea uros. Sä taidat olla täällä töissä? Oletko menossa sinne alavarastoon vai?
- Juu olenhan mä, tokaisi remonttiryhmän uusi uljas uros, käänsi päätänsä ääntä kohti ja nosti heti ryhtiään, kuin metso soidinmenon alussa. Hän näki nimittäin edessään jotain aivan fantastisen ihanaa, että oli myyty heti siihen paikkaansa.
- No hyvä, sillä multa taisi jäädä sinne hieman tavaraa lukkojen taakse viime täällä olleiden harjoitusten jäljiltä. Olisi todella ihanaa löytää ne sieltä, näinkin pitkän ajan jälkeenkin. Olisitko siis kiltti ja auttaisit mua löytämään ne tuolta? Kysyi keijun oloinen tytteli hennolla äänellään.
- Tuota voinhan mä yrittää löytää ne sieltä, mutta siellä aika pimeää, joten siinä voi mennä tovi aikaa. Milloin muutoin jätit ne sinne, koska tänne ei ole ilmeisesti menty ihan lähiaikoina, koska siellä tuoksuu todella... no, sanottaisko todella ummehtuneelle... joten en suosittele tulemaan sisään.
Sanoi remppaaja ja alkoi avaamaan luukkua.
- Ei se mitään. Oi kuinka sä olet huomaavainen....

Samassa yht'äkkiä ovi aukesikin itsestään ja pamahti suoraan remppaajan päähän niin kuvaa, että hän menetti tajunsa muutamaksi minuutiksi. Herättyään maasta remppaaja näki taas tähtien seasta tuon äskeisen enkelinsä tai niin ainakin hän luuli. Saatuaan silmänsä paremmin auki ja näkönsä palautumaan hän kokikin kauhean järkytyksen. Häntä tuijotti aivan naaman edessä likainen, epäsiisti ja peikkomainen risunaama, jonka hengitys haisi kuin kuolemalle vanhan viinan, huonon suuhygenian ja valkosipulin sekoituksena. Peikko kyseli hänen vointiaan, todeten ettei toivottavasti käynyt pahasti ja räkäisen ivallinen nauru päälle. Tämä oli taas liikaa remppaaja paralle ja hänen päässään pimeni.

Seuraavaksi, kun alkoi taas näkymään valoa tunnelin päästä tunsi remppaaja olevansa alavaraston kosteaa lattiaa vasten selällään. Häneltä meni vielä hetki tajuta, että tilahan olikin kuin valaistu ja huomasi valon tulevankin tuosta äskeisestä tytöstä, joka oli riisunut päällään olevan pyyhkeensä. Tyttö ei ollutkaan mikä tahansa tyttö, vaan ilmi selvä KEIJU, jonka kultaiset siivet loistivat valoa ympäristöönsä? Taustalta kuului kovaa pauketta ja hemmetinmoista kiroilua varaston takaosan puuseinältä päin. Taitettuaan päätään äänen suuntaan olikin edessä epäsiisti peikko, joka häntä ilmassa huiskien hakkasi hullunlailla vasaraa tuohon puuseinään ja samalla huuteli jotain norsua.
Norsua? NORSUA? Ajatteli remppaaja ja mietti missä oli kuullut tämän juuri aikaisemmin.
Tajuttuaan mistä oli kyse hänen suustaan pärähti epävarmasti;

- Ei vittu! Ei SAATANA!? Keiju, Peikko ja kohta varmaan vielä Norsukin? MITVIT? Kyseli vielä maasta sekavana oleva remppaaja.
- Ai säkin jo vihdoin heräsit? Kerääs ny ne perkeeleen muumis takaisin sinne laaksoos tai lepakot torniis ja tules auttamaan tänne! Kuului Peikolta käsky, Keijun nostaessa remppaajaa ylös lattialta.
- Kävikö sulle pahasti? Sä sait ensin tuon luukun päähäsi ja sitten sulta meni taju pariinkiin otteeseen ennen ku saatiin raahattua tänne sisäpuolelle pois ulkopuolisten näkyvistä. Se mitä Peikko sulle juuri tarkoittia sanoa oli siis se, että voitko auttaa meitä menemään tuosta seinästä läpi? Siellä on meidän vanha tuttavamme sisällä ja se on ollut siellä jo pidemmän aikaakin.... sai Keiju sanottua, kunnes Peikko pamautti vasarallaan sekä sormeen että häntäänsä samanaikaisesti.
- AIIIII! AI,AI!! PERKELE! Hitto nyt sattuu! Kuului tasakäppää hyppivän peikon suusta, joka pamautti joka kerta vielä päänsä matalaan kattorakenteeseen.
- Ole nyt Putoamispeikko edes hetki hiljaa siellä niin saadaan tästä kohta apua, huusi keiju peikolle.
- Putoamispeikko? Siis täh? PU-Pu-putoamispeikko?! Sä olet siis vieläkin olemassa? Sunhan piti häipyä täältä Augen kanssa jo kauden 2008 jälkeen, kun Vokaalihirviö putosi Liigasta. Mitä hittoa sä täällä teet? Eihän täällä pitäisi olla kuin Divarinorsu, jota ei ole myöskään moneen vuoteen näkynyt? Norsu. Siis Divarinorsu onkin vielä tuolla lukittuna? No, ilmankos täältä onkin niin turhaa ollut odotella mitään nousuja suuntaan tai toiseen, kun se perhanaan elefantti on ollu tääl kokoajan. Nytkin se sotkee jopa KTP:nkin pelejä, sillä heille on tullut jo 5 tappiota peräjälkeen. Perkele!
Ja sinä siinä oletkin sitten varmaan Eurokiimakeiju? Kenenköhän takia sä täällä olet?
- No sähän tavan Einstein olet! Taidat olla varmaan tämän penaalin terävin kynä, kun olet jopa rakennusmieheksikin asti päässyt? Avaa nyt jo tuo perkeeleen ovi, että saadaan se fanttikin ulos sieltä! Hitto sillekin olisi hyvä päästä ulos, ettei käy kuten mulle, kun joku talipallo lukitsi mut tänne viime yöksi. No, aukeaako se ovi kuten Augen, sekä lompakko aikanaan vai haluutko, että se pysyy tuolla ikuisesti ja teijän joukkueet divarissa? Kysyi Peikko ja katseli kysyvästi myös Keijuakin, joka pisti taas täyden viehätysvaihteensa päälle.
- Autathan sinä komistus meitä, niin saadaan meidän kaverinkin välillä ulos ulkoilemaan? Jos tämän teet, niin lupaan hieman hoitaa sinunkin tarpeita noiden huomenna alkavien Meripäivien ajan. Autathan sinä meitä, autathan? Kulta? Sanoi Keiju ja pärsäytti vienosti silmiään remppaajaan kohti.
- Mä lupaan sitten, että me lähtään täältä samantien pois täältä Kotkasta, lisäsi vielä Peikkokin.
- Juuh, autanhan minä sinua. Juuh, autan, autan, toisteli jo täysin keijun lumoissa oleva raksalainen. Mitään ajattelematta, tai siis pelkästään märkää päiväunta Eurokiimakeijun kanssa lakanoiden välissä näkevä hypnoottinen foorumilainen, nappasi maasta sokkarautansa ja aloitti herkeämättömän seinänpurkutyöt. Peikko ja Keiju katselivat vierestä toisilleen virnuillein. Eihän tuossa mennyt remonttiryhmäläiseltä montaa minuuttia, kun seinä ole purettu ja sen takana olleen luukun lukko murrettu auki ja PAM! Taas remppaajalle iski taju taskuun luukun voimasta.

VIUUUUHH!!! vain kuului, kun sisältä ulos päässyt tonnikeijukainen pyyhkäsi pihalle, kuin kesälaitumelle päässyt nuori ori. Divarinorsu oli sen verran innoissaan, että hetken AT-Areenan hiekkakenttää ympäri kyntänyt jättiläinen hävisi kuin tuhka tuuleen. Tämän jälkeen Peikko ja Keiju raahasivat tajuttoman ja taas ilman seksuaalista elämää jäävän foorumilaisen ulkoluukun eteen ja jättivät lattialle makaamaan. Remppaaja muisti hatarasti vielä tämän jälkeen paskanhajun kadonneen luukuusta ulos ivallisesti nauraen. Hieman tämän perään kuului puuterirasian napsahduksen ja sanat ”Nyt olen valmis Teemua varten”, sekä jonkin todella hyvän tuoksuisen ja märän kosketuksen otsassaan. Tämä illuusio tai hallusinaatio sai aikaan seuraavan pimennon...

----------------------------------------------------------
Seuraavassa tarinassamme saammekin varmaan yksilökohtaisemman kertomuksen siitä miten tämä kolmikko päättivät mennä viikonlopuksi Kotkan Meripäivien humuun. Osasta on löytyy ilmeisesti ihan kuvatodisteitakin. Ainakin todistettavasti;
* Divarinorsu oli juossut epähuomiossa Haminaan asti ja ihastunut äkkijyrkästi siellä seisoneeseen Voimasonniin. Lisäksi kuin miehuuskokeenaan Divarinorsu oli osallistunut torstain avajaisparaatiin. Paikallisien lehtitietojen mukaan näiden kahden teerenpeli sai aikaan maanjäristyksen oireita ympäri Kotkaa koko viikonlopun aikana.
* Putoamispeikko oli aiheuttanut kovaa älämölöä KTP-teltalla, vaahtobileet Sibeliuspuiton suihkulähteellä (kustessaan parin päivän kaljat siihen) ja poistumisestaan erään Jyskyläläisryhmän mukana keski-suomeen.
* Eurokiimakeijun märästä matkasta kantasatamaan, jossa hän ei tapanutkaan Teemu Pukkia vaan toisen Teemun eli Selänteen. Monacon ruhtinaan miljoonajahtinsa upposikin sunnuntaina satama-altaaseen, koska se ei kestänyt liian Keijumaista menoa.
* Lisäksi on vielä luvassa raporttia siihen miksi norsun vielä tiistaiset meripäiväkrapulat aiheuttivat KTP:lle 6:nnen peräkkäisen tappionsa.

Näitä ja varsinkin niihin liittyvien kuvamateriaalien julkituloa odotellessa pysykää kanavalla, niin
olette heti ajan hermolla... ;)
« Viimeksi muokattu: 31.07.2013 klo 20:57:16 kirjoittanut ATenomi »
Hugo Salmela

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Пу́тін хуйло́


Vastaus #172 : 09.02.2014 klo 17:46:45

Jouko tuli kotiin ja ihmetteli heti pistävää vanhan viinan hajua, joka eteisessä tuntui. Hän ei uhrannut asialle montakaan ajatusta, oli tärkeämpääkin mielessä. Olohuoneeseen astuessaan Jouko kuitenkin säpsähti. Sohvalla retkotti niin helvetin ruma turilas että paikat sulivat hampaista. Otus nukkui. Sen käsi oli tungettu sisään pinttyneen lian täplittämiin housuihin, ja suupielestä valui kuolaa, joka oli muodostanut lammikon nahkasohvan istuintyynylle.

- Ei jumalauta voi olla totta... Joukolta pääsi. Otus havahtui.

- No vittu siinähän sä olet! Kauan sua saikin odottaa, saatanan amatööri.

- Mitä SINÄ täällä teet? Niin kuin ei olisi muutenkin ollut vittumaista...

- Nyt turpa kiinni ja kuuntele! Tiedätkö mikä on vittumaista? Se, että kun on justiinsa päässyt jalkansa oikaisemaan bungalowin kuistilla Bora Boralla, niin tulee puhelu täältä loskan ja paskan keskeltä että käypäs jututtamassa Harjunpään Joukoa vähän, mä en enää jaksa sitä sutkia. Se oli Konkurssikääpiö, mun kaveri ja tavallaan vähän liikekumppanikin. Se on yrittänyt pistää sun pallit ruuvipenkkiin jo monta vuotta, mutta aina sä olet jotenkin saanut numerot pyöräytettyä sille mallille, että vielä yksi kausi on tullut jatkoaikaa. Nyt ei näytä yhtä hyvältä, mutta Kääpiön hermot on loppu ja sen oli pakko pyytää virka-apua multa.

- No miten sinä tähän sitten liityt? Eihän kausi ole vielä alkanutkaan ja meillä on kohta uusi stadioni ja...

- Eikö se turpa pysy kiinni saatana! Mä liityn tähän niin, että kun nyt näköjään Kääpiö ei jaksa käydä teitä lopettamassa, niin mun on hoidettava homma vähän toisella tavalla. Sun puuhastelu on pidemmän päälle huono juttu mun bisneksille ja hermoille, menee uskottavuus kansainvälisissä piireissä. Mulle ja mun hommien helppoudelle nauraa jo virolaisetkin, ja viimeinen asia mitä mä tarvitsen on se, että jopa liigan kärkiseurat kompuroi eteenpäin lähinnä tuurilla. Mulla on sulle tarjous, josta sä et voi kieltäytyä.

- Tarjous? No, anna nyt kuulua sitten.

- Mä hoidan hommat niin, että Konkurssikääpiö ei vähään aikaan juokse sun perässä. Pelaajien tyhjennysmyynti, kiireellisimmät laskut maksuun, B-junnuja tilalle, ja Lehkosuostahan sä jo hankkiuduitkin eroon ihan oma-aloitteisesti. Se oli hyvä veto. Antoi mulle uskoa, että sä saatat olla suostuteltavissa tähän diiliin. No mutta. Lopuksi sitten sä luonnollisesti antaudut mulle ehdoitta ja mä kairaan teitä koko kauden niin että menette syksyllä divariin perseet kipeinä koko sakki. Kykitte siellä jonkun kymmenen vuotta junnuja verkkaripalkalla peluuttaen ja laskuja maksellen ja tuutte uusin voimin takaisin. Miltä kuulostaa?

- Ei mun tavoitteet ole Ykkösessä vaan Mestareiden Liigassa. Uusi stadioni...

- Ole nyt jo vittu hiljaa siitä stadionista! Ei ole mitään stadionia! Ei tule mitään stadionia! Sä seisot hiusrajaa myöten paskassa ja mä olen ainoa, joka voi sen paskan sun päältä pois kauhoa. Hitaasti kylläkin ja ensin saattaa vähän sattua, mutta jossain vaiheessa sä voit sitten saadakin jotain sen rakennustelinekasan tilalle. Mä odottelen sun vastausta jonkin aikaa mutta jos susta ei viikkoon kuulu mitään, mä lähen takaisin Tyynellemerelle ja sä saat kimppuusi harvinaisen vittuuntuneen kääpiön. Sillä on vain väliaikaisesti voimat loppu, mutta kun se saa ne takaisin, sä et halua joutua sen kanssa vastakkain. Mieti siis kunnolla, Jokke. Mieti.

Peikko lähti kirouksia jupisten ja jätti Joukon tuijottamaan viinanhuuruisen kuolan polttamaa sohvaansa. Jouko mietti.
Untermars

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: HJK


Vastaus #173 : 19.03.2014 klo 13:46:58

Miksi kirjoittaa pitkään, kun kaikki todetaan 170 merkissä:
Mikko Knuuttila @MikkoKnuuttila
"Helmken paluu Jaroon on kova kaappaus. Putoamispeikko tuskin vierailee Pietarsaaressa tälläkään kaudella."
DragonSlayer

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Somewhere Chasing the Dragon!


Vastaus #174 : 21.12.2014 klo 17:33:06

^^ Taisi siis Konkurssikääpiö sittenkin päästä Putoamispeikon paloista käymään Espoossa. Bana vei siis HJK:n ja Eurokiimakeijun mennessään mestareiden liigan karsintoihin. Kotkan kabineteistä on nyt Divarinorsukin muuttanut muille maille. Mitähän seuraavaksi on luvassa? :D

 
Sivuja: 1 ... 6 [7] 8 ... 10
 
Siirry:  

Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines | Mainosvalinnat | Tietoa