FutisForum2 - JalkapalloFutisForum2 - Jalkapallo
19.04.2024 klo 17:54:31 *
Tervetuloa, Vieras. Haluatko rekisteröityä?
Aktivointiviesti saamatta? Unohtuiko salasana?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Facebook & Twitter
 
Yhteys ylläpitoon: ff2 ät futisforum2 piste org

Sivuja: 1 ... 7 [8] 9 10
 
Kirjoittaja Aihe: Antti ja Putoamispeikko  (Luettu 55858 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Spangen

Poissa Poissa


Vastaus #175 : 22.12.2014 klo 10:22:31

Palaako peikko joulusadussa alkuperäisen Antin luokse?
settingsun
Vastaus #176 : 22.12.2014 klo 11:20:54

Palaako peikko joulusadussa alkuperäisen Antin luokse?

Vähän sellainen pelko on perseessä, että peikko ja Antti sulkevat ympyrän kohtaamalla ensi syksyllä Saviniemen kupeessa. Toki Antti on kyennyt ennenkin pakenemaan peikkoa. Saattaa toki myös olla, että seurajohto haluaa varmistaa jo ennen kauden alkua, että Antti pääsee turvallisen etäisyyden päähän peikosta.
Neuvoton

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: MyPa, Athletic Bilbao, KaisLa


Vastaus #177 : 22.12.2014 klo 11:39:34

KLONG!

Kultakummun idyllinen rauha rikkoutui kun sininen Saab 900 rysähtää päin pihassa olevaa kukka-asetelmaa kahdelta yöllä. Naapuritalossa syttyvät valot ja pihalle ryntää viiksetön mies Nalle Puh-yöpuvussa ja viehkeä nuori nainen unisena, "ETKÖ SÄ HIMPUTTI JO JÄTTÄNYT TON TYYPIN KUN SE VIIMEESKI KOLAROI KÄNNISSÄ NAAPURIIN?", "Joo, joo ei toi ole xxxxxx:n auto vaan, kato nyt itekin millanen hampuusi siellä on".

Viiksetön mies suuntaa lampun kohti kuljettajan paikkaa ja kalpenee.

Kolaroidun kukka-asetelman talosta astuu kuistille vanha mies "Hei Antti, onko se taas sun vävys?".

"Ei, ei, menkää vaan nukkumaan... mä voin maksaa taas tänkin..."

Saabin ovi aukeaa, ensimmäisenä ulos lehahtaa tiedustelumatkalle suunnaton uuden ja vanhan viinan tuoksu, sitten karvainen hahmo astuu parin sentin kinokseen.
"Tere Antti, ei olla nähty aikoihin! Mylsällä oli talosta valot pois ja poliisi ajo pois sun Korian kämpästä, ajattelin tulla tänne talveksi bunkkaamaan!"
"Mut... mut" sopersi viiksetön mies, "Marco ei oo soitellu, Matti ei oo soitellu, pelaajat ei oo soitellut... en mä tiedä mitä teen ensi vuonna!"

"Älä viitti iso mies, mä tuun tänne talveksi. Käänsin jo Raton ja Jallun tilauksetkin, tilasin viinakuorman netistä ja täähän näyttää niin kivalta. Pitäähän mullakin olla joku paikka, keiju asuu Banan penthousessa, norsu rakastu Turussa Posankkaan ja kakkospeikolla on kiire sahata Tapiolan ja Vuosaaren välii. Älä nyt viitti Ana, vanhoja kavereitahan tässä ollaan... mennään nyt ineen, joulu ja kaikkee, onks sulla vielä VHS-kokoelma sun ajan maajoukkupeleistä? Voidaan nauraa taas sille millä tyypeillä yritit korvata Jartsan ja Miklun, ai niin kävin tossa jo saarillakin, Hyypiän Sampalta terveisiä, yritti eksyttää mut homoklubilla, mut ei vaan onnistu, kato pitää kansainvälistyä. Onko sulla jo kinkkua? Onks toi sun tytär?"
« Viimeksi muokattu: 22.12.2014 klo 12:00:07 kirjoittanut Neuvoton »
ysiysi

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: VPS, KPV


Vastaus #178 : 23.12.2014 klo 22:30:39

Olenkin odotellut Peikon paluuta ja tämän heräämistä :D
Dede

Poissa Poissa


Vastaus #179 : 16.02.2015 klo 21:41:30

:D
Evian

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Mustat Kuhnurit, Läpärit


Vastaus #180 : 02.05.2015 klo 16:14:23

”Voi vittu saatana” kiroaa Putoamispeikko pitkän talven jälkeen. ”Turussa on ollu mukavaa ja oisin mielellää jääny tänne vielä toisekski vuodeks. Oisin käyny vaa tois puol jokkee töissä ku kämpänki täältä ostin, mut ei. Mieluummin oisin lähteny vaikka johonki vitun ropsin penkille istumaa, mut ei. Ei vittu Lahtee. Viimeks ku kävin siellä ni sanoin Harjastukka-Kautoselle ettet sä tolla barcahieromisella mitää voita. No uskoko se? No ei vittu uskonu. Ite jatkoin nauraen pankkii. Mut nyt siellä on uus kuuno. Ja samaa barcapimputtelua seki harjottaa. Onkohan mun viinat vielä tallella siellä Kisapuiston varastossa. Tästä voi tulla pitkä ja kostee reissu” Putoamispeikko miettii ja tilailee Onnibuslippuja.

”Aissaatana, siellä mitää viinaksia kuitenka oo jäljellä. Johan sen näkee kentän kunnosta. Kiuas-Annunen ne on vetäny ja jättäny kentän hoitamatta. Onpahan ainaki kesäks ryyppyseuraa, eihän se jästipää opettaja kuitenka mitää usko” Putoamispeikko miettii ja kulauttaa viimeisen lekan huiviin ja istuu bussiin.

”Eissaatana, nyt ne kaks tolppaa näkyy jo. Missäs perkeleessä se Alko olikaa. Ai mitennii ei ole auki? No vittu, meen suoraa Tokelle, kai sillä jotain viinaa on” peikko kiroaa.

”Terve Toke, anna viinakaapin avain. Punkkaan täällä kunnes Alko aukee ja sit saat tuua mulle Kispin katsomoo joka aamu kossumäyriksen. Tyhjät pullot saat pitää ni voit tarjota Hymyilevälle Kuolemalle lounaan Mammassa” peikko julistaa

”Pu-pu-putoamispeikko, mitä sä täällä teet? Mehän ollaa pelattu hyvin. Ollaa hallittu jokaista peliä ja oltu vaa vähän epäonnisia. Soittele mieluummin vaikka Vaasaan, Oka ei saa ees pallonhallintaa.” Toke änkyttää.

”Epäonnisia, hallittu peliä. Te ootte vittu tehny kaks maalia ja hävinny kaiken maailman saarelaisille. Sä oot ihan ku se Tyrä-Kautonen. Sulla on keskikenttämies topparina ja hyökkääjä laitapakkina. Missäs sitä konua muuten on?” Putoamispeikko nauraa räkäistä nauruaan.

”No mutku meillä on Rafael, Pasanen ja Lagerb..”

”Lagerblom, eihän se pysy kasassa ees reenejä. Ja sä sohlo oot rakentanu pelis sen varaa. Nyt se on viimestää sovittu. Mä jään tänne! Haeppas poika mulle samalla lihamuki ku tuot sitä konua. Opettelen paikallisia tapoja ku ei täältä poiska pääse” Putoamispeikko lopettaa ja samalla Toke juoksee hädissään pöytään parhaat konjakit.
Masap

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: RoPS ja Huuhkajat


Vastaus #181 : 03.05.2015 klo 20:01:41

Jatkaako peikko Vaasaan vai Tampereelle?
kokemusta on

Poissa Poissa


Vastaus #182 : 06.07.2015 klo 23:55:16

Hietalahden heinäkuu

Putoamispeikko oli kierrellyt säikyttelemässä ympäri Suomea, mutta nyt hänestä oli tullut aika asettua jälleen hetkeksi aloilleen. Oli aurinkoinen heinäkuinen ilta Vaasassa ja Peikko löntysteli kohti Hietalahtea hymyssä suin, hän kun sattui nauttimaan stadionin tunkkaisesta ja homeelta haisevasta ilmasta. Sinne hän jäisikin mielellään vähän pidemmäksikin aikaa! Perillä paikka vaikutti autiolta, mutta Peikko kuuli sisältä ääntä. Hän päätti tehdä näyttävän sisääntulon. Peikko keräsi kaikki voimansa ja taklasi itsensä rakennuksen lahon ulko-oven läpi karjuen samalla: —ALLAHU AKBAR!
   Peikon pettymykseksi sisällä todistamassa hänen saapumistaan ei ollutkaan kuin yksi henkilö, Eurokiimakeiju.
—Mitä sä täällä teet? Peikko kysyi hölmistyneenä.
—Työasiossa, niinkuin sinäkin Peikkokulta. Me harvemmin satumme samalle työmaalle, mutta täällä sitä ollaan.
Peikko näytti pettyneeltä, mutta naurahti sitten: —Taitaa olla pikavisiitti! Missä kaikki on?
—Jätkät lähti Tukholmaan tietysti. Ei täällä ole ketään sinulle kiusattavaksi.
—No minäpä asetun tänne odottamaan! Peikko julisti ja etsi itselleen istumapaikan. —Maistuuko Keijulle taikajuoma?
   Peikon halvassa viskipullossa ei ollut puoliakaan jäljellä kun hän kaatoi siitä karvaisen kouransa pohjalle, ja alkoi lipittää. Eurokiimakeiju asettui myöskin aloilleen ja he jäivät istumaan kahdestaan. Hiljaisuutta ei rikkonut kuin lokkien ajoittainen kirkuminen, kunnes Keiju ei enää kestänyt sitä. Hän tiesi että Peikkoon ei enää voinut vaikuttaa, mutta halusi silti kysellä, onko tämän pakko härnätä Vaasassa juuri kun Europelit ovat meneillään ja uutta stadionia aletaan vihdoin rakentamaan. Peikko naureskeli ja kaatoi kämmenensä pohjalle lisää viskiä. Hän oli juuri sanomassa jotain kun molemmat havahtuivat säpäleiksi hajonneen oven takaa kantautuviin askeleisiin.
   Sisään astui vakavan näköinen mies.
—Olli! Peikko huudahti. —Pitkästä aikaa.
   Olli ei vaikuttanut tyytyväiseltä nähdessään Peikon, mutta nyökkäsi tervehdykseksi Keijulle, ja tämä vastasi eleeseen. Olli oli luullut että stadion olisi ollut autio.
—Terve! Mitä jätkä? Pitkästä aikaa! Me tässä just puhuttiin uudesta stadionista, mä kuulin jostain että siitä on tulossa sellanen L:n muotoinen. Peikko sanoi ja muodosti karvaiseen käteensä L-kirjaimen etusormellaan ja peukalollaan. —Sehän sopii tänne kuin nyrkki silmään, vai mitä Olli? Peikko hirnui, ja nosti kätensä kiinni otsaansa.
   Olli tunnisti kyllä kansainvälisen symbolin, mutta päätti jättää sen täysin huomioimatta. —Asiahan ei varsinaisesti minulle enää kuulu millään tavalla. Tulin vain hakemaan takkiani. Onko täällä näkynyt ylimääräistä?
—Ei oo näkyny, mutta jää istumaan hetkeksi niin jutellaan. Mitäs ne muksut nykyään sanookaan? "Miten meni noin niinku omasta mielestä?" Peikon silmät olivat jo vähän sumentuneet ja likaisilla kasvoilla vastenmielinen virne.
—Jos ei sitä näy niin minä sitten varmaan lähdenkin.
—Joo mee vaan jos sulla on kiire, kyllä me vielä tavataan. Peikko hirnui.
   Olli poistui vähän vähän apean näköisenä. Hän olisi halunnut noutaa tavaransa ja hyvästellä Hietalahden rauhassa, mutta hänen suunnitelmansa oli pilattu.
   Eurokiimakeiju toivoi hänkin mielessään vielä tapaavansa vanhan tuttunsa. —Miksi sinä Peikko teet tätä?
—Ootko sä Keiju kuullut Sammakosta ja Skorpionista? Peikko kysyi, ja asteli tyhjään pukuhuoneeseen.
—Mitä? En varmaankaan. Keiju seurasi Peikkoa.
—Mäpä kerron. Metsä oli syttyny palamaan. Sammakko suuntas karkuun joen rantaa kohti, mutta just kun se pääsi sinne siinä rannalla olikin Skorpioni. Se Sammakko säikähti sitä, ja pelkäs että se pistää sen kuoliaaksi, mutta keksi sitten ehdottaa että se voi pelastaa sen Skorpioninkin kantamalla sen selässään joen toiselle puolelle. Ne sopi niin ja Sammakko lähti uimaan joen yli. Ne pääsi sinne joen puoleen väliin kun Sammakko tunsi piston niskassa. Molemmat alko upota ja viimeisillä voimillaan Sammakko kysy että: "Miks sä hullu noin teit? Me molemmat hukutaan!" Skorpioni vastas: "Koska se on minun luontoni." Eli vastaus sun kysymykseen. "Koska se on minun luontoni!" Peikko mylvi, ja nauroi räkäisesti päälle.
   Keiju huokaisi. —Oli miten oli. Voisimmeko me kuitenkin tulla toimeen nyt kun me kerran satumme olemaan täällä yhtä aikaa? Tällaista sattuu harvoin, ja tämä tuskin jatkuu pitkään. Ehkä minä lähden jo pian, ehkä me molemmat lähdemme. Tai kuka tietää ehkä vain minä jään ja... Keiju huomasi että Peikko ei enää kuullut häntä. Hän oli käpertynyt pukuhuoneen penkin alle ja sammunut. Keiju katseli ympärilleen ja näki nurkassa pienen mytyn. Nostettuaan sen ylös hän arvasi sen olevan Ollin kadonnut takki. Keiju heitti sen Peikon päälle ja lähti etsimään itselleen omaa yöpymispaikkaa.
   Öisen Hietalahden hiljaisuutta ei rikkonut kuin pukuhuoneesta kantautuva äänekäs kuorsaus.
MacGyver

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: VPS


Vastaus #183 : 07.07.2015 klo 08:34:30

:D Ylos klassikon väkevä paluu
mänkki

Poissa Poissa


Vastaus #184 : 07.07.2015 klo 18:27:48

 Ääneen tuli hekoteltua :D Rölliviskille Ylos
Hugo Salmela

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Пу́тін хуйло́


Vastaus #185 : 07.07.2015 klo 18:45:27

Aika noir-henkinen tämä viimeisin. Ylos
Seatbelt

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: 1922, Hedelmäkorit


Vastaus #186 : 07.07.2015 klo 19:32:14

Ylos :D Ylos Laatukamaa
settingsun
Vastaus #187 : 07.07.2015 klo 20:55:46

Vähän sellainen pelko on perseessä, että peikko ja Antti sulkevat ympyrän kohtaamalla ensi syksyllä Saviniemen kupeessa.

Nyt antaisin mitä vain, jotta tämä olisi tapahtunut.

No, pääsipä peikko rullaamaan isompia ympyröitä Vaasa-Tampere-akselilla. Kotka lienee myös vielä mielenkiinnon kohteena.

Vahvalle paluulle anyways Ylos
donner

Paikalla Paikalla

Suosikkijoukkue: KuPS, ManU


Vastaus #188 : 08.07.2015 klo 22:59:12

hyvää settiä :) Ylos
Ravi-Paisti

Poissa Poissa


Vastaus #189 : 13.07.2016 klo 22:05:33

Joko Peikko on saanut jotain Jamin puhelinnumeron? Turussa odotetaan kauhulla Peikon soittoa :(
Hugo Salmela

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Пу́тін хуйло́


Vastaus #190 : 13.07.2016 klo 22:28:40

Odotin nostetun otsikon nähtyäni kanki tanassa uutta peikkoseikkailua, petyin. :(
Neuvoton

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: MyPa, Athletic Bilbao, KaisLa


Vastaus #191 : 14.07.2016 klo 10:44:19

Ouuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu

Kesäisen kuun valuessa lyhyen aikansa taivaalla astui tumma hahmo pihalle, jossa yksinäinen, vanha ja raihnainen todellinen susi ulvoi samalla tavoin kuin edellisen vuosikymmenen. Suden ilme vaihtui pelokkaaksi tunnistaessaan kuka tuli häiritsemään asuinalueen rauhaa, mutta leppyi kun hahmo rapsutti leuan alta ja kertoi terveisiä kaukaisesta saarivaltakunnasta.

Aivan liian monelta pintiltä ja friteerausöljyltä tuoksuva olento siirtyi rakennuksen valaistun ikkunan eteen ja koputti rystisillään lasia.
Mitään ei tapahtunut.
Uusi koputus.

Ikkunaan tuli kreikkalaiselta veistokselta näyttävä pää, joka lateli kirouksen jollain etelänmaalaisten kielellä nähdessään kuka oli pihalla. Kirveellä veistetty jumalhahmo avasi ikkunan ja käski pihalle tunkeutujan painua vittuun.

"Älä viitti Shefki hei, kamoon!"

Pihalla oleva karvainen olento osoitti kahdella suden kuolaamalla sormellaan ensin silmiään ja sitten jumalhahmoa, "Nyt mä tiedän missä sä asut!"

"Mutta meillä meni hyvin, saatiin espanjalaiset ulos, Njazi tekee maaleja ja palkatkin maksetaan melkein ajallaan! Et sinä voi tänne tulla!"
"Älä pelkää, mä olen menossa aamujunalla Turkuun kun siellä on paljon vanhoja hoitoja edellisen reissun jälkeen, moikkaan Stefua ja lähen radalle Paten kanssa. Mutta nyt mä tiedän missä sä asut ja voi olla, että joudun tulemaan takas"
"Tää on ihan väärin! Vähän nyt ammattimaista asennetta, et sä voi vittu peikkoilla ihan missä sattuu ja tulla kiusaamaan yöllä ammattilaisia!"
"Hähähähä, sarjataulukko kertoo totuuden ja älä siinä uhoo, kävin ekaksi Honsulla ja se alko jo paskoa housuunsa. Tai sitten ne oli ne mun taskusta löytyneet viimevuotiset herneet, jotka annoin tuliaisiksi... mutta adios, mä palaan jos Turussa asiat alkaa kulkee"

Intiaanien toteemihahmolta näyttävän sulkiessa ikkunaa huikkasi pihalla lyllertävä haiseva karvainen pallero vielä terveisensä, "Ai niin! Meillä oli peikkokokous Englannissa ja kävin samalla Oldhamissa kun pyysivät jotain jo Honka-ajoilta tuttua antamaan lausunnon susta, yhessä vedettiin monta kierrosta John Smithsiä ja katsottiin kännyltä repeetillä sitä Teplicen puskua! Käskivät sanoa, että soittavat kyllä."
« Viimeksi muokattu: 14.07.2016 klo 14:13:01 kirjoittanut Neuvoton »
donner

Paikalla Paikalla

Suosikkijoukkue: KuPS, ManU


Vastaus #192 : 14.07.2016 klo 11:23:23

vahvaa kauhufiilistä (ihmis)susineen Ylos
Hannelin naama

Poissa Poissa


Vastaus #193 : 14.07.2016 klo 11:45:13

Kakkaavalle Honsulle Ylos
Neuvoton

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: MyPa, Athletic Bilbao, KaisLa


Vastaus #194 : 14.07.2016 klo 19:08:04

Heisuli peikko, meikämandoliini keiju täsä. Oisko siulla heittää jotain piristävää?

Morientes! Oon Turuus, täällä on kaikille. Minne lähetän paketin?

Rovaniemel, oon täällä ja Yukha puhuu vaan jalkapallosta!

No voi vittu, on sillä hommat noussut hattuun. Pistään pikana, erikoisvahvaa, Stefun piikkiin.

Kiitti, peikkokulta!

Eiks sun pitäis olla Nottajoella tai hesas?

Meil on nyt banan kanssa vähän vaikeeta. Sjoelle mie en mee koskaan, viime vuonna uhosivat pärjäävänsä i-lantilaisille ilman minnuu

Tsemii!
raita

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: VPS, Fulham


Vastaus #195 : 28.07.2016 klo 13:08:29

The original Antti on palannut. Nyt toivottavasti tähän ketjuun tulee kunnon actionia loppukauden ajaksi.
Reisi-Denis

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: suomalaisessa divarissa


Vastaus #196 : 07.05.2017 klo 11:12:40

Onko peikko jo matkalla Jyväskylään?
Dede

Poissa Poissa


Vastaus #197 : 07.05.2017 klo 11:14:35

Onko peikko jo matkalla seinäjoelle?
Korjasin.
shots

Poissa Poissa


Vastaus #198 : 03.07.2017 klo 16:16:11

Tänä vuonna ajankohtainen.
Hugo Salmela

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Пу́тін хуйло́


Vastaus #199 : 03.07.2017 klo 16:49:06

Bänniä näistä tämän topikin nostelemisista ilman uutta lukua Peikon saagaan jumalauta! >:(

 
Sivuja: 1 ... 7 [8] 9 10
 
Siirry:  

Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines | Mainosvalinnat | Tietoa