FutisForum2 - JalkapalloFutisForum2 - Jalkapallo
28.04.2024 klo 06:34:10 *
Tervetuloa, Vieras. Haluatko rekisteröityä?
Aktivointiviesti saamatta? Unohtuiko salasana?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Foorumi aukeaa nopeasti osoitteella ff2.fi!
 
Yhteys ylläpitoon: ff2 ät futisforum2 piste org

Sivuja: 1 ... 9 [10]
 
Kirjoittaja Aihe: Antti ja Putoamispeikko  (Luettu 55874 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
ATenomi

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: QPR+CP+KTP


Vastaus #225 : 22.09.2023 klo 22:20:41

Kuten tuolla jo aikaisemmin pelottelin, niinhän siinä kävi...


Divarinorsun ja Putoamispeikon kohtaamista Kotkassa taas odotellessa... :)

Tässä kohtaa kiitän vaimokettani, että hän osti minulle aurinkokatsomon kausarin joululahjaksi jo viime vuonna.
Olen 3 kotipeliä käynyt Mikkelistä käsin AT:lla katsomassa ja joka kerta saatiin turpiin isommilta.... no, se siitä... Kävin myös vierasotteluissa muutaman kerran.... Muutama vierastasuri oli mullekin nannaa... mutta hissijoukkueliikkeen 20 pistettä runkosarjasta ja munkin mielestä meillä oli lopulta hyvä joukkuemateriaali ennen kauden alkua... Niin minne se katosi????

Kohti karsintoja, kun mennään;

Saataisiin nyt edes se 1 voitto jostain. En voi minkään, mutten itse ole koskaan pitänyt nykyisen valmentajan peluutustyylistä. Mun arvostus häntä kohtaan on aina ollut puhdas nolla. Tulokset puhukoon puolestaan....
No, jos näillä näytöillä pääsemme edes karsintaotteluun ja voitamme edes ne ja paikka Liigassa säilyy, niin "kusen kyllä hunajaa ja nostan hattua"....

Minun jo vuosia sitten kirjoittamani "Divarinorsu on muuten nyt sitten herätetty taas AT-Areenan päätykatsomon alta hereille", kun työkoneet häiritsi hänen talviuniaan meillä. Sitä saa mitä tilaa... siis muutakin kuin uuden Aurinkokatsomon...

Voin sanoa, etten ole käynyt tänä kesänä edes yhtä (MP-Gnistan) ottelua enemmin katsomassa Urskin pelejä, mutta sekin rosteri pesee meijät menen tullen.... Joten ensi kaudella joko MP ja/tai KTP pelaa Ykköstä vai oisko vielä "pieni kabinettipäätös joululahjaksi" olemassa Pöllöliiton toimiston saunasta, että pelattaisiin molemmat Liigaa? TUSKIN....  :(
« Viimeksi muokattu: 22.09.2023 klo 22:51:12 kirjoittanut krevis »
krevis

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: 1923


Vastaus #226 : 22.09.2023 klo 22:51:31

Paskapallerot vittuun tästä.
Pelle-Wermanni

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Vaasan Palloseura


Vastaus #227 : 23.09.2023 klo 10:04:14

Vartijat nostavat kainaloista pystyyn.

”Pystytkö itse kävelemään? Onko sulla nyt varmasti kaikki tavarat mukana?”

On, on. Ja pystyn kyllä. Vähän vaan meni ilta pitkäksi, mutta kyllä tämä tästä. Ihanaa, että joku puhuu suomea! Laivan baarissa tuli turistua kaikkien kanssa. Ja kaljaa tuli vedettyä ehkä vähän liikaa. Huh, huh, ei pitäis näin vanhan enää innostua.

Mut minkäs teet. Monen kuukauden Stallhagen-kuurin jälkeen Lapin kulta hanasta maistui ihan helvetin hyvältä. Ei oluen kuulu olla hienostunutta pienpanimopaskaa, vaan kunnon teollisella prosessilla valmistettua laatukamaa ilman vaihteluita. Ei olut sentään mitään futista ole.

No niin. Otetaanpa seinästä tukea ja lähdetään liikkeelle. Kyllä tämä tästä. Vähän on heikohko olo, mutta ei kai sentään kovin pahoja laattoja jäänyt hyttiin siivottavaksi. Nyt uskaltaa katsoa näitä keltapaitoja silmiin ja hymyillä.

Itsellänikin on keltainen paita vielä päällä. Tällä kertaa toki vähän laittomasti, mutta kai nyt peikkokin saa kerran vuodessa olla vapaalla. Olinhan minä kuitenkin koko alkuvuoden taas kerran Vaasassa ja pitkän yhteistyön kunniaksi seura antoi tämän hienon vieraspaidan Michaelin nimellä varustettuna minulle lahjaksi. Väittivät läksiäislahjaksi, mutta en minä sitä silloin heinäkuun alussa ihan vielä uskonut. Väärässäpä olin.

Jahas, tämä lasiputki on vähän pitkä ja kuuma. Alkaa ahdistaa. Jospa pieni lepohetki auttaisi.

”Onko setä kipeä? Oletko menossa sairaalaan?”

Tähän on näköjään tultu. Haaland-paitainen nappulakin jo vittuilee. Ihan tavalliselta suomalaiselta minä näytän. Korkeintaan vähän nuhjuiselta pitkän illan jälkeen. Ei meistä mitään Pepin tai Erlingin kaltaisia maailmantähtiä saa, mutta hyvin meillä silti menee. Ja etenkin minulla, kun vihdoin pääsin sieltä ankealta saarelta pois.

”Hoppas vi inte ses!” Sanoivat hyvästiksi. En kyllä olisi siitä ihan niin varma. Onneksi vanha kaveri Timi kävi halaamassa ja toivottamassa onnea. Oli kyllä vähän sekavan oloinen. Kuulemma oli saanut kypärästä huolimatta taas uusia iskuja päähänsä. Silti se vaan painaa menemään. Hieno mies!

No niin, vihdoin ulkona. Tutulta näyttää. Taidanpa kävellä hetken jokirantaa pitkin. Jos sieltä vaikka löytyis joku mukava kahvila. Jotenkin pitää saada pää taas toimimaan ennen kuin jatkaa matkaa. Vai pitäisköhän olla vapaalla vielä tämä viikonloppu? Ehkä vois käydä kerrankin ihan vaan huvin vuoksi matsissa. Täytyy vaan vaihtaa tää keltainen paita pois ennen sitä, etteivät luule vieraskannattajaksi. Interin puolellahan me VPS-symppaajat tänään ollaan.

Pitääköhän mun ostaa itse lippu, kun näissä peleissä en taida olla kutsuvieraslistalla. Miten hemmetissä sekin nykyään tehdään. Pitää varmaan ladata joku äppi ja luoda tunnus. Ehkä soitan vaan Stefanille ja kysyn, vieläkö se muistaa. Toivottavasti ei saa sydänkohtausta kuitenkaan.

Huomenna sitten Kotkaan. Siellä on kuulemma sama sviitti valmiina kuin pari vuotta sitten, eikä ole kiirettä lähteä pois. Tuntuu melkein siltä kuin olisi palaamassa kotiin.
Kausari

Poissa Poissa


Vastaus #228 : 28.09.2023 klo 08:43:15

Aikamoinen yllätys:
"IFK Mariehamn on ollut liigassa yhtäjaksoisesti 19 vuotta, pitempään ovat olleet vain HJK ja Inter."

Muuten hyvä artikkeli ja liittyy kivasti topikkiin.

https://yle.fi/a/74-20051897?utm_source=social-media-share&utm_medium=social&utm_campaign=ylefiapp
sol

Poissa Poissa


Vastaus #229 : 20.10.2023 klo 16:17:25

- Onko tämä se kaupunki, jossa potkupalloilee vihreäraitainen joukkue?
- Kyllä vain. Mistä tunnette joukkueen? Ihonne värisävy vaikuttaa tutulta?
- He ovat veljiäni.
- ???
- ... epäuskossa.
- Eteispalvelumaksu on kaksi euroa. Tervetuloa Kairoon.

- ... ja siinä oli entisen Salkkaritähden tulkinta kappaleesta KTP tai Liiga. Seuraavana vuorossa on Putoamispeikko. Olkaa hyvä, lava on Teidän!

Rannalla istuimme, vuvuzela soi
Aalto löi liplattaen
Mistä mä haaveilin, muistaa en voi
Olin vain divarillinen
Varmaa on vain, että haaveeni nuo
Täyttyneet milloinkaan ei
Kuinka nyt kaipaankaan liigan luo
Kohtalo alas kun vei

Kotkan peikkoi, ilman saumaa
Saaristomeren myrskyt keinuttaa
Taakse jäivät, liigapäivät
Takaisin ei niitä saa
Laulut Grönvitan, nuo vain kuulen
Enkä tiedä kauheempaa

Hiljainen Tolsa, muistoja vaan
Pöytään soi ykkösliigalaisen
Muutoin en lakossa istuisikaan
Ellen ois AKT:lainen
Malinen, seuraani hetkeksi jää
Vaikka oot tuntematon
Kerran mun konsonanttini tummuneet nää
Olleet myös vokaalit on

 
Sivuja: 1 ... 9 [10]
 
Siirry:  

Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines | Mainosvalinnat | Tietoa