FutisForum2 - JalkapalloFutisForum2 - Jalkapallo
29.03.2024 klo 07:53:33 *
Tervetuloa, Vieras. Haluatko rekisteröityä?
Aktivointiviesti saamatta? Unohtuiko salasana?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Foorumi aukeaa nopeasti osoitteella ff2.fi!
 
Yhteys ylläpitoon: ff2 ät futisforum2 piste org

Sivuja: 1 [2] 3 ... 10
 
Kirjoittaja Aihe: Antti ja Putoamispeikko  (Luettu 55828 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Kiima-Aho

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Kuopion Palloseura


Vastaus #25 : 25.07.2006 klo 21:44:03

Putoamispeikon todellinen olemus :o? http://images.google.fi/images?svnum=10&hl=fi&lr=&q=Putoamispeikko
Kuku

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Tamperelaiset muoviseurat ja kabinettinousijat


Vastaus #26 : 30.07.2006 klo 15:07:04

Mikähän siinä on että Antti saa aina runosuonen sykkimään?

Mursu-Ana merihädässä

säv. Georg Malmsten, alkuper. sanat R.R.Ryynänen, 1936

Kas, on Antti merelle lähtenyt, pikku kaarnapurrellaan,
ja vaikk' onkin tuuli vain yltynyt, Antti laulaa innoissaan:
Hii-u-li-hei ! Huolta nyt ei ! Eteenpäin vain kun mennään näin !
Hii-u-li-hei ! Merimies ei, pelkoa tunne ei !

Ja kun aallot Anttia keinuttaa, saunarannat kauas jää.
Oi, oi, mikä kummitus tuolla ? Haa ! Antti aivan säikähtää.

Oon PUTOOMISPEIKKO hä-rä-räh-hää ! Tyi-rät-tät-tät-tät-tät-tää !
Purtes' on heikko, aaltoihin jää, tyi-rät-tät-tät-tät-tää !
Rää-rä, rää-rä, rät-tät-tät-tää-rät-rät-tää.

Oi-oi-oi-oi ! Pelkään jo, voi ! Armoa suo, vie saunani luo !
Oi kiltti peikko, olen niin heikko, pelasta, auta oi !

Myrsky nyt purtesi hävittää. Tyi räh-häh häh-häh-häh-hää.

jatkuu, ehkä...
Lounasseuralainen

Poissa Poissa


Vastaus #27 : 28.08.2006 klo 16:29:20

Pietarsaarelaisen teinivaatetusliikkeen sovituskopista kuuluu kova ähinä. XL-kokoinen Putoamispeikko vetää vatsaa sisään, mutta sesongin uutuushousut ei mahdu jalkaan millään. Peikko huokaa syvään ja lysähtää istumaan kopin penkille. Se kaivaa puhelimen esiin ja näppäilee pikavalinnasta ykkösen.

-Muurinen.

-Aaantti hei, Peikko tässä. Mikset sä oo vastannu mun viesteihin hei?

-Krhm, mulla on ollut nyt vähän kiireitä ja noita ... tota perhejuttuja tässä sen verran. En kyllä odottanut kuulevani susta enää koskaan, kun pikkulinnut lauloivat, että sulla on ihan muita miehiä kiikarissa.

-Antti! Kulta, sä oot kuitenkin se mun oma mussukka. Nää Patu Håkansit ja Maliset ei merkitse mulle mitään, sä oot se ainoa oikea, jonka mä haluun.

-Mulla ei tosiaan olis nyt aikaa kuunnella.

-Vittu sä oot yks paska! Heti kun tulee pari pistettä jostain niin sitä ollaan niinku ei enää tunnettais ollenkaan. Saatana. Sä vaan leikit mun tunteilla.

-Äläs nyt, kyllä mä susta tykkään.

-Byhyy, Anttiiiiii! Mä en voi elää ilman sua. Mä olen sun bitch, saat tehdä ihan mitä vaan jos vaan oot mun kanssa. Anttiiii!

-Joo,mun täytyy tosiaan lopettaa nyt. Hyvää syksyä sulle peikko.

KLIK!

-Saatanan paska! Putoamispeikko pyyhkii valuneet maskarat poskiltaan ja painaa pikavalinnasta uuden numeron.

-Håkans.

Jatkuu...
Waikku

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: anarkistimartat


Vastaus #28 : 28.08.2006 klo 16:35:30

-Saatanan paska! Putoamispeikko pyyhkii valuneet maskarat poskiltaan ja painaa pikavalinnasta uuden numeron.

-Håkans.

Jatkuu...

 ;D Ylos
Erkka

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: TPS, RFC Liége


Vastaus #29 : 28.08.2006 klo 17:13:27

 Ylos Ylos
Benny Pronssijalka

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Super Tele, SVHK & Super-Vesku maalivahtina


Vastaus #30 : 28.08.2006 klo 17:19:08

En malta odottaa seuraavaa osaa.  Ylos
John Rambo

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Suomen seksikkäin


Vastaus #31 : 23.07.2007 klo 01:05:01

jaanus mainosti tätä mainiota topikkia toisaalla, ja aihekin on jälleen ajankohtainen. Onko peikkoa bongattu viimeaikoina vai onko hän jo asettumassa saarelle?
Mestori

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: HJK Helsinki


Vastaus #32 : 23.07.2007 klo 03:04:16




 :-[
WiZ

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: KPV, Reima, Huuhkajat


Vastaus #33 : 23.07.2007 klo 03:49:41

Muuten sama mutta JJK RoPSin tilalle Ylos
« Viimeksi muokattu: 23.07.2007 klo 03:58:27 kirjoittanut WiZ »
#30

Poissa Poissa


Vastaus #34 : 23.07.2007 klo 06:05:30

Muuten sama mutta JJK RoPSin tilalle Ylos

Toivotaan!
Johtaja Calu

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Mustat Kuhnurit, Eemeli Virta


Vastaus #35 : 23.07.2007 klo 20:55:41

Pongasin putoamispeikon tänään päivällä Lahen keskustasta. Sieltä peikko matkasi FC Lahti-MIFK Veikkausliiga otteluun. Poistuessani stadionilta, pongasin peikon, joka meni MIFK:n bussin tavaratilaan. Siellä peikko matkaa affenanmaalle, ja luultavasti sinne myös jää. Ylos
Ben

Poissa Poissa


Vastaus #36 : 23.07.2007 klo 22:26:16

On muuten taas sellainen kausi, että eiköhän liigasta putoa karsijakin samaan syssyyn. Veikkaan sen olevan Viikingit, mutta Oulun muovi saa kyllä puolestani pudota. Minki putoaa suoraan ja KuPS nousee.

Karsimaan veikkaan RoPSia, toivon TPV:tä ja ei JJK tai PK-35:kään olisi huono vaihtoehto. Viimeinen erityisesti, jos Viikingit tosiaan putoaa.

Kunhan nyt se vitun saariapinoiden kakkos-kolmosdivariporukka lähtisi viimein pois.
WiZ

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: KPV, Reima, Huuhkajat


Vastaus #37 : 23.07.2007 klo 22:52:44

Kunhan nyt se vitun saariapinoiden kakkos-kolmosdivariporukka lähtisi viimein pois.
Mielummin jopa MIFK kuin PK-35 sillä kyseinen seura ei kiinnosta ketään. Vaikka Maarianhaminan putoamista toivonkin..
Mystinen metsätyömies

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Taide, tiede ja rikollisuus.


Vastaus #38 : 23.07.2007 klo 23:34:40

Lounasseuralaiselta klassikkosettiä.  8) Tuoppi
Joko tarina jatkuu arvoisellaan tavalla?
idän_ihme

Poissa Poissa


Vastaus #39 : 24.07.2007 klo 08:12:37

Itsekään en haluaisi PK:ta liigaan, en oikeen vaikka viikingit putoaisikin. Viikingit on ainut Itä-Helsingin seura jolla on potentiaalia nousta kunnon liigaseuraksi. Myllypurosta finskille siirtyvä pukinmäkeläisseura tuskin jaksaisi monia kiinnostaa. Melkein toivoisi vain yhden seuran putoamista, mutta eiköhän sieltä taas kerran kaksi tipu. Toki KuPS ja JJK ovat molemmat ihan hyviä vaihtoehtoja liigaseuroiksi.
Taigu

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: En keskustele yleisömääristä - älä sinäkään!


Vastaus #40 : 24.07.2007 klo 08:13:59

Itsekään en haluaisi PK:ta liigaan, en oikeen vaikka viikingit putoaisikin. Viikingit on ainut Itä-Helsingin seura jolla on potentiaalia nousta kunnon liigaseuraksi. Myllypurosta finskille siirtyvä pukinmäkeläisseura tuskin jaksaisi monia kiinnostaa. Melkein toivoisi vain yhden seuran putoamista, mutta eiköhän sieltä taas kerran kaksi tipu. Toki KuPS ja JJK ovat molemmat ihan hyviä vaihtoehtoja liigaseuroiksi.

Paskat. Nimenomaan PK:lta löytyy lutuuria ja aitoa juurtumista Pohjois/Koillis-Helsingin yhteisöihin, et tiedä mistä puhut. PK on sitäpaitsi pihlajamäkeläinen seura. Lisäksi pätäkkää löytyy paikallisilta mesenaateilta  Ylos
Taigu

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: En keskustele yleisömääristä - älä sinäkään!


Vastaus #41 : 24.07.2007 klo 08:27:28

Mielummin jopa MIFK kuin PK-35 sillä kyseinen seura ei kiinnosta ketään. Vaikka Maarianhaminan putoamista toivonkin..

Liigakaudella yli kolmen tuhannen keskiarvo. Todellakin enemmän potentiaalia kun jollain neverheard-Viikingeillä.
jaanu$

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Tiiseli since 4eva


Vastaus #42 : 24.07.2007 klo 09:09:46

Lahen yö on maanantaisin kovin hiljainen. Nyt kuitenkin säpinää riittää, sillä Harri ja Jari ovat tulleet hukuttamaan murheitaan oltuaan ensin vakoilemassa putoamiskamppailussa mukana olevien Antin ja Pekan joukkueitten välistä kamppailua. He saivatkin kentän laialla käskyttäneet velikullat hetkeksi seuraansa. Pekalla tosin alkaa olla jo kiire lentokentälle, ja Antti taas urheilullisena kaverina ei "happamiin" koske.
"Pari Ginger Alea voin seuraksi ottaa, raakana tosin nekin", tokaisee Antti kainosti viiksiensä alta hymyillen.
Harri ei ole samaa mieltä, ja lähtee janoisena rynnimään kohti takana siintävää Santa Fe ravintolaa, johon miehellä onkin rutkasti tunnesiteitä. "Tuolta se alkoi, ja tuonne se päättyi", viittaa Harri taannoiseen uraansa FC Lahen mustapaitojen peräsimessä ja lisää, "prikallinen kossuvissyy, ottaako joku muu?".
Pekka ja Jari ovat mietteliäämpää kauraa. Pekan joukkueella alkaa köysi jo todella kiristyä, ja Jarin aiemmin kauella Lahesta saavutetut hyvät muistot alkavat jo kadota mielestä. "Ne-ne-ne teki neljä maalia yhdessä ottelussa", sanoo Jari vapisevalla äänellä. Se on paljon, ottaen huomioon, että se on yli puolet Pekan joukkueen koko kauen maalisaldosta, ja miltei puolet Jarin lähiöseuran vastaavasta.
Antti alkoi jo hermostuneena vilkuilla kelloaan. "Nyt taitaa olla jo aika lähteä", mutisee Antti, pyytää Pekalta anteeksi aiheuttamaansa tappiota, ja muulta seurueelta muuten vaan. "Hei, häviäminen on kurjaa. Ihannetilannehan olisi, ettei kenenkään tarvisi pudota, sillä sekin on kovin ikävää. Toisaalta taas kukaan ei pääsisi tällöin nauttimaan nousun riemusta. Kimurantti tilanne kaiken kaikkiaan. No heipä hei vaan!"
Pekka ja Jari jäävät pöytään kaksin, Harri on näet livistänyt Santa Fen miestenhuoneeseen soittamaan puhelua Lentokentälle. "Siis P. niiku Peigo", Harri sönköttää vahvassa humalassa. "Joo, ja lippu yölennolle Maarianhaminaan, siis nimellä Putoamispeikko, ja pelkkä meno"

...



Johtaja Calu

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Mustat Kuhnurit, Eemeli Virta


Vastaus #43 : 24.07.2007 klo 15:11:39

 :D Ylos
a-wiik

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: TamU, Ilves, El Diego


Vastaus #44 : 26.07.2007 klo 11:50:34

Maarianhaminan kesäsää on kaunis ja Putoamispeikon mielestä alkaa jo karista aiempi apaattisuus. Sitä paitsi hyviäkin uutisia on. Näyttää, että saarella saattaisi saada asustella koko kesän, lentoyhteys Ouluun on suora ja Anttikin lupautui aurinkorannalla käväisemään. Putoamispeikon mieleen palaavat pitkästä aikaa vanhat tutut, joiden kanssa olisi kiva pitää yhteyttä. Se kaivaa puhelimen esiin ja haeskelee hetken oikeaa numeroa.

- Eurokiimakeiju.
- No Putoomispeikko tässä moro! Mitäs äijä? Ei olla hetkeen nähty.
- No eipä kyllä... Ei oo paljon siellä Suomessa tullu pyörittyä, on vähän kansainvälisemmät hommat kato.
- Joo, viimeks ysikasi oot täällä käyny vai?
- Sillonhan sitä, Antin kanssa saunoteltiin joo. Se oli mukava kaveri. Missäs päin maailmaa nykyään?
- Kyllä se täällä vielä koutsailee.
- Ai jaa? Ei oo eurokentillä näkynyt?
- Joo, ennemmin on ollut mun kanssa porukoissa.
- Okei. Saattaa muuten olla keikka tulossa sinne, en tosin oo varma. Joku joka väitti olevansa Zico soitteli ja kyseli... venaas...
Taustalta kuuluu paperien selaamista
- ...joo, Tampereelle. Kerrankin joku muu kun se brittiläinen törkynaama. Sen luona en kyllä käy. Mutta Zicohan on Turkissa?
- Joo, se on meidän paikallinen Zico. Hjelmi. Ei oo mulle tuttu, mutta kai se ihan kelpo kaveri vois olla. Antilta voit kysellä, yks vanhan saunaporukan jermu, Wissin Jallu on siellä pelaamassa.
- Ai perhana. Oiskohan se sitten käytävä katsomassa. Tähän aikaan kaudesta on köykäsempiä kuitenkin nää duunit.
- Tuu hei! Mennään Antin kans saunomaan!
- Joo, ja eikös se Zeddykin vielä siellä vaikuta? Sen kanssa oli kovaa menoa Rovaniemellä joskus... Määpä soitan sille Hjelmille ja sovin, että tuun ens viikoks!

Eurokiimakeiju kaivaa repaleisen paperilapun kulmaan raapustetun numeron esiin ja näppäilee...
jaanu$

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Tiiseli since 4eva


Vastaus #45 : 26.07.2007 klo 12:05:32

 Ylos
V

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: VPS


Vastaus #46 : 26.07.2007 klo 12:09:55

Kyllä ne helmet joskus tänne foorumiinkiin eksyy  :).

 Tuoppi Tuoppi
oxycontin

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: FC Kiisto 1904 Vaasa


Vastaus #47 : 26.07.2007 klo 12:44:58

VAAAADIIN EUROKIIMAKEIJULLE OMAA KETJUA!!!!!!111
Tarkkio

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: RoPS ja Haka


Vastaus #48 : 26.07.2007 klo 12:52:45

VAAAADIIN EUROKIIMAKEIJULLE OMAA KETJUA!!!!!!111

teejotain
http://futisforum2.org/index.php?action=post;board=2.0
Dial Square FC

Poissa Poissa


Vastaus #49 : 30.07.2007 klo 17:04:49

Itsekään en haluaisi PK:ta liigaan, en oikeen vaikka viikingit putoaisikin. Viikingit on ainut Itä-Helsingin seura jolla on potentiaalia nousta kunnon liigaseuraksi. Myllypurosta finskille siirtyvä pukinmäkeläisseura tuskin jaksaisi monia kiinnostaa. Melkein toivoisi vain yhden seuran putoamista, mutta eiköhän sieltä taas kerran kaksi tipu. Toki KuPS ja JJK ovat molemmat ihan hyviä vaihtoehtoja liigaseuroiksi.

Eipä tuo Viikkaritkaan ole esittänyt mitään organisaationa, että pitäisi roikkua liigassa.

 
Sivuja: 1 [2] 3 ... 10
 
Siirry:  

Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines | Mainosvalinnat | Tietoa