FutisForum2 - JalkapalloFutisForum2 - Jalkapallo
05.12.2024 klo 05:22:29 *
Tervetuloa, Vieras. Haluatko rekisteröityä?
Aktivointiviesti saamatta? Unohtuiko salasana?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Foorumi aukeaa nopeasti osoitteella ff2.fi!

Yhteys ylläpitoon: ff2 ät futisforum2 piste org

Sivuja: 1 ... 6 [7] 8 ... 12

Kirjoittaja Aihe: Hakan kannattajatoiminta  (Luettu 30839 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
päätykatsomo

Poissa Poissa

Vastaus #150 : 01.11.2012 klo 22:05:04

Jep. Puukeskus ja tehtaan puoleinen pääty on paras paikka. Vierasfanit jos/kun sijoitetaan päätyyn niin sieltä päädystä katsomonosa olisi liian lähellä. Ja kyllä tälläisessä toiminnassa ehdottomasti mukana niin hyvin kuin peleihin vain paikalle ehtii. Tällä kaudella tulikin käytyä niin vähän peleissä, että hävettää sitä edes täällä mainita Alas
271N

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Valkeakosken Haka

Vastaus #151 : 01.11.2012 klo 22:48:35

Ja kannattaa kysyä varmaankin samalla, että saako niitä Hakan fb- ja nettisivuja käyttää porukan kasaamiseen ja alkuvaiheen tiedonvälitykseen.
elhadjidiouf

Poissa Poissa

Vastaus #152 : 01.11.2012 klo 22:53:19

Mä ja Vastis voidaan hoitaa tuo kampanjointi Hakan FB-sivujen osalta, jos ja kun toimistolta tulee hyväksyntä ideoille.
Tehtis

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Haka, FCMS

Vastaus #153 : 01.11.2012 klo 23:21:24

Mä ja Vastis voidaan hoitaa tuo kampanjointi Hakan FB-sivujen osalta, jos ja kun toimistolta tulee hyväksyntä ideoille.
Peukkua aktiivisuudelle. Nyt vaan toivotaan että toimistolla ovat valmiita auttamaan!
Tehtis

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Haka, FCMS

Vastaus #154 : 02.11.2012 klo 14:15:40

Soittelin tossa sinne toimistolle ja yhdistivät sieltä Paasion kännykkään. Kovasti olivat kuulemma toimistolla foorumia lueskelleet ja erittäin hyvä juttu heidän mielestään. Ilmeisesti Hakan hallitus oli lähdössä jonnekin laivalle, joten Olli pyysi mua laittaan sähöpostia, palataan kuulemma ensi viikolla asiaan. Kuitenkin erittäin innostuneita ollaan oltu tästä hommasta toimistolla, joten ensi viikkoa odotellessa! :)
271N

Poissa Poissa

Vastaus #155 : 02.11.2012 klo 14:27:11

Hieno homma!
elhadjidiouf

Poissa Poissa

Vastaus #156 : 02.11.2012 klo 14:43:23

Ryyppyreissulle myöskin Ylos mutta hienoa että hommat etenee Tuoppi
Bulebule

Poissa Poissa

Vastaus #157 : 02.11.2012 klo 14:51:14

Hienoa, että Valkeakoskella on aktivoitu tässä asiassa. Varsinkin nyt, kun joukkue tippui sarjaporrasta alemmaksi (vai oliko tämä jopa laukaisevana tekijänä?). Kyllä Haka seurana ehdottomasti ansaitsee järjestäytyneen ääneenkannattamisjoukon. Ylos
yoshi

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Pääty kii

Vastaus #158 : 02.11.2012 klo 14:56:25

Loistavaa jos ovat myötämielisiä!
Snadi

Poissa Poissa

Vastaus #159 : 02.11.2012 klo 15:59:15

Kannattaa ehkä laittaa myös oma twitter-tili faneille. Sen päivittäjäksi voi laittaa joku enemmän twitteriä käyttänyt. Samalla tavalla joku ahkera twitterin käyttäjä voisi olla yhdessä Hakan oman tiedottajan ja toimiston Ninan kanssa vaikka seuran twitterpäivittäjä. Olisi mukava saada live-twitter-päivityksiä matsien aikana, kuten monilla liigaseuroilla jo on. Mutta se edellyttää, että homma ei ole yhden henkilön harteilla, joka ei välttämättä joka matsiin ehdi tai jolla saattaa olla otteluiden aikana muitakin tehtäviä.
Vastapallo

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Isabelle Forrerin massiivinen juomapullo

Vastaus #160 : 02.11.2012 klo 17:16:38

Toistaiseksi nuo liveraportit on hoidettu FB:n kautta vierasotteluista.
Snadi

Poissa Poissa

Vastaus #161 : 02.11.2012 klo 17:26:24

Toistaiseksi nuo liveraportit on hoidettu FB:n kautta vierasotteluista.
On paljon sellaisia henkilöitä, jotka eivät vilkaisekaan fb:n suuntaan (eli eivät ole siellä eivätkä tule olemaan), mutta seuraavat urheilua twitteristä.
Vastapallo

Poissa Poissa

Vastaus #162 : 02.11.2012 klo 18:24:28

On paljon sellaisia henkilöitä, jotka eivät vilkaisekaan fb:n suuntaan (eli eivät ole siellä eivätkä tule olemaan), mutta seuraavat urheilua twitteristä.

On myös sellaisia ihmisiä, jotka ovat FB:ssä, mutta joita Twitter ei voisi vähempää kiinnostaa.
Keksuli

Poissa Poissa

Vastaus #163 : 02.11.2012 klo 18:33:29

Pakkohan tähän on mukaan tulla jos ens kaudelle saadaan järjestettyä Ylos
Snadi

Poissa Poissa

Vastaus #164 : 02.11.2012 klo 19:24:40

On myös sellaisia ihmisiä, jotka ovat FB:ssä, mutta joita Twitter ei voisi vähempää kiinnostaa.
Kyllä varmasti. Mutta tarkoitus on kai tavoittaa mahdollisimman laaja joukko potentiaalisia Haka-kannattajia. Ja silloin markkinointi kannattaa suunnata twitterin ja muiden medioiden kautta urheilua seuraaville. Nuo FC Hakaa fb:ssa seuraavat on jo "pelastettuja". Ihan hyvä, että joku jaksaa tarjota heille live-seurantaa, mutta se tavoittaa ainoastaan heidät ja ei välttämättä tuo kovin paljoa uusia kannattajia.
tommyspa

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Fc Haka

Vastaus #165 : 02.11.2012 klo 19:32:49

Ehdottomasti toiminnassa mukana, puukatsomon tehtaanpääty haltuun ja huutamaan haka takaisin liigaan. Viimevuosina harmitellutkin aktiivisen aikuisten fanitoiminnan puutetta!
elhadjidiouf

Poissa Poissa

Vastaus #166 : 02.11.2012 klo 19:33:49

Kyllä mä oon myöskin sitä mieltä, että Twittertili on sallittava. Itse voin kyllä sitäkin hoitaa jahka oon itse perehtynyt sen toimintaan enemmän kun vähe alusta. Toki myös seuran puolelta täytyy tulla positiivinen signaali viralliselle Twitter-tilille. Tosin, tohonkin tarviin jonkun kaveriks, muuten siitä ei tuu lasta eikä paskaa.

FB-sivut on toiminut hyvin, ja siinä on sopiva porukka hoitamassa sitä vapaaehtois"työnä", joten jos joku ei ole paikalla, niin joku toinen hoitaa. Väittäisin myös, että ilman FB:tä, ei tuo Vaasan Megamatka olisi onnistunut.
Vastapallo

Poissa Poissa

Vastaus #167 : 02.11.2012 klo 19:37:44

En mä Twitterin mahdollisuuksia ole missään nimessä kiistämässä. Kunhan toin esille, että liveseurantaa on jo nyt ollut vierasotteluista tarjolla.
Snadi

Poissa Poissa

Vastaus #168 : 03.11.2012 klo 08:52:32

En mä Twitterin mahdollisuuksia ole missään nimessä kiistämässä. Kunhan toin esille, että liveseurantaa on jo nyt ollut vierasotteluista tarjolla.
Itse asiassa liveseuranta on ollut tarjolla jo twitterissäkin pitkään. Twitterissä kuka tahansa voi perustaa liveseurannan. Ei tarvitse muuta kuin liittää twiittiinsä tägin #fchaka  Silloin kaikki kyseistä tagia seuraavat näkevät Haka-aiheiset viestit omalla kännykällään tai tietokoneellaan, jos vain laittavat #fchaka -haun päälle. Monet käyttävät #haka -tägiä, mutta se on kamalan huono tägi, koska kyseinen sana on yleinen internetissä muissa tarkoituksissa ja sen mukana twitterihakuihin tulee valtava määrä roskaa.

Voin kertoa esimerkin tägi-haun voimasta. Liigan viimeisellä kierroksella seurasin #veikkausliiga -tägin viestejä twitterissä. Siellä silmiin osui seuraava viesti:

Now going to Vaasa! VPS-Haka! #jarodivariin #veikkausliiga #UuHakaHaka got a Putte #6 signed photo #sohappy pic.twitter.com/w1jsxBdk

Twitterin loistavuus sosiaalisen median kanavana on, että en ollut koskaan aiemmin kuullutkaan kenestäkään Elmo Kekkosesta. Mutta #veikkausliiga -tägin kautta sain hänen Haka-aiheisen viestinsä näkyviin samalla minuutilla kun hän sen laittoi nettiin.

Hakalla on itse asiassa vuosi sitten perustettu twitter-tili, mutta sillä on lähetetty vain yksi viesti, vaikka seuraajia oli jo yli 70, kun viimeksi vilkaisin: http://twitter.com/FCHaka1

Joku on jo asialla vähän vitsaillutkin: https://twitter.com/tuomasnur/status/262082368188321792

Hakan oman twitter-seurannan tärkeys on, että twitterissä saattaa levitä välillä epätäsmällistä tietoa. Siksi seuralla olisi hyvä olla aktiivikäytössä oma tili, jolla voi lähettää täsmällisempää tietoa. Kaiken lisäksi esimerkiksi kaikissa Haka-aiheisissa twiiteissä ei ole aina #fchaka-tägiä. Se saattaa jäädä pois epähuomiossa tai tilanpuutteessa. Mutta jos FC Haka twitter-tili seuraa Haka-aiheisia twiittejä (esimerkiksi pelaajien twiittejä), niin ne on helppo sieltä seurannasta lähettää edelleen virallisen tilin seuraajillekin ja ne tavoittavat siten laajemman seuraajakunnan.

edit: poistettu ylimääräinen sana
« Viimeksi muokattu: 03.11.2012 klo 09:02:50 kirjoittanut Snadi »
hakapeliitta

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Haka

Vastaus #169 : 03.11.2012 klo 18:48:59

Kiitos tästä :)
« Viimeksi muokattu: 21.11.2012 klo 10:30:44 kirjoittanut hakapeliitta »
Vornander

Poissa Poissa

Vastaus #170 : 03.11.2012 klo 18:53:58

FB-päivitykset saa kai automaattisesti ohjattua myös Twitteriin. Mulle käy kumpi tahansa, mutta toiset arvostaa Twitteriä helpomman käyttöliittymän takia sekä siksi, että sitä pystyy seuraamaan rekisteröitymättä.
elhadjidiouf

Poissa Poissa

Vastaus #171 : 03.11.2012 klo 18:59:34

Äsköseen viestiin. Jos olisit katsonut FOX-kanavaa keskiviikkona niin tietäisit hänestä paljon enemmän jo nyt. VO2 ohjelmass oli juttua hänestä. Tulee kai sunnuntaina vielä uusintana
Moi Elmo
Snadi

Poissa Poissa

Vastaus #172 : 03.11.2012 klo 19:20:36

FB-päivitykset saa kai automaattisesti ohjattua myös Twitteriin. Mulle käy kumpi tahansa, mutta toiset arvostaa Twitteriä helpomman käyttöliittymän takia sekä siksi, että sitä pystyy seuraamaan rekisteröitymättä.
Edelleen lähetettäviin fb-viesteihin pitäisi sitten vain laittaa twitter-tägit (#fchakasjk #fchaka, #sjk, #ykkonen #tehtis jne). Samoin kuin täälläkin matsitopiikkien avausviesteihin.
hakapeliitta

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Haka

Vastaus #173 : 03.11.2012 klo 20:11:11

Morjesta
« Viimeksi muokattu: 13.12.2023 klo 15:56:28 kirjoittanut hakapeliitta »
Laaka

Poissa Poissa

Vastaus #174 : 06.11.2012 klo 17:38:15

Jokos on jotain yhteydenpitoa tapahtunut tällä viikolla?

Sivuja: 1 ... 6 [7] 8 ... 12

Siirry: