FutisForum2 - JalkapalloFutisForum2 - Jalkapallo
01.12.2024 klo 05:54:09 *
Tervetuloa, Vieras. Haluatko rekisteröityä?
Aktivointiviesti saamatta? Unohtuiko salasana?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Foorumi aukeaa nopeasti osoitteella ff2.fi!

Yhteys ylläpitoon: ff2 ät futisforum2 piste org

Sivuja: 1 [2] 3 ... 12

Kirjoittaja Aihe: Hakan kannattajatoiminta  (Luettu 30830 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
yoshi

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Pääty kii

Vastaus #25 : 04.07.2011 klo 23:34:01

Siis kyllä tää nyt on ihan syväluotaus :D
yoshi

Poissa Poissa

Vastaus #26 : 04.07.2011 klo 23:40:43

Ehdotus kannattajatoiminnan uudelleenjärjestelyyn.

Puhuimme 4.7 Haka – Jaro pelin jälkeen jälleen kannustamisesta ja miten sitä voitaisiin vielä kerran koittaa herätellä täällä. Seuraavassa on ehdotus meidän taholtamme tämän suunnitelman kokeilemiseksi, ilman kokeilemista emme voi sanoa että se toimisi.

Hakapeliitat on tullut tiensä päähän ainakin siinä muodossa missä se vielä jokunen vuosi sitten oli. Osa entisistä kannattajista on siirtynyt edustusjoukkueen kirjoihin, osa muuttanut pois ja osa vain jättäytynyt pois toiminnasta. Silti kaikki käyvät kuitenkin peleissä kun täällä ovat, eivät vain enään yhdessä porukassa. Uusia jäseniä ei ole saatu hankittua vaikka jokainen meistä tunteekin 20-30v ikäisiä jotka käyvät peleissä. Paljon on tullut vastauksia että olemme leimaantuneet ”junnusakiksi” ja siitähän kaikki joskus alkoikin. Nykyään katsomossa on muutama meitä ja kourallinen alta 16-vuotiaita junioreita, taitaa tuokin ikähaarukka olla ihan liian korkea.  Ei haluta tulla mihinkään teini/juniori -helvettiin ja sen takia nämä potentiaalisetkin ääntelijät ovat pysyneet poissa, paitsi jos tarjolla on olutta.

Tänään oli pitkästä aikaa edes jonkinasteista tunnelmaa, ihmiset taputtivat ja osittain päätuomarin ”avustuksella” saatiin katsomot elämään. Kuitenkin positiivistä oli että ihmiset lähtivät taputtamaan kun siihen tuli tilaisuus ja tätä myöden lähdimme pohtimaan jatkoa sekä tätä ehdotusta. Futisforumilla on erittäin aktiivista keskustelua Hakan kausiotsikossa sekä aina ajankohtaisissa otteluotsikoissa, monet ovatkin valitelleet ettei ole mitään ”ryhmää” mihin liittyä ja Hakapeliitat on suljettu ulos tästä.

Nyt tarvisi saada kerättyä nämä erillään olevat kaveriporukat yhteen paikkaan, vaikka tätä on jo koitettu puhumallakin niin tulos on ollut nähtävissä.

Ehdotammekin että Puukeskuksesta varattaisiin jompikumpi pääty erilliseksi ”kannattajakatsomoksi”. Ehkä tehdasta lähempänä oleva pääty olisi parempi liittyen vierasfanien läheisyyteen toisessa päässä. En ota huomioon tässä kausikortteja tai muita vakiopaikkalaisia nyt koska en voi niistä tietää. Tähän katsomon osaan olisi halvempi lippu ja sillä pääsisi vain tähän katsomoon.

- miten varmistaa että kannattajalipun ostaneet ihmiset tulevat juuri tuohon katsomoon eivätkä kävele vain suoraan Nordeaan tai muualle Puukeskukseen?

Ihmisiä voisi koittaa vähän ohjailla, koska kyse olisi vain aluksi muutaman pelin kokeilusta jotta nähtäisiin auttaako edes tämäkään tuohon väen kerääntymiseen yhteen paikkaan. Jos kannattajakatsomossa olisi oma anniskelupiste jossa kalja/siideri olisi 3e-3.5e ja sinne pääsisi nauttimaan tuosta edusta vain olemalla kyseisessä katsomossa, ihmiset voisivat löytää tiensä tuonne. En ole keksinyt vielä parempaa ideaa tuohon lipun kontrollointiin.

Katsomoon tottakai K18. Varmastikkin sektioon liikenisi yksi tai kaksi järjestyksenvalvojaa, on niitä ollut SAP:issa meitä vahtimassa useampi per peli. Vaihtoehtona nämä kaikki ihmiset voivat maksaa lipustaan 15e (aikuisena) ja istua suu kiinni katsomossa niinkuin nytkin tekevät mutta heti kun ympärillä on ihmisiä jotka uskaltavat avata suunsa niin kummasti ne omatkin suut aukeavat. Puhumattakaan jos on nautittu sitä olutta.

Ehdotuksen takana ei ole järjestää mitään bakkanaali-aluetta Puukeskuksen katsomoon, näillä eväin ihmiset tuntuvat kuitenkin aina kannustavan ja tekevän valintojaan ”miksi ja minne menen ottelun ajaksi istumaan”. Ainakin näkisi että löytävätkö ihmiset tuonne ja kiinnostaako tuo ketään. Pyydelty on jo kaksi kautta että ”tulkaa kannustamaan” mutta ei ja syytkin on selvät.

Päälimmäisenä ajatuksena on kuitenkin siirtyä pois SAP-katsomosta jos jotain ryhmää saataisiin tästä kiinnostumaan koska kiinnostuneita on.

ystävällisin terveisin ; Hakapeliitat + muita Hakan aktiiveja
Homer

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Valkeakosken Haka

Vastaus #27 : 05.07.2011 klo 07:50:29

Emmää ainakaa kehtaa huutaa koska naapurin perttikin on katsomossa! Ei vaan, jotain konkreettista pitäisi nyt touhulle tehdä. Löytyykö vanhemmasta kaartista paljonkin väkeä joita mahdollinen ääneenkannatushomostelu kiinnostaisi. Jos/kun löytyy, niin voisi noista jo kaikonneista ex-hakapeliitoistakin osa saapua posseen takaisin, kun huomaisivat että sielä huutaa Pera-40 w myös.

Mä voisin pistää puvun päälle ja krakan kaulaan ja vedota näin herrasmieskannattajiin. Päälle luonnollisesti Soinimaisesti Hakan huvi, jotta tyylittömyys olisi viimeisteltyä.

Sinänsä erikoista, ettei Koskilla "kehdata huutaa" Tehtiksen katsomossa, kun esim. sisäpalloilulajeissa äänekkäästi kannattajien ikäjakauma on erittäin laaja. No perinne on tässä suhteessa vahva.

Puukatsomo olisi sikälikin hyvä paikka, sillä minua ainakin kiinnostaa eniten matsin seuraaminen ja päätykatsomosta tilanteiden näkeminen on vähän siinä ja siinä.
yyber

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Periaatteen Jatkuvuus

Vastaus #28 : 05.07.2011 klo 08:49:53

Puukatsomo olisi sikälikin hyvä paikka, sillä minua ainakin kiinnostaa eniten matsin seuraaminen ja päätykatsomosta tilanteiden näkeminen on vähän siinä ja siinä.

Sama ja Tehtaanpuoleinen Pääty sopisi hyvin hulinointiin, koska siinähän on brenkkualue nurkan takana.
Picchio #11

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: FC Ilves, NUFC, OM

Vastaus #29 : 05.07.2011 klo 17:53:07

Jep, jep, löysinpä ittenikin tänne. Hakan peleissä on tullu kyllä käytyä, ja munkin mielestä olis hyvä/kiva saada lisää jonkunmoista kannatustoimintaa, toisin sanoen ääntä, laulua, huutoa.... ;) Nythän ainakin siellä missä mä olen usein istunu, eli ns. pääkatsomossa, on paljon kyllä yksittäisiä ukkoja jotka huutelee ja vittuilee tuomarille....

Eilen ja usein muulloinkin katsomo kyllä taputtaa aika hyvin kulma- vapari- yms tilanteissa, sen musan mukaan, mutta tohon se sitten jää. Itekin lukeudun jo tähän vähän vanhempaan 30+ osastoon, ja olen joskus lastenkin kanssa pelissä, mutta jos tommonen "kannatuskatsomo" olis, niin varmasti sinne aina sillon tällön tulisin "huuteleen"?

Oi Haka on... ;)

ps. tuo tehtaan puoleinen alue tuskin liikenee hulinointiin, kun sinnehän nyt juuri tehtiin ja kehitetään sitä lasten leikkialuetta.... 
yyber

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Periaatteen Jatkuvuus

Vastaus #30 : 05.07.2011 klo 22:10:51

ps. tuo tehtaan puoleinen alue tuskin liikenee hulinointiin, kun sinnehän nyt juuri tehtiin ja kehitetään sitä lasten leikkialuetta.... 

Totta. Eli vieraskannattajat Päädyn Kivikatsomon puoleiseen ja Hakalaiset Puukeskuksen Liikennepuiston puoleiseen päätyyn?
straiter

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: FC Rotkäppchen Sektkellerei Freyburg

Vastaus #31 : 15.07.2011 klo 21:41:11

http://www.hs.fi/urheilu/jalkapallo/veikkausliiga/artikkeli/JJK+hiljensi+Hakan+sikakatsomon/1135267819013/

Vihtakuula ja kumppanit olleet asialla ???
Vastapallo

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Isabelle Forrerin massiivinen juomapullo

Vastaus #32 : 15.07.2011 klo 21:50:38

No ei kyllä.
elhadjidiouf

Poissa Poissa

Vastaus #33 : 15.07.2011 klo 22:21:12

No ei kyllä.
No äijä huuteli kuitenkin käpylehmää
Vastapallo

Poissa Poissa

Vastaus #34 : 15.07.2011 klo 22:22:09

Tommille pitää huutaa käpylehmää.
krevis

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: 1923

Vastaus #35 : 16.07.2011 klo 11:03:12

Tommille pitää huutaa käpylehmää.

:D Ylos

Jokainen pelaa vahvuuksillaan.
viherkenttä

Poissa Poissa

Vastaus #36 : 21.07.2011 klo 18:01:10

Urheilulehtui 29/2011
Lainaus
Haka taistelee urhoollisesti heikolla pelaajamateriaalilla ottelusta toiseen, mutta sarjan heikoimmat fanit istuvat hiljaa ja kyräilevät katsomossa totuttuun tyyliinsä. Ansaitsevatko valkeakoskelaiset edes liigajoukkuetta paikkakunnalleen?
elhadjidiouf

Poissa Poissa

Vastaus #37 : 21.07.2011 klo 22:18:05

Urheilulehtui 29/2011

Anna mä arvaan, Timo "oon pelannu minuutin kakkosdivaria" Innanen?
S.K.

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Klubi

Vastaus #38 : 21.07.2011 klo 22:18:51

Sama jätkä.
Vastapallo

Poissa Poissa

Vastaus #39 : 21.07.2011 klo 22:21:37

Nykyhetken osaltahan Innanen on ihan oikeessa, mutta toi "totuttuun tapaansa" vähän häiritsee. Kyllä tossa viitisen vuotta oli katsomossa kuitenkin edes jonkinlaista yritystä.
S.K.

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Klubi

Vastaus #40 : 21.07.2011 klo 22:23:12

Nykyhetken osaltahan Innanen on ihan oikeessa, mutta toi "totuttuun tapaansa" vähän häiritsee. Kyllä tossa viitisen vuotta oli katsomossa kuitenkin edes jonkinlaista yritystä.
Eipä noista Timo "kokonaisvaltainen" Innasen jutuista kannata välittää ns. hevonvittua. Ihan turha jätkä ja oman tilaukseni perun heti kun näen sanan kokonaisvaltainen seuraavan kerran Timon kirjoittamana.
TZagallo

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Eilen, tänään, huomenna

Vastaus #41 : 21.07.2011 klo 22:23:57

Ei kannata välittää. Innanenhan nyt kirjoittaa pääosin täyttä paskaa.

edit. Hobitti oli nopeampi.
Vastapallo

Poissa Poissa

Vastaus #42 : 21.07.2011 klo 22:25:31

Mä kaipaisin myös vähän dynaamisuutta tähän hommaan.

e: Ja paskaahan se Innanen puhuu nykyhetkestäkin. Käpylehmää huudettiin niin vitusti Karille viimeks >:(

Mjoo, vitsihän tuo Innanen on, ei siitä sen enempää.
elhadjidiouf

Poissa Poissa

Vastaus #43 : 22.07.2011 klo 09:56:16

Jep, perseestä tuo Innanen on toimittajana ja varmasti myös ihmisenä. Kerkeää yhden kauden aikana varmaan 7 kertaa vaihtamaan mielipiteensä Hakasta.

"Sympaattinen kyläseura taistelee pienimmällä pelaajabudjetilla sarjan keskikastissa"

ja sit parin viikon päästä jos on mennyt vähän kehnommin

"Hakaa ei pelasta putoamiselta, muuta kuin Ropsin huonous. Valkeakoskelainen tuppisuuyleisö ei ansaitse Vekkausliigajoukkueita"

Vittu mikä homo.

Ei siinä, olisihan se kiva että kannattajatoiminta saataisiin taas tämän kauden aikana toimimaan, poissa on ne kultaiset ajat kuin pääsyn N-katsomossa oli kymmeniä huutamassa.
« Viimeksi muokattu: 22.07.2011 klo 09:58:30 kirjoittanut elhadjidiouf »
petepeters

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Haka Valkeakoski, sympatiat Napapiirille.

Vastaus #44 : 22.07.2011 klo 09:59:13

Sinänsä erikoista, ettei Koskilla "kehdata huutaa" Tehtiksen katsomossa, kun esim. sisäpalloilulajeissa äänekkäästi kannattajien ikäjakauma on erittäin laaja. No perinne on tässä suhteessa vahva.

Isku-Veikkojen peleissä ei ainakaan kauheeta meininkiä ollut.
yoshi

Poissa Poissa

Vastaus #45 : 22.07.2011 klo 14:08:44

Asiasta kolmanteen, onko ton kirjotuksen pohjalta lähestytty toimistoa mitenkään?
Vastapallo

Poissa Poissa

Vastaus #46 : 22.07.2011 klo 14:11:20

Voisin pistää tohon paperille ihan konkreettisen ehdotuksen ja pistää sitä sitten vaikka eteenpäin liitteenä toimistolle.
yoshi

Poissa Poissa

Vastaus #47 : 22.07.2011 klo 14:16:07

Joo, voisin veikkailla että mun ei kannata lähetellä mitään, ainakaan omalla nimelläni. Ei nyt mitään kahnauksia ole mutta onhan noita mielipiteitä tullut aika reippaasti sanottua tässä aikojen saatossa, kaikkia se ei miellytä. Käytännössä olen pessyt käteni koko seurasta ja sen toiminnasta.
elhadjidiouf

Poissa Poissa

Vastaus #48 : 22.07.2011 klo 15:43:41

Joo, voisin veikkailla että mun ei kannata lähetellä mitään, ainakaan omalla nimelläni. Ei nyt mitään kahnauksia ole mutta onhan noita mielipiteitä tullut aika reippaasti sanottua tässä aikojen saatossa, kaikkia se ei miellytä. Käytännössä olen pessyt käteni koko seurasta ja sen toiminnasta.
painu sit homo vittuu
päätykatsomo

Poissa Poissa

Vastaus #49 : 23.07.2011 klo 15:18:54

Vittu hirvein persereikä ikinä tuo Innanen Alas

Sivuja: 1 [2] 3 ... 12

Siirry: