FutisForum2 - JalkapalloFutisForum2 - Jalkapallo
21.11.2017 klo 14:39:43 *
Tervetuloa, Vieras. Haluatko rekisteröityä?
Aktivointiviesti saamatta? Unohtuiko salasana?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Facebook, Google+ & Twitter

Yhteys ylläpitoon: ff2 ät futisforum2 piste org
Sivuja: 1 ... 52 [53]

Kirjoittaja Aihe: Italian futismatkailun yleistopic  (Luettu 135966 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
möte

Poissa Poissa

Vastaus #1300 : 06.11.2017 klo 21:39:45

Tesseralla Curvaan, mitä kautta liput? Luotatko että yleisestä myynnistä saa vielä ostettua vai saiko Tesserallakin aiemmin ostettua?
Paikallisten yhteyksien avulla, jos ei onnistu niin sitten ihan B&W-memberin vaiheessa. Tesseralla ei ole mitään etuoikeuksia, e-liput tulee vaan kortille. Ja tarkennuksena vielä, curva sudiin ei siis myydä sarjapeleihin ollenkaan lippuja listicketin/virallista kautta
Alty

Poissa Poissa

Vastaus #1301 : 06.11.2017 klo 21:41:43

Paikallisten yhteyksien avulla, jos ei onnistu niin sitten ihan B&W-memberin vaiheessa. Tesseralla ei ole mitään etuoikeuksia, e-liput tulee vaan kortille. Ja tarkennuksena vielä, curva sudiin ei siis myydä sarjapeleihin ollenkaan lippuja listicketin/virallista kautta

Millainen meininki noissa curvissa on?
teme75

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: FC Internazionale Milano, Manchester United

Vastaus #1302 : 06.11.2017 klo 22:24:10

Okey... Onko tietoa tuleeko virallista kautta myyntiin ollenkaan noita halvemman kategorian lippuja alk. 45€? Vaiko vain pitkille sivuille yli huntin lippuja...?
möte

Poissa Poissa

Vastaus #1303 : 06.11.2017 klo 23:27:05

Millainen meininki noissa curvissa on?
Mitä päässyt curvaan tai ollut paikka siinä lähietäisyydellä, meininki pääsääntöisesti ollut hyvää, on osunut omalle kohdalle myös rankkasadetta ja ultrien pienimuotoista protestia, missä tunnelma ei ole noussut ihan sinne mitä toivoisi. Tällä kaudella rummut tehneet paluun curvaan! Linkistä voi käydä kattelee, mikä meno https://www.youtube.com/user/pagno1972/videos
Okey... Onko tietoa tuleeko virallista kautta myyntiin ollenkaan noita halvemman kategorian lippuja alk. 45€? Vaiko vain pitkille sivuille yli huntin lippuja...?
Nordiin tulee yleensä jonkin verran, mutta menevät myös ensimmäiseksi myynnin alettua. Toiseksi edullisinta yläkatsomon kaarteissa, melko hyvin lippuja tarjolla, hinnat alkaen n.80e
Pirlo21

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Juventus, JanPa, Pato

Vastaus #1304 : 07.11.2017 klo 07:23:21

Lisätietoja tuosta viidestätoista vuodesta? Oma jäsenyys on voimassa ainakin vaan vuoden. Tänä syksynä liitytty, ja loppuu ensi syksynä. Tarkoitus olisi mennä joulukuun Juve-Inter matsiin.

Ei kai B&W member enää tesseraa tarvitse?

Juven sivuilta:
Ja Listicketista:

Mulla on näemmä kaks korttia, toinen International Premium, joka on mennyt umpeen ja sitten Stadium member (tessera del tifoso), joka on valid thru 2/25.. Ainakin alkuvuodesta sai ostettua liput, joten kai tuo on pakko uskoo..
Alty

Poissa Poissa

Vastaus #1305 : 07.11.2017 klo 14:04:10

Napoli vs. Juventus eka päivä joulukuuta. Mitkähän ois mahikset saada lippu paikan päältä, tai ylipäätänsä ja ilman tota tesseraa?

Menossa tuonne kans. Tilasin varmuuden vuoksi tesseran kun ilman sitä ei netistä pysty ostamaan.
teme75

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: FC Internazionale Milano, Manchester United

Vastaus #1306 : 08.11.2017 klo 08:47:38

Menossa tuonne kans. Tilasin varmuuden vuoksi tesseran kun ilman sitä ei netistä pysty ostamaan.

Mistä tilasit Tesseran ja oliko sen 15€ vai..?
Alty

Poissa Poissa

Vastaus #1307 : 08.11.2017 klo 09:05:55

Mistä tilasit Tesseran ja oliko sen 15€ vai..?

Ticketone.it. 20 euroa oli hinta.
Melieber

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: HJK, Ajax, Calcio

Vastaus #1308 : 08.11.2017 klo 11:22:57

Joo perkules pitäisköhän sitä myös tilata semmoinen sitten. Oon elänyt siinä käsityksessä ettei paikan päällä ostaessa sitä tarvii. Mut oon kyllä usein väärässä tämmösissä jutuissa. Toukokuussa oltiin kun oli Napoli-Fiorentina ja kyseltiin mistä saa lippuja, niin ei kukaan maininnut tesserasta mitään. Ei sitten kyllä menty ees peliin koska pitkä reissu, darra jne..

Mietin vaan että kun Juve on tuolla aika "suosittu" vastustaja, niin onko riski että tuo myydään loppuun? Tuli mieleen se yks hauska kioski Danten alueella päin missä on/oli Higuainin iso juliste seinässä kadulle päin ja teksti vapaasti suomennettuna: "vitun juventino, paikkasi on hautuumaalla". :) sori offtopic! :D
Alty

Poissa Poissa

Vastaus #1309 : 08.11.2017 klo 11:49:26

Joo perkules pitäisköhän sitä myös tilata semmoinen sitten. Oon elänyt siinä käsityksessä ettei paikan päällä ostaessa sitä tarvii. Mut oon kyllä usein väärässä tämmösissä jutuissa. Toukokuussa oltiin kun oli Napoli-Fiorentina ja kyseltiin mistä saa lippuja, niin ei kukaan maininnut tesserasta mitään. Ei sitten kyllä menty ees peliin koska pitkä reissu, darra jne..

Mietin vaan että kun Juve on tuolla aika "suosittu" vastustaja, niin onko riski että tuo myydään loppuun? Tuli mieleen se yks hauska kioski Danten alueella päin missä on/oli Higuainin iso juliste seinässä kadulle päin ja teksti vapaasti suomennettuna: "vitun juventino, paikkasi on hautuumaalla". :) sori offtopic! :D

Mä en jostain syystä saanut sitä tilattua mun Suomen osoitteeseen. Systeemi itki jotain provinssista. Tehtiin sitten niin, että mun englantilainen kaveri tilasi sen kortin samalla myös mulle kun tilasi oman korttinsa. Voi olla, että tein sitten jotain väärin kun yritin sitä tilata.
ByyriTV

Poissa Poissa

Vastaus #1310 : 10.11.2017 klo 16:18:50

Raporttia ja vinkkejä Veronaan meneville:

https://byyri.com/tien-paalla-chievo-napoli-ja-vinkit-veronaan/
chobo

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Pienet ja sympaattiset

Vastaus #1311 : eilen kello 00:31:30

Kenelläkään kokemuksia Serie D matseista viime kausilta? Tarviiko tessera del tifoson tms paskaa näissä aladivareissakin vai lippu vaan stadikan luukulta ja sisään? Cavese-Taranto marraskuussa siis kiinostais.
Vastataan nyt omaan viestiin jos joku tulevaisuudessa miettii samaa - ei tarvitse tdt:tä. Ylipäätään Cavesea ei voi olla hehkuttamatta. Stadikka iha käsittämättömällä paikalla vuorten ympäröimänä ja ultraskene - ainakin mun silmään - todella kova.
« Viimeksi muokattu: eilen kello 01:47:45 kirjoittanut chobo »

Sivuja: 1 ... 52 [53]

Siirry: