FutisForum2 - JalkapalloFutisForum2 - Jalkapallo
15.12.2018 klo 02:06:32 *
Tervetuloa, Vieras. Haluatko rekisteröityä?
Aktivointiviesti saamatta? Unohtuiko salasana?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Facebook & Twitter

Vuoden Foorumisti 2018, Joulupata 2018, FF2-kauppa:kauppa.ff2.fi, Yhteys ylläpitoon: ff2 ät futisforum2 piste org
Sivuja: 1 ... 64 [65]

Kirjoittaja Aihe: Italian futismatkailun yleistopic  (Luettu 200020 kertaa)
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
Asperiini

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Inter Milan, Muury

Vastaus #1600 : 29.11.2018 klo 14:19:58

Ei.

Paskapuhetta. Varmasti on mahdollista saada liput. Kannattaa vaan yrittää tiukasti sitten kun tulee myyntiin.

Itse yritän saada 3 lippua milan vs inter maaliskuussa.
Metsän poika

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: RoPS, TPV

Vastaus #1601 : 29.11.2018 klo 16:08:07

Paskapuhetta. Varmasti on mahdollista saada liput. Kannattaa vaan yrittää tiukasti sitten kun tulee myyntiin.

Jos sillä ei ole lopulta niin suurta väliä, vaikkei lippuja saisikaan, niin tietenkin kannattaa yrittää vasta yleisestä myynnistä. Näyttää tuolla vielä paikkoja olevan, joten eiköhän maanantaina yleisestä myynnistä vielä irtoa. Yksittäispaikkoja jopa ihan hyviä.
 San Sirolle mahtuu niin helvetisti porukkaa, että sitä ei ihan hetkessä myydä loppuun.
 Molemmat kyllä loppuun myydään.
masa90

Poissa Poissa

Vastaus #1602 : 01.12.2018 klo 07:37:17

Samaa mieltä. Olen itse käynyt katsomassa Torino-Juven aikanaan ja kyllä sinne lippuja sai kun meni tasan sillä hetkellä kun tulivat myyntiin.

Kannattaa valita sopiva paikka vaan itselle, huikea tunnelma oli ja Torino on upea kaupunkikin vielä.
kluru

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: veikkopl Venäjällä

Vastaus #1603 : 04.12.2018 klo 23:04:44

Juuri äsken poistin Torino-Juveen lipun, joten kyllä sieltä yleisestä myynnistä irtosi ihan kivasti.
masa90

Poissa Poissa

Vastaus #1604 : 06.12.2018 klo 10:44:20

Juuri äsken poistin Torino-Juveen lipun, joten kyllä sieltä yleisestä myynnistä irtosi ihan kivasti.

Hieno homma ! Mukavaa reissua, varmasti upea matsi !

Suosittelen samalla reissulla etenkin italian kansallista automuseota jos autot kiinnostaa, se on todella hieno !
cashenko

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Internazionale, JJK, Huuhkajat

Vastaus #1605 : 07.12.2018 klo 07:44:42

Hieno homma ! Mukavaa reissua, varmasti upea matsi !

Suosittelen samalla reissulla etenkin italian kansallista automuseota jos autot kiinnostaa, se on todella hieno !

Ja vaikka autot ei kiinnostaisi, niin silti kannattaa mennä.

Itse kävin viime keväänä ko. matsin seuraamassa ja fiilis oli kyllä hyvä. Kympin ratikalla stadionin viereen tai sitten Metrolla vähän kauemmas. Hyvä mennä ajoissa, sillä lipuntarkastus on hidasta (ja metroissa tungosta).
Smart

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Internazionale, Napoli, Azzurri

Vastaus #1606 : 07.12.2018 klo 12:48:51

Ketään tänään Torinossa menossa katsomaan?
masa90

Poissa Poissa

Vastaus #1607 : 07.12.2018 klo 18:20:34

Ja vaikka autot ei kiinnostaisi, niin silti kannattaa mennä.

Itse kävin viime keväänä ko. matsin seuraamassa ja fiilis oli kyllä hyvä. Kympin ratikalla stadionin viereen tai sitten Metrolla vähän kauemmas. Hyvä mennä ajoissa, sillä lipuntarkastus on hidasta (ja metroissa tungosta).

Joo sama kokemus itsellä. Lippujen tarkastelu oli TODELLA hidasta. Tietty hyvä että turvallisuus edellä mennään sillä todella kuuma tunnelma tuolla.

Sivuja: 1 ... 64 [65]

Siirry: