coelb
Poissa
|
|
Vastaus #2125 : 27.07.2011 klo 22:29:21 |
|
Suomi, oikeusvaltio? Suomalaiset ovat kyllä monesti virkaintoisuudessaan aika masentavaa sakkia. Melkein kuin saksalaiset konsanaan.
|
|
|
|
Lorenzo
Poissa
Suosikkijoukkue: * * * *
|
|
Vastaus #2126 : 27.07.2011 klo 22:29:42 |
|
Vuonna 2009 FC Lahti pudotti Slovenian ND Gorican. ...joka pelasi jugoaikana jossain tuplapimpin syövereissä.
|
|
|
|
HÄI
Poissa
Suosikkijoukkue: Valkoposkihanhet & merimetsot
|
|
Vastaus #2127 : 27.07.2011 klo 22:29:50 |
|
Jaksamisia.
|
|
|
|
joks11
Poissa
Suosikkijoukkue: Rakennusliike M. Seppälä Oy
|
|
Vastaus #2128 : 27.07.2011 klo 22:30:24 |
|
Taitaa myös loppua forum-kirjoittelut tähän
Lupaat vaan.
|
|
|
|
suomifutiksen Janne Tähkä
Poissa
|
|
Vastaus #2129 : 27.07.2011 klo 22:30:41 |
|
Omia huomioita:
-Rafinha ns. vitun hyvä, mutta voi voi mikä moka. Erityisesti silmiin pisti kyvyt hyökkäyssuuntaan, menee juoksemalla ohi.
-Riihilahden jalat ei riitä alemman keskikentän paikalle, jossa kaivataan sähäkkyyttä. Miettikää jos meillä olisi vielä Medo.
-Omasta mielestäni tuularit oli aivan vitun hiljaa ja esim. katkarapukatsomosta ei kuulunut kuin pientä taputtelua. Pääty piti ääntä koko stadionin puolesta pl. itä, josta kuului jonkin verran ääntä.
-Miten Klubilla voi loppua KUNTO kesken. Vittu meillä on kausi pitkällä ja kroatiassa aloitellaan ja ollaan paremmassa kunnossa.
-Walleen pompottelee vitun epävarmasti välillä, pidemmät avaukset kauttaaltaan paskoja. Peli ei kuitenkaan häneen kaatunut.
- Litti oli pelkkä rotsi, Sumista vietiin ekalla puoliajalla, Ojalalla ei ollut paras päivä, Lindström pelasi tasoonsa nähden ok, Zenelille olisin toivonut enemmän palloa jalkaan ja haastoja, Sorsa ei päässyt peliin mukaan, Ring teki hienon maalin, mutta aivan liikaa harhasyöttöjä (kokemattomuuden piikkiin?) Bah dominoi mutta hautoi ajoittain liikaa
-Dinamo hoiti klubin rutiinilla.
Klubi tarvitsee kovempia pelejä, kuin mitä Veikkausliigassa on tarjolla. Ilman näitä ei kerätä tarvittavaa rutiinia. Tässä tuli itse asiassa hyvinkin paljon samoja pointteja mitä itselläni oli mielessä. Muutamaan kohtaan kuitenkin eri: Ojala oli hyvä, Litti ei todellakaan ollut rotsi vaan teki erittäin hyviä ratkaisuja kun sai pallon (pl. ehkä se vapari), Wallen oli tänään varma paitsi pitkät avaukset tosiaan monesti huonoja ja tuulareista itse itäkatsomon yläpuolella seisoskelleena sanoisin että ääntä lähti kyllä käsistä paljon, mutta suustaan eivät ihmiset hirveästi möykkää päästäneet, siis lähteneet lauluihin tai HJK-huutoihin mukaan. Bah on tosiaan uskomattoman kaksijakoinen pelaaja. Niin paljon hyvää tässäkin pelissä, mutta toisaalta monta typerää pallonmenetystä hautomisten päätteeksi ja ei jumalauta sitä "puolustustyöskentelyä", muut ympärillä tekevät parhaansa mutta tämä jannu kävelee ja seisoskelee, siis ihan oikeasti. Ja tätä tapahtui jo ennen kuin jaloista loppui virta. Pukki oli aika puhki myös ja oli hyvä vaihtaa hänet pois (olisi voinut tehdä sen aikaisemminkin), mutta kahdesta muusta vaihdosta toisen olisi voinut käyttää Dawdaan. Joukkue tosiaan väsyi pahasti ottelun loppua kohden ja ehkä kaikkein eniten jalkoja olisi tarvittu keskikentän keskustaan, mutta Ägä ja Bah pelasivat loppuun saakka. Viime kauden HJK ei ollut kokonaisuutena näin vahva, mutta Medon kaltaiselle pelaajalle olisi nyt tosiaan käyttöä, JW:n kanssa muodostaisi aika paljon nykyistä liikkuvamman duon keskikentälle. Mainio fiilis oli kyllä katsomossa Rafinhan virheeseen saakka. Ringin maali oli upea, vielä tollanen hidastettu tilanne että sai pallon ilmalennon aikana jännittää mitä oikein tapahtuu. Mahtava, kylmäpäinen viimeistely kun sen tuossa telkkarista näin. Stadion räjähti huutamaan ja kyllä itse kukin varmasti alkoi uskoa, että tällä kertaa ei kävisi näin. Kliseistä sanoa näin, mutta kyetäkseen yllätyksiin näissä peleissä pitäisi onnistua erittäin hyvin, eikä erittäin hyvään onnistumiseen oikein tuollaisia 1-1-tasoituksen kaltaisia lahjamaaleja lukeudu.
|
|
|
|
coelb
Poissa
|
|
Vastaus #2130 : 27.07.2011 klo 22:30:49 |
|
Suomi, oikeusvaltio? Suomalaiset ovat kyllä monesti virkaintoisuudessaan aika masentavaa sakkia. Melkein kuin saksalaiset konsanaan.
|
|
|
|
Marquinho
Poissa
Suosikkijoukkue: HJK & Suomi
|
|
Vastaus #2131 : 27.07.2011 klo 22:30:55 |
|
Mitäs ihmeellistä tää esitti? Sattu seisomaan oikeassa kohtaa kun Sadik puski / veti? Aika oudosti seisoi, jos kentän pinnasta kädellä pallon pysäytti Ehkä vaan makasi oikeassa kohtaa sattumalta?
|
|
|
|
bupa dukta
Poissa
Suosikkijoukkue: Anna mulle kymppi röökiin ja kaksi kaljaan.
|
|
Vastaus #2132 : 27.07.2011 klo 22:32:56 |
|
Niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan. Jaksamisia Kinkylle.
|
|
|
|
--are--
Poissa
Suosikkijoukkue: Suomi, MCFC
|
|
Vastaus #2133 : 27.07.2011 klo 22:38:07 |
|
Boris Pugon muistoa kunnioittaen
|
|
|
|
ff-k
Poissa
Suosikkijoukkue: HJK, FCB
|
|
Vastaus #2134 : 27.07.2011 klo 22:38:18 |
|
Mitä vittua Borikselle? Miksi vitussa näin?
|
|
|
|
Larsenal
Poissa
Suosikkijoukkue: KäPa, Arsenal
|
|
Vastaus #2135 : 27.07.2011 klo 22:40:52 |
|
Tuli valuttua stadionilta pois sellainen maajoukkuematsin jälkeinen vitutus päällä, mutta tällä kertaa paha mieli huuhtoutui aika sukkelaan pois. Sydän ei sitten kuitenkaan ole niin vahvasti klubiin fiksattu, Soneran tunnelma oli valtaosin mahtava, peli oli varsin viihdyttävä ja Suomen kesä on aivan saatanan hieno just nyt. Ainoan pitkän miinuksen saa telefonicastadionin juotto/syöttöpalvelu, joka oli ihan housut kintuissa väkimäärän kanssa.
|
|
|
|
Sportacus
Poissa
|
|
Vastaus #2136 : 27.07.2011 klo 22:41:18 |
|
18.25 menin eteläpäädyn portille. Poliisit tarttuu käsivarsiin ja tyrkkää maijaan. Olen kuulemma Kroatian kansan vihollinen ja uhka turvallisuudelle. Hiljaisena ja toiveliaana olin kävellyt kohti porttia, 3 kaljaa juonut ja yhtään chänttiä en ollut koko päivänä vetänyt ilmoille. Tuskallinen ilta kisahallin putkassa alkoi. 20 minuuttia maattuani poliisit(4 kpl) tulivat kuvaamaan minua ja yrittävät laittaa Srbija-huivia kaulaani. Kieltäydyin, koska ei se koskaan mun kaulassa edes ollutkaan vaan ranteessa. Mikähän vitun pointti näissä kuvissa muka oli? 21.25 ulos putkasta ja yksi olut 99:ssä. Siitä siirtyminen 21.40 sporaan ja järkytys oli suuri, kun kansanvihollista alkaa seuraamaan valkoinen siviilikyttäauto sporan vierellä. Vittu mä oon suosittu kaveri! Lopulta karistin kytät kannoiltani astumalla Kirkkonummen junaan Elielin aukiolla. Aivan mahtavaa. Putinismi näköjään etenee myös Suomessa. Aivan vitun hieno kiitos HJK:lta, jonka peleissä olen käynyt kotona ja vieraissa 14 vuotta. Peli, jota olin odottanut jostain vittu helmikuulta ja portilta viedään maijaan. Kiitos kikkaratukkamuija luottamuksesta. Tämä loukkaus ei unohdu koskaan. Nyt mieli maassa ja ei löydy sanoja kuvaamaan masennusta. Näinä Anders Breivqvistin(nimi muutettu) aikoina ei näköjään kukaan humanistikaan ole turvassa. Kuka tahansa, joka kuvaa Dinamon harjoituksia väärään aikaan ja väärässä paikassa, voi jäädä kiinni poliisin rysään yhteiskunnan vihollisena. Kiitos myös Arjalaisten Sanomille, kun julkaisitte Dinamo training in Helsinki-videoni eräässä blogissa. Hyvästi Klubi. Yhden ajanjakson päätös. 14 pitkää vuotta. Tässä kiitos. Kotipelien boikotti alkaa tästä ja se boikotti pitää. Haistakaa vittu. En tule palaamaan ennenkuin olen saanut kirjallisen anteeksipyynnön. Masentaa, vituttaa, itkettää. Taitaa myös loppua forum-kirjoittelut tähän, kun supo näköjään tavaa tavusta tavuun viimeisen 15 vuoden ajalta. En jää kaipaamaan. Nyt täytyy kehittää muuta elämää. Kiitos - thanks. Suomi, oikeusvaltio? Talteen Kinkyn larppihetki, päättyi ikävästi, mustamaija vei, päivänsankarin
|
|
« Viimeksi muokattu: 27.07.2011 klo 22:43:21 kirjoittanut Sportacus »
|
|
|
|
|
TK
Poissa
Suosikkijoukkue: koko oulun calcio
|
|
Vastaus #2137 : 27.07.2011 klo 22:42:48 |
|
Taitaa myös loppua forum-kirjoittelut tähän, kun supo näköjään tavaa tavusta tavuun viimeisen 15 vuoden ajalta. En jää kaipaamaan. Nyt täytyy kehittää muuta elämää. Kiitos - thanks.
Vaihdat vain nickiä?
|
|
|
|
Balla
Poissa
|
|
Vastaus #2138 : 27.07.2011 klo 22:45:06 |
|
Suomi, oikeusvaltio? Vihdoinkin vinkkini tuotti tulosta. No nyt voi HJKTampere-mieskin "testamenttinsa" jälkeen rauhassa kannattaa kokovartalokyrvän oululaista paskanippua.
|
|
|
|
Mamadou
Poissa
|
|
Vastaus #2139 : 27.07.2011 klo 22:47:28 |
|
No nyt voi HJKTampere-mieskin "testamenttinsa" jälkeen rauhassa kannattaa kokovartalokyrvän oululaista paskanippua.
Please God NO!
|
|
|
|
Manute Bol
Poissa
|
|
Vastaus #2140 : 27.07.2011 klo 22:48:01 |
|
18.25 menin eteläpäädyn portille. Poliisit tarttuu käsivarsiin ja tyrkkää maijaan. Olen kuulemma Kroatian kansan vihollinen ja uhka turvallisuudelle. Hiljaisena ja toiveliaana olin kävellyt kohti porttia, 3 kaljaa juonut ja yhtään chänttiä en ollut koko päivänä vetänyt ilmoille. Tuskallinen ilta kisahallin putkassa alkoi. 20 minuuttia maattuani poliisit(4 kpl) tulivat kuvaamaan minua ja yrittävät laittaa Srbija-huivia kaulaani. Kieltäydyin, koska ei se koskaan mun kaulassa edes ollutkaan vaan ranteessa. Mikähän vitun pointti näissä kuvissa muka oli? 21.25 ulos putkasta ja yksi olut 99:ssä. Siitä siirtyminen 21.40 sporaan ja järkytys oli suuri, kun kansanvihollista alkaa seuraamaan valkoinen siviilikyttäauto sporan vierellä. Vittu mä oon suosittu kaveri! Lopulta karistin kytät kannoiltani astumalla Kirkkonummen junaan Elielin aukiolla. Aivan mahtavaa. Putinismi näköjään etenee myös Suomessa. Aivan vitun hieno kiitos HJK:lta, jonka peleissä olen käynyt kotona ja vieraissa 14 vuotta. Peli, jota olin odottanut jostain vittu helmikuulta ja portilta viedään maijaan. Kiitos kikkaratukkamuija luottamuksesta. Tämä loukkaus ei unohdu koskaan. Nyt mieli maassa ja ei löydy sanoja kuvaamaan masennusta. Näinä Anders Breivqvistin(nimi muutettu) aikoina ei näköjään kukaan humanistikaan ole turvassa. Kuka tahansa, joka kuvaa Dinamon harjoituksia väärään aikaan ja väärässä paikassa, voi jäädä kiinni poliisin rysään yhteiskunnan vihollisena. Kiitos myös Arjalaisten Sanomille, kun julkaisitte Dinamo training in Helsinki-videoni eräässä blogissa. Hyvästi Klubi. Yhden ajanjakson päätös. 14 pitkää vuotta. Tässä kiitos. Kotipelien boikotti alkaa tästä ja se boikotti pitää. Haistakaa vittu. En tule palaamaan ennenkuin olen saanut kirjallisen anteeksipyynnön. Masentaa, vituttaa, itkettää. Taitaa myös loppua forum-kirjoittelut tähän, kun supo näköjään tavaa tavusta tavuun viimeisen 15 vuoden ajalta. En jää kaipaamaan. Nyt täytyy kehittää muuta elämää. Kiitos - thanks. Suomi, oikeusvaltio? Tämä siis siksi, että kuvasit Dinamon treenejä ilman lupaa ja huutelit "Kroatia on Serbia" ja "Me panemme teitä suuhun"? Sinuna valittaisin johonkin Euroopan ihmisoikeustuomioistuimeen. Ei tämä voi mennä näin.
|
|
|
|
ff-k
Poissa
Suosikkijoukkue: HJK, FCB
|
|
Vastaus #2141 : 27.07.2011 klo 22:48:58 |
|
Tämä siis siksi, että kuvasit Dinamon treenejä ilman lupaa ja huutelit "Kroatia on Serbia" ja "Me panemme teitä suuhun"?
Sinuna valittaisin johonkin Euroopan ihmisoikeustuomioistuimeen. Ei tämä voi mennä näin.
Sama.
|
|
|
|
Nice10
Poissa
Suosikkijoukkue: I support FF
|
|
Vastaus #2142 : 27.07.2011 klo 22:49:46 |
|
Ei kai ULTRA nyt noin pienistä lannistu?
|
|
|
|
Tsei Tsei
Poissa
Suosikkijoukkue: Tampere United
|
|
Vastaus #2143 : 27.07.2011 klo 22:49:52 |
|
...joka pelasi jugoaikana jossain tuplapimpin syövereissä. TamUlla on vuodelta 2008 montenegrolaisen Buducnost Podgorican pudotus, joka on on varmaan ollut samalla tasolla, jos ollenkaan olemassa. Intertotosta on tasaisia vääntöjä kroatialais- ja serbialaisseuroja vastaan. En muista kaikkia tuloksia. Yksi vastustaja oli ainakin OFK Belgradista. Tuolta taisi tulla turpaan yhteismaalein 1-0. Kroatiasta taisi kaatua HNK Cibalia. EDIT: Eiku Zibalialtakin taisi tulla turpaan. Voitto taisi tulla siis vain Romanian jengistä. Buducnost taitaa siis olla ainoa tiputettu ex-Jugo-joukkue TamU:lla.
|
|
« Viimeksi muokattu: 27.07.2011 klo 22:54:33 kirjoittanut Tsei Tsei »
|
|
|
|
|
TheJns
Paikalla
|
|
Vastaus #2144 : 27.07.2011 klo 22:51:27 |
|
Jaksamisia Borikselle :/ eipä Kroatian kansan vihollisuus paljoo vaadi
|
|
|
|
Phil Dunphy
Poissa
|
|
Vastaus #2145 : 27.07.2011 klo 22:51:43 |
|
Lupaat vaan.
Sama, liian hyvää ollakseen totta.
|
|
|
|
Vorssander
Poissa
|
|
Vastaus #2146 : 27.07.2011 klo 22:51:58 |
|
Vihdoin kotiuduin reissusta... Kyllähän tuosta tuloksesta paha maku jäi suuhun, sillä 1-1 olisi ollut täysin oikeutettu lopputulos. Tai no, niin olisi periaatteessa ollut Klubin voittokin eikä Dinamon rutiinin turvin ottamaa voittoakaan vääryytenä voi pitää. Maalit olivat taas niin suomalaisia: ensin Rafinhan oma maali ja toisessa maalissa Sammir tuli aika helposti HJK-puolustuksen läpi. Vähän käy Rafia sääliksi tuon maalin takia , koska oli ehkä jopa Klubin paras tänään. Täysi tupa ja viihdyttävä matsi, kelpasi Eteläpäädyssä oli muuten ns. vitun kuuma kun aurino porotti suoraan sinne 60min asti. Eli kokonaisuutena ihan kiva futisilta, mutta...
|
|
|
|
uh
Poissa
|
|
Vastaus #2147 : 27.07.2011 klo 22:55:01 |
|
Voisitko antti tehdä niitä vaihtoja pikkuisen aikaisemmin, 70+min näki miten moni alkoi piiputtaa, ihmetyttää kyllä, kun kausi pitkällä ja pitäisi olla täydessä iskussa, ja edellisesä pelissä moni sai lepovuoron. Sama hyytyminen nähty ennenkin suomijengeiltä, jotain tehdään väärin, ei muuta kun pyynikin portaille jutin kanssa. Bah olisi pitänyt vaihtaa ensimmäisenä, ei jaksanut edes juosta lopussa, silti pelasi 90min. Taas saamaa paskaa muuriselta, ennen peliä suunnitellut vaihdot tehdään, ei vaan kykene reagoimaan pelin aikana tapahtumiin, joten haista muurinen vittu. Tunnelma oli loistava, harvoin on saamaa finskillä ollut, jos koskaan.
|
|
|
|
Hutu
Poissa
Suosikkijoukkue: Helsingin Jalkapalloklubi
|
|
Vastaus #2148 : 27.07.2011 klo 22:58:24 |
|
-Rafi tänään Klubin paras, omasta byyristä huolimatta. Kyykytti laidaltaan tulleita toistuvasti ja jalatkin riitti tässä tempossa selkeesti pidempään kuin muun joukkueen. Säälittää, että epäonni osui kohdalle. En ennen ajatellut asiaa vakavasti, mutta osoitti että kansalaisuuden hankkimalla maju-rinkiin heittämällä... -Sumis ei vaan riittäny. Aivan hukassa. -Ringiltä hirveä määrä harhasyöttöjä ja taas toisaalta epäsuomalaisen kylmä viimeistely. Roikotus alimman miehen yli takabeltiin. Moni ois ampunu lujaa kohti vikaa jätkää -Sadikin arsenaali maalintekopaikassa(/paikoissa ja haastoissa) odotetun väsynyttä. Hyvät metrit ja melkein puhtaat paperit silti. -Ägä hidas, mutta kankee. Silti asenteeltaan ja johtajuudeltaan vahvaa suorittamista. HJK:n rosterin huomioiden europelikamaa. -Masse ja Ojala, avauspeliä ei käytännössä ollut. Toisaalta taktiikkakaan ei sille perustu. Kukkupallojen, joissa ei häirintää, ykkösellä purkaminen laidasta yli jos nyt ei käsittämätöntä, niin ihmeellistä. Suuri osa painui ulos vielä puolustussuuntaan. -Pukin liike ja rohkeus hyvällä tasolla. Uskalsi kääntyä pallollisena vaikeissakin paikoissa. -Bah haastoi pelin loppupuolella pari kertaa helvetin hyvin, mutta taas ajoittain kesti aivan saatanan kauan. -Wallenilta hyvä peli. Avaukset välillä hukassa. -Liti 10min aiemmin baanalle ja peli haltuun. Tuntuu oudolta todeta Kuninkaasta negatiivistä, mutta ei voi mitään, viime matsista on vaan aikaa. -Seba oli Seba, Aksu tsemppas jne. +Ei menty suomifutispaniikkiin missään vaiheessa vaan kokoajan koitettiin pelata. +Sonski oli täynnä. +Eteläpäädyssä hyvin jengii, miikkaria siitä, että tasotuksen jälkeen volyymi (toisaalta ymmärrettävästi) laski. +Ottelutapahtuma oli hoidettu hyvin, sisään pääsi helposti jonottamatta yms. Suomalaiseksi matsiksi ihmeellistä. Tälläsii tuli parin hiivan jäljiltä mieleen.
|
|
|
|
jjonez
Poissa
Suosikkijoukkue: Kunited
|
|
Vastaus #2149 : 27.07.2011 klo 22:59:10 |
|
Miksi vitussa piti taas 1-1 tilanteessa alkaa "varmistelemaan" tasapeliä?? Saatana kun joka kerta Suomalainen joukkue lopettaa pelaamisen ja vastustajalle paineen antamisen, kun on edes hetki vaikeaa pelissä. Näissä tilanteissa pitää antaa vaan vielä enemmän painetta, housuihin paskomisella ei voiteta mitään.
|
|
|
|
|
|