S.K.
Poissa
Suosikkijoukkue: Klubi
|
|
Vastaus #50 : 27.07.2011 klo 21:15:47 |
|
Oli kyllä melkoisen epätodellinen fiilis kun toveri Kinkladzea raahattiin maijaan. Ja syy oli järkkäreiltä tiedusteltaessa juurikin se eilinen pätkä. :keskari:
|
|
|
|
FC Apollo
Poissa
Suosikkijoukkue: HJK, Iiro Aalto, SMM
|
|
Vastaus #51 : 27.07.2011 klo 21:15:54 |
|
Lisäksi uskon että jätkä perussuomalaisena on mahdollinen terroristi. Haista vittu :keskari:
En kyllä omista perusjen jäsenkorttia toisin kuin Kinky omien puheidensa mukaan SKP:n. Lisäksi Kinky on aikaisemminkin syyllistynyt rasistiseen rikokseen kun heitti RoPS:n kikkaratukille banaaneja Kommunistit lienee siis suurempi uhka suvaitsevaisuudelle kuin tämmöset tyhmät persujen symppaajat..
|
|
|
|
Carsten Tancker
Paikalla
Suosikkijoukkue: Vaasan Palloseura
|
|
Vastaus #52 : 27.07.2011 klo 21:16:35 |
|
Sääliksi käy varmasti valtavassa kiimassa matsiin saapunutta pugoa.
|
|
|
|
terwari
Poissa
Suosikkijoukkue: Tervarit, Liverpool, QPR
|
|
Vastaus #53 : 27.07.2011 klo 21:17:27 |
|
Suurin osa sekopään toiminnasta on täysin älyvapaata - keinotekoiseen vihaan, vittuiluun ja muiden toiminnan sabotointiin perustuvaa - perseilyä. Sikäli on ainoastaan loogista, että toisinaan napsahtaa myös kyseisen käärmeen omaan nilkkaan. Täysin sama.
|
|
|
|
uuba
Poissa
|
|
Vastaus #54 : 27.07.2011 klo 21:18:23 |
|
Win-Win -situation ja hirveä haloo
|
|
|
|
Lama-Larsson
Poissa
Suosikkijoukkue: 1907
|
|
Vastaus #55 : 27.07.2011 klo 21:19:45 |
|
Sääliksi käy varmasti valtavassa kiimassa matsiin saapunutta pugoa.
Minuutti ennen vangitsemista mies oli ainakin analyyttisen neutraalissa kunnossa! A.C.A.B.
|
|
|
|
Elmo
Poissa
Suosikkijoukkue: @JyvaskylanFutis
|
|
Vastaus #56 : 27.07.2011 klo 21:20:49 |
|
Oho, kylläpä kiekkoniiloja hyppäsi koloistaan melkoinen määrä :O
|
|
|
|
FC Apollo
Poissa
Suosikkijoukkue: HJK, Iiro Aalto, SMM
|
|
Vastaus #57 : 27.07.2011 klo 21:21:25 |
|
Kyllähän tämä haiskahtaa siltä, että kiintiö säilöönotto oli Poliisien pakko päästä toteuttamaan kun sen verran resursseja oli taas käytetty näin suureen yleisötapahtumaan. Eiköhän tuo vielä lehdessäkin tule lukemaan. "Poliisi otti yhden kannattajan säilöön ennen ottelua"
|
|
|
|
Kronos
Poissa
|
|
Vastaus #58 : 27.07.2011 klo 21:22:28 |
|
Ei hyvää päivää
|
|
|
|
Tiempo
Poissa
Suosikkijoukkue: Viikingit
|
|
Vastaus #59 : 27.07.2011 klo 21:22:49 |
|
Kinkylle Hieno mies ja heti vapaaksi
|
|
|
|
Maakuntasatraappi
Poissa
Suosikkijoukkue: Sääntöjen rajamaat
|
|
Vastaus #60 : 27.07.2011 klo 21:24:50 |
|
Win-Win -situation ja hirveä haloo Sama kävi mielessä. Kinkyn video jää elämään kulttipätkänä ja miehen (sinänsä pilke silmäkulmassa) tavoittelema maine angstisten (myöhäis)teinien tyyliin Lama-Larsson kinginä sen kuin vahvistuu. Klippihän oli mielestäni erinomaisen hauska semminkin kun tietää Kinkyn koiraksi, joka haukkuu muttei pure.
|
|
|
|
Lama-Larsson
Poissa
|
|
Vastaus #61 : 27.07.2011 klo 21:25:26 |
|
Oho, kylläpä kiekkoniiloja hyppäsi koloistaan melkoinen määrä :O
Sama, Kinky on yksin tehnyt enemmän suomifutiksen eteen kuin nämä vitun kendojanarit ovat vetäneet yhteensä nuuskaa huuleen Oon Kinkun puolella, oon Kinkyn puolella, maijassa tai putkassa - oon Kinkyn puolella
|
|
|
|
Lama-Larsson
Poissa
|
|
Vastaus #62 : 27.07.2011 klo 21:26:20 |
|
Sama kävi mielessä. Kinkyn video jää elämään kulttipätkänä ja miehen (sinänsä pilke silmäkulmassa) tavoittelema maine angstisten (myöhäis)teinien tyyliin Lama-Larsson kinginä sen kuin vahvistuu.
Klippihän oli mielestäni erinomaisen hauska semminkin kun tietää Kinkyn koiraksi, joka haukkuu muttei pure.
Moi homo
|
|
|
|
John Rambo
Poissa
Suosikkijoukkue: Suomen seksikkäin
|
|
Vastaus #63 : 27.07.2011 klo 21:26:45 |
|
Antakaa nyt ihmeessä palautetta suoraan tapahtumanjärjestejälle, ymmärtääkseni videolla esiintyvä miekkonenkin kun on varsin korkeassa asemassa tuolla: http://www.paristo.fi/
|
|
|
|
Kronos
Poissa
|
|
Vastaus #64 : 27.07.2011 klo 21:39:31 |
|
Taitaa tulla porttikielto vieraspeliin
|
|
|
|
Hadji
Poissa
|
|
Vastaus #65 : 27.07.2011 klo 21:42:33 |
|
Eiköhän Boris saa tästä vain lisää virtaa.
|
|
|
|
Lorenzo
Poissa
Suosikkijoukkue: * * * *
|
|
Vastaus #66 : 27.07.2011 klo 21:43:08 |
|
Eiköhän siellä ole jo raja-asemilla Pugon kuva seinällä joka kopissa.
|
|
|
|
BermondseyBoy
Poissa
Suosikkijoukkue: Dez caught it
|
|
Vastaus #67 : 27.07.2011 klo 21:44:25 |
|
Taitaa tulla porttikielto vieraspeliin Varmaan ihan hyvä juttu vaan.
|
|
|
|
Suomari
Poissa
Suosikkijoukkue: OPS
|
|
Vastaus #68 : 27.07.2011 klo 21:50:48 |
|
Ei tätä voi tapahtua Suomessa! Jos poliisi voi laittaa viattomat jalkapallofanit säilöön tosta vain onkin seuraava opiskelupaikka tiedossa.
|
|
|
|
Kanuuna-Keen
Poissa
|
|
Vastaus #69 : 27.07.2011 klo 21:57:47 |
|
Ahahaha! Kinkystä tuli kannattaja, jolla on ulkomailla bannit peliin. Kuinka moni muu voi sanoa samaa tällä foorumilla?
|
|
|
|
León
Poissa
Suosikkijoukkue: Nettihuligaani
|
|
Vastaus #70 : 27.07.2011 klo 22:11:37 |
|
Ahahaha! Kinkystä tuli kannattaja, jolla on ulkomailla bannit peliin. Kuinka moni muu voi sanoa samaa tällä foorumilla?
Pari Hifkin janaria?
|
|
|
|
León
Poissa
Suosikkijoukkue: Nettihuligaani
|
|
Vastaus #71 : 27.07.2011 klo 22:35:13 |
|
Mietin tässä, että onkohan dosentti Bäckmania informoitu tästä käänteestä? Fasistien ja NATOn salajuoni haisee kilometrien päähän tässä poliittisessa pidätyksessä, nyt tarvittaisiin tulivoimaista taustatukea Boriksen vapauttamiseksi!
|
|
|
|
svainstaiger
Poissa
Suosikkijoukkue: PEPO
|
|
Vastaus #72 : 27.07.2011 klo 22:37:46 |
|
Joko SaiPan kausikortti hommattu mjatahh? Bortsan bandwagonissa mennään Eiköhän tuossa elokuun aikana tule hankittua. Toivottavasti Bortsalla on kivaa putkassa.
|
|
|
|
TeddyKGB
Poissa
Suosikkijoukkue: Slow-John, Aizala
|
|
Vastaus #73 : 27.07.2011 klo 22:43:09 |
|
Vapaa: 18.25 menin eteläpäädyn portille. Poliisit tarttuu käsivarsiin ja tyrkkää maijaan. Olen kuulemma Kroatian kansan vihollinen ja uhka turvallisuudelle. Hiljaisena ja toiveliaana olin kävellyt kohti porttia, 3 kaljaa juonut ja yhtään chänttiä en ollut koko päivänä vetänyt ilmoille. Tuskallinen ilta kisahallin putkassa alkoi. 20 minuuttia maattuani poliisit(4 kpl) tulivat kuvaamaan minua ja yrittävät laittaa Srbija-huivia kaulaani. Kieltäydyin, koska ei se koskaan mun kaulassa edes ollutkaan vaan ranteessa. Mikähän vitun pointti näissä kuvissa muka oli? 21.25 ulos putkasta ja yksi olut 99:ssä. Siitä siirtyminen 21.40 sporaan ja järkytys oli suuri, kun kansanvihollista alkaa seuraamaan valkoinen siviilikyttäauto sporan vierellä. Vittu mä oon suosittu kaveri! Lopulta karistin kytät kannoiltani astumalla Kirkkonummen junaan Elielin aukiolla. Aivan mahtavaa. Putinismi näköjään etenee myös Suomessa. Aivan vitun hieno kiitos HJK:lta, jonka peleissä olen käynyt kotona ja vieraissa 14 vuotta. Peli, jota olin odottanut jostain vittu helmikuulta ja portilta viedään maijaan. Kiitos kikkaratukkamuija luottamuksesta. Tämä loukkaus ei unohdu koskaan. Nyt mieli maassa ja ei löydy sanoja kuvaamaan masennusta. Näinä Anders Breivqvistin(nimi muutettu) aikoina ei näköjään kukaan humanistikaan ole turvassa. Kuka tahansa, joka kuvaa Dinamon harjoituksia väärään aikaan ja väärässä paikassa, voi jäädä kiinni poliisin rysään yhteiskunnan vihollisena. Kiitos myös Arjalaisten Sanomille, kun julkaisitte Dinamo training in Helsinki-videoni eräässä blogissa. Hyvästi Klubi. Yhden ajanjakson päätös. 14 pitkää vuotta. Tässä kiitos. Kotipelien boikotti alkaa tästä ja se boikotti pitää. Haistakaa vittu. En tule palaamaan ennenkuin olen saanut kirjallisen anteeksipyynnön. Masentaa, vituttaa, itkettää. Taitaa myös loppua forum-kirjoittelut tähän, kun supo näköjään tavaa tavusta tavuun viimeisen 15 vuoden ajalta. En jää kaipaamaan. Nyt täytyy kehittää muuta elämää. Kiitos - thanks. Suomi, oikeusvaltio? Haistakaa Suomen poliisi VITTU. Tähänkö ne resurssit piti nyt sitten käyttää kun ei niitä Kroatian hulihuleja tullutkaan? Täysin Kinkyn bandwagonissa.
|
|
« Viimeksi muokattu: 27.07.2011 klo 22:47:35 kirjoittanut TeddyKGB »
|
|
|
|
|
Boon
Poissa
Suosikkijoukkue: Mypa & Suomi
|