FutisForum2 - JalkapalloFutisForum2 - Jalkapallo
28.04.2024 klo 20:51:03 *
Tervetuloa, Vieras. Haluatko rekisteröityä?
Aktivointiviesti saamatta? Unohtuiko salasana?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Foorumi aukeaa nopeasti osoitteella ff2.fi!
 
Yhteys ylläpitoon: ff2 ät futisforum2 piste org

Sivuja: 1 ... 3 [4]
 
Kirjoittaja Aihe: MM 2014 karsinnan vieraspelit  (Luettu 7210 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
straiter

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: FC Rotkäppchen Sektkellerei Freyburg


Vastaus #75 : 23.12.2011 klo 13:38:42

Saamarin San Marino jäi väliin kun piti olla Köpiksessä juhlimassa. :( & :)

Kyllä se reitti oli sulle sinnekin katsottu, et vain uskaltanut lähteä ;)
kuusysi

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Huuhkajalauma


Vastaus #76 : 23.12.2011 klo 13:48:48

Kyllä se reitti oli sulle sinnekin katsottu, et vain uskaltanut lähteä ;)

Myönnetään, uneton yö ja riskaabeli juna-aikataulu pelottivat minut pois. Ja jälkiviisaana voi sanoa että häähumu oli kyllä sellainen että sitä ei olisikaan kannattanut missata! :)
Isoveivi

Poissa Poissa


Vastaus #77 : 23.12.2011 klo 16:13:59

Ja viime kuun Tanska awayn kanssa sama juttu, reitit valmiina mutta kalkkiviivoilla pupu pöksyyn. Aina sama kaava :)
Loordi

Poissa Poissa


Vastaus #78 : 23.12.2011 klo 17:17:22

Sepsin yksittäisen (väärin ymmärtämäsi) kommentinko takia "porukka luulee..."? Kaikkihan täällä ovat olleet hyvin innostuneita Georgian reissusta.

Ne ketkä ovat innoissaan lähdössä tietenkin kirjoittavat tänne innoissaan. Uskallan kyllä väittää, että aivan liian iso osa potentiaalisista lähtijöistä (mitkä eivät siis kirjoita tähän, mutta lukevat) miettivät enpä tiedä sitä Georgiaa. Mennään vaikka sinne Ranskaan. Tuo on iso ongelma vierasmatkailun kannalta, kun mielikuvissa on helppoja ja vaikeita kohteita. Jotkut ovatkin vaikeampia ja vaativat säätöä, mutta Georgia ei ainakaan sitä ole. Eli koitan vain kannustaa empijöitä lähtemään.

Ja jälkiviisaana voi sanoa että häähumu oli kyllä sellainen että sitä ei olisikaan kannattanut missata! :)

Eli et muista muuta kuin olleesi häissä. Silloin on tietenkin ollut kivaa Ylos
Vorssander

Poissa Poissa


Vastaus #79 : 23.12.2011 klo 21:34:02

Tuo on iso ongelma vierasmatkailun kannalta, kun mielikuvissa on helppoja ja vaikeita kohteita. Jotkut ovatkin vaikeampia ja vaativat säätöä, mutta Georgia ei ainakaan sitä ole. Eli koitan vain kannustaa empijöitä lähtemään.
Niin, taitaa tulevien karsintojen vierasmatseista Valko-Venäjä olla se hankalin kohde. Eikä siinäkään mitään ylitsepääsemättömiä esteitä ole, vaikka viisumit kalliita ovatkin. Georgia taas on vain kaukana.

Suurin vaarahan vieraspeleissä on se, että noissa reissaaminen tuppaa olemaan aika koukuttavaa hommaa :)
Loordi

Poissa Poissa


Vastaus #80 : 23.12.2011 klo 22:56:04

Georgia taas on vain kaukana.

Henkisesti ehkä, mutta eihän sillä ole fyysisesti mitään merkitystä kestääkö se lento tunnin pari pidempään.
Vorssander

Poissa Poissa


Vastaus #81 : 23.12.2011 klo 22:57:58

Henkisesti ehkä, mutta eihän sillä ole fyysisesti mitään merkitystä kestääkö se lento tunnin pari pidempään.
Jep, mutta tätä ei välttämättä tule ajateltua karttaa tuijottaessa. Ja itse olen kyllä ehdottomasti Georgiaan lähdössä, jos vain talous sallii.
Kaikissa karsintapeleissä olen paikalla, jos se vaan mitenkään on mahdollista.
« Viimeksi muokattu: 23.12.2011 klo 23:01:38 kirjoittanut Vorssander »
seps

Poissa Poissa


Vastaus #82 : 25.12.2011 klo 16:07:39

Olen Loordin kanssa samaa mieltä, että rohkeasti matkaan vain aina olen perille päässyt ja kaikki on toiminut tavalla tai toisella oli paikka mikä tahansa. sillä minä sitä Charteria mietiskelin, että näissä Georgian peleissä olisi enemmän Finskejä. Vaikka olen kyllä ollut aina tyytyväinen Suomalaisiin kannattajiin ja jopa ylpeä missä tahansa olen ollut. Itse en kaikkiin peleihin pääse joten tähtään aina ensisijaisesti paikkoihin missä aikaisemmin en ole vieraillut sitten muut vieraspelit plussaa.
tamme auto

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: nurmileijonat,terijoen hallitus


Vastaus #83 : 26.12.2011 klo 11:59:42

Voisi kyllä enemmän ryhdistäytyä ja aktivoitua MJ away peleihin. Georgia, Valko-Venäjä, Espanja ja Ranska. Kaikki edellämainitut maat vielä käymättä alustavasti frendin kanssa puhuttu, että voisi lähteä tsiigaamaan jokaisen noista katsotaan nyt. Ylos

edit: Espanja away osuu juuri syntymäpäivien holleille Tuoppi :)
« Viimeksi muokattu: 26.12.2011 klo 12:02:02 kirjoittanut tamme auto »

 
Sivuja: 1 ... 3 [4]
 
Siirry:  

Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines | Mainosvalinnat | Tietoa